Altijd op tijd klaar voor de beste klanten, dat verdient extra credits!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaaaaa! Ik kon de Privé nog doorbladeren en toen was ze van de 3 collega's het snelst klaar.
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:33 schreef Puala het volgende:
Wellicht zijn er hier ook liefhebbers voor een Fotowedstrijd? De wedstrijd in FOT is terug van weggeweest![]()
FOT / De FOK!fotowedstrijd is terug!!
Ik wilde het net komen vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja het is een prijzenpakker.
Oh mensen, mijn hotmail verzendt spam, niet openen aub, echt, zo klote
Wat heb je laten doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van de kapper. Gezellig!
En mooie haartjes.
Swaggerige figuurtjes, een roze pijl laten verven en sierlijke scheerlijnen.quote:
't Gaat er toch niet om per se een prijs te winnen? Jouw foto is precies wat ik in gedachten had toen ik het onderwerp lasquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja het is een prijzenpakker.
Oh mensen, mijn hotmail verzendt spam, niet openen aub, echt, zo klote
Heeft je neefje zijn accordeon nogquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik had al zo een hekel aan die zus, t wordt niet minder, dom wijf
Nou goed het had gekund dat ze een keer had gebitcht over 'dat gejengel met die accordeon'quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Weet ik veel, alsof we ooit keuvelen over die kinderen van dr
Zegquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Jonge, google dan toch ff wat leuks voor dr, weet zij veel?
Dat is wel triest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Jonge, google dan toch ff wat leuks voor dr, weet zij veel?
quote:
My life is a liequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nu kan het niet meer hoor.
Jullie denken toch niet dat die lelijke honden en die vogels en zo echt van mij zijn of wat?
Nee joh, ik speel het spelletje netjes mee. De details zijn altijd keurig uitgewerkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nu kan het niet meer hoor.
Jullie denken toch niet dat die lelijke honden en die vogels en zo echt van mij zijn of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |