Volgende wedstrijd, stop de tijdquote:
Hey, ik vind t alleen maar prima, een leuke inhoudelijke discussiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:09 schreef Uncle het volgende:
Jouw laatste reactie was overigens gisterenavond laat dus dan lijkt het me iets voorbarig om de discussie al gesloten te noemen
Facebook erbij betrekken zou ik een enorme achteruitgang noemen voor de fotowedstrijd. Ik ben mij er van bewust dat het de naamsbekendheid van FOK ten goede kan komen. Maar bij fotowedstrijden waar Facebook in betrokken wordt, worden de foto's zelf veel minder belangrijk. Vaak winnen foto's die schaamteloos gespammed worden op timelines. Ik heb zelf een schijthekel aan dit soort 'fotowedstrijden' aangezien het niks meer met de beste foto te maken heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In een ander topic, prima wat mij betreft dat je die daar voert.
Voor dit topic, ook m.b.t. je laatste punt gericht op FB en betrekking van andere social media. Is betrokken in de opzet voor volgende wedstrijd, garandeer niets of we het ook doorvoeren. Maar juist de input van jou maar ook van andere users zorgen ervoor dat de grijze gebieden geminimaliseerd worden en dat de volgende wedstrijd weer een stapje in professionaliteit zal stijgen. Wil natuurlijk niet zeggen dat er dan geen discussie zal komen.
Dus, ga lekker door met je discussie in het andere topic. Ik denk dat je je zegje in dit topic tot op dit moment wel gedaan heb totdat er nieuwe input van ons komt.
Dat kan ook bij fotos die je publiceert op FB als lokkertje natuurlijk. Of je doet een publieksvote en een juryvote.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef NorgeT het volgende:
Waarbij een jury met kennis van zaken de winnaars uitkoos.
Mijn ervaring is dat er dan betere winnaars zijn.
quote:
Je kan ook wel lekker overdrijven hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef Stefan het volgende:
Puala heeft bij deze wedstrijd geroepen welke foto's ze mooi vond (geen stemmen maar gewoon mooi), dat kan al beinvloedend werken.
Als je een wedstrijd organiseert waarbij je mensen laat stemmen zou je boven elke verdenking moeten staan. De wedstrijd wordt georganiseerd door FOT waar jij verder net zoveel te vertellen hebt als ik dus jij mag alles roepenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Mag ik het dan wel zeggen? En de FA's? Of de A's?
Mwoa, ik denk dat er ook veel Fokkers zijn die niet met Fok gelinkt willen worden ivm het imagoprobleem van Fokquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat kan ook bij fotos die je publiceert op FB als lokkertje natuurlijk. Of je doet een publieksvote en een juryvote.
Al zou de juryvote geen FOK!FOTmods moeten zijn maar echt mensen van buitenaf. FOK!Fotmods zouden vind ik ook geen mening moeten geven zolang er gestemd wordt. Puala heeft bij deze wedstrijd geroepen welke foto's ze mooi vond (geen stemmen maar gewoon mooi), dat kan al beinvloedend werken.
[..]
Das mooi. Foto 13quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je een wedstrijd organiseert waarbij je mensen laat stemmen zou je boven elke verdenking moeten staan. De wedstrijd wordt georganiseerd door FOT waar jij verder net zoveel te vertellen hebt als ik dus jij mag alles roepen
Ja, ze mogen die tietenfoto best wel terugplaatsenquote:
Leg eens uit, welk imagoprobleem is dat?quote:
Autisten hang out?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Leg eens uit, welk imagoprobleem is dat?
Dat imago zit denk ik vooral in jouw hoofd dan. Ik heb nog nooit van dit imagoprobleem. Ook niet van een ander overigens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:02 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Autisten hang out?
Wolvenshirts en lange haren
Eens. 4, 8 en 11 moeten worden gedisqualificeerd vanwege oneerlijke promotie, die van jou vanwege de photoshop, en nr. 1, 6 en 13 zijn er reeds uit. 7 down, 11 to go. Nog even en ik win!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat kan ook bij fotos die je publiceert op FB als lokkertje natuurlijk. Of je doet een publieksvote en een juryvote.
Al zou de juryvote geen FOK!FOTmods moeten zijn maar echt mensen van buitenaf. FOK!Fotmods zouden vind ik ook geen mening moeten geven zolang er gestemd wordt. Puala heeft bij deze wedstrijd geroepen welke foto's ze mooi vond (geen stemmen maar gewoon mooi), dat kan al beinvloedend werken.
[..]
Gefeliciteerd met je Canvasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Eens. 4, 8 en 11 moeten worden gedisqualificeerd vanwege oneerlijke promotie, die van jou vanwege de photoshop, en nr. 1, 6 en 13 zijn er reeds uit. 7 down, 11 to go. Nog even en ik win!
Klopt. Ik zou dan niet meedoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:59 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Mwoa, ik denk dat er ook veel Fokkers zijn die niet met Fok gelinkt willen worden ivm het imagoprobleem van Fok![]()
Facebook kan dus ook afschrikken![]()
Ik heb gewoon ingestuurd onder SunChaser. Maar ik heb gestemd onder Stefan. En nee, niet op SunChaserquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Schanulleke het volgende:
Dan zou je natuurlijk met een kloon aan de wedstrijden mee kunnen doen, maar dat is ook zo omslachtig. Ik moet nog stemmen trouwens. Kijken of ik morgen even tijd kan vinden.
Whehequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Eens. 4, 8 en 11 moeten worden gedisqualificeerd vanwege oneerlijke promotie, die van jou vanwege de photoshop, en nr. 1, 6 en 13 zijn er reeds uit. 7 down, 11 to go. Nog even en ik win!
Huh, volgens mij heb je nog niet gestemd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd welke van jou is DonJames. Misschien heb ik wel op je gestemd
jij ook natuurlijk!quote:Op zondag 1 september 2013 19:52 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd NorgeT en Spreading!
Op korte termijn, we zijn er mee bezigquote:Op maandag 2 september 2013 11:16 schreef bakkerl het volgende:
En wanneer is het nieuwe onderwerp er?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |