SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
Begin april is ze geboren. Ze komen uit een nestje van Annet, maar die heeft de moeder moeten laten inslapen en ze zijn wat eerder hierheen gekomen. Het lastige is vooral dat ze niet begrijpt wat wel en niet eetbaar is. Van dat blikvoer weet ze het wel, maar we blijven haar niet alleen maar dat geven. Ze zal ook normaal eten moeten opeten. Dus we geven haar eventjes bijna geen blikvoer meer in de hoop dat ze zo'n honger heeft dat ze ander eten gaat proberen. Maar ze stopt alleen maar dingen die naar mij ruiken in d'r mond lijkt het wel, dus ik voer d'r nu brokjes e.d. met de hand.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]zielig. Hoe oud is de kitten? k heb ook 2 kittens gehad die in de steek waren gelaten door de moeder dus die heb ik met de fles groot gebracht haha
Deze is wel heel erg op mij en mijn moeder gericht, wil heel veel aandacht.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
Wij hebben nu sinds zaterdag een kittentje van een week of 6 (ze mogen pas bij 8 weken bij de moeder weg eigenlijk), die ergens in Duitsland uit een auto gegooid was
Heb het beestje zelf nog maar 2x gezien, hij zit bij m'n vader op z'n kamer met de deur en kattenluikjes dicht enzo, om gewoon ff rustig te wennen.
Maar elke keer schrikt ze van mensen en geluiden en zit dan weer onder het bed
Dan gewoon heel lang rustig blijven zitten en een beetje met een touwtje spelen, dan komt ze voorzichtig een beetje spelen want ze is wel nieuwsgierig. Maar aanraken niet, ze vertrouwt het gewoon allemaal niet
Logisch ook wel eigenlijk, als je te jong bij je moeder weg wordt gehaald en uit een auto gedumpt wordt
Beter komt ze gewoon hier op mijn kamer wennenIk heb geen zin om de hele tijd naar beneden te lopen om daar weer een half uur te gaan zitten wachten tot er een poesje onder het bed vandaan komt
mijn vader zit daar gewoon de hele tijd
ik hoor het miauwtje bijnaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet wel mijn nieuwe UI worden
Je kunt ook eten mixen met het blikvoer en dan langzaam de verhouding aanpassen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Begin april is ze geboren. Ze komen uit een nestje van Annet, maar die heeft de moeder moeten laten inslapen en ze zijn wat eerder hierheen gekomen. Het lastige is vooral dat ze niet begrijpt wat wel en niet eetbaar is. Van dat blikvoer weet ze het wel, maar we blijven haar niet alleen maar dat geven. Ze zal ook normaal eten moeten opeten. Dus we geven haar eventjes bijna geen blikvoer meer in de hoop dat ze zo'n honger heeft dat ze ander eten gaat proberen. Maar ze stopt alleen maar dingen die naar mij ruiken in d'r mond lijkt het wel, dus ik voer d'r nu brokjes e.d. met de hand.
ik wou dat mijne dat ook deedquote:Op maandag 1 juli 2013 19:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Deze is wel heel erg op mij en mijn moeder gericht, wil heel veel aandacht.
ohh ze is dus echt aan jou gehecht, moet ze idd leren om gewoon brokjes te gaan eten. Wel lief die kleintjesquote:Op maandag 1 juli 2013 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Begin april is ze geboren. Ze komen uit een nestje van Annet, maar die heeft de moeder moeten laten inslapen en ze zijn wat eerder hierheen gekomen. Het lastige is vooral dat ze niet begrijpt wat wel en niet eetbaar is. Van dat blikvoer weet ze het wel, maar we blijven haar niet alleen maar dat geven. Ze zal ook normaal eten moeten opeten. Dus we geven haar eventjes bijna geen blikvoer meer in de hoop dat ze zo'n honger heeft dat ze ander eten gaat proberen. Maar ze stopt alleen maar dingen die naar mij ruiken in d'r mond lijkt het wel, dus ik voer d'r nu brokjes e.d. met de hand.
Hebben we al geprobeerd. Dan eet ze zoveel mogelijk het blikvoer op en laat ze de rest liggen. Lijkt wel op klein Ugjertje toen die niet de groente in de macaroni wilde eten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt ook eten mixen met het blikvoer en dan langzaam de verhouding aanpassen.
in GC gewoon zoeken (ctrl-f) op 'klaar terwijl u wacht' whehequote:Op maandag 1 juli 2013 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik weer dagen zoeken naar het aanvraag topic zeker voor UI's enz. Ik kan hem nooit terug vinden, vervelend.
ik ook nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik weer dagen zoeken naar het aanvraag topic zeker voor UI's enz. Ik kan hem nooit terug vinden, vervelend.
Jaaaa, heel lief. Soms wel erg irritant, die aandacht die het kost, maar vooral lief.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:21 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
ohh ze is dus echt aan jou gehecht, moet ze idd leren om gewoon brokjes te gaan eten. Wel lief die kleintjes
Ik heb hem, wist dus niet dat GC het onderdeel was waar het stondquote:
hahah hij is goedquote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ja zo kom ik eropwas ff fb aan 't doorscrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |