Krijgt die hommo nou ook een ban? Of is dat alleen als je als VBL SC'er buiten VBL een topic titel kaapt?
Dan mag knalerwtje ook verdwijnen, die deed dat ook met het Ajax topic. Jongens, nog een aanvaller kopen is toch waanzin? Het shirt staat Maher wel moet ik zeggen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Dan mag knalerwtje ook verdwijnen, die deed dat ook met het Ajax topic. Jongens, nog een aanvaller kopen is toch waanzin? Het shirt staat Maher wel moet ik zeggen.
Hij zat met de OP te kloten.
Is ook waanzin.
Hoe vaker ik het shirt zie, hoe minder ik 't eigenlijk vind worden. Wellicht moet ik 't eens aanraken, maar het heeft een beetje een cheape uitstraling op een of andere manier
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Hoe vaker ik het shirt zie, hoe minder ik 't eigenlijk vind worden. Wellicht moet ik 't eens aanraken, maar het heeft een beetje een cheape uitstraling op een of andere manier
Ik vind het jammer dat dat Freo er op staat, wel begrijpelijk. Maar ik blijf het een prachtig shirt vinden.
Ik vind het jammer dat dat Freo er op staat, wel begrijpelijk. Maar ik blijf het een prachtig shirt vinden.
Van 'Freo' heb ik totaal geen last eigenlijk. Van mijn part staat het hele shirt vol met reclame, indien we er net zo veel geld voor krijgen
Begrijp me niet verkeerd, dat vind/vond ik ook. Maar 't komt opeens anders op me over als spelers het aan hebben. Even tot 19juli wachten, dan kan ik 't beter bekijken.
Vond het nieuwe trainingstenue ook erg mooi trouwens
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Van 'Freo' heb ik totaal geen last eigenlijk. Van mijn part staat het hele shirt vol met reclame, indien we er net zo veel geld voor krijgen
Begrijp me niet verkeerd, dat vind/vond ik ook. Maar 't komt opeens anders op me over als spelers het aan hebben. Even tot 19juli wachten, dan kan ik 't beter bekijken.
Bij de Maher presentatien vind ik de pasvorm niet helemaal optimaal, alsof het shirt iets te groot is. Een slimfit versie van dit shirt zou prachtig zijn.
Heyhey ik had kei mijn verontschuldigingen aangeboden. En ik ben bovendien WEL een kwaliteitsuser.
Bij de Maher presentatien vind ik de pasvorm niet helemaal optimaal, alsof het shirt iets te groot is. Een slimfit versie van dit shirt zou prachtig zijn.
Kan 't ook aan liggen inderdaad. Deppi heeft al een XS'je besteld. Dus we zullen er snel achter komen
zag gewoon mensen voor zijn neus op straat sterven. Thug life.
Wat een mongool ook he
Sowieso al die profs die zeggen "Als ik geen prof was geworden had ik waarschijnlijk in de criminaliteit gezeten" ... Maar blijkbaar is het cool om tegenwoordig te vermelden hoe hard je hebt moeten strugglen in de straten.
Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Keukendrol het volgende: Ik vraag me ook echt af wat Willems daar dacht, volgens mij dacht hij gewoon dat ze een kansenwijk in Amsterdam-Zuid bezochten.
Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Keukendrol het volgende: Ik vraag me ook echt af wat Willems daar dacht, volgens mij dacht hij gewoon dat ze een kansenwijk in Amsterdam-Zuid bezochten.
Sowieso al die profs die zeggen "Als ik geen prof was geworden had ik waarschijnlijk in de criminaliteit gezeten" ... Maar blijkbaar is het cool om tegenwoordig te vermelden hoe hard je hebt moeten strugglen in de straten.
''We zijn nog niet klaar'', zei technisch manager Marcel Brands terwijl naast hem Adam Maher zijn nieuwe contract tekende. ''Op twee of drie posities moet er nog iets bij komen. Achterin, en dan vooral op de rechtsbackpositie, misschien in de aanval en ook op het middenveld, al hangt dat ook af van de vraag of er spelers vertrekken.''
Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef StijnDa het volgende: [quote=Marcel Brands]''We zijn nog niet klaar'', zei technisch manager Marcel Brands terwijl naast hem Adam Maher zijn nieuwe contract tekende. ''Op twee of drie posities moet er nog iets bij komen. Achterin, en dan vooral op de rechtsbackpositie, misschien in de aanval en ook op het middenveld, al hangt dat ook af van de vraag of er spelers vertrekken.''
[/quote] 3 versterkingen , ben je meteen bijna al t geld kwijt wat er is binnengekomen. Lachen als ze straks weer in de financielenprobelemen komen
3 versterkingen , ben je meteen bijna al t geld kwijt wat er is binnengekomen. Lachen als ze straks weer in de financielenprobelemen komen [/quote] ze kunnen het ook op de Raborekening zetten inderdaad. Beetje 1,8% rente pakken. Das kassa.