Helaas nietquote:Op maandag 1 juli 2013 23:41 schreef Moira. het volgende:
LompeHork, heeft de dader je toevallig ook een PM gestuurd met een foto van de grinder?
Want ik wil wel zeker weten dat het hier daadwerkelijk om míjn wiet gaat die hier gestolen is![]()
We laten die kleauthommo gewoon je schade dekkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas niet
Weet je wat echt klote is? Dat ze mijn raam hebben ingetiktbeter had ik die troep gewoon buiten neergezet.
Oh dankjewelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Studeur het volgende:
Ik heb de gouden tip voor je:
[ afbeelding ]
Draai d'r maar een mooie van
Moira zou liever 100 fietsen kwijt zijn dan haar wiet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
mijn fiets is gejat, dat is een stuk erger.
ja, dat zegt ze nu, maar als er daadwerkelijk 100 fietsen van haar gejat worden, dan piept ze wel anders hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moira zou liever 100 fietsen kwijt zijn dan haar wiet.
godverdomme zovty, wat ben je toch ook fucking classy he.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef zovty het volgende:
Geen gouden tip, wel een gouden coke lepeltje, misschien kun je daar wat mee?
[ afbeelding ]
Zouden nog bijzonder efficiënt zijn, recyclebaar enzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
ya i no rite!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
godverdomme zovty, wat ben je toch ook fucking classy he.
HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
mijn fiets is gejat, dat is een stuk erger.
Dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moira zou liever 100 fietsen kwijt zijn dan haar wiet.
Wat moet ik met 100 fietsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat zegt ze nu, maar als er daadwerkelijk 100 fietsen van haar gejat worden, dan piept ze wel anders hoor.
Neuh, heb speciaal daarvoor al een lange pinknagelquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef zovty het volgende:
Geen gouden tip, wel een gouden coke lepeltje, misschien kun je daar wat mee?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:26 schreef Woods het volgende:
En, is die Hork lul nou echt zo'n Stathom achtig figuur?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ga ik uitprinten morgen en gebruiken.
Is goedquote:
wil ik ook wel doen hoor, als je maar zelf betaaltquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is goed
Maar Ono moet mij nog steeds een grammetje toe sturen, heb geen wiet.
Whehehe, ik vind het best.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
wil ik ook wel doen hoor, als je maar zelf betaalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |