etsu schat van mequote:Op maandag 1 juli 2013 19:02 schreef Etsu het volgende:
Nodig, toto negeert me dus vanaf nu ben jij m'n schatje
een lekker sletjenquote:
kloptquote:
im blue da bu di bai du baiquote:Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef zwerty het volgende:
Yo listen up here's a story about a little guy that lives in a blue world
and his house with a blue little window and a blue corvette and everything is blue for him and himself and everything aroundquote:Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef zwerty het volgende:
Yo listen up here's a story about a little guy that lives in a blue world
broerquote:
explainquote:Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef d4v1d het volgende:
Hebben alle vrouwen geen ruimtelijk inzicht of is dit enkel mijn zusje...?
Iets met een vaatwasser en inruimenquote:
nee met mijquote:
WHAT THE ACTUAL FUCK STAAT ER IN JOUW SIGquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
WHAT THE ACTUAL FUCK STAAT ER IN JOUW SIG
Klik die link is aanquote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het overquote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Klik die link is aan![]()
![]()
Het is een geluidsfragment dus wel even geluid aan
Door die reactie te zien had ze het al gehoord :/quote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
Hieronder een lijst wat je allemaal op had:quote:
Watermeloenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Hieronder een lijst wat je allemaal op had:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
omijngod jij klinkt zo gayquote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
- motivatie van nodig
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omijngod jij klinkt zo gay
maar ook wel weer schattig
het is spatieloos die zingtquote:Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omijngod jij klinkt zo gay
maar ook wel weer schattig
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
- motivatie van nodig
- dosis humor van Rodawa
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Is dat een complimentquote:Op maandag 1 juli 2013 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh ik zie nu pas dat het een quote is
ja die stem past compleet bij de rest.
Hoor je toch in het begin ?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met een trap in z'n ballenOf ben ik de enige die niet zo hoog komt?
ja er stonden 2 pakken marokkaanse couscous dus heb dat gemaakt met wat courgettes en paprikas en spekreepjes. Jonnie Boer zou dr jaloers op zijnquote:
Lekka hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 19:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja er stonden 2 pakken marokkaanse couscous dus heb dat gemaakt met wat courgettes en paprikas en spekreepjes. Jonnie Boer zou dr jaloers op zijn
Wa heb jij gegeten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:21 schreef zwerty het volgende:
[..]
Lekka hoor
Ik biefstuk en aardappelen yo
nee hoeft niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Not sure if photoshop :/Spatieboos
i know we only met but lets pretend its lovequote:Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef hezdunnah het volgende:
Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun
jaquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:25 schreef Spatieloos het volgende:
Shake that booty bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Not sure if photoshop :/
Nee iemand die jullie niet kennenquote:
aardbeiquote:
Sof!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee iemand die jullie niet kennenNog niet over gehad hier ofzo
Pff jammer, voortaan ff naar de winkel voor je madre dan groetne halen!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee m'n ma dacht dat er nog doperwten waren maar helaas
Dus komkommer en tomaat erbij gedaan
And never, never, never stop for anyonequote:Op maandag 1 juli 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i know we only met but lets pretend its love
wie vind jij de leukstequote:Op maandag 1 juli 2013 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
and never never never stop for anyone
tonight lets get some
AND LIVE WHILE WERE YOUNG
Nu heb ik door jou zin in B&J.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb door LB zin in Ben&Jerry Brownie nog wat. :/
Maar de plus is al dicht hier!
Mijn hert op die van jou.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn konijntje lijkt op die van in de UI van hez
aww pics!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn konijntje lijkt op die van in de UI van hez
Die krullenbol, een lekkertje is het hequote:Op maandag 1 juli 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Harry. Al sinds zijn eerste xfactor auditie een crush op hem.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
aww pics!!!
[..]
Die krullenbol, een lekkertje is het he
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
aww pics!!!
[..]
Die krullenbol, een lekkertje is het he
Aww Noahtjequote:
mannen he.quote:
Hij is nog wel erg schuwquote:Op maandag 1 juli 2013 19:31 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Aww Noahtje
Onze konijnen scheurde kranten ook altijd helemaal kapot.
Wat een ui opeens.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mannen he.
[..]
Hij is nog wel erg schuwmaar dat komt wel
hij loopt iedere dag rond op mn balkon.
gezelligquote:
heeft ie een vriendjequote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mannen he.
[..]
Hij is nog wel erg schuwmaar dat komt wel
hij loopt iedere dag rond op mn balkon.
2 mannen gaan niet samen, iets met alpha gedrag.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
heeft ie een vriendje
ik heb trouwens net een kwartier lang naar mieren in de tuin zitten kijken. Ze kwamen uit een gaatje tussen de tegels en sleepten zandkorrels naar buiten.
Oeieoeoei ik zag je editquote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2 mannen gaan niet samen, iets met alpha gedrag.
later komt er een gesteriliseerd vrouwtje bij.
ja in de ahquote:
Nodigquote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar had eerst geen ibanMaar heb het al gevonden
[..]
dit is voor de grap omdat ik iemand na ging tekenenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
toto wil je serieus leren tekenen of zijn dit spotprenten oid
( srs )
kon zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit is voor de grap omdat ik iemand na ging tekenen
het is ook met pen getekend dus dan kan het haast al niet serieus zijn
dát is haar schouder. er is geen compositiequote:Op maandag 1 juli 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat draagt ze op haar schouder ?
mooie tekening.
Lieve moeder heb je danquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb alles al weggegooidZelfs mijn ma wou het niet aannemen dan weet je dat het lelijk is
Mijn moeder is echt geweldig vergeleken met andere moeders ik mag heel veel van haar dus wat dat betreft valt het nog wel mee..quote:
Maakte toch ook maar een grapjequote:Op maandag 1 juli 2013 19:45 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Mijn moeder is echt geweldig vergeleken met andere moeders ik mag heel veel van haar dus wat dat betreft valt het nog wel mee..
Ik ook 9 uur aanwezig ;oquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
foutje, ik moet om 09;00 aanwezig zijn. dus dat wordt ook wel iets van 0730/0800
Sameeequote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
en dat terwijl ik vakantie heb en werk in de horeca09:00 mensen.. omijn
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ook horeca? barjongens zijn leuk.
lijkt me frappant om 09;00 sochtendsquote:
Ik kan het ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 19:48 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik weet jammer dat ik niet kan tekenen heb het geduld er ook niet voor
Ik opbouwenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lijkt me frappant om 09;00 sochtends
ik moet helpen opbouwen en schoonmaken voor een evenement.
Morgen om zeven uur opstaan, je hebt het echt zwaar ja.quote:
ik heb zo'n vies vermoeden dat wij hetzelfde werk doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik opbouwenEn misschien nog wat in de keuken doen idk
das een neequote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Naah, mijn ouders storten het weer naar mijn rekening
ja swaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen om zeven uur opstaan, je hebt het echt zwaar ja.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja swa
van harte nog, van mij krijg je 3 klappers
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha wat lief, kun je ook alleen die pet doen?
Waar is je studiefinanciering dan voor?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Naah, mijn ouders storten het weer naar mijn rekening
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
hoi daar ben ik weer
zal zo even pics maken van mn nieuwe kleren enzulks.
Heb je ook cadeaus voor mij gekocht?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
hoi daar ben ik weer
zal zo even pics maken van mn nieuwe kleren enzulks.
haha een eckte Gangsta, ik zal die wel als ui doen ff kijken hoe dat moeitquote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wordt beter in painten!
Ik denk het nietquote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb zo'n vies vermoeden dat wij hetzelfde werk doen.
Maar het heeft wel lelijke witte achtergrond dingen enzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha een eckte Gangsta, ik zal die wel als ui doen ff kijken hoe dat moeit
ja kun je nog ff bijnsnijdenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het heeft wel lelijke witte achtergrond dingen enzo.
Ohjaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar is je studiefinanciering dan voor?
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga het zelfde kopen als Etsu, want ik wil er ook zo cool uit zien!
kwam die je kamer ongevraagd binnen?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
m'n huisbaas komt ineens langs, schrok me dood
niemand kan aan mij tippenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga het zelfde kopen als Etsu, want ik wil er ook zo cool uit zien!
jij gelijk uit de klerenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
m'n huisbaas komt ineens langs, schrok me dood
nee het huis, en ik heb mn kamerdeur altijd open staan dus hij kwam even kijken.quote:
Dan krijg ik gigantische wallen, zo groot dat de hoeren er overheen lopen, fijn hoor.quote:
oo naja als je tijd en zin hebt mag je wel lekker pielenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo mist er iets van het petje :/
Weet niet hoe het moet!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo naja als je tijd en zin hebt mag je wel lekker pielen
jouw huisbaas is so much beter dan mijn oude.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee het huis, en ik heb mn kamerdeur altijd open staan dus hij kwam even kijken.
maar hij kwam wat grofvuil halen
jij bent al knap in mn ogen, met of zonder gigantische wallen. voor mij hoef je t niet te doen iigquote:Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan krijg ik gigantische wallen, zo groot dat de hoeren er overheen lopen, fijn hoor.
ik ook niet.quote:
Dat doet erquote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
t zou je wel opvallen als er een ontzettend knappe chick bij je werkte
Oké, nooit samen slapen dus, prima.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent al knap in mn ogen, met of zonder gigantische wallen. voor mij hoef je t niet te doen iig
ja maar jouw vorige kamer was gewoon een rampquote:Op maandag 1 juli 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw huisbaas is so much beter dan mijn oude.
die kwam ook ongewenst binnen en ging hard aan mn deur bonken.
en als iets hem niet beviel, ging die schreeuwen en alles.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo naja als je tijd en zin hebt mag je wel lekker pielen
haha ff kijken zal m als ui instellenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is vast ongeveer UI formaat.Of iets te groot.
[ afbeelding ]
Nou, waarom denken je dat mensen willen slapen? Bedenk eens wat.quote:
Die broekquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, we hebben het weer gezien. Nu kan het weer in de doos en wordt het teruggestuurd naar wehkamp, waarna je je geld weer gestort krijgt.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat shirt heb ik ookquote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gedraag je je wel als een stadjer of ben je compleet vreemd hier?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef VMSDKR het volgende:
Nouja, ik woon in Groningen. Ik ben geen Groninger.
Asosquote:Op maandag 1 juli 2013 20:15 schreef hezdunnah het volgende:
Nu ik kleding zie; zaterdag heb ik bij Asos wat besteld, is nog steeds niet verzonden
Nouja, ik woon hier al 18,5 jaar dus zo vreemd ben ik ook weer niet in 050, maar ik ben niet een typische student nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gedraag je je wel als een stadjer of ben je compleet vreemd hier?
moet je daar wel eens belasting of invoerrechten voor betalen? GB ligt in de eu dus hoeft dat niet toch.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Asos![]()
Daar krijg ik morgen nog een pkketje van.
Waar woonde je de 30 jaar daarvoor?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, ik woon hier al 18,5 jaar dus zo vreemd ben ik ook weer niet in 050, maar ik ben niet een typische student nee.
Kan ermee door. Waar woon je? welke buurt?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, ik woon hier al 18,5 jaar dus zo vreemd ben ik ook weer niet in 050, maar ik ben niet een typische student nee.
ik ben Kerkiraansquote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nope. Gratis verzenden.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:17 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
moet je daar wel eens belasting of invoerrechten voor betalen? GB ligt in de eu dus hoeft dat niet toch.
ok zal wel alleen uit usa ofzo zijn da je opeens 50 euro kosten bij moet betalenquote:
Sorry!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet doen voel me onsekur nuSpatie stop
Sst.quote:
Ik heb in de Jozef Isrealstraat gewoond, maar woon nu weer bij m'n ouders.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan ermee door. Waar woon je? welke buurt?
Deze man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |