wat, is toch zo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha
ja en het doet pijn en ik hoor slecht nu
ja maar ik moest gewoon lachen om die zinquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat, is toch zo?![]()
maar vervelend zegwat nu?
oquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar ik moest gewoon lachen om die zinniet gemeend ie haha bedoeld
ja nu moet het helen enzo en hopelijk gaat die doofheid weg![]()
wel pittig doof, op de schaal van 1 tot 10 wel een dikke 6quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
o![]()
hoelang duurt het helen over het algemeen? en hoe doof ben je nu?
oei, dat is wel kut. gelukkig is het maar tijdelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel pittig doof, op de schaal van 1 tot 10 wel een dikke 6hoor alles best gedempt nu
geen idee D: hoop dat als ik morgen wakker word normaal kan horen anders ga ik een beetje wenen
en ik durf niet op mijn zij te liggenkutleven heb ik #durfteklagen
stoppen horquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
oei, dat is wel kut. gelukkig is het maar tijdelijktoch?
![]()
en nu?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stoppen horstraks blijft het altijd zo..
Meh.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter wel dan eergisterenwel oorpijn als ik moet gapen
Dat is echt een baggerversie. Deze moet je hebben: Catch The Wind, a song by Jimmy LaFave on Spotify.quote:
Paxiequote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is echt een baggerversie. Deze moet je hebben: Catch The Wind, a song by Jimmy LaFave on Spotify.
Dankzij Derksen ken ik hem. Fantastische artiestquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
er is nog iemand buiten johan derksen die naar jimmy lafave luistert?
quote:
Ik zag dit toevallig in MyAt staan en toen klikte ik en zag ik de fipo en dacht: hier moet ik op reageren.quote:
Geen kind meer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
moet toch overwegen of ik mijn familie nog wel wil kennen dat ze dat een gepast nummer vonden voor de uitvaart van m'n opa
om het even af te maken kwam na marco karin bloemen![]()
Ik vind het ook vreemd om die op een begrafenis te doen want het is een nummer voor de nabestaanden, niet een die in het teken van opa staat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar dat nummer gaat dus over het verliezen van een moeder
dacht toch echt dat opa een man was...
marcoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik kom als de wind die je voelt en de regen
zou wat zijn als 'ie op het laatste moment nog kwam met zo'n grote verrassingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar dat nummer gaat dus over het verliezen van een moeder
dacht toch echt dat opa een man was...
ja, zullen we eens even niet zo grappig doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou wat zijn als 'ie op het laatste moment nog kwam met zo'n grote verrassing
excusesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, zullen we eens even niet zo grappig doen
terechtquote:
heel wel , mijn kamer is altijd vet verlicht door de maneschijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
licht van de maan, serieusssss, serieussssss????? daar komt helemaal geen licht van af man, kutewbankmongool
rrrrrrraaaaaazzzzzzeeeeeeeeennnnnnnndddddd
Genotquote:
smakelijkquote:
Sinds mei alquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hedde gullie eigenlijk allemaal al vakantie?
watquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:03 schreef leeell het volgende:
Heb nu eigenlijk trek in nog een entrecote
Nee heb nog maar eten voor morgen alleenquote:
Ik voel mij dom omdat ik niet weet wat entrecote en die saus is.quote:
Serieus niks anders in huis?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:06 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee heb nog maar eten voor morgen alleen
Cakejes en pestoquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik voel mij dom omdat ik niet weet wat entrecote en die saus is.
[..]
Serieus niks anders in huis?
Wel eieren en bacon en soep en paprikas en uienquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is wel een sneu voorraadje eten.
Niks helemaal achterin het keukenkastje of zo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:09 schreef leeell het volgende:
[..]
Wel eieren en bacon en soep en paprikas en uien
Maar das allemaal voor morgen
Niet echtquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niks helemaal achterin het keukenkastje of zo?
Das wel dom jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik voel mij dom omdat ik niet weet wat entrecote en die saus is.
[..]
Serieus niks anders in huis?
Genot op t randjequote:Op donderdag 11 juli 2013 01:14 schreef ThaTim het volgende:
hoe was de leeell-meet geweest eigenlijk?
Mooi !quote:
Nog een paar wekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mooi !
Kon er helaas niet bij zijn, maar Rock Werchter was super.
Nick Cave
Man, hij en zijn band stralen zoveel ongekende coolheid uit, niet normaalquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:20 schreef leeell het volgende:
[..]
Nog een paar wekenen dan ga ik hem zien
Maar anders aankomende week nog even meeten?
quote:
Als een hyena.quote:
Dankjewel. En eet smakelijk hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef ThaTim het volgende:
Succes met de ramadan, KB!
* ThaTim gaat nu uitgebreid lunchen
hahahahaquote:
hoe moeten we deze post interpreteren?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:50 schreef leeell het volgende:
jij geeft mij een excuus om slap te zijn
zoals hij bedoeld isquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hoe moeten we deze post interpreteren?
daar schieten we niet veel mee opquote:
haten is verlaten negerquote:
ow sorry ik bedoelde dequote:
Kan je wel weer normaal horen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhhh
Doet nog steeds pijn help
ja, zonnebloemen schilderen is echt dé oplossingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vincent van gogh had daar nog wel een aardige oplossing voor
vallen er vanzelf uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar moet je die buisjes dan voor altjd erin laten?
wil je verwijderen aub privacyinbreuk noemt men ditquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
foto van kb gevonden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja same to youquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:32 schreef Ezell het volgende:
en dan niet antwoorden
blokkeren
ontvrienden
verbannen
nu
ik ga maandag bellen en vragen of de linker eruit magquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
pas op hoor, ik ren met buisjes achter je aan!!!!!!
aiii, nog steeds zo'n pijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga maandag bellen en vragen of de linker eruit mag
waarom is die dan niet normaal?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja echt vervelend, vooral omdat het andere oor wel normaal lijkt hierdoor
ja wel goedquote:
Arm kind.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als ik het wist?hij doet gewoon erg pijn als ik gaap of bij boertjes
Hoezee!quote:
lisa amy en shelley zijn toch wel erg afgezaktquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lisa amy en shelley zijn toch wel erg afgezakt
en ook niet echt knapper geworden
die laatstequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
o sorry, deze passen beter bij jou:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |