Nou ja, we gaan het eerste deel van de vakantie samen met mijn moeder en zus, en we hebben besloten met één auto te gaan, dus ik ben een beetje beperkt in de hoeveelheid spullen die ik mee kan nemen. Ik neem altijd het liefst veeeeeeel mee
 Nou ja, we gaan het eerste deel van de vakantie samen met mijn moeder en zus, en we hebben besloten met één auto te gaan, dus ik ben een beetje beperkt in de hoeveelheid spullen die ik mee kan nemen. Ik neem altijd het liefst veeeeeeel mee   Maar ik ben nog niet bezig hoor. Ik denk er alleen nog over na
 Maar ik ben nog niet bezig hoor. Ik denk er alleen nog over na  

Op zich ben ik best een apple fan maar hou ajb op de boel te verklooien.quote:

Maar inderdaad, ik ga dit keer ook geen pakken luiers enzo meeslepen, dat koop ik daar wel. Het nadeel is dat het weer heel wisselvallig kan zijn waar we zitten, van echt fris tot zomers warm. Is lastig met kleren kiezen. Maar denk inderdaad dat ik langzamerhand eens ga beginnen met een lijst opstellen met alles wat er mee moet.
 Maar inderdaad, ik ga dit keer ook geen pakken luiers enzo meeslepen, dat koop ik daar wel. Het nadeel is dat het weer heel wisselvallig kan zijn waar we zitten, van echt fris tot zomers warm. Is lastig met kleren kiezen. Maar denk inderdaad dat ik langzamerhand eens ga beginnen met een lijst opstellen met alles wat er mee moet.  woont om haar verjaardag te vieren en M voor te stellen aan haar familie. En jullie? Frankrijk?
 woont om haar verjaardag te vieren en M voor te stellen aan haar familie. En jullie? Frankrijk?

quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef Kyara het volgende:
M had rode billen (kiesjes) dus ik smeer er wat sudocrem op. Wat zegt meneer? "aaien"

Er staat al een peuterbedje om langzaam aan te wennen, maar eerst gaat z'n babybed gewoon over. Nu zat/ lag hij gisteravond nog even op z'n peuterbed, terwijl hij aan het kijken was hoe wij aan het klussen waren. Maar daarna was het toch echt tijd om naar z'n babykamer te gaan om een boekje te lezen en daar te slapen.
 Er staat al een peuterbedje om langzaam aan te wennen, maar eerst gaat z'n babybed gewoon over. Nu zat/ lag hij gisteravond nog even op z'n peuterbed, terwijl hij aan het kijken was hoe wij aan het klussen waren. Maar daarna was het toch echt tijd om naar z'n babykamer te gaan om een boekje te lezen en daar te slapen.  van 19.00 uur tot 22.00 uur. Hij wilde per se terug naar het andere bed. Dat was echt geen optie, omdat die kamer nog lang niet M.proof is. Mijn hemel. Vandaag vermijden we die kamer maar.
 van 19.00 uur tot 22.00 uur. Hij wilde per se terug naar het andere bed. Dat was echt geen optie, omdat die kamer nog lang niet M.proof is. Mijn hemel. Vandaag vermijden we die kamer maar. 

of verdrietig.. Erg vermoeiend af en toe.. Maar ook de andere kant op lopen en gewoon 'doei' zeggen (en meestal niet eens stoppen als wij dan toch uit het zicht verdwijnen)
  of verdrietig.. Erg vermoeiend af en toe.. Maar ook de andere kant op lopen en gewoon 'doei' zeggen (en meestal niet eens stoppen als wij dan toch uit het zicht verdwijnen) 

we gaan het wel zien wanneer het wel lukt.
 we gaan het wel zien wanneer het wel lukt.

Anouk blijft nog heel lang in haar ledikant. Zo lang ze er niet uit kan klimmen denk ik!
 Anouk blijft nog heel lang in haar ledikant. Zo lang ze er niet uit kan klimmen denk ik!  

.) Maar gelukkig is hij ook weer snel en gemakkelijk af te leiden.
 .) Maar gelukkig is hij ook weer snel en gemakkelijk af te leiden. Dus wie weet!
 Dus wie weet! kijken!
  kijken! 

)
 ) 

Ik verheug me er ook erg opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
CS, dat klinkt als een heel fijne vakantie. Hoe doen jullie de rit naar Noord-Italië? Tussenstops of bijvoorbeeld 's nachts rijden?
 We rijden in twee dagen. Eerste etappe van 3,5 uur rij ik alleen met M, in alle rust en dan een hotel. Volgende dag moeten we dan nog een uur of 6, maar daar hebben we ook de tijd voor. En we zijn met drie volwassenen in de auto, dus we kunnen mooi rouleren met rijden en voor animatieteam spelen
 We rijden in twee dagen. Eerste etappe van 3,5 uur rij ik alleen met M, in alle rust en dan een hotel. Volgende dag moeten we dan nog een uur of 6, maar daar hebben we ook de tijd voor. En we zijn met drie volwassenen in de auto, dus we kunnen mooi rouleren met rijden en voor animatieteam spelen   
  Ik vind het wel rustig zo
 Ik vind het wel rustig zo   Hij gaat over zodra hij zijn bed uit klautert, en dan halen we eerst maar de zijkant er uit.
 Hij gaat over zodra hij zijn bed uit klautert, en dan halen we eerst maar de zijkant er uit.

Die is tof zeg!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier ook nog geen peuterbed hoor, we hebben wel een op het oog:
[ afbeelding ]
Alleen de prijs is een tegenvallerMisschien een meubelmaker benaderen of die zoiets kan maken.

Maar je doet er heul lang mee toch?
 Maar je doet er heul lang mee toch?  Voorlopig is het hier nog niet aan de orde, dus ik kan nog even sparen, lol.
 Voorlopig is het hier nog niet aan de orde, dus ik kan nog even sparen, lol.

+1 het is gelijk een gewoon bed.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:00 schreef Rixtje het volgende:
Wij doen niet aan peuterbedjes gewoon direct naar een een persoons als ze er klaar voor zijn. Lotte is zelfs nog niet uit haar ledikant weg te slaan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |