Ik denk het nietquote:Op maandag 1 juli 2013 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb zo'n vies vermoeden dat wij hetzelfde werk doen.
Maar het heeft wel lelijke witte achtergrond dingen enzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha een eckte Gangsta, ik zal die wel als ui doen ff kijken hoe dat moeit
ja kun je nog ff bijnsnijdenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het heeft wel lelijke witte achtergrond dingen enzo.
Ohjaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar is je studiefinanciering dan voor?
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga het zelfde kopen als Etsu, want ik wil er ook zo cool uit zien!
kwam die je kamer ongevraagd binnen?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
m'n huisbaas komt ineens langs, schrok me dood
niemand kan aan mij tippenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga het zelfde kopen als Etsu, want ik wil er ook zo cool uit zien!
jij gelijk uit de klerenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
m'n huisbaas komt ineens langs, schrok me dood
nee het huis, en ik heb mn kamerdeur altijd open staan dus hij kwam even kijken.quote:
Dan krijg ik gigantische wallen, zo groot dat de hoeren er overheen lopen, fijn hoor.quote:
oo naja als je tijd en zin hebt mag je wel lekker pielenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo mist er iets van het petje :/
Weet niet hoe het moet!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
oo naja als je tijd en zin hebt mag je wel lekker pielen
jouw huisbaas is so much beter dan mijn oude.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee het huis, en ik heb mn kamerdeur altijd open staan dus hij kwam even kijken.
maar hij kwam wat grofvuil halen
jij bent al knap in mn ogen, met of zonder gigantische wallen. voor mij hoef je t niet te doen iigquote:Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan krijg ik gigantische wallen, zo groot dat de hoeren er overheen lopen, fijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |