Omdat ik Mono natuurlijk al grondig heb onderzocht toen in de trein bleek dat de wietpot niet in de tas zat, dus hij moet onderweg van LompeHork naar de trein zijn ontvoerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe weet je niet dat Mono eigenlijk dat ding heeft en hem stiekem oprookt wanneer jij werkt?
Hij heeft een vrij grote aars met bijpassende endeldarm. Daar wel gekeken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik Mono natuurlijk al grondig heb onderzocht toen in de trein bleek dat de wietpot niet in de tas zat, dus hij moet onderweg van LompeHork naar de trein zijn ontvoerd
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat je een beetje overdrijft. Tuurlijk, wiet is belangrijk. Maar, het is misschien erg om te zeggen, maar de wiet is vast niet in slechte handen. Iemand die zo iets gruwelijks doet als wiet ontvoeren moet echt een arme stakker zijn. Zulke arme hard werkende stakkers, mogen best eens wat geld/een wietje roken.
Ook kost zo'n recherche veel meer geld en moeite dan gewoon een nieuw zakje kopen, je kan het beter opgeven, en de ontvoerder het beste wensen, met de hoop dat hij het misschien nog terugbrengt/ deelt.
Succes, arm slachtoffer Moira.
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij grote aars met bijpassende endeldarm. Daar wel gekeken?
Maar laat hem dan in ieder geval mijn pot en mijn grinder terugbrengenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat je een beetje overdrijft. Tuurlijk, wiet is belangrijk. Maar, het is misschien erg om te zeggen, maar de wiet is vast niet in slechte handen. Iemand die zo iets gruwelijks doet als wiet ontvoeren moet echt een arme stakker zijn. Zulke arme hard werkende stakkers, mogen best eens wat geld/een wietje roken.
Ook kost zo'n recherche veel meer geld en moeite dan gewoon een nieuw zakje kopen, je kan het beter opgeven, en de ontvoerder het beste wensen, met de hoop dat hij het misschien nog terugbrengt/ deelt.
Succes, arm slachtoffer Moira.
Nee, wel een aantal bierblikjesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe het ook zij; volgende keer dat je 'm ziet onderwerpen aan een visitatie dat jong. Wie weet stopt hij nog meer in z'n hol dan wiet voor zijn eigen genot. Mis je toevallig ook flessen drank thuis?
Volgende keer zal ik de eendenbek erbij pakken en wat dieper gravenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was ik. Bij Mono moet je toch echt naar wat sterkers kijken.
Maak pics. PM staat open.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik de eendenbek erbij pakken en wat dieper graven![]()
Will do sirquote:
Als ik nou zo'n Camel Limited pot voor je heb, mag ik dan je tetten in de PM?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:26 schreef Moira. het volgende:
Ik mis mijn grinder en mijn mooie unieke Camel Limited Edition pot
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als ik nou zo'n Camel Limited pot voor je heb, mag ik dan je tetten in de PM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |