centerparcsquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
Een meisje wil mij met haar ouders meenemen ergens naartoe. Die ouders kunnen we op die plaats wel dumpen. Ik moet echter verzinnen waar naartoe. Ik heb alleen geen idee. Kan iemand mij hier helpen?
De efteling.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
Een meisje wil mij met haar ouders meenemen ergens naartoe. Die ouders kunnen we op die plaats wel dumpen. Ik moet echter verzinnen waar naartoe. Ik heb alleen geen idee. Kan iemand mij hier helpen?
Seksbioscoop.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
ballenbakquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
Dunno, heb dr keer op bb.com gezien. Was meteen verkochtquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
Pasta, sauce op die chick? Is dat een bekende?
Essent Hoofdkantoorquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
schoenenzaakquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Goedenavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meisje komt vaak langs bij mij, aangezien we allebei geen autorijbewijs hebben moet er iemand rijden naar de plaats. Haar ouders stelden voor om mij mee te nemen omdat zij dus ook zo vaak langs komt bij mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom dan met ouders als ik vragen mag?
Gewoon voor 1 dag is het, of is centerparks ook een pretpark?quote:
Al een keer geweest met haar en een ander meisje. Het is dichtbij voor mijquote:
quote:
quote:
Goeiequote:
Schoenen heeft ze al genoeg.quote:
Het is seksen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
of de veluwe, zeg dat jullie een dropping doen en nadat je ze hebt afgezet snel achter een duin secxksen
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
Ik ben zo veel knapper dan al die pics hierpicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
Ik ben zo veel knapper dan al die pics hier/true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens. Harry Styles is een 9.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben wel srs een 9/10. Wil niet opscheppen ofzo maar vraag DV maar.
Dank je, ik zal het overwegen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
of de veluwe, zeg dat jullie een dropping doen en nadat je ze hebt afgezet snel achter een duin secxksen
Wat wil je doen? Iets romantisch?quote:
7,5/8 is gelijk aan 9,375/10.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Harry Styles is een 9.
Jij bent een 7,5/8 ofzo
ahaa, doe dan pretpark ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat meisje komt vaak langs bij mij, aangezien we allebei geen autorijbewijs hebben moet er iemand rijden naar de plaats. Haar ouders stelden voor om mij mee te nemen omdat zij dus ook zo vaak langs komt bij mij.
[..]
Gewoon voor 1 dag is het, of is centerparks ook een pretpark?
[..]
Al een keer geweest met haar en een ander meisje. Het is dichtbij voor mijKan er op de fiets heen. Maar als ik niets anders kan verzinnen wordt dit het
[..]
[..]
[..]
Goeie
[..]
Schoenen heeft ze al genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |