quote:
Wat is dit nou voor een woordkeuze? Alsof niet algemeen bekend is dat op oudere leeftijd dat een heel vervelende ingreep isquote:
Ja, kun je tenminste geen nee zegge.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut
dan slaap ik
lui hoor ;s ;squote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ben net wakker, dit kan niet goed zijn.
ik heb je userpic gezienquote:
wiskunde herkansingquote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er ?
Hey je hebt nieuwe UI, en lang niet gezien
Glas houdt je b0y niet tegen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe mn balkondeur voor de zekerheid extra op slot zometeen![]()
Wiskunde B?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
wiskunde herkansing
klopt
en dat kan, idk haha
Schrijf dingen in je GR! Kopieer van internet.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
wiskunde herkansing
klopt
en dat kan, idk haha
quote:
Daar haal ik geen 6,8 meequote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Schrijf dingen in je GR! Kopieer van internet.
Waarom heb je dan A gekozen?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, A. Dat is dus het probleem, ik ben veel beter in wiskunde B en dit is A
Wiskunde komt goed, als ik al een 7 op mijn diploma sta en in heel de 5e + 6e geen voldoende heb gehaald dan moet jou dat helemaal lukken!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
wiskunde herkansing
klopt
en dat kan, idk haha
Konijnen, daar maken wij in homeland gerechten van.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn beest van een konijn vreet je op.
Ja in mn droom van gisteravondquote:
Homelandquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Konijnen, daar maken wij in homeland gerechten van.
you're a beautiful strong black independent woman and i fully support you bby!! god bless xxxquote:
op de lange termijn wel ja, op de korte termijn (woensdag) zie ik het vrij negatief in.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Wiskunde komt goed, als ik al een 7 op mijn diploma sta en in heel de 5e + 6e geen voldoende heb gehaald dan moet jou dat helemaal lukken!
EM zekerquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
[..]
ik had niks te kiezen, bij mij profiel kon je alleen wiskunde A hebben
als je nu niet ophoudt met klagen stop ik mijn piemel in je keel en haal hem er niet mee ruitquote:
he wouldn't mind at allquote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
als je nu niet ophoudt met klagen stop ik mijn piemel in je keel en haal hem er niet mee ruit
Dat zou hij dus niet erg vinden denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
als je nu niet ophoudt met klagen stop ik mijn piemel in je keel en haal hem er niet mee ruit
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken toen ik je username zag. Jij bent gisteren 200 euro armer geworden omdat Ramos die penalty naast schoot hè.quote:
DOENquote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
quote:
Ja, bedankt dat je me er nog aan helpt herinneren hequote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken toen ik je username zag. Jij bent gisteren 200 euro armer geworden omdat Ramos die penalty naast schoot hè.
Ik maak je kapotquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Konijnen, daar maken wij in homeland gerechten van.
Stomquote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
op de lange termijn wel ja, op de korte termijn (woensdag) zie ik het vrij negatief in.
ik had overigens allemaal feestjes afgelopen weekend en er was enorm veul drank en ik wou nog je een foto appen zoals jij toen ook bij mij deed, maar totaal vergeten
Waarom ken je me zo goed? Dat vind ik eng.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
Als je Etsu écht wil bedreigen moet je zeggen dat je een naakte vrouw op hem af stuurt, succes gegarandeerd.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, bedankt dat je me er nog aan helpt herinneren he![]()
Flikker
Naja ik wil hem eigenlijk troosten (met mijn piemol(quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
Als je Etsu écht wil bedreigen moet je zeggen dat je een naakte vrouw op hem af stuurt, succes gegarandeerd.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
Wie laat Ramos dan ook een penalty nemen in een finale waar je met 3-0 achterstaatquote:
Fijne vriendin ben je. STRAKS GA IK DOOD en dan omg. Zie je me nooit meer. Spreken ook niet. Dan kom ik bij je spoken.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moet morgen werken dus sry nee
maar ik loop altijd naakt dus dan durf je toch nietquote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijne vriendin ben je. STRAKS GA IK DOOD en dan omg. Zie je me nooit meer. Spreken ook niet. Dan kom ik bij je spoken.
Alles boven 40 cm is welkom.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Naja ik wil hem eigenlijk troosten (met mijn piemol(
Slapen is voor watjesquote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
hee ik ga slapen en morgen grease kijken doei
Welterustenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
hee ik ga slapen en morgen grease kijken doei
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Vreemde actie. Doe je vaker met zulke bedragen zulke riskante betjes? Ik zet meestal niet hoger in dan 50 en dat is dan al geld wat ik eerder gewonnen heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie laat Ramos dan ook een penalty nemen in een finale waar je met 3-0 achterstaat![]()
Maar nee, was wel zuur maargoed, kan gebeuren![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik loop altijd naakt dus dan durf je toch niet
Eenschquote:
heel stomquote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb al 3 dagen niks meer gedronken goed he. Ik denk dat mijn lichaam afkickverschijnselen begint te vertonen.. Examenfeestjes, afijn je kent het
ff mijn hulpstuk monteren danquote:
Dat kun jij makkelijk roepen. We zien je overdag nooit thoughquote:
Meestal inderdaad 50 max. Maar ik vond de quote te verleidelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Vreemde actie. Doe je vaker met zulke bedragen zulke riskante betjes? Ik zet meestal niet hoger in dan 50 en dat is dan al geld wat ik eerder gewonnen heb.
iel waar zie je datquote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ff mijn hulpstuk monteren dan
DV ik vind dat je mooie nagels hebt
Maatje van me wilde nog geld inzetten op dat Fred nog een keer zou scoren. Toch op het laatst niet gedaan en schiet ie er direct eentje in.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal inderdaad 50 max. Maar ik vond de quote te verleidelijk
Ik kijk naar je in je slaap en zie je dromenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ken je me zo goed? Dat vind ik eng.
Waarom bespreek jij DV's nagels in een post naar mij?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ff mijn hulpstuk monteren dan
DV ik vind dat je mooie nagels hebt
anders moest ik weer een post makenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom bespreek jij DV's nagels in een post naar mij?
de wereld draait niet altijd om jou etsuquote:Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom bespreek jij DV's nagels in een post naar mij?
Shit, dan schaam ik me voor jouquote:Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik kijk naar je in je slaap en zie je dromen
Ja zuur is dat hequote:Op maandag 1 juli 2013 23:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maatje van me wilde nog geld inzetten op dat Fred nog een keer zou scoren. Toch op het laatst niet gedaan en schiet ie er direct eentje in.
Nederlands even knallen dus, wiskunde is kuttie. Of heb je NL al gehad? Dan moet je even langs de wiskunde afdeling van de uni lopen en een docent of student heel lief aankijken :p Zelfmoord plegen is ook een optie maar dat is zo zonde.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
heel stom
ik sta nu een 5 voor Nederlands en wiskunde, en dat mag dus niet vanwege die idiote regelhet zijn ook echt een 5.4 en een 5.3, erg jammer.
Djeez! Nou, ik had zaterdag een examenfeestje, en ik heb de hele avond thee gedronkenwas fantastisch om iedereen lam te zien gaan terwijl je zelf nog volkomen nuchter bent. Erg vermakelijk om het eens van een ander perspectief te zien
als vmsdkr nou eens komt gaat dat wel lukken.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:27 schreef hezdunnah het volgende:
nou doei etsu veel plezier morgen en jij vannacht dv
M&O 2,7 (Maar ik sta nog steeds een 7 gemiddeldquote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
Maar sammie, wat voor cijfers heb je allemaal gehaald?
2,7quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
M&O 2,7 (Maar ik sta nog steeds een 7 gemiddeld)
Wiskunde 4,0 (wordt mn herkansing)
Nederlands 4,6
Kunst 4,7
Frans 6,0
Economie 6,5
Geschiedenis 7,1
Engels 7,5
Al met al niet m'n beste toetsweek nee
Ik denk dat de meeste het gewoon merken en er over gaan praten...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nederlands even knallen dus, wiskunde is kuttie. Of heb je NL al gehad? Dan moet je even langs de wiskunde afdeling van de uni lopen en een docent of student heel lief aankijken :p Zelfmoord plegen is ook een optie maar dat is zo zonde.
Lijkt me ook leuk een keer mee te maken haha. Ik wil ook een keer een feest geven met een tap waaruit alleen maar alcoholvrij bier komt, en kijken hoeveel mensen 'zat' worden,lijkt me fantastisch!
quote:
Niet altijd nee, dus wel soms en dat soms is nu.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de wereld draait niet altijd om jou etsu
Maar, je gaat dus wel gewoon over? Of hangt dat af van de herkansing?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Nederlands 4,6
Kunst 4,7
Frans 6,0
Economie 6,5
Geschiedenis 7,1
Engels 7,5
Jaquote:
Iets minder bekend, maar toch wel mijn favoriete nummer denk ikquote:
Ik mag maar één ding herkansen, en dat wordt wiskunde. Nederlands kan ik eventueel nog herkansen als wiskunde weer fout gaat (school heeft het goed met me voor hehe). Dat is een optie ja, ik zal het in overweging nemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nederlands even knallen dus, wiskunde is kuttie. Of heb je NL al gehad? Dan moet je even langs de wiskunde afdeling van de uni lopen en een docent of student heel lief aankijken :p Zelfmoord plegen is ook een optie maar dat is zo zonde.
Lijkt me ook leuk een keer mee te maken haha. Ik wil ook een keer een feest geven met een tap waaruit alleen maar alcoholvrij bier komt, en kijken hoeveel mensen 'zat' worden,lijkt me fantastisch!
Zo laag voor Nederlands ? Maar jij klinkt altijd zo goed in Nederlands typenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Nederlands 4,6
Kunst 4,7
Frans 6,0
Economie 6,5
Geschiedenis 7,1
Engels 7,5
Vind ik leuk.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, bedankt dat je me er nog aan helpt herinneren he![]()
Flikker
had pas een x Amstel Radler op, vond het niks. Leek meer limonade dan bierquote:
gitaarquote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets minder bekend, maar toch wel mijn favoriete nummer denk ik
Ik had niet geleerdquote:
DOE YOU EVER THINK OF ME, YOURE SO CONSIDERATEquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had niet geleerd
Geen huiswerk gemaakt
Totaal onvoorbereid er heen gegaan en na een 3 kwartier (had er 2 uur voor) weg gegaan
Dan kan je ook inderdaad nog beter limonade drinkenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
had pas een x Amstel Radler op, vond het niks. Leek meer limonade dan bier
Jaajajjaquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
Mijn moeder denkt dat een mountainbike niet is gemaakt om door het bos te rijden -_-
voor de bergen dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
Mijn moeder denkt dat een mountainbike niet is gemaakt om door het bos te rijden -_-
Als ik een 4,6 haal voor wiskunde ben ik bespreekgeval (dan sta ik voor m'n examencijfer voldoende maar voor m'n overgangscijfer niet), als ik een 6,8 haal ben ik sowieso over. Moet lukken, maar het is zooo veel werk nog.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar, je gaat dus wel gewoon over? Of hangt dat af van de herkansing?
Ongeveer hetzelfde als ik mijn laptop ergens mee naar toe neem.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
Ik had dit nooit van jou verwachtquote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had niet geleerd
Geen huiswerk gemaakt
Totaal onvoorbereid er heen gegaan en na een 3 kwartier (had er 2 uur voor) weg gegaan
Vorig jaar met het EK veel geld gewonnen, kleine 400 euro.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je ook inderdaad nog beter limonade drinken
[..]
Jaajajja
dacht dat je slim wasquote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had niet geleerd
Geen huiswerk gemaakt
Ik hoorde dat dus precies toen ik het lasquote:
Wij namens FOK! Steunen jouquote:Op maandag 1 juli 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik een 4,6 haal voor wiskunde ben ik bespreekgeval (dan sta ik voor m'n examencijfer voldoende maar voor m'n overgangscijfer niet), als ik een 6,8 haal ben ik sowieso over. Moet lukken, maar het is zooo veel werk nog.
Klinkt goed in nederlands typen..quote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo laag voor Nederlands ? Maar jij klinkt altijd zo goed in Nederlands typen
Of wat moest je doen?
Ik juist nietquote:Op maandag 1 juli 2013 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vorig jaar met het EK veel geld gewonnen, kleine 400 euro.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dus precies toen ik het las![]()
Zij: 'nee dan is hij zo kapot, hij ziet er alleen uit als mountainbike maar is bedoeld om gewoon op de weg te fietsen'. Ja daarom zitten er dus zowel voor als achter veren op + remschijven ipv remblokjes -_-quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zij: 'nee dan is hij zo kapot, hij ziet er alleen uit als mountainbike maar is bedoeld om gewoon op de weg te fietsen'. Ja daarom zitten er dus zowel voor als achter veren op + remschijven ipv remblokjes -_-
Joh je overleeft het wel, ik heb afgelopen jaar 4 operaties overleefd dus jij deze ook wel. Sterkte en beterschap en kusjekroelquote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen, 9 u opstaan om op tijd trein te pakken en mezelf te laten snijden.
Het ga jullie goed mensen. Ik hou van jullie. Het was fijn jullie gekend te hebben. Zoveel liefde, humor etc., en dat is na morgen misschien voorbij.
Gr.
Succesquote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen, 9 u opstaan om op tijd trein te pakken en mezelf te laten snijden.
Het ga jullie goed mensen. Ik hou van jullie. Het was fijn jullie gekend te hebben. Zoveel liefde, humor etc., en dat is na morgen misschien voorbij.
Gr.
Aanstellerquote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Gr.
Doe ik ook niet, alleen bij dat soort evenementen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik juist nietwas allemaal zo onverwacht
dik verloren toen
Maar meestal is dat altijd wel flink cashen ja, over het hele seizoen ook wel trouwens. Wist niet dat jij wedde trouwens
Het was literatuurgeschiedenis, middeleeuwen tot heden. Enorm veel leerwerk dus waar ik 0 zin in had, en tekstfragmenten herkennenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo laag voor Nederlands ? Maar jij klinkt altijd zo goed in Nederlands typen
Of wat moest je doen?
dikzak.quote:
Huilen...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zij: 'nee dan is hij zo kapot, hij ziet er alleen uit als mountainbike maar is bedoeld om gewoon op de weg te fietsen'. Ja daarom zitten er dus zowel voor als achter veren op + remschijven ipv remblokjes -_-
Succes. Glitter ze daar in die operatiekamer.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Gr.
idd, net als bij homequote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
altijd kippenvel bij dit nummer
Doe ff normaal. Leuk dat je hem niet mag, maar dat gaat wel erg ver hoorquote:
Beetje laat wel jaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een ''vriend'' van de middelbare vroeg me waarom ik hem van facebook gehaald had. ''We zijn toch vrienden?''
Ja ik heb hem dus in september/oktober verwijderd, fijne vriend die er 9 maanden voor nodig heeft om daar achter te komen
hoiquote:
OH dat hadden wij ook een beetje gehad, maar dan wel een stuk minder volgens mij, ja kan begrijpen dat je daar 0 zin in had.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Het was literatuurgeschiedenis, middeleeuwen tot heden. Enorm veel leerwerk dus waar ik 0 zin in had, en tekstfragmenten herkennen![]()
"Is dit fragment onderdeel van de stroming kubisme, futurisme, constructivisme, modernisme of de Nieuwe Zakelijkheid, leg uit waarom en noem 2 voorbeelden uit het fragment waar uit je dat kan zien"
Dat soort vragen.Had overigens wel 0,8 punt spelling aftrek, errug jammer.
doe normaal gedraag je niet zo als een nicht en wees een manquote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
totoquote:
daarvoor heeft ie alleen 2 maanden (ofzo) piano geleerd he :Squote:
Nou, in hoeveel posts heeft hij geroepen dat hij morgen dood gaat? Dat is niet aanstellen?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Leuk dat je hem niet mag, maar dat gaat wel erg ver hoor
iddquote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef badschaap het volgende:
http://www.bikeradar.com/(...)giant-yukon-08-28703
het is dus zo'n fiets.
Maar het is vooral NIET gemaakt om te crossen hoor NEE -__0
Ja maar is toch logisch dat hij zenuwachtig is?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, in hoeveel heeft hij geroepen dat hij morgen dood gaat? Dat is niet aanstellen?
Je bent aan het zoeken Fok-it, lijkt me niet nodig.
Ik vind het aanstellen als iemand herhaaldelijk roept dat hij morgen dood gaat bij een ingreep als dat. Neem me vooral niet kwalijk zeg
opvouwbaar enzo voor in treinquote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef badschaap het volgende:
het is dus zo'n fiets.
Wat?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, in hoeveel posts heeft hij geroepen dat hij morgen dood gaat? Dat is niet aanstellen?
Ik vind het aanstellen als iemand herhaaldelijk roept dat hij morgen dood gaat bij een ingreep als dat. Neem me vooral niet kwalijk zeg
prima hoor, niezen als een mallequote:
Multi-instrumentalistquote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
daarvoor heeft ie alleen 2 maanden (ofzo) piano geleerd he :S
gewoon een baasquote:
etsu houd gewoon heel erg van aandachtquote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, in hoeveel posts heeft hij geroepen dat hij morgen dood gaat? Dat is niet aanstellen?
bliepquote:
Al die kleuren en dan.. Kioskquote:
Ik had ook ooit een giant fietsquote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef badschaap het volgende:
het is dus zo'n fiets.
Ik ben zelfs zo autistisch dat ik een programma heb gedownload om kiosk ook in een mapje te kunnen zetten want ik werd er gek vanquote:
Prioriteiten stellen hequote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ik moest dus ook eco en gs leren en voor m&o had ik wel wat spelingsruimte, dus ach
Herkenbaarquote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo autistisch dat ik een programma heb gedownload om kiosk ook in een mapje te kunnen zetten want ik werd er gek vanMaar zo erg als met die kleurtjes ben ik niet
Misschien ook maar eens gaan doen.
Uiteindelijk haal je het toch wel en zit he volgend jaar in 6VWOquote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ik moest dus ook eco en gs leren en voor m&o had ik wel wat spelingsruimte, dus ach
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Krabs die zorgde dat ik die 2 kocht
en anders 5havoquote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uiteindelijk haal je het toch wel en zit he volgend jaar in 6VWO
ik heb kiosk gewoon in een folder gezet?quote:
JNG duimt voor jequote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uiteindelijk haal je het toch wel en zit he volgend jaar in 6VWO
Nieuwe Zakelijkheidquote:Op maandag 1 juli 2013 23:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Het was literatuurgeschiedenis, middeleeuwen tot heden. Enorm veel leerwerk dus waar ik 0 zin in had, en tekstfragmenten herkennen![]()
"Is dit fragment onderdeel van de stroming kubisme, futurisme, constructivisme, modernisme of de Nieuwe Zakelijkheid, leg uit waarom en noem 2 voorbeelden uit het fragment waar uit je dat kan zien"
Dat soort vragen.Had overigens wel 0,8 punt spelling aftrek, errug jammer.
jkquote:
Ja volgens mij lukte het niet ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb kiosk gewoon in een folder gezet?
Rezania wil jou wel eens serieus nemenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
Stuhoevaak heb ik gezegd dat je m'n post niet zo serieus moet nemen godverdomme
maar dat kan niet zomaar, daarvoor moet je een of ander programmaatje downloaden. of jailbreakenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb kiosk gewoon in een folder gezet?
Jordy!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nieuwe Zakelijkheid
Die andere stromingen__ geen idee wat die hebben gerookt
er was een glitchquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja volgens mij lukte het niet ofzomaar wel heel irritant inderdaad
Ja heb hem ook nog steeds niet gejailbreakt. nja, vind het ook niet heel erg nodigquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]
maar dat kan niet zomaar, daarvoor moet je een of ander programmaatje downloaden. of jailbreaken
Moet wel, kan niet nog een keer blijven zitten dus het is 6vwo, 5havo, of exitquote:
ohquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bah iedereen gaat slapen of zo, D iig wel -.-
een wat?quote:
En dan zie ik een God. wat nu?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]
maar dat kan niet zomaar, daarvoor moet je een of ander programmaatje downloaden. of jailbreaken
quote:
Ik ook niet hoor, heb sowieso geen behoefte aan een brick. En ik heb ook geen behoefte aan extra nutteloze snufjes, vind het wel prima zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb hem ook nog steeds niet gejailbreakt. nja, vind het ook niet heel erg nodig
Of uit je neus vreten en met 21 cd doenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Moet wel, kan niet nog een keer blijven zitten dus het is 6vwo, 5havo, of exit
Al willen ze op school eigenlijk een uitzondering voor me maken want ze willen me graag op het vwo houdenlaat me dan gewoon meteen over gaan
Ik voel me altijd zo`n leek bij jouquote:
Je hebt in ieder geval een goede reputatie!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Moet wel, kan niet nog een keer blijven zitten dus het is 6vwo, 5havo, of exit
Al willen ze op school eigenlijk een uitzondering voor me maken want ze willen me graag op het vwo houdenlaat me dan gewoon meteen over gaan
94-84-88 nuquote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
Meh, na 8kg afgevallen te zijn ben ik weer 5kg aangekomen, vakanties :/
En een hotel met oneindig eten buffet....
sorryquote:
Natuurlijk is dat ook logisch, dat snap ik ook wel. Maar zo heel dramatisch doen is niet nodig en hij zou daar zelf ook op reageren met emogifs dus ik zie het probleem niet zo. Ik wens hem toch niets vervelends toe? Ik roep slechts dat hij zich aanstelt, nou, big deal.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar is toch logisch dat hij zenuwachtig is?
Dat hij dood gaat is gewoon beetje acteren, nouja, beetje overdrijven mag best en hoef je niet eens op in te gaan
ja dat werkt dus niet meer op de nieuwste...quote:
Maar vertelquote:
Jij 94 gewogen?quote:
ik run 6.1 nog omdat ik niet wil updaten naar 6.1.3quote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef msacras het volgende:
[..]
ja dat werkt dus niet meer op de nieuwste...
Ja, makkelijk, maar heb de afgelopen jaren door omstandigheden wat moeite gehad en nja ik heb gewoon nu net pech dat ik een 5 voor wiskunde en Nederlands sta wat niet mag. Verder sta ik gewoon prima cijfersquote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Of uit je neus vreten en met 21 cd doen
Maar je kan vwo wel aan, toch?
Ja naja, goed, je bent wat directer. dat kloptquote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat ook logisch, dat snap ik ook wel. Maar zo heel dramatisch doen is niet nodig en hij zou daar zelf ook op reageren met emogifs dus ik zie het probleem niet zo. Ik wens hem toch niets vervelends toe? Ik roep slechts dat hij zich aanstelt, nou, big deal.
Er is dus een kansquote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals hij 't zegt: P(relatie)=0,000000001
En waarom worden die van mij dan wel zo serieus genomen? Je reactie op mijn eerste reactie liet al zien dat je sarcasme niet herkent. Ik zei immers 'lekker zo'n ingreep op jouw leeftijd' en je zat gelijk op de kast.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
Stuhoevaak heb ik gezegd dat je m'n post niet zo serieus moet nemen godverdomme
Er hoort altijd een grapje bij de diploma uitreiking, dat weet je toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Op de diploma uitreiking ging de coordinator vertellen dat ik met meer inzet cum laude kon slagen, daar was hij van overtuigd____
Ah, ik schommel heel erg. Sinds ik op kamers zit, ben ik wel erg aangekomen, maar laatste tijd eet ik erg slecht, dus weer afgevallen. Ik ben ook 197 he, dus zit prima op m'n gewicht.quote:
ja ehquote:
Ik snap ook niet hoe, mijn reputatie was altijd dramatisch slecht (nog steeds wel), maar toch blijven ze me allemaal heel aardig vinden en alles er aan doen om het me zo makkelijk mogelijk te makenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een goede reputatie!
Dat was bij mij wel anders
jae is grappig. en gs stuurde opeens zn skype toen ik wat grapjes maakte over ietsquote:
Een best leuke manier om te zeggen dat je een luie donder was.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Op de diploma uitreiking ging de coordinator vertellen dat ik met meer inzet cum laude kon slagen, daar was hij van overtuigd____
Zo lang?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, ik schommel heel erg. Sinds ik op kamers zit, ben ik wel erg aangekomen, maar laatste tijd eet ik erg slecht, dus weer afgevallen. Ik ben ook 197 he, dus zit prima op m'n gewicht.
Als ze niet blind zijn op school moet je gewoon over kunnen gaanquote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, makkelijk, maar heb de afgelopen jaren door omstandigheden wat moeite gehad en nja ik heb gewoon nu net pech dat ik een 5 voor wiskunde en Nederlands sta wat niet mag. Verder sta ik gewoon prima cijfers
Ja, misschienquote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja, goed, je bent wat directer. dat klopt
Ik heb 6.1.3, geen verschil eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik run 6.1 nog omdat ik niet wil updaten naar 6.1.3
maffe gasten, maar soms wel irritant.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
jae is grappig. en gs stuurde opeens zn skype toen ik wat grapjes maakte over iets
Dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
En waarom worden die van mij dan wel zo serieus genomen? Je reactie op mijn eerste reactie liet al zien dat je sarcasme niet herkent. Ik zei immers 'lekker zo'n ingreep op jouw leeftijd' en je zat gelijk op de kast.
Ah okequote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja eh
foutje in het software zegmaar sort of. Krabs kan wel beter uitleggen
ik heb dus die lockscreen bugquote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb 6.1.3, geen verschil eigenlijk.
jaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah okeeen soort bug? zo noemen ze dat toch ook ?
Beter dan andersomquote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe, mijn reputatie was altijd dramatisch slecht (nog steeds wel), maar toch blijven ze me allemaal heel aardig vinden en alles er aan doen om het me zo makkelijk mogelijk te maken
Ik ben prima in wiskunde (B), maar kansberekening is een dramaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ze niet blind zijn op school moet je gewoon over kunnen gaanwiskunde bijles voor 100/u
Tevens, denken dat ik homo bentering
Jaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah okeeen soort bug? zo noemen ze dat toch ook ?
Nee, dat is zoeken naar iets anders. Mijn PI was meer dan duidelijk namelijk.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
ik moest het aan krabs vragen fok-it![]()
![]()
![]()
of zat ie er inquote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
En waarom worden die van mij dan wel zo serieus genomen? Je reactie op mijn eerste reactie liet al zien dat je sarcasme niet herkent. Ik zei immers 'lekker zo'n ingreep op jouw leeftijd' en je zat gelijk op de kast.
hahahaha nee grappigquote:
Ik weet het nog steeds niet hoor, ben je nou homo of niet? Je hoeft je er niet voor te schamen, er is toch ook niks mis met Rezania!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ze niet blind zijn op school moet je gewoon over kunnen gaanwiskunde bijles voor 100/u
Tevens, denken dat ik homo bentering
Ik krijg altijd wat te horen over 'inzet'quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een best leuke manier om te zeggen dat je een luie donder was.
Nou, dat zeer duidelijk nietquote:
Je weet m'n PM knop te vinden, ik ga dit niet in de SC bespreken.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is zoeken naar iets anders. Mijn PI was meer dan duidelijk namelijk.
En mijn uitleg daarna ook toen jij daar zo aanvallend op reageerde. Jij bent het zelf die sarcasme niet herkent maar wel verwacht dat anderen van jou alles met een korreltje zout nemen. En dat doe ik ook en daarom zou er ook niet zwaar getild mogen worden aan een opmerking als 'aansteller'
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet hoor, ben je nou homo of niet? Je hoeft je er niet voor te schamen, er is toch ook niks mis met Rezania!
Je bent ook gewoon lui gastquote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wat te horen over 'inzet'ouderavonden, gesprekken met mentor, diploma uitreikingen etc
STUWIEEEEquote:
gvdquote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Beter dan andersom
De vrouw die mij in de 4e van TTO af wilde hebben en me ooit een 1 heeft aangesmeerd wegens 'fraude' kwam me bij de diploma uitreiking wel dolenthousiast feliciteren en knoopte een heel gesprek aan. Raar mens
ja nou als ik notifications krijg als ik mn mob zit en weer locked dan zie ik diezelfde berichten op de lockscreen alsof ik dus mn iphone gelocked heb.quote:
Begrijpend lezen is niet je sterkste vakquote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet hoor, ben je nou homo of niet? Je hoeft je er niet voor te schamen, er is toch ook niks mis met Rezania!
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er valt niets te bespreken. Maak je niet druk jongen, dat doe ik ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet m'n PM knop te vinden, ik ga dit niet in de SC bespreken.
Huh? Dus je krijgt berichten dubbel binnen ofzo? Zoiets had ik iig eerst, erg irritant.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja nou als ik notifications krijg als ik mn mob zit en weer locked dan zie ik diezelfde berichten op de lockscreen alsof ik dus mn iphone gelocked heb.
Ja, maar ik dacht dat je een soort van loog.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste vak
Ik ben een baas in kansberekening. Ofja, op het examen had ik er wel een vraag in foutquote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben prima in wiskunde (B), maar kansberekening is een dramadus ja.
Ja nou het kan prima hoor
Hahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 23:48 schreef msacras het volgende:
[..]
gvdDat is zoo typisch school. Trots zijn op dingen en doen alsof het helemaal fantastisch is. Bij ons ook, normaal zetten ze op de website gewoon slagingspercentage havo ..%, slagingspercentage vwo ..%. Maar omdat nu op Gymnasium iedereen geslaagd is en op atheneum 2 mensen zijn gezakt staat er dan Havo 94% geslaagd, Atheneum 98% geslaagd, Gymnasium 100% geslaagd omdat dat goed staat
Sukkels.
Danku.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er valt niets te bespreken. Maak je niet druk jongen, dat doe ik ook niet
Maar voor de duidelijkheid, sterkte morgen. Natuurlijk wens ik niemand zoiets vervelends toe!
Waarom zou je daarover liegen op een forum?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je een soort van loog.
Ik ben een baas in wiskunde B, jammer dat ik A heb. Kansberekening... neequote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben een baas in kansberekening. Ofja, op het examen had ik er wel een vraag in fout
ja zoietsquote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Huh? Dus je krijgt berichten dubbel binnen ofzo? Zoiets had ik iig eerst, erg irritant.
Oke manquote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je een soort van loog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |