Ze kijkt een beetje raar daar, maar ik denk dat ze op andere foto's veel beter is. zo maar even kijkenquote:
ik denk dat samen hertjes spotten ons goed af gaatquote:Op maandag 1 juli 2013 22:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Thanks, ik ben zelf ook zeer content met de keuze.
Ik denk dat mijn '67 Mustang ze weg zou jagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik denk dat samen hertjes spotten ons goed af gaat
Geniet er maar van danquote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier vind ik ze super lekker
dan zijn ze niet waardig manquote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn '67 Mustang ze weg zou jagen.
Kersenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier vind ik ze super lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze komen van de AHquote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kersen
Altijd in de zomer verkopen ze die op boerderijen, die zijn het lekkerst
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
woei deze bikini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
woei deze bikini
Ik vind het een raar dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woei deze bikini
lekker tannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arie is net weg en die nigger belt me op
woei deze bikini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Leuk dat printje als je verkleurd.
woei deze bikini
Hij is een beetje gescheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woei deze bikini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
woei deze bikini
Even quoten want iedereen doet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
woei deze bikini
iel neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ee Audi-fan, lees dit eens http://ponpersportaal.nl/(...)ix-led-technologie-/quote:
Nice nicequote:Op maandag 1 juli 2013 22:27 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ee Audi-fan, lees dit eens http://ponpersportaal.nl/(...)ix-led-technologie-/
Deze is beterquote:
Bro dat is de beste gymchick die er is.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Deze is beter
[ afbeelding ]
wife material
Batavus > Nissan Micraquote:Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Da's precies de minste van de 3.
BMW > Mercedes > Hyundai > Audi
Ik zou haar met je delen maatje, no homoquote:Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Bro dat is de beste gymchick die er is.
Hou jij van een natte, of een droge vagina.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zou haar met je delen maatje, no homo
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hou jij van een natte, of een droge vagina.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hahah broeder we gaan toch niet tegelijk, is een beetje anti-hetero.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
je doet zo stoerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah broeder we gaan toch niet tegelijk, is een beetje anti-hetero.
Gewoon delen en met haar in de keuken staan enzo
okeaquote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan je van die dingen kopen die je zo aan de achterkant van je deur kan doen en waar je schoenen en shit in kan doen
mooiquote:
waarom gaat jouw Oscar steeds naar links (voor ons rechts) en niet naar links met zn hoofd?quote:
afwijkingquote:Op maandag 1 juli 2013 22:34 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
waarom gaat jouw Oscar steeds naar links (voor ons rechts) en niet naar links met zn hoofd?
ga dan langs ouwequote:Op maandag 1 juli 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ben al aan het zoeken maar kan dus niet vinden
Emilia Clarkequote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
lekker boeiend die buiken
gewoon dit
[ afbeelding ]
Waarom dan met ouders als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
Een meisje wil mij met haar ouders meenemen ergens naartoe. Die ouders kunnen we op die plaats wel dumpen. Ik moet echter verzinnen waar naartoe. Ik heb alleen geen idee. Kan iemand mij hier helpen?
centerparcsquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
Een meisje wil mij met haar ouders meenemen ergens naartoe. Die ouders kunnen we op die plaats wel dumpen. Ik moet echter verzinnen waar naartoe. Ik heb alleen geen idee. Kan iemand mij hier helpen?
De efteling.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
Seksbioscoop.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
ballenbakquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
Dunno, heb dr keer op bb.com gezien. Was meteen verkochtquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
Pasta, sauce op die chick? Is dat een bekende?
Essent Hoofdkantoorquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
schoenenzaakquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
Dat meisje komt vaak langs bij mij, aangezien we allebei geen autorijbewijs hebben moet er iemand rijden naar de plaats. Haar ouders stelden voor om mij mee te nemen omdat zij dus ook zo vaak langs komt bij mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom dan met ouders als ik vragen mag?
Gewoon voor 1 dag is het, of is centerparks ook een pretpark?quote:
Al een keer geweest met haar en een ander meisje. Het is dichtbij voor mijquote:
quote:
quote:
Goeiequote:
Schoenen heeft ze al genoeg.quote:
Het is seksen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
of de veluwe, zeg dat jullie een dropping doen en nadat je ze hebt afgezet snel achter een duin secxksen
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
Ik ben zo veel knapper dan al die pics hierpicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
Ik ben zo veel knapper dan al die pics hier/true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens. Harry Styles is een 9.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben wel srs een 9/10. Wil niet opscheppen ofzo maar vraag DV maar.
Dank je, ik zal het overwegen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
of de veluwe, zeg dat jullie een dropping doen en nadat je ze hebt afgezet snel achter een duin secxksen
Wat wil je doen? Iets romantisch?quote:
7,5/8 is gelijk aan 9,375/10.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Harry Styles is een 9.
Jij bent een 7,5/8 ofzo
ahaa, doe dan pretpark ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat meisje komt vaak langs bij mij, aangezien we allebei geen autorijbewijs hebben moet er iemand rijden naar de plaats. Haar ouders stelden voor om mij mee te nemen omdat zij dus ook zo vaak langs komt bij mij.
[..]
Gewoon voor 1 dag is het, of is centerparks ook een pretpark?
[..]
Al een keer geweest met haar en een ander meisje. Het is dichtbij voor mijKan er op de fiets heen. Maar als ik niets anders kan verzinnen wordt dit het
[..]
[..]
[..]
Goeie
[..]
Schoenen heeft ze al genoeg.
jij?quote:
Romantisch hoeft niet, gewoon iets wat we allebei leuk vinden. Wij zijn 16 trouwens, is misschien wel handig om te weten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Iets romantisch?
Check dit eens:
http://www.ssrotterdam.nl/nl/
Laatst geweest. Ze smelten.
Zat jij op bokt?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Frikandelletje het volgende:
negeren jullie altijd nieuwe mensen? op bokt was dat nooit zo!
hoiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Frikandelletje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga zoeken welke pretparken er zijn in Nederland jaquote:
quote:
jullie zijn mijn elfjesquote:
Bokt is ook veel leuker.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Frikandelletje het volgende:
Stuquote:
7,5 / 8 = 0.9375, 0.9375 x 10 = een 9,3 op de Harry Styles schaal. Dat begrijp je wel hè? bby?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Harry Styles is een 9.
Jij bent een 7,5/8 ofzo
Oh, check anders eens een dierentuin ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Drabit het volgende:
[..]
Romantisch hoeft niet, gewoon iets wat we allebei leuk vinden. Wij zijn 16 trouwens, is misschien wel handig om te weten.
Hallo!quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Frikandelletje het volgende:
Walibiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens ga zoeken welke pretparken er zijn in Nederland ja
Heb het al uitgelegd skkl fgt. 9,4 trouwens als je afrondt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
7,5 / 8 = 0.9375, 0.9375 x 10 = een 9,3 op de Harry Styles schaal. Dat begrijp je wel hè? bby?
quote:
ja 2 jaar gezeten maar nu niet meerquote:
7,5 OF een 8. of iets er tusseninquote:Op maandag 1 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
7,5 / 8 = 0.9375, 0.9375 x 10 = een 9,3 op de Harry Styles schaal. Dat begrijp je wel hè? bby?
Rij je ook paard dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
ja 2 jaar gezeten maar nu niet meer
Hoi allemaal
hoe gaat het met iedereen?
Is dat ook leuk voor jongeren van 16 jaar?quote:
ja je moet die bungeejump gedoe daar doenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is dat ook leuk voor jongeren van 16 jaar?
Zeker weten!quote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
zus* ik ben ouderquote:
Ah jammer, maar je vind paarden wel leuk?quote:
Tering.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah jammer, maar je vind paarden wel leuk?
(50 paarden thuis hier)
Hoi esvejquote:
Ja, ze proberen zich wel te richten op jongere kinderen en gezinnen maar er komen voornamelijk middelbare scholieren en ouderquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
quote:
ja paar jaar les gehad, nu af en toe los rijden bij de managequote:
wel waar :Squote:
0x raden wat er met je paard is gebeurdquote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
ja paar jaar les gehad, nu af en toe los rijden bij de manage
cool.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
ja paar jaar les gehad, nu af en toe los rijden bij de manage
Wie?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef nodig het volgende:
Het is weer zover, er is na uitgekeken en ik hem hem gespot dames en heren.
Het is de man.
STUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat dan weer wel, boerderij?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah jammer, maar je vind paarden wel leuk?
(50 paarden thuis hier)
PAARDEN NEUKEN NOOIT MEER WERKENquote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
0x raden wat er met je paard is gebeurd
oh wacht spatie is jongerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
jij bent van dec 1995
dan ben ik toch echt ouder
paardenvleeschquote:Op maandag 1 juli 2013 22:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
0x raden wat er met je paard is gebeurd
krabs is 2πquote:
Dus je bent mijn lieve zusjequote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh wacht spatie is jongerik was in de war
Oh, ziet er leuk uit jaquote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja je moet die bungeejump gedoe daar doen
Dan stel ik dat voorquote:
nodig en aldo als broersquote:
nounouquote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
PAARDEN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
You're welcome!quote:Op maandag 1 juli 2013 22:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ziet er leuk uit ja
[..]
Dan stel ik dat voor
Dank je!
eigenlijk ben je een 8 op zn zijquote:
supquote:
Het is mijn ouders beroep...quote:
jij bent echt een bobba geef gewoon aan mij ik mag niet hale nvan mn moederquote:Op maandag 1 juli 2013 22:48 schreef Rodawa het volgende:
maakte een grapje he met dat ik wil niet echt zeks daarom 321 weetje ben nit vies ofzo ;p
wie wil krukje 1cr
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk ben je een 8 op zn zij![]()
Jepquote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel, boerderij?
Wow! Dat is wel knap!quote:
watquote:
dat is een 8 op zn zij :S :Squote:
die piemels zijn grootquote:Op maandag 1 juli 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
IS.NIET WIJD EN KNap LASTIG OP ZIJN TIJD
hou je mond of ik roep lotuS!!!!!!!!!!!!!!!!!! knurft laat me gwn met rustquote:Op maandag 1 juli 2013 22:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
jij bent echt een bobba geef gewoon aan mij ik mag niet hale nvan mn moeder
Lotusquote:Op maandag 1 juli 2013 22:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hou je mond of ik roep lotuS!!!!!!!!!!!!!!!!!! knurft laat me gwn met rust
oppasse jonges deze jonge is sc@mmer!!!!!!!!!!!!
Wel goed hoor, heb een soort van vakantiequote:
wollah zemmel ga zelf je meubies verdienenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:49 schreef Frikandelletje het volgende:
deurmat ruilen voor badeend? typ 101
ah komt wel goed tochquote:Op maandag 1 juli 2013 22:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel goed hoor, heb een soort van vakantiealleen woensdag nog iets inleveren en vrijdag een projectpresentatie samen met groepsgenoten herkansen
ja infinity symbol googlen? :Squote:Op maandag 1 juli 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WEET JE HOEVEEL MOEITE HET HEEFT GEKOST OM DAT OP TE ZOEKEN EN DAN ZEG JIJ DAT HET EEN 8 IS
ik hoorde mijn naam waar was ik nodigquote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar heb je een wijde grot voor nodig :s :s
Oh sorry, werkt ze er niet meer? Ben je nu op je teentjes getrapt of wat. Nou mevrouw, in dat geval spijt het me dat ik niet meer dagelijks op habbo zit.quote:
laat me raden, je bent een import?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wollah zemmel ga zelf je meubies verdienen
quote:
quote:
nee op iedere computer staat zo'n ding met allemaal vreemde tekens en symbolen, maar moest dat ding ff weer vindenquote:
moet je ruzie jongquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
laat me raden, je bent een import?
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen wil mij, hetero of niet, vrouw of niet. Iedereen.
dat is infinitiquote:
nee vond het grappigquote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh sorry, werkt ze er niet meer? Ben je nu op je teentjes getrapt of wat. Nou mevrouw, in dat geval spijt het me dat ik niet meer dagelijks op habbo zit.
gewoon een 8 op zn zij :Squote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee op iedere computer staat zo'n ding met allemaal vreemde tekens en symbolen, maar moest dat ding ff weer vinden
gr
Hij is net nieuw. Hij bedoeld het lief waarschijnlijk.quote:
kap gewoon met reageren als je niks zinnigers te melden hebt dan "emogif"quote:
ik ookquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben al heel vroeg in die maand jarig hoor
VA wordt frikadel genoemdquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mevrouw de mod ik word hier plofkop genoemd.
Niet meer doen dan. Je hoeft niet te verwachten dat ik jouw username ooit nog in de mond neem op vocaroo.quote:
kusje eropquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mevrouw de mod ik word hier plofkop genoemd.
Maar dat is dierendag? Of is dat de 5e?quote:
zemmel wie ga je er bij halen om mij te klappen dan zachbiquote:
hmm vooruit dan maar weerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hij is net nieuw. Hij bedoeld het lief waarschijnlijk.
doeiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
terecht.
en nu ben ik iets nuttigs doen
doag
4 is dierendag jaquote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is dierendag? Of is dat de 5e?
Jouw reactie is een emogif waard want het klopt niet wat je zegt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kap gewoon met reageren als je niks zinnigers te melden hebt dan "emogif"
dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |