quote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou maar op met je grapjes, skkltje. Anders geef ik jou straks op voor Crime Scene Investigation.Mijn daden spreken voor zich bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die met die jas?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik wel wat foto's gezien in je fotoboek. Daaruit concludeerde ik dat je er niet slecht, integendeel, erg goed uit ziet. ( als jij dat echt was tenminste )

Niet zolang ze roodharig is.quote:
 Wat ze niet is.
 Wat ze niet is.  

uit zijn kontquote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Hezdunnah mag je helpen ik trek me terug

quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Hezdunnah mag je helpen ik trek me terug
quote:

Vorig jaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik wel wat foto's gezien in je fotoboek. Daaruit concludeerde ik dat je er niet slecht, integendeel, erg goed uit ziet. ( als jij dat echt was tenminste )
 Is wel een aardige verandering met nu (srs).
 Is wel een aardige verandering met nu (srs).  

Heb mezelf al opgegevenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Inschrijvingen nieuw seizoen zijn open

Maar dan moet ze alsnog een lichaamsdeel erbij laten groeien.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet zolang ze roodharig is.Wat ze niet is.

Klinkt veelbelovendquote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vorig jaar.Is wel een aardige verandering met nu (srs).

Well shit. Ja, dat was ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. En ook een webcam (?) foto in zwartwit van je bovenlichaam en gezicht.

Bromance, hoe schattig.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Pastapipos het volgende:
Wanhopige hosselpogingen op vmsdkr hier
Hij is al van mij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |