Op zich ben ik best een apple fan maar hou ajb op de boel te verklooien.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Kyara het volgende:
M had rode billen (kiesjes) dus ik smeer er wat sudocrem op. Wat zegt meneer? "aaien"
Ik verheug me er ook erg opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:46 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
CS, dat klinkt als een heel fijne vakantie. Hoe doen jullie de rit naar Noord-Italië? Tussenstops of bijvoorbeeld 's nachts rijden?
Die is tof zeg!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier ook nog geen peuterbed hoor, we hebben wel een op het oog:
[ afbeelding ]
Alleen de prijs is een tegenvallerMisschien een meubelmaker benaderen of die zoiets kan maken.
+1 het is gelijk een gewoon bed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef Rixtje het volgende:
Wij doen niet aan peuterbedjes gewoon direct naar een een persoons als ze er klaar voor zijn. Lotte is zelfs nog niet uit haar ledikant weg te slaan
Dat herken ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat ben ik blij met die andere driftige dreumesenIk haalde het net in m'n hoofd om meneer een bord spinazie voor de zetten... Pffff...
Voel mezelf niet helemaal oké en die driftbui kon ik even niet zo goed erbij hebben
Zo herkenbaar CS. Hier precies hetzelfde, ben mijn werkstress er maar even uit gaan sporten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat herken ikLigt hij lekker op bed en kun je even tijd voor jezelf nemen? Ik heb net alle spanning er even uit gesport (vooral van werkdingen hoor, niet van dreumes) en crash nu op de bank met een grote koffie verkeerd
![]()
Klinkt goed Bitterend! Portugal lijkt me prachtigBeterschap voor je meisje Susie!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef Clubsoda het volgende:
Driftbuien?: Mama wilde m'n
neus
poetsen
Daar kun je best 10 minuten héél boos over zijn
En met yoghurt gooien
Toen gingen we fijn Sesamstraat kijken
maar na afloop lukte lukte het dichtklappen van de laptop niet goed
vervolgens duurde het verdraaid lang voordat de fles klaar was
maar toen de fles klaar was, was het fijn
behalve toen de eerste slok er niet uit ging
toen moest de fles weggesmeten worden
![]()
Daarna heb ik 'm maar in bed gelegd, want *iets* zei me dat hij moe wasKlein brokje met gevoelens
Nu ben ik wel nieuwsgierig ...quote:
Hopelijk wel ja!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:36 schreef hilliebillie het volgende:
Ach als ie al op tijd in de nee-fase zit, is ie er misschien ook weer op tijd uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |