Mja, is een beetje kut als dan ineens blijkt dat je heel de dag alleen daar zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu als je het geld kwijt kan; doen
zo niet; spreekt voor zich.
ik kan prima mezelf vermaken in Paramariboquote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is een beetje kut als dan ineens blijkt dat je heel de dag alleen daar zit.moet ie sowieso ff uitzoeken eerst
Kan je net zo goed ergens anders gaan winkelen dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan prima mezelf vermaken in Paramaribogewoon weer kleertjes shoppen jeweetz.
als je wel alleen bent kan je zelf een dagje uit toch? beetje sightseeingquote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is een beetje kut als dan ineens blijkt dat je heel de dag alleen daar zit.moet ie sowieso ff uitzoeken eerst
Mja,als je dan toch alleen op pad gaat, kan je net zo goed langer blijven dan een dag. Ik dacht dat hij de dag wildedoorbrengen met dat meisjequote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je wel alleen bent kan je zelf een dagje uit toch? beetje sightseeing
Neuh.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja,als je dan toch alleen op pad gaat, kan je net zo goed langer blijven dan een dag. Ik dacht dat hij de dag wildedoorbrengen met dat meisje
Ik vind ze niet altijd zo grappigquote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog 35GB gedownload, 7 seizoenen lama'sMoet ik nog kijken..
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Uh neeik heb een vriendin met borderline dus merk snel of ik het wel of niet heb.
Wat?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Maar je vriendin is wel een held om even een uitnodiging van de VN te krijgen
Zou samen met jou de tuinslang op de cactus van je buurman zetten tot ie verdrinkt in het water. Durf je erin mee te gaan?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso, wie van jullie doen mee met zuipen en daarna tuinenrace houden en te-koop borden een paar straten verder in de grond duwen.
Volwassen as fuck
Ik weet dat jullie met baas pasta willen chillen en dit soort humor op hoog niveau uit willen oefenen
Kom op man, zuipen? Jij wilt net cut zetten en nu alweer zuipen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso, wie van jullie doen mee met zuipen en daarna tuinenrace houden en te-koop borden een paar straten verder in de grond duwen.
Volwassen as fuck
Ik weet dat jullie met baas pasta willen chillen en dit soort humor op hoog niveau uit willen oefenen
Surequote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, net zoals bij schizofrenen en autisten
Been there, done that, voor herhaling vatbaarquote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Pastapipos het volgende:
Volwassen as fuck
ja toch.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Maar je vriendin is wel een held om even een uitnodiging van de VN te krijgen
Past in m'n macro's.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kom op man, zuipen? Jij wilt net cut zetten en nu alweer zuipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |