PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Had 'm er al staan en ik zou 't wel willen, maar die medium/lowquote:
Ach, hij heeft nog wel wat strength en in ieder geval geen high/low..proberen waard als je een skiller bent denk ik. Ik heb er zelf ooit zo'n kerel van St Etienne gehad..die was wel aardig, maar deed weinig boeiends.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm er al staan en ik zou 't wel willen, maar die medium/low
OKE YOLOquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nog wel wat strength en in ieder geval geen high/low..proberen waard als je een skiller bent denk ik. Ik heb er zelf ooit zo'n kerel van St Etienne gehad..die was wel aardig, maar deed weinig boeiends.
nee morgenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Zhano het volgende:
Kampioenschap domme vragen stellen is ook weer begonnen zeker?
Waarom niet gewoon Sandro. Die is langer, kan beter verdedigen, sterker en nog een iets betere longshot + shotpower.quote:
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef quer het volgende:
Van de eerdere vragen wist ik de antwoorden wel maar van deze niet..
Ik heb Ramires al in m'n club, maar over Sandro was ik inderdaad ook wel tevreden.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Sandro. Die is langer, kan beter verdedigen, sterker en nog een iets betere longshot + shotpower.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Ramires al in m'n club, maar over Sandro was ik inderdaad ook wel tevreden.
Ja en hij wilde vandaag beginnen met silver packs openenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..
ik zit hier ook niet elke dagquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..
ja lekker 60k voor een mindere spelerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waar zijn nu die gratis dure spelersquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.com/squad/2577
![]()
Misschien dan maar mijn gold teams verkopen hopelijk kan ik dan nog Wallyson halen ook
Beetje laat..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef quer het volgende:
nou ja 3 if di vaio's gekocht voor 20k dan maar
Die gaan voor 30 weg. Doe je goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef quer het volgende:
nou ja 3 if di vaio's gekocht voor 20k dan maar
hmm, 26-27 goedkoopste formaties.quote:
Baasquote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
http://giel.vara.nl/rubri(...)aproer/media/238106/![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus. Klik even. Kraantje Pappie. Wat een held.
Ik zou in ieder geval wachten tot de cup daadwerkelijk begonnen is met verkopen..normaal zouden de prijzen rond dat moment op de top moeten zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef quer het volgende:
[..]
hmm, 26-27 goedkoopste formaties.
maar anders hou ik hem zelf
[ afbeelding ]
holy shet 99 finishing
Ja toen het toernooi net net was aangekondigd ging donovan ook voor 9k per stukquote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval wachten tot de cup daadwerkelijk begonnen is met verkopen..normaal zouden de prijzen rond dat moment op de top moeten zijn.
Gisteren gingen veel Wynne's op xbox maar voor 15/16k open bid en die verkochten allemaal voor 23k bin in no time
Eerste dag verkocht ik echt als een malle, nu is het wat minder... (PS3)quote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval wachten tot de cup daadwerkelijk begonnen is met verkopen..normaal zouden de prijzen rond dat moment op de top moeten zijn.
Gisteren gingen veel Wynne's op xbox maar voor 15/16k open bid en die verkochten allemaal voor 23k bin in no time
Ik heb toen alleen de handige spelers verkocht (keepers en verdedigers en populaire namen). Alle echte kneuzen, vooral bronzes, loos ik als de cup begint denk ik. Hoop eigenlijk 600c voor iedere speler te krijgen..daar kon ik ze vooralsnog niet voor lozen (wel geprobeerd). Las dat het thorb al wel aardig was gelukt, maar ik verkocht echt geen fuck van die pauperbronzes.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eerste dag verkocht ik echt als een malle, nu is het wat minder... (PS3)
Ik heb nog maar 4 pagina's ja. Met 75 pace als ST gingen ze al voor 1000 die ochtendquote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb toen alleen de handige spelers verkocht (keepers en verdedigers en populaire namen). Alle echte kneuzen, vooral bronzes, loos ik als de cup begint denk ik. Hoop eigenlijk 600c voor iedere speler te krijgen..daar kon ik ze vooralsnog niet voor lozen (wel geprobeerd). Las dat het thorb al wel aardig was gelukt, maar ik verkocht echt geen fuck van die pauperbronzes.
Oh ja, die paupers heb ik ook nog idd. Verkocht vooral Zakuani, Benitez, Nguyen, Donovan en een paar van die non-shiny silver CBs met decent pace.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb toen alleen de handige spelers verkocht (keepers en verdedigers en populaire namen). Alle echte kneuzen, vooral bronzes, loos ik als de cup begint denk ik. Hoop eigenlijk 600c voor iedere speler te krijgen..daar kon ik ze vooralsnog niet voor lozen (wel geprobeerd). Las dat het thorb al wel aardig was gelukt, maar ik verkocht echt geen fuck van die pauperbronzes.
Lekker moment om die in een pack te krijgenquote:
die gaat idd nog even de club in en dan met de cup zo de deur uitquote:Op maandag 1 juli 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker moment om die in een pack te krijgen
zijn de rewards eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef quer het volgende:
Is het een slim idee om nu een mls team te maken? met de rewards verdien je dat zo terug
Dike is best goed hoor. http://wefut.nl/player/8131quote:Op maandag 1 juli 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 pagina's ja. Met 75 pace als ST gingen ze al voor 1000 die ochtend
Shiny nog 1500 voor gevangen, zoals die Dike
Moet je wel een team maken dat goed genoeg is om hem te winnen en die spelers zijn nu al dagenlang zwaaaaaaaar overpriced natuurlijk. Tenzij je offline wil gaan spelen ofzo..Je bent gewoon veel te laat eigenlijk. Dat deze cup er in juli zou komen was al zo lang bekendquote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef quer het volgende:
Is het een slim idee om nu een mls team te maken? met de rewards verdien je dat zo terug
Tsja qua kracht, shotpower en weak foot wel leuk maar als ik dit zie ....quote:Op maandag 1 juli 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dike is best goed hoor. http://wefut.nl/player/8131
Ik heb ook een aantal bronzes die ik nog had voor 1.5k verkocht, sommige voor nog meer zoals Okugo (4k)
ja klopt ik ga maar gewoon hopen dat ik een graante mee kan pikken met di vaio en wat donovansquote:Op maandag 1 juli 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je wel een team maken dat goed genoeg is om hem te winnen en die spelers zijn nu al dagenlang zwaaaaaaaar overpriced natuurlijk. Tenzij je offline wil gaan spelen ofzo..Je bent gewoon veel te laat eigenlijk. Dat deze cup er in juli zou komen was al zo lang bekend
ik dacht eind juli, want dan is immers de MLS all star game. Maar nee EA loopt weer te fuckenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je wel een team maken dat goed genoeg is om hem te winnen en die spelers zijn nu al dagenlang zwaaaaaaaar overpriced natuurlijk. Tenzij je offline wil gaan spelen ofzo..Je bent gewoon veel te laat eigenlijk. Dat deze cup er in juli zou komen was al zo lang bekend
Klopt, maar ik klaag niet want nu heb ik nog heerlijk coins kunnen binnen harkenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht eind juli, want dan is immers de MLS all star game. Maar nee EA loopt weer te fucken
Dike is ook niet mijn soort speler, daarvoor heeft hij te weinig dribbling. Maar ik snap wel dat iemand dat voor hem betaalt. Ik heb hem ook nog in mijn club in 4-1-2-1-2.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja qua kracht, shotpower en weak foot wel leuk maar als ik dit zie ....
[ afbeelding ]
Djourou naar HSV trouwens
geeft niet dat soort mensen moeten er ook zijn, die onze goedkoop ingekochte spelers kopenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
ja klopt ik ga maar gewoon hopen dat ik een graante mee kan pikken met di vaio en wat donovans
ik welquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, maar ik klaag niet want nu heb ik nog heerlijk coins kunnen binnen harken
Ik heb toen best veel verdiend door bronze packs. Dat was wel echt fantastisch.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef DuTank het volgende:
Ik vond St. Patrick's Day leuker. Die staat ook al in mijn agenda voor volgend jaar.
Vorig jaar was het pas epic. Met die Fransen en die RPL ook nogquote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef DuTank het volgende:
Ik vond St. Patrick's Day leuker. Die staat ook al in mijn agenda voor volgend jaar.
Ik ook, zo'n 450k. Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toen best veel verdiend door bronze packs. Dat was wel echt fantastisch.
Dat is de prequel van Odd Grenland toch?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is de prequel van Odd Grenland toch?
Ik ga hem wel kijken, Anton Yelchin is tofquote:
haha dat was je mandzukic momentje zekerquote:
Omdat de home kit heel erg lijkt op de kit van Brazil en al die kneusjes willen daarin spelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha dat was je mandzukic momentje zeker![]()
#vraagtzichzelfafwaaromdemodenahomekitzoduurisenawayniet
Uhuh. Daarbij nog Dafoe en Timlinquote:Op maandag 1 juli 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga hem wel kijken, Anton Yelchin is tof
klinkt logischquote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat de home kit heel erg lijkt op de kit van Brazil en al die kneusjes willen daarin spelen.
Die was in Cali wel fijn jaquote:
Variant 1 deze keer ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was in Cali wel fijn ja
Dafoe is of enorm baas, of enorm irritant. Hopelijk variant 1 dan
Oh jij hebt hem dus al gezien en hij was tof? Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik gebruik die ook...maar dan ook met home kit van Swanseaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
In de Nederlandse FIFA is die rode kit zonder tekst.Mooiste kit in de game.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh jij hebt hem dus al gezien en hij was tof? Nice
Bazige torrent dit trouwens, ik had nog niet alles van Gambino blijkbaar:
Jep, onverwacht toffe film. Had het verhaal maar half gelezen en vond het wat lame. Puur gedownload voor de cast, maar echt een leuke film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie tafel, jammer haar shirt.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Leontien bij TdJ
En Wilfred die weer naar de bekende weg vraagt
Dat is geen jurk man, ze heeft gewoon een spijkerbroek aan. En ik vind het haar goed staanquote:
Ja foutje, shirt met kapotte mouwen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is geen jurk man, ze heeft gewoon een spijkerbroek aan. En ik vind het haar goed staan
Ik heb een combiquote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Die Swansea away is mooi ja. Heb zelf atm dit:
[ afbeelding ]
Die home kit heb ik nu al best lang..away wissel ik regelmatig.
Teller staat op 100k erbij door de silver packs en MLS spelers. Matig dus. Aan St.Patrick's Day echt dik verdiend. Meer dan 600 fitnesskaarten opgepikt voor 150 en door verkocht voor 400-500. En dan al die (Noord)-Ieren er nog bij uit pakjesquote:Op maandag 1 juli 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het pas epic. Met die Fransen en die RPL ook nog
UP Mangala inkopen voor 1 tot een paar K en in no time voor 15k weer verkopen..ging zo hard toen. 200k per uur ofzo
Jaquote:
Misschien heeft Remmert ook wel een mooi verhaal over Boogie, maar niemand weet waar Remmert is geblevenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja![]()
Die Boogie heeft altijd een heel verhaal als iemand iets slechts over hem zegt. Of het da waar is is natuurlijk de vraag. Wel een mooi verhaal.
Ik denk dat Remmert met iets anders bezig isquote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien heeft Remmert ook wel een mooi verhaal over Boogie, maar niemand weet waar Remmert is gebleven
Die badge bij je teamnaam.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Die Swansea away is mooi ja. Heb zelf atm dit:
[ afbeelding ]
Die home kit heb ik nu al best lang..away wissel ik regelmatig.
Daarom wijzig ik die ook nooitquote:
Die betaalt zich over 2 jaar waarschijnlijk blauw aan alimentatiequote:Op maandag 1 juli 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat Remmert met iets anders bezig is
[ afbeelding ]
Krijg ik ook best vaak messages overquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook echt heel tof. Jammer dat ik het niet zelf bedacht heb, want anders had ik het op mijn CV gezet. Niet dat ik weet wat mijn verwarming daar mee moet best zonde zo stift erop maar toch haa ha haa ha [ afbeelding ]
Há! Geeeeeeeees!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Gees wordt vandaag even op 8 minuutjes gereden
Expres om zometeen 3 etappes te pakkenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Gees wordt vandaag even op 8 minuutjes gereden
Wel opmerkelijk dat hij het aanklampen noemt bij 2e categoriequote:Gesink zei de voorste groep op de laatste klim bewust te hebben laten gaan. ''Als je niet voor het klassement gaat, maakt het niets uit. Dan kan je beter je krachten sparen, dan steeds aan te klampen. Natuurlijk win je het liefst elke koers, maar dat is op dit niveau niet mogelijk.''
Zijn nieuwe rol bevalt hem wel. ''Ik hoef me niet steeds te verantwoorden. Dat is wel lekker'', zei hij met een flauwe glimlach. ''Al heb ik nog niet veel voor de ploeg kunnen doen.''
Links natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef quer het volgende:
moet een cb met een linker poot rechts of links staan? rechts toch
Mij maakt het nooit iets uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef quer het volgende:
moet een cb met een linker poot rechts of links staan? rechts toch
Ik weet hetquote:Op maandag 1 juli 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Links natuurlijk
Tering, die vragen van jou vandaag![]()
![]()
![]()
Dan beginnen ze in ieder geval lekker sjerp aan de wedstrijd.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:50 schreef DuTank het volgende:
Het wekelijkse "welke kits en badges gebruiken jullie vragenuurtje" is weer aangebroken
[ afbeelding ]
Ja, maar ik ben deze kits alweer beu, dus ga zo maar eens in mijn collectie kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan beginnen ze in ieder geval lekker sjerp aan de wedstrijd.
En dan uitgesproken met Fred Rutten accent
Is hij 4-3-3? Dan is hij nog wel iets waard want ik verkocht hem voor 400c.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:53 schreef FCsuarez het volgende:
dirk marcellis in me pack![]()
![]()
speciaal voor toefjes zal ik hem niet discarden
Zekerquote:Op maandag 1 juli 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij vertelt ook een stuk leuker dan Gert Jacobs
4-1-2-1-2quote:Op maandag 1 juli 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is hij 4-3-3? Dan is hij nog wel iets waard want ik verkocht hem voor 400c.
Ja. Geen succes.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef quer het volgende:
heeft iemand hier ervaring met UP el shaarawy?
Dat is niet de eerste keer. Gelukkig helpt Leontienquote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker
Die rondemiss is niet zo slim
Ocherm meske, zal ik jou es efkes een bietje hellupuhquote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer. Gelukkig helpt Leontien
Sjaak Swart zit echt bij elk programma zijn wedstrijd te promoten (RTL zendt het ook nog live uitquote:Op maandag 1 juli 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ocherm meske, zal ik jou es efkes een bietje hellupuh
Ik zou toch op minstens 1 van de buitenposities (LM/RM) iemand met wat skills wegzetten. Lamela of Robinho ofzo.quote:
ik had net robinho en vind hem echt helemaal niks als een lm.. en de enige skill die ik kan is de mcgeady en de scoop turn...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou toch op minstens 1 van de buitenposities (LM/RM) iemand met wat skills wegzetten. Lamela of Robinho ofzo.
Scoop turn naar binnen met Robinho of Lamela, en pull the triggerquote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef quer het volgende:
[..]
ik had net robinho en vind hem echt helemaal niks als een lm.. en de enige skill die ik kan is de mcgeady en de scoop turn...
Waarom zou hij nu al dalen dan?quote:
Ik dacht dat de hype na gisteren wel weer íets af zou zwakken en dan stabiel zou blijven rond 120/130k ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou hij nu al dalen dan?
Meneer heeft goed gespeeld, is uit packs en de Santos versie blijft dat waardoor mensen denken dat nog wel gaat stijgen dus kopen ze hem etc.
Zn NIF word na deze MOTM van Barca, en konkoduurquote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hype na gisteren wel weer íets af zou zwakken en dan stabiel zou blijven rond 120/130k ofzo.
Tsja die wedstrijd was tegen twee uur afgelopen, kan me voorstellen dat mensen de volgende dag pas gaan spelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hype na gisteren wel weer íets af zou zwakken en dan stabiel zou blijven rond 120/130k ofzo.
Dat garandeer ik je bij dezequote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Koop.
[ afbeelding ]
Volgende ronde gaat hij erop voor <90k. Instant weg hoop ik.
Ik denk Leandro.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
beste braziliaanse silver spits na Mauricio en Wally?
Leandroquote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
beste braziliaanse silver spits na Mauricio en Wally?
Echt een plaat voor z'n kop die gastquote:
Wat zijn jullie in Friesland allemaal verslaafd aan die rommel dan? Hier in de bewoonde wereld zijn dat vooral allochtonen en kansarme jongeren.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie in Friesland allemaal verslaafd aan die rommel dan? Hier in de bewoonde wereld zijn dat vooral allochtonen en kansarme jongeren.
En zelfs gingers staan daar bovenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie in Friesland allemaal verslaafd aan die rommel dan? Hier in de bewoonde wereld zijn dat vooral allochtonen en kansarme jongeren.
'De aanval is de beste verdediging.'quote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt een plaat voor z'n kop die gast
"We hebben 1 verdediger binnen, dus nu tijd voor 5 aanvallers"
dideuteriumoxidequote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef quer het volgende:
Red bull etc zijn voor dat volk maar Heavy water
Wat probeer je te zeggen, jongeman? Even rustig ademhalen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
HH
waarom zou je geen gold IF's, silverpacks winstgevend
Ja.quote:
Ik heb al een aantal weken geen Monster meer gehad.. alleen miXXed up en the Dew.quote:
Er is 1 hele dure MotM natuurlijk. Of je krijgt IF Berget in een gold pack zoals iemand op het EA forum. Iemand anders had een silver pack spree en hij kreeg hem ook.. in een silver pack. Die had echt teveel geluk.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
HH
Ik vind Quintero uberhaupt niet zo'n harde werker. Wat dat betreft heeft hij zijn huidskleur ook niet mee.quote:
Dilemmaquote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar misschien ook niet
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Quintero uberhaupt niet zo'n harde werker. Wat dat betreft heeft hij zijn huidskleur ook niet mee.
jaquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Johnbon het volgende:
iemand met rabo en xbox die nog 300.000 wilt verkopen?
Workrates ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Quintero uberhaupt niet zo'n harde werker. Wat dat betreft heeft hij zijn huidskleur ook niet mee.
Halloquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Johnbon het volgende:
iemand met rabo en xbox die nog 300.000 wilt verkopen?
Vind t lekker. Sommige merken iig. Monster en Golden Power. Niet die Jumbo/AH eigen merk meuk.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar vanaf maart weer lekker op elke MLS silver die ik tegenkom 150c biedenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geeft niet dat soort mensen moeten er ook zijn, die onze goedkoop ingekochte spelers kopen
Ja mooi, weg met dat voetbalquote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een opmerking van Eddy
Wilfred: als ik mister Ajax zeg, aan wie denk je dan?
Eddy: ....Cruijff?
MOTM Neymar tochquote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
HH
Vroeger dronk ik het nog wel vaker (in de pauze voor 35 cent golden power bij de Aldiquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vind t lekker. Sommige merken iig. Monster en Golden Power. Niet die Jumbo/AH eigen merk meuk.
Ik vind de miXXed up apple en guave lekker maar die zijn nu uitverkocht in Leeuwardenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vind t lekker. Sommige merken iig. Monster en Golden Power. Niet die Jumbo/AH eigen merk meuk.
Ik drink het als ik een tentamen heb ofzo. Verder niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik het nog wel vaker (in de pauze voor 35 cent golden power bij de Aldi) maar nu bijna nooit meer eigenlijk. Na 1 blikje heb ik het wel weer gezien voor een paar maanden.
staat er wat krom maar je snapt het ongeveer wel tochquote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen, jongeman? Even rustig ademhalen.
like that's gonna happenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja mooi, weg met dat voetbal
[..]
MOTM Neymar toch
Ja, dan idd nog wel..meer om wat afwisseling te hebben tussen alle koffie doorquote:Op maandag 1 juli 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik drink het als ik een tentamen heb ofzo. Verder niet.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 minuutjes wachten tot mijn TP leeg loopt
Die IF Franse CM van Newcastle?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog suggesties?Nu kan het nog.
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers, als ibra zijn cardweight nou niet zo hoog was...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Sissoko.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die IF Franse CM van Newcastle?
Van Mosselveld.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Een zieke voorhoede, verder matig team.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Nu al blaren op m'n pener van het fappen op dit team trouwens.Zlatan en Neymar samen in de spits wat is dezen.
Ard van Peppenquote:
Dat wel ja. En eigenlijk maar 2 vd 3quote:
IF Sissoko / Barfa / BPL CB (Mbia, Kaboul, etc)quote:Op maandag 1 juli 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sissoko.Ja, zou kunnen. Heb nog 70k voor de rest van het team.
Linkerkant ook al netjes in balansquote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Nu al blaren op m'n pener van het fappen op dit team trouwens.Zlatan en Neymar samen in de spits wat is dezen.
Hoe lang ben je weggeweest? En waar?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
hola, we zijn weer terugNog iets boeiends gemist hier?
[..]
Linkerkant ook al netjes in balans
Moquote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Helemaal niet, heb geen respect meer voor hem.quote:
Heyquote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Helemaal niet, heb geen respect meer voor hem.
Poker
quote:
wel vet hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HeyHoe was het vliegen? En Barcelona?
opstijgen is juist het leukstequote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
wel vet hoorAardig wat dingen bezocht. Camp Nou
Vliegen was best kudt, opstijgen dan, dat het net lijkt alsof dat vliegtuig zo naar achter kan vallen
Maar niet eng ofzo verder
@Tim, 6 dagen Barca
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Toch mis ik de echte culthelden tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Hij speelt daar wel omdat daar het grote geld zitquote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zijn als ik voor Roda moest voetballen
Nicequote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Vliegen was best kudt, opstijgen dan, dat het net lijkt alsof dat vliegtuig zo naar achter kan vallen
@Tim, 6 dagen Barca
Tof hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
@Tim, 6 dagen Barca
Zou kunnen, van de gezelligheid en sfeer moeten ze het daar niet hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij speelt daar wel omdat daar het grote geld zit
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Toch mis ik de echte culthelden tegenwoordig.
[ afbeelding ]
pffquote:
ahh oke als dat alles isquote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Weinig gemist hier, behalve de aankondiging van de MLS Cup. Begint woensdag ofzo, maar was zaterdag al bekend
Dat heb ik weleens gehoord al zeiden anderen dat het zijn manager dan wel chauffeur is.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is die clown in pak met das de papa van Dries?
Lijkt me primaquote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Touré en Kompany op de ontbrekende plaatsen. Eensch?
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Bastos..quote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
bij psv kennen ze alleen aanvallertjusquote:Op maandag 1 juli 2013 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bastos is juist een perfecte LM joh.
quote:
Bij ons was het er niet. Ik vond dat al raar maar het schijnt dat ze nu iets aan het uittesten zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nog genoten van het luchtalarm vanmiddag ?
Nice..nog low rated silvers ook (voornamelijk)quote:Op maandag 1 juli 2013 22:05 schreef Zhano het volgende:
Gold cup gewonnen in 1 keer, met deze 2 teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kom er wel weer overheen hoorquote:
Nice teamsquote:Op maandag 1 juli 2013 22:05 schreef Zhano het volgende:
Gold cup gewonnen in 1 keer, met deze 2 teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha nog zo'n silver held hier hoorquote:
Nou, een CB met 77 pace van NY Red Bulls, verder weinig bijzonders eigenlijk helaas. toch, ondanks allemaal kut packs 25K winst gemaakt vandaag. Jij had wel een hele mooie met Olave he?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaha nog zo'n silver held hier hoor![]()
al wat leuks gepulled ?
ferdie vierklauwquote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn teams.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist hetquote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is geen keeper toch? [ afbeelding ]
die gaat woensdag of donderdag inderdaad aardig wat profit opleverenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, een CB met 77 pace van NY Red Bulls, verder weinig bijzonders eigenlijk helaas. toch, ondanks allemaal kut packs 25K winst gemaakt vandaag. Jij had wel een hele mooie met Olave he?
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn teams.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik nog een tijdje gedaan met mijn Zlatan team.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel verwarrend
Ik heb in al mijn teams gewoon de voornaam van mijn CAM gebruikt. Alleen de 3421 heet Lerra en mijn team met Pletikosa heet Stipe
[ afbeelding ]
Mensen die hun teams fake namen geven als Scotland Bronze ofzo en dan met een 352 Brazilianenteam komen
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heb ik nog een tijdje gedaan met mijn Zlatan team.'Bulgaria Bronze'
Dat was 1 van de dingen van GJE tochquote:Op maandag 1 juli 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel verwarrend
Ik heb in al mijn teams gewoon de voornaam van mijn CAM gebruikt. Alleen de 3421 heet Lerra en mijn team met Pletikosa heet Stipe
[ afbeelding ]
Mensen die hun teams fake namen geven als Scotland Bronze ofzo en dan met een 352 Brazilianenteam komen
Ik zou maar gana xboxen nu het nog kan. over 2 uur gaat de slot erop.quote:
Bad Blood vind ik persoonlijk beter dan Pompeii.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Album van Bastille net voor de eerste keer geluisterd..het klinkt best aardig, maar het is wel een beetje gezapig allemaal. Haalt nergens het niveau van Pompeii verder vrees ik. Al zegt het ook niet alles na 1 luisterbeurt..mis alleen dat epische/bombastische..
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat was 1 van de dingen van GJE toch
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zou maar gana xboxen nu het nog kan. over 2 uur gaat de slot erop.
lolquote:
Deed ik ook hoor, in de tijd van Single matchesquote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hey, jij was een tijdje weg of niet?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kutteamquote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hou de namen van mijn teams altijd simpel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef poker4lifee het volgende:
quote:
Die moet ik nog verwijderen. Ik had eerst kutteam1 (een random team) toen 2 en toen 3. Daar zijn nu nog een paar spelers van over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |