quote:
Wat is dit nou voor een woordkeuze? Alsof niet algemeen bekend is dat op oudere leeftijd dat een heel vervelende ingreep isquote:
Ja, kun je tenminste geen nee zegge.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut
dan slaap ik
lui hoor ;s ;squote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ben net wakker, dit kan niet goed zijn.
ik heb je userpic gezienquote:
wiskunde herkansingquote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er ?
Hey je hebt nieuwe UI, en lang niet gezien
Glas houdt je b0y niet tegen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe mn balkondeur voor de zekerheid extra op slot zometeen![]()
Wiskunde B?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
wiskunde herkansing
klopt
en dat kan, idk haha
Schrijf dingen in je GR! Kopieer van internet.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
wiskunde herkansing
klopt
en dat kan, idk haha
quote:
Daar haal ik geen 6,8 meequote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Schrijf dingen in je GR! Kopieer van internet.
Waarom heb je dan A gekozen?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, A. Dat is dus het probleem, ik ben veel beter in wiskunde B en dit is A
Wiskunde komt goed, als ik al een 7 op mijn diploma sta en in heel de 5e + 6e geen voldoende heb gehaald dan moet jou dat helemaal lukken!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
wiskunde herkansing
klopt
en dat kan, idk haha
Konijnen, daar maken wij in homeland gerechten van.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn beest van een konijn vreet je op.
Ja in mn droom van gisteravondquote:
Homelandquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Konijnen, daar maken wij in homeland gerechten van.
you're a beautiful strong black independent woman and i fully support you bby!! god bless xxxquote:
op de lange termijn wel ja, op de korte termijn (woensdag) zie ik het vrij negatief in.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Wiskunde komt goed, als ik al een 7 op mijn diploma sta en in heel de 5e + 6e geen voldoende heb gehaald dan moet jou dat helemaal lukken!
EM zekerquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
[..]
ik had niks te kiezen, bij mij profiel kon je alleen wiskunde A hebben
als je nu niet ophoudt met klagen stop ik mijn piemel in je keel en haal hem er niet mee ruitquote:
he wouldn't mind at allquote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
als je nu niet ophoudt met klagen stop ik mijn piemel in je keel en haal hem er niet mee ruit
Dat zou hij dus niet erg vinden denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
als je nu niet ophoudt met klagen stop ik mijn piemel in je keel en haal hem er niet mee ruit
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken toen ik je username zag. Jij bent gisteren 200 euro armer geworden omdat Ramos die penalty naast schoot hè.quote:
DOENquote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
quote:
Ja, bedankt dat je me er nog aan helpt herinneren hequote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken toen ik je username zag. Jij bent gisteren 200 euro armer geworden omdat Ramos die penalty naast schoot hè.
Ik maak je kapotquote:Op maandag 1 juli 2013 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Konijnen, daar maken wij in homeland gerechten van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |