Moira zou liever 100 fietsen kwijt zijn dan haar wiet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
mijn fiets is gejat, dat is een stuk erger.
ja, dat zegt ze nu, maar als er daadwerkelijk 100 fietsen van haar gejat worden, dan piept ze wel anders hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moira zou liever 100 fietsen kwijt zijn dan haar wiet.
godverdomme zovty, wat ben je toch ook fucking classy he.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef zovty het volgende:
Geen gouden tip, wel een gouden coke lepeltje, misschien kun je daar wat mee?
[ afbeelding ]
Zouden nog bijzonder efficiënt zijn, recyclebaar enzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Studeur het volgende:
Ik heb de gouden tip voor je:
[ afbeelding ]
Draai d'r maar een mooie van
ya i no rite!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
godverdomme zovty, wat ben je toch ook fucking classy he.
HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
mijn fiets is gejat, dat is een stuk erger.
Dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moira zou liever 100 fietsen kwijt zijn dan haar wiet.
Wat moet ik met 100 fietsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat zegt ze nu, maar als er daadwerkelijk 100 fietsen van haar gejat worden, dan piept ze wel anders hoor.
Neuh, heb speciaal daarvoor al een lange pinknagelquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef zovty het volgende:
Geen gouden tip, wel een gouden coke lepeltje, misschien kun je daar wat mee?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:26 schreef Woods het volgende:
En, is die Hork lul nou echt zo'n Stathom achtig figuur?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Studeur het volgende:
Ik heb de gouden tip voor je:
[ afbeelding ]
Draai d'r maar een mooie van
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ga ik uitprinten morgen en gebruiken.
Is goedquote:
wil ik ook wel doen hoor, als je maar zelf betaaltquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is goed
Maar Ono moet mij nog steeds een grammetje toe sturen, heb geen wiet.
Whehehe, ik vind het best.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
wil ik ook wel doen hoor, als je maar zelf betaalt
Ja hallo doe eens geen drugs dealen in mijn topicquote:
Ach, jij kan er ook niets aan doen dat wiet illegaal is in Belgiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
weer die moira die de toptopic van de maand heeft
vriendjespolitiek
Met wie ben ik vriendjes, dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
vriendjespolitiek
Wat boeit ons de TS nou. .. Het gaat om het topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
vriendjespolitiek
Stiekem boei ik jou heel veelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat boeit ons de TS nou. .. Het gaat om het topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |