heb ik ruzie met dv danquote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
Dv date al met Rez toch? Daarom heeft ze ruzie met Etsu!

Als je me de kans geeft kan ik je vaker versteld laten staan.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van je mensenkennis.

heb ik ruzie met etsu?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:

DV is te klein voor mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:

Op welke manier?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je me de kans geeft kan ik je vaker versteld laten staan.

Oke, oke. Maar je insinueert nu al dingen terwijl je geen idee hebt hoe ik eruit zie. Toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik dat nu al verklap is het spelletje snel uit hé

Dankjewel!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel plezier met trekken aan zijn pener.

Hou maar op met je grapjes, skkltje. Anders geef ik jou straks op voor Crime Scene Investigation.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞

Vorig jaar heb ik wel wat foto's gezien in je fotoboek. Daaruit concludeerde ik dat je er niet slecht, integendeel, erg goed uit ziet. ( als jij dat echt was tenminste )quote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke, oke. Maar je insinueert nu al dingen terwijl je geen idee hebt hoe ik eruit zie. Toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |