SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan niets met het themaAls dat nou eens de hollandse zomer van dit jaar zou zijn he, dat zou wel geniaal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan niets met het themavanavond weer regen voorspeld johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:52 schreef over_hedge het volgende:
Ligt het aan mij of staat er niks in de regels over hoe de beste foto gekozen wordt?
quote:De foto's worden naar de FOK!server geüpload en genummerd hieronder in het topic geplaatst. Dus inzending 1, 2, 3 enz. Zodra de uiterlijke inzendtermijn verstreken is opent één van de FOT-mods het stemtopic en mogen de FOK!kers stemmen op de ingezonden foto's. Na het stemmen wordt bekend gemaakt welke foto bij welke username hoort.
Lag wel aan mij dusquote:
Wees creatief met een pak stroopwafels, zak drop en Delfts blauw op een onbewoond eiland in de Stille Oceaanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:57 schreef Dven het volgende:
leuk thema voor de mensen die in het buitenland wonen
Ik kan niets met het themaTijd voor een reflectieschermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Ik wacht gewoon tot het hier eens waardeloos weer isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wees creatief met een pak stroopwafels, zak drop en Delfts blauw op een onbewoond eiland in de Stille Oceaan
Blijf positief, we hebben nog een potje zomer te goed, zo niet dan knallen we gewoon weer het najaar in en gelden de zeldzame zomerfoto's des te meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:14 schreef Baran09 het volgende:
Haha Hollandse zomer is het thema? Dat worden alleen maar foto's met bewolking en/of regen. Succes guys!
Alle FOK!kersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:20 schreef Schanulleke het volgende:
Mag straks iedere Fok!er stemmen, of alleen de inzenders?
He jammer, dit is voor mij namelijk het ultieme Hollandse Zomer plaatjequote:• Een foto moet voor deze wedstrijd worden gemaakt en mag niet uit je archief worden getrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |