SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
Begin april is ze geboren. Ze komen uit een nestje van Annet, maar die heeft de moeder moeten laten inslapen en ze zijn wat eerder hierheen gekomen. Het lastige is vooral dat ze niet begrijpt wat wel en niet eetbaar is. Van dat blikvoer weet ze het wel, maar we blijven haar niet alleen maar dat geven. Ze zal ook normaal eten moeten opeten. Dus we geven haar eventjes bijna geen blikvoer meer in de hoop dat ze zo'n honger heeft dat ze ander eten gaat proberen. Maar ze stopt alleen maar dingen die naar mij ruiken in d'r mond lijkt het wel, dus ik voer d'r nu brokjes e.d. met de hand.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]zielig. Hoe oud is de kitten? k heb ook 2 kittens gehad die in de steek waren gelaten door de moeder dus die heb ik met de fles groot gebracht haha
Deze is wel heel erg op mij en mijn moeder gericht, wil heel veel aandacht.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
Wij hebben nu sinds zaterdag een kittentje van een week of 6 (ze mogen pas bij 8 weken bij de moeder weg eigenlijk), die ergens in Duitsland uit een auto gegooid was
Heb het beestje zelf nog maar 2x gezien, hij zit bij m'n vader op z'n kamer met de deur en kattenluikjes dicht enzo, om gewoon ff rustig te wennen.
Maar elke keer schrikt ze van mensen en geluiden en zit dan weer onder het bed
Dan gewoon heel lang rustig blijven zitten en een beetje met een touwtje spelen, dan komt ze voorzichtig een beetje spelen want ze is wel nieuwsgierig. Maar aanraken niet, ze vertrouwt het gewoon allemaal niet
Logisch ook wel eigenlijk, als je te jong bij je moeder weg wordt gehaald en uit een auto gedumpt wordt
Beter komt ze gewoon hier op mijn kamer wennenIk heb geen zin om de hele tijd naar beneden te lopen om daar weer een half uur te gaan zitten wachten tot er een poesje onder het bed vandaan komt
mijn vader zit daar gewoon de hele tijd
ik hoor het miauwtje bijnaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet wel mijn nieuwe UI worden
Je kunt ook eten mixen met het blikvoer en dan langzaam de verhouding aanpassen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Begin april is ze geboren. Ze komen uit een nestje van Annet, maar die heeft de moeder moeten laten inslapen en ze zijn wat eerder hierheen gekomen. Het lastige is vooral dat ze niet begrijpt wat wel en niet eetbaar is. Van dat blikvoer weet ze het wel, maar we blijven haar niet alleen maar dat geven. Ze zal ook normaal eten moeten opeten. Dus we geven haar eventjes bijna geen blikvoer meer in de hoop dat ze zo'n honger heeft dat ze ander eten gaat proberen. Maar ze stopt alleen maar dingen die naar mij ruiken in d'r mond lijkt het wel, dus ik voer d'r nu brokjes e.d. met de hand.
ik wou dat mijne dat ook deedquote:Op maandag 1 juli 2013 19:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Deze is wel heel erg op mij en mijn moeder gericht, wil heel veel aandacht.
ohh ze is dus echt aan jou gehecht, moet ze idd leren om gewoon brokjes te gaan eten. Wel lief die kleintjesquote:Op maandag 1 juli 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Begin april is ze geboren. Ze komen uit een nestje van Annet, maar die heeft de moeder moeten laten inslapen en ze zijn wat eerder hierheen gekomen. Het lastige is vooral dat ze niet begrijpt wat wel en niet eetbaar is. Van dat blikvoer weet ze het wel, maar we blijven haar niet alleen maar dat geven. Ze zal ook normaal eten moeten opeten. Dus we geven haar eventjes bijna geen blikvoer meer in de hoop dat ze zo'n honger heeft dat ze ander eten gaat proberen. Maar ze stopt alleen maar dingen die naar mij ruiken in d'r mond lijkt het wel, dus ik voer d'r nu brokjes e.d. met de hand.
Hebben we al geprobeerd. Dan eet ze zoveel mogelijk het blikvoer op en laat ze de rest liggen. Lijkt wel op klein Ugjertje toen die niet de groente in de macaroni wilde eten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt ook eten mixen met het blikvoer en dan langzaam de verhouding aanpassen.
in GC gewoon zoeken (ctrl-f) op 'klaar terwijl u wacht' whehequote:Op maandag 1 juli 2013 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik weer dagen zoeken naar het aanvraag topic zeker voor UI's enz. Ik kan hem nooit terug vinden, vervelend.
ik ook nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik weer dagen zoeken naar het aanvraag topic zeker voor UI's enz. Ik kan hem nooit terug vinden, vervelend.
Jaaaa, heel lief. Soms wel erg irritant, die aandacht die het kost, maar vooral lief.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:21 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ohh ze is dus echt aan jou gehecht, moet ze idd leren om gewoon brokjes te gaan eten. Wel lief die kleintjes
Ik heb hem, wist dus niet dat GC het onderdeel was waar het stondquote:
hahah hij is goedquote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ja zo kom ik eropwas ff fb aan 't doorscrollen
Dat wou ik vanavond ook weer eens doen!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef trippy_trippy het volgende:
hahah, dan ga ik s kijken of me sims nog leven
Ik speelde het tijdje terug, maar als ik het dan aanklik (en dat is vaak 's nachts ergens) dan zit ik er zo uren achter. Ik ken ook geen ander moment dan de sims spelen om lang met één joint te kunnen doen haha! Ik heb het te druk met huis bouwen enz om dan mijn joint te kunnen draaienquote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef trippy_trippy het volgende:
jaa ik doe dat echt 1 keer in de zoveel weken, maar als ik t dan speel is het wel weer leuk hahaha
Dat vind ik zo kut aan sims hequote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg de hele tijd jongens, ik wil gvd een meisje
ik ga zo Under the Dome proberen, schijnt goed te zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef Monopoly het volgende:
gedouched en helemaal zen nu. Lekker ff onderuit gezakt zitten. Eens kijken of er nog wat tofs op de piratenbaai staat.
Mag alleen Dexter niet kijken,, omdat we die morgen samen gaan kijken_O_
Waar gaat 'ie over ?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga zo Under the Dome proberen, schijnt goed te zijn
Zodra bevestigd is dat het een seizoen 2 krijgt, dan ga ik hem ook kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Under the Dome (TV Series 2013– ) - IMDb
Lijkt me wel wat. Wacht de recensies eens af voor ik er aan begin. Wil vaak ook in één keer een aflevering of 8 achter elkaar kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Under the Dome (TV Series 2013– ) - IMDb
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodra bevestigd is dat het een seizoen 2 krijgt, dan ga ik hem ook kijken.
Slim.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Wacht de recensies eens af voor ik er aan begin. Wil vaak ook in één keer een aflevering of 8 achter elkaar kijken
Zal ik doenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie weet als ik mijn laptop heb laten repareren dat ik je vraag of je die mods kunt delen
Oeh nice!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal ik doenheb ook goede sites voor mooi haar (niet glanzend, gewoon sims textuur)
Dexterquote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef Monopoly het volgende:
gedouched en helemaal zen nu. Lekker ff onderuit gezakt zitten. Eens kijken of er nog wat tofs op de piratenbaai staat.
Mag alleen Dexter niet kijken,, omdat we die morgen samen gaan kijken_O_
ff binnenharkenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga zo Under the Dome proberen, schijnt goed te zijn
gewoon smoken als je daar zin in hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
Zou ik vandaag smoken of is dat een waste ivm gisteren (tolerantie)?
Ben zelf ook gewoon weer aan het smoken en merk niks van die tolerantie :p gewoon lekker smoken dusquote:Op maandag 1 juli 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
Zou ik vandaag smoken of is dat een waste ivm gisteren (tolerantie)?
Hmm.. tja goed idee ;Dquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon smoken als je daar zin in hebt.
ik had dat vanmorgenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ging even een dutje doen. Vervolgens twee uur later wakker worden en al denken dat het dinsdag ochtend is![]()
[ afbeelding ]
Leipe shit is dat zegquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had dat vanmorgenkwart over 6 wakker wtf, is het savonds of dindsdag?
Helemaal para
Okeuj!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben zelf ook gewoon weer aan het smoken en merk niks van die tolerantie :p gewoon lekker smoken dus
Heel seizoen 7 afgekeken. Seizoen 8 is gisteren uitgezonden in de USA.quote:
Jah, maar ik vind het altijd zo lullig als ik mee eet van iemand waar ik geen geld van heb betaaldquote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
heheheje had ook goed moeten eten man
er was nog vlees over hequote:Op maandag 1 juli 2013 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, maar ik vind het altijd zo lullig als ik mee eet van iemand waar ik geen geld van heb betaald
Als je het nou ook eens doet ipv zegt.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
meer trainen jwz
En niet elk weekend zoveel zuipen
Boeiend, gewoon doen waar je zin in hebt.. ga je slapen ga je slapen, ga je werken ga je werken ga je zuipen ga je zuipenquote:
trainen doe ik welquote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het nou ook eens doet ipv zegt.
het moet wel een uitdaging blijven.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En de resultaten van dat getrain breek je gelijk weer af door je overmatig alcohol gebruik.
Dat vind mn baas vast niet leukquote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon doen waar je zin in hebt.. ga je slapen ga je slapen, ga je werken ga je werken ga je zuipen ga je zuipen
Whehequote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
het moet wel een uitdaging blijven.
[..]
Dat vind mn baas vast niet leuk
boefjequote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Kut ik maak er weer een #gym topic van srry
FLIPPIEE <3quote:Op maandag 1 juli 2013 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Kut ik maak er weer een #gym topic van srry
Unscreeeeeeeeeweddquote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
FLIPPIEE <3
Waarom was je niet op de meet?
Ja als het nog licht is geen probleem. Tijdens een zomerse regenbui ook niet (mooi afdak hier) maarquote:
Moet ik ook doen ja bij mijn ouders.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Zin in bier, en er staat genoeg. Toch maar niet doen
Roken, dat is wel een goed idee
Buiten moeten roken bij je ouders
Omgquote:
true true, maar als je er voor naar buiten moet waardeer je het wel meer.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja als het nog licht is geen probleem. Tijdens een zomerse regenbui ook niet (mooi afdak hier) maar
s avonds als je lekker lui op de bank ligt dan wil je gewoon een peukie kunnen pakken en lekker roken
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Unscrewed het volgende:
Ik had mijn zonnebril op om tranen te verbergen
Kan wel door de grond zakken jaquote:
Mistequote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
OmgIk misde je, moest huilen, zware depressie weggesmoked, etc.
Oh, wist niet dat 8 al begonnen was, ga ik zeker snel binnenhalenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel seizoen 7 afgekeken. Seizoen 8 is gisteren uitgezonden in de USA.
Dus wil hem eigenlijk zo graag kijken, maar ik moet wachten tot morgen
Mietjequote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Unscrewed het volgende:
Ik had mijn zonnebril op om tranen te verbergen
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan wel door de grond zakken ja
[..]
MisteSorry volgende keer kom ik je troosten en deze zware depressies wegnemen
quote:
Wauw.quote:
Groen of zwart?quote:
Gun mij de tijd om daar over na te denkenquote:
quote:
Tegen mij kun je alles zeggen, schatjequote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gun mij de tijd om daar over na te denkenStudeer geen psychologie namelijk
![]()
Oja, vergeten. Nouja morgen kan ik wel. Het even "bespreken".quote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Flippiee het volgende:
Hier moeten wij het nog even over hebben.
Wat liefquote:Op maandag 1 juli 2013 20:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tegen mij kun je alles zeggen, schatje
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, vergeten. Nouja morgen kan ik wel. Het even "bespreken".
Ga je nu al vreemd?quote:
Je geeft je hart aan een vrouw, en ze stelen het als Marokkanenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil niet stoken maar ik zou het niet pikken.
Wow.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vreemdgaan met Mur terwijl ik jou kan hebben?Dat zou ik nou nooit doen.
Na gister afbouwen?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tabak. Wiet doe ik ff rustig aan mee. Sowieso afbouwen.
Ay, burn out? Of tegen het randje?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tabak. Wiet doe ik ff rustig aan mee. Sowieso afbouwen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vreemdgaan met Mur terwijl ik jou kan hebben?Dat zou ik nou nooit doen.
quote:
bent nog wel een maand stoned van wat er gisteren in jullie bloed terecht is gekomen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Na gister afbouwen?
Kan beter een maand niet meer blowen xD
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
bent nog wel een maand stoned van wat er gisteren in jullie bloed terecht is gekomen.
Whehehe, nee ik heb morgen examen rit en per 1 augustus (mits ik slaag voor examenrit) aan het werk. Wil dan gewoon niet meer blowen dan 3 keer per jaar (in de vakanties).quote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Na gister afbouwen?
Kan beter een maand niet meer blowen xD
whehequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
bent nog wel een maand stoned van wat er gisteren in jullie bloed terecht is gekomen.
Verstandig!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehe, nee ik heb morgen examen rit en per 1 augustus (mits ik slaag voor examenrit) aan het werk. Wil dan gewoon niet meer blowen dan 3 keer per jaar (in de vakanties).
Vind het toch wel een beetje link omdat ik merk dat mijn reactie iets omlaag gaat.
En ik merk ook dat ik van de combo wiet en bier toch wel een beetje cranky kan zijn de volgende dag, en dat vind ik wel kwalijk
dat heb ik gemist.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
Ik kan trouwens het beste draaien van jullie allemaal. Dat zagen jullie toch wel, he?
Ja oke.. Begrijpelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehe, nee ik heb morgen examen rit en per 1 augustus (mits ik slaag voor examenrit) aan het werk. Wil dan gewoon niet meer blowen dan 3 keer per jaar (in de vakanties).
Vind het toch wel een beetje link omdat ik merk dat mijn reactie iets omlaag gaat.
En ik merk ook dat ik van de combo wiet en bier toch wel een beetje cranky kan zijn de volgende dag, en dat vind ik wel kwalijk
Denk je echt dat iemand nog nuchter genoeg was om er iets creatiefs van te makenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat heb ik gemist.
Vond het nog opmerkelijk dat er geen F-jes zijn gedraaid ofzo.
heb ik 1 keer gehad.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:48 schreef Olment het volgende:
Ik heb liever een machinist die oplet en niet perongeluk stations voorbij rijdt
Oh wtfquote:Op maandag 1 juli 2013 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat heb ik gemist.
Vond het nog opmerkelijk dat er geen F-jes zijn gedraaid ofzo.
Preciesquote:Op maandag 1 juli 2013 20:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja oke.. Begrijpelijk.
Ik heb liever een machinist die oplet en niet perongeluk stations voorbij rijdt
En zelf drink ik bijna geen alcohol en blow alleen dus is ook beetje anders
Was me wel gelukt ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand nog nuchter genoeg was om er iets creatiefs van te maken
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik 1 keer gehad.![]()
"euhm ja, we zouden hier stoppen, mijn excuses."
Had dan aangebodenquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh wtfMoira riep nog: "Mooie joint, Unscrewed!" en toen ging iedereen klappen, kreeg ik cadeautjes, en van Olment een blowjob.
Volgende meet gaan wij wat meer chillings zetten.quote:
Het is dan wel handig als je er gewoon bent.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Volgende meet gaan wij wat meer chillings zetten.
Waarom share je die drugs niet man... Awesome trip lijkt mequote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh wtfMoira riep nog: "Mooie joint, Unscrewed!" en toen ging iedereen klappen, kreeg ik cadeautjes, en van Olment een blowjob.
Whahahahaaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is dan wel handig als je er gewoon bent.![]()
En niet even 10 min en dan later nog een kwartiertje
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Waarom share je die drugs niet man... Awesome trip lijkt me
Of course, nouja, wij zaten daar al sinds 1u, om 2:30 moest ik weg, kwam rond 7u en rond 9u wegquote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geef toe... Je had die trip ook willen hebbenquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo een waar iedereen gaat klappen voor mij, en cadeautjes krijgen, en als het fysiek gezien mogelijk was een blowjob, dan jaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef toe... Je had die trip ook willen hebben
Ey, niet lachen. Mijn ma wilde nog mijn verjaardag vieren, en de 30e was de enige mogelijke dag.quote:
Knuffelen. Mano wilde knuffelen met jou.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
Wie wilde er ookal weer truffelen met mij, was dat Mano?
Knuffelen met manoquote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Knuffelen. Mano wilde knuffelen met jou.
Niks gays aan hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Knuffelen. Mano wilde knuffelen met jou.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
Tot nu toe half uurtje van under the dome gezien. Beetje matig acteren dit.
Je weet toch dat je van bij een nieuwe serie dat je bij de eerste afleveringen even door heen moet prikkenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
Tot nu toe half uurtje van under the dome gezien. Beetje matig acteren dit.
Oja ik zal nog wel doorkijken, alleen het moet wel beter worden dan dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet toch dat je van bij een nieuwe serie dat je bij de eerste afleveringen even door heen moet prikken
Ik hoop het wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja ik zal nog wel doorkijken, alleen het moet wel beter worden dan dit.
beetje late reactie maar ik, die facepic van mij heb ik eruitgetyftquote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
Wie heeft er een foto uit de stonerbucket gehaald eigenlijk?Staan er nu ineens maar 118 in ipv 119
Afwachten dusquote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oja ik zal nog wel doorkijken, alleen het moet wel beter worden dan dit.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
beetje late reactie maar ik, die facepic van mij heb ik eruitgetyft.
ik dacht al dat jij het wasquote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stuur even een DM met je linkse tet?quote:
Errr... Niet voor de spiegel fappenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O hoi.
[..]
Jij dan![]()
staat uren voor de spiegel te fappen
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Jij dan![]()
staat uren voor de spiegel te fappen
TJa.. die had je ook kunnen opvangen in een crusher en er een HEERLIJKE thc joint van gemaaktquote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
Het leukste van crushen met je vingers, is al die THC crystallen die je daarna kan oplikken.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
Ik sta ook uren voor Mur's spiegel te fappen.
Denken dat ik 5 euro heb voor een plastic crushertjequote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef Olment het volgende:
[..]
TJa.. die had je ook kunnen opvangen in een crusher en er een HEERLIJKE thc joint van gemaakt
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
Ik sta ook uren voor Mur's spiegel te fappen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik 5 euro heb voor een plastic crushertje
Dames en heren: De echte stonerquote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind al dat gedoe over die crushers maar te veel gedoe.
zodat je achter je pc kan creepen op m'n pic met je zonnebril op?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stuur even een DM met je linkse tet?
Blowenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
Jongens en meisjes: Ik ga even smoken buiten
Naar buiten gaan
Om te smoken
Ouders
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zodat je achter je pc kan creepen op m'n pic met je zonnebril op?
je bent gewoon een ouwe lul gewordenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DE ZON SCHEEN, JA!!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De zon scheen allang niet meer gekke Screw.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
DE ZON SCHEEN, JA!!
Jij geilt stiekem fucking hard op mij.
Kan ook niet anders
2,50, doe er al 10 jaar meequote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik 5 euro heb voor een plastic crushertje
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik serieusquote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De zon scheen allang niet meer gekke Screw.
Die joint die ik net heb opgestoken zorgt in ieder geval niet voor meer kwaliteitspostsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
Overigens constateer ik dat er vandaag bijzonder veel posts zijn die uit enkele woorden of zelfs maar 1 smiley bestaan. Iedereen is nog brak of niet?
Haha indd, en alweer hard aan dr wiet dus dat helpt er ook niet aan mee en ook nog eens mobielquote:Op maandag 1 juli 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
Overigens constateer ik dat er vandaag bijzonder veel posts zijn die uit enkele woorden of zelfs maar 1 smiley bestaan. Iedereen is nog brak of niet?
een biet?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha indd, en alweer hard aan dr wiet dus dat helpt er ook biet aan mee en ook nog eens mobiel
biet = bietje = beetjequote:
Sowieso, talenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soort devolutie van de Nederlandse taal weer.
Blowen is de taal die we sprekenquote:
mdt ht knquote:Op maandag 1 juli 2013 21:18 schreef Unscrewed het volgende:
Als jllie me zo bgrpn, wrm mt ik dn al die andre lttrs tpen?
Neger alsjeblieftquote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik serieus
Had dat dan even gezegd, had een zonnebril op
Zolderkamer, dan kun je nog andere mensen zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
communiceren
sociaal contact
zolderkamer
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
communiceren
sociaal contact
zolderkamer
keezen
OMdat dit gewoon meer werk kostquote:Op maandag 1 juli 2013 21:18 schreef Unscrewed het volgende:
TAAL IS DYNAMIESquote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soort devolutie van de Nederlandse taal weer.
Nee vriend, je krijgt toch niemand zo ver om jouw "FOK!kelder" te komen bekijken. Wij weten wel beter.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zolderkamer, dan kun je nog andere mensen zien.
Kelders zijn het helemaal.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer werk kost
Dat klinkt echt voor geen ene meter
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
Ohja, ik moest ook huilen omdat Flippiee er niet was, maar dat wilde ik niet laten zien.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stuur even een DM met je linkse tet?
Omdat je het risico loopt dat mensen denken dat je André's leuter wil tappen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:18 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom wil je andere mensen in je Fok!kelder?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee vriend, je krijgt toch niemand zo ver om jouw "FOK!kelder" te komen bekijken. Wij weten wel beter.
Jaaa ja, nu hard to get spelen, en als ik er binnenstap zie ik de kettingen pas hangen als de deur achter me op slot schuift. Ik ken dat soort grapjes.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom wil je andere mensen in je Fok!kelder?
God straft meteen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat terwijl ik jou daarvoor liet vallen. Omy
Kom maar naar de woonkamer dan. Wel even goed je schoenen vegen op de deurmat.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaaa ja, nu hard to get spelen, en als ik er binnenstap zie ik de kettingen pas hangen als de deur achter me op slot schuift. Ik ken dat soort grapjes.
Under The Dome? Of ben ik nu in de war.quote:
Mind is blown.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Ugjerke het volgende:
Wat zou het vet zijn om een geweer te hebben die navels ipv kogels schiet.
Navels?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Ugjerke het volgende:
Nouja het verhaaltje is gezet. Her en der wat beginnetjes voor sub story lines etc maar als het niet beter wordt dan de eerste afl. verwacht ik iig geen seizoen 2quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Under The Dome? Of ben ik nu in de war.
[..]
Mind is blown.
The fuckquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Ugjerke het volgende:
Fuck.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja het verhaaltje is gezet. Her en der wat beginnetjes voor sub story lines etc maar als het niet beter wordt dan de eerste afl. verwacht ik iig geen seizoen 2
Verrassingselement, dat verwacht niemand.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Verrassingselement, dat verwacht niemand.
Ssst, straks beginnen mensen te begrijpen waarom Moira, Olment en Ama zo lang verdwenen waren.quote:
Ja maar wtf bereik je met het schieten van navels?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Verrassingselement, dat verwacht niemand.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ssst, straks beginnen mensen te begrijpen waarom Moira, Olment en Ama zo lang verdwenen waren.
Interessant feitje over de spaanse inquisitie: Men verwachtte de Spaanse Inquisitie altijd. Ze stuurden namelijk een waarschuwing vooruit, zodat mensen hun verdediging konden voorbereiden.quote:
Wauwquote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Interessant feitje over de spaanse inquisitie: Men verwachtte de Spaanse Inquisitie altijd. Ze stuurden namelijk een waarschuwing vooruit, zodat mensen hun verdediging konden voorbereiden.
Oh vandaar dat ze zo groen zagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ssst, straks beginnen mensen te begrijpen waarom Moira, Olment en Ama zo lang verdwenen waren.
was een mooie dat welquote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
Ik kan trouwens het beste draaien van jullie allemaal. Dat zagen jullie toch wel, he?
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ze zo groen zagen.
hihi see what i did there, 'groen'
quote:
Nou.. wat spannendquote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo aardappels op bakken. Leven is chill.
Nou denk ik aan die combinatie van jou met MilkyWay en aardappelenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens deze shit is helemaal goddelijk
Hahaha ja maar het gaat wrs ook echt zo dat ik straks aardappeltjes eet, stukje joint rook en daarna MilkyWay ga vretenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou denk ik aan die combinatie van jou met MilkyWay en aardappelen
Ik hoopte dat je dit in losse posts zou plaatsen, zodat ik bij elke post op het puntje van mijn stoel zou zitten met samengeknepen billetjes, in spanning wat je volgende hap zou zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha ja maar het gaat wrs ook echt zo dat ik straks aardappeltjes eet, stukje joint rook en daarna MilkyWay ga vreten
MilkyWays en samengeknepen billetjes waren de woorden die ik bij mijn eerst blik zag.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dit in losse posts zou plaatsen, zodat ik bij elke post op het puntje van mijn stoel zou zitten met samengeknepen billetjes, in spanning wat je volgende hap zou zijn.
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MilkyWays en samengeknepen billetjes waren de woorden die ik bij mijn eerst blik zag.
Ik denk gelijk aan Hans Teeuwen met zijn Marsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MilkyWays en samengeknepen billetjes waren de woorden die ik bij mijn eerst blik zag.
Ik dacht al dat er iets achter moest zitten.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik denk gelijk aan Hans Teeuwen met zijn Mars
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er iets achter moest zitten.
Overigens, als je het meest voor de hand liggende, dus meestal foute, antwoord geeft krijg je strafpunten.quote:
Hardopquote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dit in losse posts zou plaatsen, zodat ik bij elke post op het puntje van mijn stoel zou zitten met samengeknepen billetjes, in spanning wat je volgende hap zou zijn.
Ah nee, ik zie gore dingen voor mequote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goeie redenquote:
Na een tijdje zal hij droger worden, maar ik denk dat het eigenlijk niet heel veel uitmaakt ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe lang blijft een joint eigenlijk 'goed' na het draaien?
Lang, mits je 'm droog (afgesloten) bewaard.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Goeie vraag, al vind ik een aangebroken joint vies smaken als ik hem langer dan een halve dag laat liggenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gooi ze altijd na een paar dagen weg als ik nog een stukje heb en die ben vergeten op te roken, maar na een dag vind ik hem altijd nog prima roken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Niet in de asbak laten liggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie vraag, al vind ik een aangebroken joint vies smaken als ik hem langer dan een halve dag laat liggen.
Ook in een buisje ofzo is dat nasty vond ik.quote:
Vacuümbak, werkt prima.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook in een buisje ofzo is dat nasty vond ik.
Maar als hij niet aangestoken is geweest zou het geen probleem moeten zijn.
oh whehequote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat scheelt sowieso een hoop. Asbak is wel 1 van de grootste smaak verpesters.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen open asbak dus hij ligt sowieso niet op de as enz.
Niet aangestoken kan je hem wel even bewaren. Hij zal wel wat droger worden inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook in een buisje ofzo is dat nasty vond ik.
Maar als hij niet aangestoken is geweest zou het geen probleem moeten zijn.
Mjah wat hork zegt, afknippen idd of ff het verkoolde deel eruit tikken scheelt wel een hoopquote:Op maandag 1 juli 2013 22:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat scheelt sowieso een hoop. Asbak is wel 1 van de grootste smaak verpesters.
3 jaar, hoezo?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo eigenlijk? hoe lang wil je hem bewaren?
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Ik schat dat wiet over 3 jaar 5 keer zo duur is, dus ik draai nu 50 jointjes om dan te verkopen"
Dunnoquote:Op maandag 1 juli 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoezo eigenlijk? hoe lang wil je hem bewaren?
Ach, anders gewoon een beetje zuipen, beetje stelen. Je weet wel hoe dat werkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Ik schat dat wiet over 3 jaar 5 keer zo duur is, dus ik draai nu 50 jointjes om dan te verkopen"
Mij nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef Moira. het volgende:
IK HEB JULLIE STIEKEM EEN BELANGRIJKE DM GESTUURD ALLEMAAL LEZEN SNEL SNEL
RIP nujabesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |