Nou ja, we gaan het eerste deel van de vakantie samen met mijn moeder en zus, en we hebben besloten met één auto te gaan, dus ik ben een beetje beperkt in de hoeveelheid spullen die ik mee kan nemen. Ik neem altijd het liefst veeeeeeel mee
 Nou ja, we gaan het eerste deel van de vakantie samen met mijn moeder en zus, en we hebben besloten met één auto te gaan, dus ik ben een beetje beperkt in de hoeveelheid spullen die ik mee kan nemen. Ik neem altijd het liefst veeeeeeel mee   Maar ik ben nog niet bezig hoor. Ik denk er alleen nog over na
 Maar ik ben nog niet bezig hoor. Ik denk er alleen nog over na  

Op zich ben ik best een apple fan maar hou ajb op de boel te verklooien.quote:

Maar inderdaad, ik ga dit keer ook geen pakken luiers enzo meeslepen, dat koop ik daar wel. Het nadeel is dat het weer heel wisselvallig kan zijn waar we zitten, van echt fris tot zomers warm. Is lastig met kleren kiezen. Maar denk inderdaad dat ik langzamerhand eens ga beginnen met een lijst opstellen met alles wat er mee moet.
 Maar inderdaad, ik ga dit keer ook geen pakken luiers enzo meeslepen, dat koop ik daar wel. Het nadeel is dat het weer heel wisselvallig kan zijn waar we zitten, van echt fris tot zomers warm. Is lastig met kleren kiezen. Maar denk inderdaad dat ik langzamerhand eens ga beginnen met een lijst opstellen met alles wat er mee moet.  woont om haar verjaardag te vieren en M voor te stellen aan haar familie. En jullie? Frankrijk?
 woont om haar verjaardag te vieren en M voor te stellen aan haar familie. En jullie? Frankrijk?

quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Kyara het volgende:
M had rode billen (kiesjes) dus ik smeer er wat sudocrem op. Wat zegt meneer? "aaien"

Er staat al een peuterbedje om langzaam aan te wennen, maar eerst gaat z'n babybed gewoon over. Nu zat/ lag hij gisteravond nog even op z'n peuterbed, terwijl hij aan het kijken was hoe wij aan het klussen waren. Maar daarna was het toch echt tijd om naar z'n babykamer te gaan om een boekje te lezen en daar te slapen.
 Er staat al een peuterbedje om langzaam aan te wennen, maar eerst gaat z'n babybed gewoon over. Nu zat/ lag hij gisteravond nog even op z'n peuterbed, terwijl hij aan het kijken was hoe wij aan het klussen waren. Maar daarna was het toch echt tijd om naar z'n babykamer te gaan om een boekje te lezen en daar te slapen.  van 19.00 uur tot 22.00 uur. Hij wilde per se terug naar het andere bed. Dat was echt geen optie, omdat die kamer nog lang niet M.proof is. Mijn hemel. Vandaag vermijden we die kamer maar.
 van 19.00 uur tot 22.00 uur. Hij wilde per se terug naar het andere bed. Dat was echt geen optie, omdat die kamer nog lang niet M.proof is. Mijn hemel. Vandaag vermijden we die kamer maar. 

of verdrietig.. Erg vermoeiend af en toe.. Maar ook de andere kant op lopen en gewoon 'doei' zeggen (en meestal niet eens stoppen als wij dan toch uit het zicht verdwijnen)
  of verdrietig.. Erg vermoeiend af en toe.. Maar ook de andere kant op lopen en gewoon 'doei' zeggen (en meestal niet eens stoppen als wij dan toch uit het zicht verdwijnen) 

we gaan het wel zien wanneer het wel lukt.
 we gaan het wel zien wanneer het wel lukt.

Anouk blijft nog heel lang in haar ledikant. Zo lang ze er niet uit kan klimmen denk ik!
 Anouk blijft nog heel lang in haar ledikant. Zo lang ze er niet uit kan klimmen denk ik!  

.) Maar gelukkig is hij ook weer snel en gemakkelijk af te leiden.
 .) Maar gelukkig is hij ook weer snel en gemakkelijk af te leiden. Dus wie weet!
 Dus wie weet! kijken!
  kijken! 

)
 ) 

Ik verheug me er ook erg opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
CS, dat klinkt als een heel fijne vakantie. Hoe doen jullie de rit naar Noord-Italië? Tussenstops of bijvoorbeeld 's nachts rijden?
 We rijden in twee dagen. Eerste etappe van 3,5 uur rij ik alleen met M, in alle rust en dan een hotel. Volgende dag moeten we dan nog een uur of 6, maar daar hebben we ook de tijd voor. En we zijn met drie volwassenen in de auto, dus we kunnen mooi rouleren met rijden en voor animatieteam spelen
 We rijden in twee dagen. Eerste etappe van 3,5 uur rij ik alleen met M, in alle rust en dan een hotel. Volgende dag moeten we dan nog een uur of 6, maar daar hebben we ook de tijd voor. En we zijn met drie volwassenen in de auto, dus we kunnen mooi rouleren met rijden en voor animatieteam spelen   
  Ik vind het wel rustig zo
 Ik vind het wel rustig zo   Hij gaat over zodra hij zijn bed uit klautert, en dan halen we eerst maar de zijkant er uit.
 Hij gaat over zodra hij zijn bed uit klautert, en dan halen we eerst maar de zijkant er uit.

Die is tof zeg!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier ook nog geen peuterbed hoor, we hebben wel een op het oog:
[ afbeelding ]
Alleen de prijs is een tegenvallerMisschien een meubelmaker benaderen of die zoiets kan maken.

Maar je doet er heul lang mee toch?
 Maar je doet er heul lang mee toch?  Voorlopig is het hier nog niet aan de orde, dus ik kan nog even sparen, lol.
 Voorlopig is het hier nog niet aan de orde, dus ik kan nog even sparen, lol.

+1 het is gelijk een gewoon bed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef Rixtje het volgende:
Wij doen niet aan peuterbedjes gewoon direct naar een een persoons als ze er klaar voor zijn. Lotte is zelfs nog niet uit haar ledikant weg te slaan

:  Mama wilde m'n
 :  Mama wilde m'n  neus
 neus   poetsen
  poetsen   Daar kun je best 10 minuten héél boos over zijn
 Daar kun je best 10 minuten héél boos over zijn   En met yoghurt gooien
 En met yoghurt gooien   Toen gingen we fijn Sesamstraat kijken
 Toen gingen we fijn Sesamstraat kijken   maar na afloop lukte lukte het dichtklappen van de laptop niet goed
 maar na afloop lukte lukte het dichtklappen van de laptop niet goed   vervolgens duurde het verdraaid lang voordat de fles klaar was
  vervolgens duurde het verdraaid lang voordat de fles klaar was    maar toen de fles klaar was, was het fijn
  maar toen de fles klaar was, was het fijn   behalve toen de eerste slok er niet uit ging
 behalve toen de eerste slok er niet uit ging    toen moest de fles weggesmeten worden
  toen moest de fles weggesmeten worden   
  Klein brokje met gevoelens
 Klein brokje met gevoelens   

Ik haalde het net in m'n hoofd om meneer een bord spinazie voor de zetten... Pffff...
 Ik haalde het net in m'n hoofd om meneer een bord spinazie voor de zetten... Pffff...   Voel mezelf niet helemaal oké en die driftbui kon ik even niet zo goed erbij hebben
 Voel mezelf niet helemaal oké en die driftbui kon ik even niet zo goed erbij hebben   

grappige driftige mini peuters
 grappige driftige mini peuters 

) Zojuist op mijn schoot in slaap gevallen, ben benieuwd hoe de nacht gaat verlopen, zal zo alvast het logeerbed leeg halen, kan ik eventueel daar met haar gaan liggen (ze wordt echt te zwaar om een tijdje mee in je armen te staan....).
 ) Zojuist op mijn schoot in slaap gevallen, ben benieuwd hoe de nacht gaat verlopen, zal zo alvast het logeerbed leeg halen, kan ik eventueel daar met haar gaan liggen (ze wordt echt te zwaar om een tijdje mee in je armen te staan....). 

hoop dat ze beter slaapt vannacht! geeft je dr anders een pcm?
 hoop dat ze beter slaapt vannacht! geeft je dr anders een pcm? het was zo leuk. Elise en R waren zo lief samen!!
 het was zo leuk. Elise en R waren zo lief samen!!

Dat herken ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat ben ik blij met die andere driftige dreumesenIk haalde het net in m'n hoofd om meneer een bord spinazie voor de zetten... Pffff...
Voel mezelf niet helemaal oké en die driftbui kon ik even niet zo goed erbij hebben
 Ligt hij lekker op bed en kun je even tijd voor jezelf nemen? Ik heb net alle spanning er even uit gesport (vooral van werkdingen hoor, niet van dreumes) en crash nu op de bank met een grote koffie verkeerd
 Ligt hij lekker op bed en kun je even tijd voor jezelf nemen? Ik heb net alle spanning er even uit gesport (vooral van werkdingen hoor, niet van dreumes) en crash nu op de bank met een grote koffie verkeerd   
  Beterschap voor je meisje Susie!
 Beterschap voor je meisje Susie!

Hij klampte zich aan me vast alsof hij me nooit meer los zou laten, lief mannetje
 Hij klampte zich aan me vast alsof hij me nooit meer los zou laten, lief mannetje   En nu zit ik naast z'n bedje terwijl hij slaapt. Voel me ziek en zwak en geef puf om op te staan om naar m'n bed te gaan. Zit ook wel lekker in de schommelstoel met een zacht snurkend jongetje naast me
 En nu zit ik naast z'n bedje terwijl hij slaapt. Voel me ziek en zwak en geef puf om op te staan om naar m'n bed te gaan. Zit ook wel lekker in de schommelstoel met een zacht snurkend jongetje naast me  

)
 ) duurt vast niet lang meer voor de tanden echt door zijn.
 duurt vast niet lang meer voor de tanden echt door zijn. leek zo lief! Maakte alles weer goed
 leek zo lief! Maakte alles weer goed 

Zo herkenbaar CS. Hier precies hetzelfde, ben mijn werkstress er maar even uit gaan sporten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat herken ikLigt hij lekker op bed en kun je even tijd voor jezelf nemen? Ik heb net alle spanning er even uit gesport (vooral van werkdingen hoor, niet van dreumes) en crash nu op de bank met een grote koffie verkeerd

Klinkt goed Bitterend! Portugal lijkt me prachtigBeterschap voor je meisje Susie!

quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef Clubsoda het volgende:
Driftbuien?: Mama wilde m'n
neus
poetsen
Daar kun je best 10 minuten héél boos over zijn
En met yoghurt gooien
Toen gingen we fijn Sesamstraat kijken
maar na afloop lukte lukte het dichtklappen van de laptop niet goed
vervolgens duurde het verdraaid lang voordat de fles klaar was
maar toen de fles klaar was, was het fijn
behalve toen de eerste slok er niet uit ging
toen moest de fles weggesmeten worden

Daarna heb ik 'm maar in bed gelegd, want *iets* zei me dat hij moe wasKlein brokje met gevoelens

zeewater rondspetten, vliegtuigen en vliegers bekijken, tomaatjes snoepen terwijl hij in een warme handdoek gepakt zat, zandkastelen bouwen, papa ingraven, enz. Echt top! En maar één bijna driftbui, die ik wist te voorkomen.
 zeewater rondspetten, vliegtuigen en vliegers bekijken, tomaatjes snoepen terwijl hij in een warme handdoek gepakt zat, zandkastelen bouwen, papa ingraven, enz. Echt top! En maar één bijna driftbui, die ik wist te voorkomen.   

Nu ben ik wel nieuwsgierig ...quote:

Hopelijk wel ja!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:36 schreef hilliebillie het volgende:
Ach als ie al op tijd in de nee-fase zit, is ie er misschien ook weer op tijd uit

Vervolgens een gezellige ochtend die afgesloten werd met een heerlijkedriftbui omdat ze niet aan de pot met meel mocht zitten
 Vervolgens een gezellige ochtend die afgesloten werd met een heerlijkedriftbui omdat ze niet aan de pot met meel mocht zitten  
  Weer naar boven op ons bed gaan liggen, gezelli op mama (ik ben maar even gaan lezen) en toen sliep ze weer.
 Weer naar boven op ons bed gaan liggen, gezelli op mama (ik ben maar even gaan lezen) en toen sliep ze weer. 

. (Minder grappig alleen als je er middenin zit
. (Minder grappig alleen als je er middenin zit  )
 ) 

Nee hoor, ik moet er zelf vaak ook om grijnzen, omdat M zo heerlijk theatraal kan zijn. Het aandoenlijkst is als hij zijn boosheid kracht bij wil zetten door met iets te gooien. Hij kijkt dan speurend rond, kiest iets uit (bij voorkeur iets wat van mij is, met zijn eigen spullen gooit hij liever niet), kijkt me even aan om te zien of ik wel aandacht heb voor deze Uiting van Boosheid en gooit dan
 Nee hoor, ik moet er zelf vaak ook om grijnzen, omdat M zo heerlijk theatraal kan zijn. Het aandoenlijkst is als hij zijn boosheid kracht bij wil zetten door met iets te gooien. Hij kijkt dan speurend rond, kiest iets uit (bij voorkeur iets wat van mij is, met zijn eigen spullen gooit hij liever niet), kijkt me even aan om te zien of ik wel aandacht heb voor deze Uiting van Boosheid en gooit dan   

Was geen land mee te bezeilen, dus maar even in de hoek gezet voor een halve minuut.. Daarna heeft hij netjes met papa gestofzuigd en alsnog de vogels mee eten gegeven.. Echt zon driftbui uit het niets, dat ik niet kan polsen waarom.
   Was geen land mee te bezeilen, dus maar even in de hoek gezet voor een halve minuut.. Daarna heeft hij netjes met papa gestofzuigd en alsnog de vogels mee eten gegeven.. Echt zon driftbui uit het niets, dat ik niet kan polsen waarom. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |