PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Had 'm er al staan en ik zou 't wel willen, maar die medium/lowquote:
Ach, hij heeft nog wel wat strength en in ieder geval geen high/low..proberen waard als je een skiller bent denk ik. Ik heb er zelf ooit zo'n kerel van St Etienne gehad..die was wel aardig, maar deed weinig boeiends.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm er al staan en ik zou 't wel willen, maar die medium/low
OKE YOLOquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nog wel wat strength en in ieder geval geen high/low..proberen waard als je een skiller bent denk ik. Ik heb er zelf ooit zo'n kerel van St Etienne gehad..die was wel aardig, maar deed weinig boeiends.
nee morgenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Zhano het volgende:
Kampioenschap domme vragen stellen is ook weer begonnen zeker?
Waarom niet gewoon Sandro. Die is langer, kan beter verdedigen, sterker en nog een iets betere longshot + shotpower.quote:
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef quer het volgende:
Van de eerdere vragen wist ik de antwoorden wel maar van deze niet..
Ik heb Ramires al in m'n club, maar over Sandro was ik inderdaad ook wel tevreden.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Sandro. Die is langer, kan beter verdedigen, sterker en nog een iets betere longshot + shotpower.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Ramires al in m'n club, maar over Sandro was ik inderdaad ook wel tevreden.
Ja en hij wilde vandaag beginnen met silver packs openenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..
ik zit hier ook niet elke dagquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er wordt hier al dagenlang megaveel shit gepost over de verkoop (en trade opties) van MLS spelers..
ja lekker 60k voor een mindere spelerquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waar zijn nu die gratis dure spelersquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.com/squad/2577
![]()
Misschien dan maar mijn gold teams verkopen hopelijk kan ik dan nog Wallyson halen ook
Beetje laat..quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef quer het volgende:
nou ja 3 if di vaio's gekocht voor 20k dan maar
Die gaan voor 30 weg. Doe je goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef quer het volgende:
nou ja 3 if di vaio's gekocht voor 20k dan maar
hmm, 26-27 goedkoopste formaties.quote:
Baasquote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
http://giel.vara.nl/rubri(...)aproer/media/238106/![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus. Klik even. Kraantje Pappie. Wat een held.
Ik zou in ieder geval wachten tot de cup daadwerkelijk begonnen is met verkopen..normaal zouden de prijzen rond dat moment op de top moeten zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef quer het volgende:
[..]
hmm, 26-27 goedkoopste formaties.
maar anders hou ik hem zelf
[ afbeelding ]
holy shet 99 finishing
Ja toen het toernooi net net was aangekondigd ging donovan ook voor 9k per stukquote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval wachten tot de cup daadwerkelijk begonnen is met verkopen..normaal zouden de prijzen rond dat moment op de top moeten zijn.
Gisteren gingen veel Wynne's op xbox maar voor 15/16k open bid en die verkochten allemaal voor 23k bin in no time
Eerste dag verkocht ik echt als een malle, nu is het wat minder... (PS3)quote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval wachten tot de cup daadwerkelijk begonnen is met verkopen..normaal zouden de prijzen rond dat moment op de top moeten zijn.
Gisteren gingen veel Wynne's op xbox maar voor 15/16k open bid en die verkochten allemaal voor 23k bin in no time
Ik heb toen alleen de handige spelers verkocht (keepers en verdedigers en populaire namen). Alle echte kneuzen, vooral bronzes, loos ik als de cup begint denk ik. Hoop eigenlijk 600c voor iedere speler te krijgen..daar kon ik ze vooralsnog niet voor lozen (wel geprobeerd). Las dat het thorb al wel aardig was gelukt, maar ik verkocht echt geen fuck van die pauperbronzes.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eerste dag verkocht ik echt als een malle, nu is het wat minder... (PS3)
Ik heb nog maar 4 pagina's ja. Met 75 pace als ST gingen ze al voor 1000 die ochtendquote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb toen alleen de handige spelers verkocht (keepers en verdedigers en populaire namen). Alle echte kneuzen, vooral bronzes, loos ik als de cup begint denk ik. Hoop eigenlijk 600c voor iedere speler te krijgen..daar kon ik ze vooralsnog niet voor lozen (wel geprobeerd). Las dat het thorb al wel aardig was gelukt, maar ik verkocht echt geen fuck van die pauperbronzes.
Oh ja, die paupers heb ik ook nog idd. Verkocht vooral Zakuani, Benitez, Nguyen, Donovan en een paar van die non-shiny silver CBs met decent pace.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb toen alleen de handige spelers verkocht (keepers en verdedigers en populaire namen). Alle echte kneuzen, vooral bronzes, loos ik als de cup begint denk ik. Hoop eigenlijk 600c voor iedere speler te krijgen..daar kon ik ze vooralsnog niet voor lozen (wel geprobeerd). Las dat het thorb al wel aardig was gelukt, maar ik verkocht echt geen fuck van die pauperbronzes.
Lekker moment om die in een pack te krijgenquote:
die gaat idd nog even de club in en dan met de cup zo de deur uitquote:Op maandag 1 juli 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker moment om die in een pack te krijgen
zijn de rewards eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef quer het volgende:
Is het een slim idee om nu een mls team te maken? met de rewards verdien je dat zo terug
Dike is best goed hoor. http://wefut.nl/player/8131quote:Op maandag 1 juli 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 pagina's ja. Met 75 pace als ST gingen ze al voor 1000 die ochtend
Shiny nog 1500 voor gevangen, zoals die Dike
Moet je wel een team maken dat goed genoeg is om hem te winnen en die spelers zijn nu al dagenlang zwaaaaaaaar overpriced natuurlijk. Tenzij je offline wil gaan spelen ofzo..Je bent gewoon veel te laat eigenlijk. Dat deze cup er in juli zou komen was al zo lang bekendquote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef quer het volgende:
Is het een slim idee om nu een mls team te maken? met de rewards verdien je dat zo terug
Tsja qua kracht, shotpower en weak foot wel leuk maar als ik dit zie ....quote:Op maandag 1 juli 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dike is best goed hoor. http://wefut.nl/player/8131
Ik heb ook een aantal bronzes die ik nog had voor 1.5k verkocht, sommige voor nog meer zoals Okugo (4k)
ja klopt ik ga maar gewoon hopen dat ik een graante mee kan pikken met di vaio en wat donovansquote:Op maandag 1 juli 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je wel een team maken dat goed genoeg is om hem te winnen en die spelers zijn nu al dagenlang zwaaaaaaaar overpriced natuurlijk. Tenzij je offline wil gaan spelen ofzo..Je bent gewoon veel te laat eigenlijk. Dat deze cup er in juli zou komen was al zo lang bekend
ik dacht eind juli, want dan is immers de MLS all star game. Maar nee EA loopt weer te fuckenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je wel een team maken dat goed genoeg is om hem te winnen en die spelers zijn nu al dagenlang zwaaaaaaaar overpriced natuurlijk. Tenzij je offline wil gaan spelen ofzo..Je bent gewoon veel te laat eigenlijk. Dat deze cup er in juli zou komen was al zo lang bekend
Klopt, maar ik klaag niet want nu heb ik nog heerlijk coins kunnen binnen harkenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht eind juli, want dan is immers de MLS all star game. Maar nee EA loopt weer te fucken
Dike is ook niet mijn soort speler, daarvoor heeft hij te weinig dribbling. Maar ik snap wel dat iemand dat voor hem betaalt. Ik heb hem ook nog in mijn club in 4-1-2-1-2.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja qua kracht, shotpower en weak foot wel leuk maar als ik dit zie ....
[ afbeelding ]
Djourou naar HSV trouwens
geeft niet dat soort mensen moeten er ook zijn, die onze goedkoop ingekochte spelers kopenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
ja klopt ik ga maar gewoon hopen dat ik een graante mee kan pikken met di vaio en wat donovans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |