ja infinity symbol googlen? :Squote:Op maandag 1 juli 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WEET JE HOEVEEL MOEITE HET HEEFT GEKOST OM DAT OP TE ZOEKEN EN DAN ZEG JIJ DAT HET EEN 8 IS
ik hoorde mijn naam waar was ik nodigquote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar heb je een wijde grot voor nodig :s :s
Oh sorry, werkt ze er niet meer? Ben je nu op je teentjes getrapt of wat. Nou mevrouw, in dat geval spijt het me dat ik niet meer dagelijks op habbo zit.quote:
laat me raden, je bent een import?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wollah zemmel ga zelf je meubies verdienen
quote:
quote:
nee op iedere computer staat zo'n ding met allemaal vreemde tekens en symbolen, maar moest dat ding ff weer vindenquote:
moet je ruzie jongquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Frikandelletje het volgende:
[..]
laat me raden, je bent een import?
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen wil mij, hetero of niet, vrouw of niet. Iedereen.
dat is infinitiquote:
nee vond het grappigquote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh sorry, werkt ze er niet meer? Ben je nu op je teentjes getrapt of wat. Nou mevrouw, in dat geval spijt het me dat ik niet meer dagelijks op habbo zit.
gewoon een 8 op zn zij :Squote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee op iedere computer staat zo'n ding met allemaal vreemde tekens en symbolen, maar moest dat ding ff weer vinden
gr
Hij is net nieuw. Hij bedoeld het lief waarschijnlijk.quote:
kap gewoon met reageren als je niks zinnigers te melden hebt dan "emogif"quote:
ik ookquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben al heel vroeg in die maand jarig hoor
VA wordt frikadel genoemdquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mevrouw de mod ik word hier plofkop genoemd.
Niet meer doen dan. Je hoeft niet te verwachten dat ik jouw username ooit nog in de mond neem op vocaroo.quote:
kusje eropquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mevrouw de mod ik word hier plofkop genoemd.
Maar dat is dierendag? Of is dat de 5e?quote:
zemmel wie ga je er bij halen om mij te klappen dan zachbiquote:
hmm vooruit dan maar weerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hij is net nieuw. Hij bedoeld het lief waarschijnlijk.
doeiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
terecht.
en nu ben ik iets nuttigs doen
doag
4 is dierendag jaquote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is dierendag? Of is dat de 5e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |