Je kunt niet enkel alleen maar druktemakers hebben, maar ik snap je punt.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:20 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Daniel is vind ik niet echt geschikt voor Ranking the Stars, je hoorde hem nauwelijks praten en is veel te saai. Hij ziet er wel goed uit maar daar blijft het bij.
Nee dat klopt Paul heeft een keer geeist dat Albert niks lelijks over hem mocht zeggen in Boulevard nu doet Paultje dat zelf ook. En nog wel tegen Isa.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:24 schreef hunter2011 het volgende:
Paul HAAT Albert Verlinde.Hij is niet de enige want je hoort ook Patty's bulderende lach zodra Albert weer wordt genoemd.
Valt me op dat RTL Boulevard ook niets meer zegt over Ranking the Stars.
Volgens mij begrijpen Heleen en Halina de grapjes niet, ze kijken regelmatig vragend om hun heen met gezichtsuitdrukking "wat is er aan de hand".quote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Heleen niet leuk, ze heeft trouwens ook iets aan haar gezicht gedaan waardoor alle uitdrukking is verdwenen. Halina lijkt me ook niet sympathiek. Of ze zit slecht in haar vel, zoiets straalt ze uit.
En Isa is wel leuk, weinig op aan te merken. Tot zover dit betoog!
ik dacht het ook is niks voor Isa !quote:[b]Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef hunter2011
En Isa vindt het toch een beetje ordinair allemaal denk ik.
Richard is in het najaar in ' Wie ben ik' te zien bij RTL 4 met Paul de Leeuw, Jardino en Gordon en Wendy van Dijk presenteert het! Ik ken Richard wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik kende Richard niet voor Ranking maar wat is die man grappigHij en Patty samen zijn echt een geweldige duo of zoals het het zegt 'Patty en ik moeten samen maar meedoen aan obese'
Ik overweeg te kijken om hemquote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Richard is in het najaar in ' Wie ben ik' te zien bij RTL 4 met Paul de Leeuw, Jardino en Gordon en Wendy van Dijk presenteert het! Ik ken Richard wel.
ik zag bij Boulevard dat Jardino en Paul een duo zijn en Gordon met Richard.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Jardino en Gordon bij elkaar, én Paul, ik ben benieuwd of dat nog leuk kan worden. Iets teveel ego's imo, maar ik haak vast eens aan
Dat zijn ze allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef icloud het volgende:
Viel jullie niks op bij ferry?
Begeven moment word er gekloot met water en gaat zijn. Zender stuk, hierna zie je gem opeens heel serieus kijken en vervolgens vraagt hij heel serieus draaien wij weer?
Dat is voor genoeg reden om aan te nemen dat ferry is ingehuurd als acteur en dat de boel dus gewoon bezeikt word.
Nee man Ferry bedoelde of ze de opnames weer aan het draaien waren omdat Paul water over zijn hoofd gooide. Niks met acteren te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef icloud het volgende:
Begeven moment word er gekloot met water en gaat zijn. Zender stuk, hierna zie je gem opeens heel serieus kijken en vervolgens vraagt hij heel serieus draaien wij weer?
Dat is voor genoeg reden om aan te nemen dat ferry is ingehuurd als acteur en dat de boel dus gewoon bezeikt word.
Wat is Jardino weg bij de publieke?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Richard is in het najaar in ' Wie ben ik' te zien bij RTL 4 met Paul de Leeuw, Jardino en Gordon en Wendy van Dijk presenteert het! Ik ken Richard wel.
Echt wel kijk naar dat serieuze gezicht van die gast, het is duidelijk dat hij een rol speelt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee man Ferry bedoelde of ze de opnames weer aan het draaien waren omdat Paul water over zijn hoofd gooide. Niks met acteren te maken.
Brave New Worldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Echt wel kijk naar dat serieuze gezicht van die gast, het is duidelijk dat hij een rol speelt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef icloud het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |