abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128479069
quote:
Feyenoord, PSV, FC Twente en Vitesse azen op Assaidi

Oussama Assaidi of Ryo Miyaichi moet Feyenoord door de eerste maanden van het nieuwe seizoen helpen. De club zoekt een linkerspits nu het lang niet kan beschikken over Jean-Paul Boëtius, die herstelt van een meniscusblessure.

Feyenoord informeerde bij zowel Liverpool (Assaidi) als Arsenal (Miyaichi). De eerste, ex-speler van SC Heerenveen, staat ook in de belangstelling van PSV, Vitesse en FC Twente nu hij op Anfield nauwelijks uitzicht op speeltijd heeft. Assaidi speelde afgelopen seizoen vier competitieduels (77 minuten in totaal) en zeven Eruopa League-wedstrijden voor Liverpool.

Al eerder bevestigde Feyenoord dat Miyaichi een alternatief is. De Japanner speelde eerder al twaalf wedstrijden in De Kuip in het seizoen 2010/2011. Daarna kwam hij op huurbasis uit voor Bolton Wanderers en Wigan Athletic. Overigens wil Feyenoord alleen praten over een huurconstructie, omdat Boëtius, mits fit, nog steeds de beoogde eerste keus is aan de linkerkant
.http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-azen-op-Assaidi.htm
pi_128479443
Zou mooi zijn als die weer op de Nederlandse velden in actie komt.
pi_128479806
De interesse van PSV begrijp ik niet echt. Dan beschik je over zo'n talentvolle linksbuiten als Depay, ga je toch weer kopen. 'De focus gaat nu echt op de jeugd'.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:36:57 #4
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128480362
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
De interesse van PSV begrijp ik niet echt. Dan beschik je over zo'n talentvolle linksbuiten als Depay, ga je toch weer kopen. 'De focus gaat nu echt op de jeugd'.
Was een fake gerucht de wereld in geholpen door een PSV Netwerk kerel. :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_128480828
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Was een fake gerucht de wereld in geholpen door een PSV Netwerk kerel. :)
...en ik maar denken dat het voetbalnieuws op VI redelijk serieus te nemen is.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:46:56 #6
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128481038
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

...en ik maar denken dat het voetbalnieuws op VI redelijk serieus te nemen is.
Hij had het naar diverse Engelse tabloids gemaild om te zien hoe makkelijk je een gerucht de wereld in kon holpen. The Mirror had het geplaatst en zo is het balletje gaan rollen, naar wat ik begreep.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_128482170
Zou een mooie toevoeging zijn voor Feyenoord, en ik zie hem daar ook wel passen (in ieder geval beter dan bij FC Twente en PSV). Vitesse schat ik toch nog lager in dan de eerder genoemde ploegen. Zeker als Bony en eventueel van Ginkel weg zijn.
pi_128494527
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou een mooie toevoeging zijn voor Feyenoord, en ik zie hem daar ook wel passen (in ieder geval beter dan bij FC Twente en PSV). Vitesse schat ik toch nog lager in dan de eerder genoemde ploegen. Zeker als Bony en eventueel van Ginkel weg zijn.
Het is maar de vraag of feyenoord z'n salaris kan betalen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:20:22 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128494653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:16 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of feyenoord z'n salaris kan betalen.
Wat zal hij verdienen daar, 1,5 miljoen? Moet je ook niet willen dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 12:24:50 #10
332671 crew  indiaantje89
pi_128494799
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij zal toch wel iets moeten minderen?

Op voetballend gebied denk ik dat het een toegevoegde waarde kan zijn. Ik zie hem eerder komen dan Miyaichi.

Ik denk niet dat er veel in de helikopter zal zitten dit jaar. Aangezien er vrij weinig spelers vertrekken volgens mij.
pi_128494888
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Een ruime 1,3 miljoen euro netto. Bron: http://sillyseason.com/fo(...)r-wages-liverpool-fc
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:28:51 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128494945
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Een ruime 1,3 miljoen euro netto. Bron: http://sillyseason.com/fo(...)r-wages-liverpool-fc
Aha. Voor max. 7 ton mag je erover na gaan denken. Anders is het gekkenwerk natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:30:13 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128494989
Raiola zal wel een aardig cluppie met dito salaris voor em vinden in Turkije ofzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128495219
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Aha. Voor max. 7 ton mag je erover na gaan denken. Anders is het gekkenwerk natuurlijk.
Exact. Geloof ook nooit dat Feyenoord risico gaat nemen voor die vent. Zou wel heerlijk zijn voor de Pel, een paar fatsoenlijke voorzetten.
pi_166775484
Assaidi: "Had ook voor Ajax kunnen kiezen"

Oussama Assaidi zit momenteel zonder club nadat hij vertrok bij Al-Ahli uit Dubai. Toen hij die keuze maakte, speelde geld een grote rol. De middenvelder annex vleugelaanvaller kon in 2012 namelijk ook voor Ajax kiezen en voerde zelfs al een gesprek met toenmalig trainer Frank de Boer.

In het FOX Sports-programma De Tafel van Kees legt Assaidi uit waarom hij destijds voor Al-Ahli koos. "Het is moeilijk, je moet het echt meegemaakt hebben om erover te kunnen praten. Als je dat contract voor je hebt liggen, is het lastig om nee te zeggen. Je kunt bepaalde dingen veiligstellen. Dan kan ik wel zeggen 'ik doe het niet', maar je gaat gewoon voor het geld. Ik heb er ook geen spijt van gehad", legt hij uit.

Verder laat Assaidi weten dat hij in 2012 een gesprek voerde met toenmalig Ajax-trainer De Boer. "Het was een fijn gesprek. Ik voelde me ook vereerd om voor Ajax te spelen, dat was een droom geweest. Maar toen belde Brendan Rodgers van Liverpool. Ik sprak met hem via Skype want ik wilde weten of ik speeltijd krijg. Dat is uiteindelijk niet echt gebeurd."
http://www.fcupdate.nl/vo(...)-ajax-kunnen-kiezen/
Hij heeft echt wel spijt van zijn keuze
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Forum Admin zondag 20 november 2016 @ 15:18:40 #16
35723 crew  GGMM
pi_166778707
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Oussama Assaidi zit momenteel zonder club nadat hij vertrok bij Al-Ahli uit Dubai. Toen hij die keuze maakte, speelde geld een grote rol. De middenvelder annex vleugelaanvaller kon in 2012 namelijk ook voor Ajax kiezen en voerde zelfs al een gesprek met toenmalig trainer Frank de Boer.

In het FOX Sports-programma De Tafel van Kees legt Assaidi uit waarom hij destijds voor Al-Ahli koos. "Het is moeilijk, je moet het echt meegemaakt hebben om erover te kunnen praten. Als je dat contract voor je hebt liggen, is het lastig om nee te zeggen. Je kunt bepaalde dingen veiligstellen. Dan kan ik wel zeggen 'ik doe het niet', maar je gaat gewoon voor het geld. Ik heb er ook geen spijt van gehad", legt hij uit.

Verder laat Assaidi weten dat hij in 2012 een gesprek voerde met toenmalig Ajax-trainer De Boer. "Het was een fijn gesprek. Ik voelde me ook vereerd om voor Ajax te spelen, dat was een droom geweest. Maar toen belde Brendan Rodgers van Liverpool. Ik sprak met hem via Skype want ik wilde weten of ik speeltijd krijg. Dat is uiteindelijk niet echt gebeurd."
Groot nieuws!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166779516
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Raiola zal wel een aardig cluppie met dito salaris voor em vinden in Turkije ofzo
Dat is ook het enige wat voor hem geldt. Veel geld en voor hem dus dito commissie. Kan hij weer iets groots kopen zoals onderstaand.

Het huis van Al Capone gekocht door Raiola.
pi_166779561
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

joh, die avond zaten we te wachten op zijn handtekening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')