Geen kind meer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
moet toch overwegen of ik mijn familie nog wel wil kennen dat ze dat een gepast nummer vonden voor de uitvaart van m'n opa
om het even af te maken kwam na marco karin bloemen![]()
Ik vind het ook vreemd om die op een begrafenis te doen want het is een nummer voor de nabestaanden, niet een die in het teken van opa staat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar dat nummer gaat dus over het verliezen van een moeder
dacht toch echt dat opa een man was...
marcoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik kom als de wind die je voelt en de regen
zou wat zijn als 'ie op het laatste moment nog kwam met zo'n grote verrassingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar dat nummer gaat dus over het verliezen van een moeder
dacht toch echt dat opa een man was...
ja, zullen we eens even niet zo grappig doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou wat zijn als 'ie op het laatste moment nog kwam met zo'n grote verrassing
excusesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, zullen we eens even niet zo grappig doen
terechtquote:
heel wel , mijn kamer is altijd vet verlicht door de maneschijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
licht van de maan, serieusssss, serieussssss????? daar komt helemaal geen licht van af man, kutewbankmongool
rrrrrrraaaaaazzzzzzeeeeeeeeennnnnnnndddddd
Genotquote:
smakelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |