Maar toch is mijn wietpot weg weetje en dat is een foto van mijn wietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Murdera het volgende:
Vraag een foto met de krant van vandaag erbij. Dit zou ik niet geloven.
Thanksquote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Studeur het volgende:
misschien ben je hem verloren in de trein
ik zal morgen de NS bellen om het te vragen en het gesprek hier posten
Daarvoor zullen we Krullenbolletje moeten inschakelenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef HeaN82 het volgende:
Voor 450 stoner cupcake's help ik mee aan het onderzoek
Wat liefquote:Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef mega-worstje het volgende:
Ik ben bereid het losgeld voor jou te betalen
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef Monopoly het volgende:
Dat dit kan in Nederland.
Pepijn Bierenbroodspot al gebeld voor een reportage op SBS6
Kun jij dat doen?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef jogy het volgende:
Volgens mij valt die vervaagde kop achter het zakje wel wat scherper te krijgen.
Ik doe mijn best. Ken jij iemand met grote inhammen trouwens?quote:
inhammen waar?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Ken jij iemand met grote inhammen trouwens?
Ik wil wel een kersje op elke cupcakequote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
KRUL! Bak snel 450 cupcakes voor HeaN! Dan helpt hij mee
Je bedoelt kalend? Ik ken heel veel kalende mensenquote:
maar ik heb geen geld voor 450 kersjesquote:
Oke, dan maar 450 kusjesquote:Op maandag 1 juli 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bedoelt kalend? Ik ken heel veel kalende mensen
[..]
maar ik heb geen geld voor 450 kersjes
I'm on itquote:Op maandag 1 juli 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
KRUL! Bak snel 450 cupcakes voor HeaN! Dan helpt hij mee
Inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef jogy het volgende:
Dus het is een dikke, bleke kaalkop.
Godver dat is elke FOK!kende zolderbewoner.
DEZE MAN HEEFT ZIJN GEZICHT ZO GOED VERBORGENquote:Op maandag 1 juli 2013 23:42 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar niet bij CSI werken, ik bak er niks van.
Ruben vd meer?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:50 schreef HeaN82 het volgende:
Dit kan niet waar zijn....
[ afbeelding ]
Ik denk dat mijn computer niet goed is![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:50 schreef HeaN82 het volgende:
Dit kan niet waar zijn....
[ afbeelding ]
Ik denk dat mijn computer niet goed is![]()
Kan hij toch stiekem weg hebben gezet ofzo!?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
Maar LompeHork heeft altijd een kattenkrabpaal op de achtergrond als hij op de cam zit en die zie ik hier niet
Is het misschien Gordon?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
Ik meen iemand te herkennen in de foto. Maar wie...
Hork is waarschijnlijk lid van de illuminatie!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hork probeert ons erin te luizen, maar mensen open je ogen ik heb het allemaal door
Heb je je aluhoedje bij de hand? Ramen beplakt met kranten? Afluisterapparatuur waar Amerika niks bij is?!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hork is waarschijnlijk lid van de illuminatie!
Reis terug naar LH en ga een grondig onderzoek doen naar je wietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
Zolang die illoeminadie mij eerst maar m'n wietpot retourneren vind ik alles best
Aluhoedje, check. Kranten doe ik morgenochtend zodra de Telegraaf op de mat ligt en ik heb ze gister al beplakt met aluminium tape. Come at me...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je je aluhoedje bij de hand? Ramen beplakt met kranten? Afluisterapparatuur waar Amerika niks bij is?!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Aluhoedje, check. Kranten doe ik morgenochtend zodra de Telegraaf op de mat ligt en ik heb ze gister al beplakt met aluminium tape. Come at me...
Ja daar heb ik dus geen geld voor gezien LH in één van de uithoeken van Nederland woont, anders had ik dat natuurlijk allang gedaanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Reis terug naar LH en ga een grondig onderzoek doen naar je wiet
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus geen geld voor gezien LH in één van de uithoeken van Nederland woont, anders had ik dat natuurlijk allang gedaan
Iemand anders zal vingerafdrukken moeten afnemen in en om het huis van LompeHork!
Wie kan er een huiszoekingsbevel regelen? ALS IEMAND DE POT VINDT GELIJK RAPPORTEREN AAN MIJ!
[b]Oh en doe dan ook gelijk het huis van Gordon want ik vind die foto toch wel godverredomme verdacht veel op 'm lijken[b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
Dit is een ernstige zaak, godverdommequote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]!!!
ik zit heel triestig hier te lachen achter mijn schermpje
Omdat ik Mono natuurlijk al grondig heb onderzocht toen in de trein bleek dat de wietpot niet in de tas zat, dus hij moet onderweg van LompeHork naar de trein zijn ontvoerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe weet je niet dat Mono eigenlijk dat ding heeft en hem stiekem oprookt wanneer jij werkt?
Hij heeft een vrij grote aars met bijpassende endeldarm. Daar wel gekeken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik Mono natuurlijk al grondig heb onderzocht toen in de trein bleek dat de wietpot niet in de tas zat, dus hij moet onderweg van LompeHork naar de trein zijn ontvoerd
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat je een beetje overdrijft. Tuurlijk, wiet is belangrijk. Maar, het is misschien erg om te zeggen, maar de wiet is vast niet in slechte handen. Iemand die zo iets gruwelijks doet als wiet ontvoeren moet echt een arme stakker zijn. Zulke arme hard werkende stakkers, mogen best eens wat geld/een wietje roken.
Ook kost zo'n recherche veel meer geld en moeite dan gewoon een nieuw zakje kopen, je kan het beter opgeven, en de ontvoerder het beste wensen, met de hoop dat hij het misschien nog terugbrengt/ deelt.
Succes, arm slachtoffer Moira.
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij grote aars met bijpassende endeldarm. Daar wel gekeken?
Maar laat hem dan in ieder geval mijn pot en mijn grinder terugbrengenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat je een beetje overdrijft. Tuurlijk, wiet is belangrijk. Maar, het is misschien erg om te zeggen, maar de wiet is vast niet in slechte handen. Iemand die zo iets gruwelijks doet als wiet ontvoeren moet echt een arme stakker zijn. Zulke arme hard werkende stakkers, mogen best eens wat geld/een wietje roken.
Ook kost zo'n recherche veel meer geld en moeite dan gewoon een nieuw zakje kopen, je kan het beter opgeven, en de ontvoerder het beste wensen, met de hoop dat hij het misschien nog terugbrengt/ deelt.
Succes, arm slachtoffer Moira.
Nee, wel een aantal bierblikjesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe het ook zij; volgende keer dat je 'm ziet onderwerpen aan een visitatie dat jong. Wie weet stopt hij nog meer in z'n hol dan wiet voor zijn eigen genot. Mis je toevallig ook flessen drank thuis?
Volgende keer zal ik de eendenbek erbij pakken en wat dieper gravenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was ik. Bij Mono moet je toch echt naar wat sterkers kijken.
Maak pics. PM staat open.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik de eendenbek erbij pakken en wat dieper graven![]()
Will do sirquote:
Als ik nou zo'n Camel Limited pot voor je heb, mag ik dan je tetten in de PM?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:26 schreef Moira. het volgende:
Ik mis mijn grinder en mijn mooie unieke Camel Limited Edition pot
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als ik nou zo'n Camel Limited pot voor je heb, mag ik dan je tetten in de PM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |