Oh sorry. Ik was namelijk net over m'n vriendin aan het praten en de VNN zit tegenover mijn kamer dus beetje toevallig enzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was tegen Etsu, ik was te lui om te quoten.
Nice, GHB. Wel voor de zekerheid even een chastitybelt voor mezelf aanschaffen dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Past in m'n macro's.
We gaan wel aan de ghb voor de gains
Gewoon brandblusser meenemen door die tuinen toch.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou samen met jou de tuinslang op de cactus van je buurman zetten tot ie verdrinkt in het water. Durf je erin mee te gaan?![]()
Vliegangst?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja toch.
ze heeft stage gelopen in Suriname enzo, en is voor mensen opgekomen ofzo, ik weet t niet precies en nu gaat een wet in het burgerlijk wetboek daar gewijzigd worden dankzij d'r.
en uitnodiging van de VN om een presentatie te geven en zij betalen d'r reis.maar ongelukkige is dat het is gepland in onze vakantie en ik zou met d'r reizen.
en ik wil niet alleen reizen
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
#rebels #jemoeder #livingontheedge #risky #hetlevenisgeenspel
je moet leren dat niet de hele wereld om jou draait, dromenvangertje.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik was namelijk net over m'n vriendin aan het praten en de VNN zit tegenover mijn kamer dus beetje toevallig enzo.
het is moeilijk, snap dat danquote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moet leren dat niet de hele wereld om jou draait, dromenvangertje.
Wel in jouw wijk dan, hier wonen alleen GIWNLFS.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon brandblusser meenemen door die tuinen toch.
12kg gewoon naar binnen duwen in die milf buurvrouwtjes
Ik doe toch niks maatje, anders had ik de chloroform wel gepaktquote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, GHB. Wel voor de zekerheid even een chastitybelt voor mezelf aanschaffen dan.
Oke, zou jou toch wel toelaten denk ik/10 #trustissuesquote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik doe toch niks maatje, anders had ik de chloroform wel gepakt
waarheen vliegen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Achjoh, het is 1 dagje alleen, hoelang is het vliegen? De rest van de tijd zijn jullie samen?
kan door de hitte komenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef d4v1d het volgende:
Wtf, er kwam net een vonk uit dat ding waar je een lamp indraait
Jammer van die vals zingende chick. Zou overigens wel in de auto luisteren dit. Heb nog een mooie radiovideo gemaakt op 'My heart will go on'quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef VMSDKR het volgende:
3:28 voor de goede shit.
Eigenlijk is hele set goede shit whahehh.
2,5 uur. daar zit een ander engels sprekend huisgenootje en we blijven bij d'r overnachten enzo. en ik kan niet goed engelsquote:
De lamp deed het niet en was niet warm. Ik ben te lui om dat knopje steeds uit de klikken dus draai ik de lamp een paar graden rond om hem uit te zettenquote:
Kijk het van de positieve kant. Je komt er heus wel uit met je Engels, en de rest van de vakantie komt het ook goed. Puntquote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
2,5 uur. daar zit een ander engels sprekend huisgenootje en we blijven bij d'r overnachten enzo. en ik kan niet goed engelsdus zou me alleen maar ongemakkelijk voelen daar zonder die vriendin die in paramaribo zit voor 1 dag.
Baasssquote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef VMSDKR het volgende:
3:28 voor de goede shit.
Eigenlijk is hele set goede shit whahehh.
Misschien wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kijk het van de positieve kant. Je komt er heus wel uit met je Engels, en de rest van de vakantie komt het ook goed. Punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |