Pehehehequote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo zoekt op "jumpy goat gif" en dat het achtste plaatje een kut is waar net een piemel in geduwd wordt... Internet
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo zoekt op "jumpy goat gif" en dat het achtste plaatje een kut is waar net een piemel in geduwd wordt... Internet
never nooit nietquote:Op maandag 1 juli 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
LIF / Crocs wil Nederland heroveren
As if
Ja, dat staat in het artikelquote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
never nooit niet
ik zag wel dat ze een nieuwe winkel hebben in amsterdam, of hun oude winkel moet verplaatst zijn dat kan ook, niet echt opgelet
jurk of shirt?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Mss het volgende:
Dus, jurkje gefaald, vestje gefaald en nog 2 zonnebrillen
sure!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb net kaartje van de efteling gefaald![]()
Telt dat ook?
Voelt alleen niet zoquote:
het is wel verrekes handig als je een steentje in je schoen hebt!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie wil dit nou niet?
[ afbeelding ]
Crocs is een merk, dus die zullen ook wel verschillende schoenen hebben, net als ugg australiaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar dit zijn dus ook Crocs:
[ afbeelding ]
ugg australia ook echtquote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Crocs is een merk, dus die zullen ook wel verschillende schoenen hebben, net als ugg australia
Dat snap ik, maar deze zijn wel weer verrassend gezien de ultieme lelijkheid die ze verder hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Crocs is een merk, dus die zullen ook wel verschillende schoenen hebben, net als ugg australia
wat? dat is toch wel een okay voorbeeld? Meeste denken alleen aan die boots maar ze hebben dus ook slippers enzoquote:
En dat ene vestje wat jij liet zien!quote:
uggs is voldoendequote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat? dat is toch wel een okay voorbeeld? Meeste denken alleen aan die boots maar ze hebben dus ook slippers enzo
Maar dat zijn dan meer hypes binnen Nederland misschien. Internationaal gezien is Nederlandse "mode" echt prut.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind ik wel, iedereen doet altijd massaal met elke hype mee.
blauw, zwart, wit, geel, rozequote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat ene vestje wat jij liet zien!
Ik zit ook al een paar dagen te twijfelen over een mintgroene broek die ik laatst heb aangehad. Erg leuk, maar wat draag je daarbij aan kleur?
niet elke merk wat uggs verkoopt heeft toch ook slippers of andere schoenen?quote:
zoals, welke hypes negeren we?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan meer hypes binnen Nederland misschien. Internationaal gezien is Nederlandse "mode" echt prut.
WAT IS DEZE!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit zijn dan weer hakken des Crocs![]()
[ afbeelding ]
je begrijpt me verkeerdquote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet elke merk wat uggs verkoopt heeft toch ook slippers of andere schoenen?genoeg merken die alleen de boots verkopen, maar ugg australia heeft dus ook andere lijnen en tassen en weetikwatvoorbendeallemaal
Als je staat loop je ook best kans dat alles te zien isquote:Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.zalando.nl/mint-berry-shorts-blauw-m3221a01d-503.html
Vind ik super tof; maar heb ook weer het idee dat je mijn complete kont ziet als ik ook maar een beetje buk... of überhaupt gewoon neer zit![]()
ik vind t stofje heel tof maar lijkt mij wel wat te kort jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Vind ik super tof; maar heb ook weer het idee dat je mijn complete kont ziet als ik ook maar een beetje buk... of überhaupt gewoon neer zit![]()
Mint & Berry heeft altijd leuke dingenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
dat is echt veul te kortquote:Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Dat ligt er ook nog eens aan in wat voor een regio je rondloopt.quote:
Nou is Limburg ook niet echt the place to be als het om mode gaat hequote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat ligt er ook nog eens aan in wat voor een regio je rondloopt.
Hier in Limburg heb ik bijvoorbeeld bijna niemand met camo rond zien lopen. Schijnbaar is de Sacha een van de enige winkels binnen Nederland wat platform sneakers verkoopt als ik klanten mag geloven.
Van die varsity kledingstukken heb ik eigenlijk ook nog niet in het wild gespot etc.
Ik moest varsity googelenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat ligt er ook nog eens aan in wat voor een regio je rondloopt.
Hier in Limburg heb ik bijvoorbeeld bijna niemand met camo rond zien lopen. Schijnbaar is de Sacha een van de enige winkels binnen Nederland wat platform sneakers verkoopt als ik klanten mag geloven.
Van die varsity kledingstukken heb ik eigenlijk ook nog niet in het wild gespot etc.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou is Limburg ook niet echt the place to be als het om mode gaat he
Jij begrijpt mij verkeerdquote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerdIk bedoel dat je de merknaam niet zo voluit hoeft te schrijven - ik heb het toch ook niet over Koninklijke Philips NV als ik mijn fidelio aanprijs?
Heb je net gefaald?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.zalando.nl/mint-berry-shorts-blauw-m3221a01j-501.html
Deze is beter qua lengte. Maar vind ik minder qua stof/print.
GVD WAAROM ZIT IK OP WEBSHOPS![]()
*gaat werken ter afleiding*
Ja, vind je dat? Ugg is gewoon een merknaamquote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij verkeerd
Ugg = de naam van het type schoen, dus niet een merk
Ugg australia = het merk wat Ugg schoenen maakt en verkoopt en dus ook andere bende gemaakt van schapenzooi
Veel mensen denken als ze ugg horen alleen aan de boots, maar ugg australia verkoopt dus naast de boots ook andere items net als crocs, vandaar dat het dit als voorbeeld zeg. Er zijn dus genoeg merken die alleen ugg schoenen maken en geen andere producten.
Naja naar mijn idee vinden de meeste mensen het in Nederland al goed genoeg als ze gewoon overal in een jeans naar toe kunnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maar vind jij dat dan in het buitenland zo veel beter Mandy?
Ik kom nooit in het buitenland, dus ik heb echt geen idee wat je daar op straat spot
Nu zijn het weer meer de shirtsquote:Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest varsity googelen.
Maar dan kreeg ik van die Amerikaanse college-jasjes, daar ben je vorig jaar toch helemaal mee dood gegooid?
En je gaat me toch niet vertellen dat platform sneakers cq Spice-girls schoenen weer mode zijn?
Voor mensen die ze lelijk vinden wel jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vind je dat? Ugg is gewoon een merknaam
Ugg is een naam van een typequote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vind je dat? Ugg is gewoon een merknaam
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je net gefaald?
Nee?
Dan is dat de reden
bizar. Want ik heb nog nooit nepperds als Uggs aangeprezen gezien.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor mensen die ze lelijk vinden wel ja
Ugg is feitelijk de naam van het type schoen met schaap erin
Ik heb zo'n jasje vorig jaar gekocht in een winkel vol met van die jasjesquote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja naar mijn idee vinden de meeste mensen het in Nederland al goed genoeg als ze gewoon overal in een jeans naar toe kunnen.
Laatst had ik bijvoorbeeld op een housewarming mijn zwarte maxirok aan met een gewone zwarte top en dat werd als als netjes ervaren of uitgedost.
Dan vind ik dat ze in het buitenland toch wel meer hun best doen ja.
[..]
Nu zijn het weer meer de shirtsFootballshirts enzo, met cijfers erop
En ja platform sneakers zijn weer in
Maar wat vind jij dan voorbeelden dat Nederland modegevoelig is? Dat iedereen in die vuilniszakjassen rondloopt?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik vind de maatstaf "de hele wereld moet het doen" niet echt een goede pijler als het om modegevoeligheid gaat. Feit is een blijft dat Nederlanders extreem modegevoelig zijn.
Dat is iets heel anders dan "fashion forward" zijn of voorop lopen met alle trends
Als een boot gewoon echt schapenwol erin heeft zitten is het geen nepperdquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bizar. Want ik heb nog nooit nepperds als Uggs aangeprezen gezien.
In de meeste neppers zit dan ook geen schaap maar pluchequote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik zie ook uggs als het merk.. als in... er staat ergens iets van uggs.... ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook. In de fucking jaren '90quote:Op maandag 1 juli 2013 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had vroeger ook van die hoge spicegirlsachtige schoenen
Naja bij ons verkopen ze dus goed, alleen zeggen klanten dat ze inderdaad in andere winkels eigenlijk niet te vinden zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
maar zijn platform sneakers in? Want ik zie ze nergens, zijn ze dan in als niemand ze heeft?
Mode, het is dus niet aan mij besteed
Jup. Of allemaal aan de senseo gaat terwijl het niet te drinken is. Of dat we allemaal hetzelfde kapsel nemen terwijl het niet mooi is. Dat soort dingen. Erg mee gaan met de "heersende mode"quote:Op maandag 1 juli 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wat vind jij dan voorbeelden dat Nederland modegevoelig is? Dat iedereen in die vuilniszakjassen rondloopt?
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Of allemaal aan de senseo gaat terwijl het niet te drinken is. Of dat we allemaal hetzelfde kapsel nemen terwijl het niet mooi is. Dat soort dingen. Erg mee gaan met de "heersende mode"
Ja zo denk ik ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik zie ook uggs als het merk.. als in... er staat ergens iets van uggs.... ofzo
Maar tbh vind ik al die 'political correct' names sowieso onzin. Er staat uggs op; dus het merk is uggs.
My opinion. Don't shoot me
Jup... of het nou staat of nietquote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Of allemaal aan de senseo gaat terwijl het niet te drinken is. Of dat we allemaal hetzelfde kapsel nemen terwijl het niet mooi is. Dat soort dingen. Erg mee gaan met de "heersende mode"
ik denk dat ik in de brugklas zat! volgens mij wel ja!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook. In de fucking jaren '90
Nee maar het probleem zit al een stapje terug, die heersende mode is denk ik een soort van Nederland uniek iets en niet altijd op de modetrends in de wereld gebaseerd. Zoals die vuilniszakkenjassen bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar het probleem zit al een stapje terug, die heersende mode is denk ik een soort van Nederland uniek iets en niet altijd op de modetrends in de wereld gebaseerd. Zoals die vuilniszakkenjassen bijvoorbeeld
boxpakjequote:Op maandag 1 juli 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zag in phantasialand een keiknap meisje...... met een onesie aan![]()
Iets wat echt niet in het openbaar gezien mag worden... serieus niet ....
Ik heb van die nepperds voor op wintersportquote:Op maandag 1 juli 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook.
Al zou ik ze soberso nog niet aandoen al kreeg ik er geld op toe, dus ik zal wel geen recht van spreken hebben
Nouja dat ligt er maar net aan wat je dus onder dé modetrends schaart, Nederland is misschien modegevoelig maar dan is het wel eerst door de Nederland-filter heen gegaan en dan wordt er qua trends gekozen uit wat daar dan in overblijft. Ik denk dat daar ook wel ruimte voor Crocs isquote:
Moest even hier aan denkenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik zie ook uggs als het merk.. als in... er staat ergens iets van uggs.... ofzo
Maar tbh vind ik al die 'political correct' names sowieso onzin. Er staat uggs op; dus het merk is uggs.
My opinion. Don't shoot me
Moet ik gelijk weer denken aan dat meisje die vroeg of ik louboutin hakken aan had...quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben overigens wel extreem gevoelig voor kleurentrends.
Al zal ik brights altijd boven pastels verkiezen. Maar die zwart/wittrend vind ik zo epic
Heb zelfs een scheidsrechtersshirt gekocht
ja bij jou vind ik dat superleuk, maar bij mij is dat gewoon niet geloofwaardigquote:Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.zalando.nl/min(...)w-m3221a01h-501.html
Bijvoorbeeld
die heb k ook op mijn verlanglijstje van zalandoquote:Op maandag 1 juli 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.zalando.nl/min(...)w-m3221a01h-501.html
Bijvoorbeeld
Ja ik vind beide wel tof !quote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb alleen wel die andere kleur btw priem
neeeeequote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef Maisnon het volgende:
http://www.zalando.nl/min(...)n-m3221c09x-602.html
Deze vond ik leuk
Mwa....quote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef Maisnon het volgende:
Deze vond ik leuk
Jammer dat het mouwloos is, verder vind ik hem wel heel leukquote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef Maisnon het volgende:
Deze vond ik leuk
Jaaaa leukquote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef Maisnon het volgende:
Deze vond ik leuk
die is dan weer te oudbolligquote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef Maisnon het volgende:
Deze vond ik leuk
Nah, het is denk ik alleen leuk bij uitzonderlijk magere jongensachtige lichamen OF aziaten.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar jij had al eerder gezegd dat je niet wist wat je met zoiets aanmoest
Wat een wilskrachtquote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Voor de 4de keer vandaag een webshop weg geklikt![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb deze vorige week gekocht:
[ afbeelding ]
Ja maarja he ik heb niet echt veel vormenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, het is denk ik alleen leuk bij uitzonderlijk magere jongensachtige lichamen OF aziaten.
Denk dat het al snel lillek wordt met curves.
ja true, voor jou zou 't nog best kunnen iddquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maarja he ik heb niet echt veel vormen
miss ètam?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
.........................................en ik zit op de missetam sitefml.
Ik klikte waar dico die broek vandaan hadquote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
miss ètam?
Meid, ik weet dat je getrouwd bent en alles maar met jouw lijf heb je daar NIKS te zoeken de komende 10 jaar
Er is salequote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik had dat laatst ook bij zalando, echt de XXXL nog niet over je armen krijgenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Zo'n jurkje wat ik laatst had besteld, in de grootste maat nogwel, was voor mij ook veel te klein, belachelijk
Daar moet je echt een skelet voor zijn of 1.50
miss etamquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
miss ètam?
Meid, ik weet dat je getrouwd bent en alles maar met jouw lijf heb je daar NIKS te zoeken de komende 10 jaar
Mensen op facebookquote:You state that all sale items have 50% off yet everything is actually 49% off. Is your legal team ok with that?
Ik heb ook een trui van Miss Etamquote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]. Sorry hoor maar ik heb daar ook zat leuke kleding vandaan. Zitten veel leuke dingen tussen die Priem ook prima kan hebben.
Ja het bleek ook dat die kleren van die site allemaal uit Azie kwamen dus toen dacht ik, zie je welquote:Op maandag 1 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik had dat laatst ook bij zalando, echt de XXXL nog niet over je armen krijgen
Ja, ik snap dat als je een wat voller figuur hebt daar gaat winkelen, daar is die kleding ook op gemaakt, maar voor meiskes als Priem toch niet?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]. Sorry hoor maar ik heb daar ook zat leuke kleding vandaan. Zitten veel leuke dingen tussen die Priem ook prima kan hebben.
Nou ik zie daar vaak genoeg dingen hangen die echt niet voor volle dames zijn hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat als je een wat voller figuur hebt daar gaat winkelen, daar is die kleding ook op gemaakt, maar voor meiskes als Priem toch niet?
dan zijn ze voor 55+quote:Op maandag 1 juli 2013 16:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou ik zie daar vaak genoeg dingen hangen die echt niet voor volle dames zijn hoor
3% is meer dan 0% DUS ALLEMAAL KOP HOUDENquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die gaan lopen kankeren dat er maar 3% bij komt
Oeh altijd mooi meegenomenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Drie procent salarisverhoging, da's toch weer een jurkje per maand extra
Ja, maar het hielp niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3% is meer dan 0% DUS ALLEMAAL KOP HOUDEN
en dan met voet op de grond gaan stampen
2 bestellen en elk om een been doenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd zalando, ik wil jeans filteren op mijn jeansmaat, krijg ik resultaten in europese kledingmaat. IK PAS HEUL NIET IN EEN 34
Zie je wel, je moet naar de Miss Etam.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
op maat 42 krijg ik positiebroekenkutwinkel
Die heb ik dan alweer gezienquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vond em zeer niceZo nieuwe Dexter kijken
IK WEIGER.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zie je wel, je moet naar de Miss Etam.
Sjon en ik zaten gister allebei van ERMAHGERD MORGEN NIEUWE DEXTER YAAAAAAAAYquote:
Megatoby is donderdag pas begonnen met kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sjon en ik zaten gister allebei van ERMAHGERD MORGEN NIEUWE DEXTER YAAAAAAAAY
Ja dat heeft Sjon dus met TB, die is nu ook met S1 begonnen paar weken terugquote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Megatoby is donderdag pas begonnen met kijkenVolgens mij heeft hij nu wel seizoen 1 al af
De grote vraag is: Hoe overleef je het tot vanavond?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga vanavond kast uitmesten en ik hoop dat ik nog ergens verloren jurkjes tegen kom waar ik helemaal hyper van word; zodat mijn drang-om-te-falen gevoel weer even voorbij gaat
Nog een half uurtje ! Moet kunnenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De grote vraag is: Hoe overleef je het tot vanavond?
Ja maar enablen!quote:
Ik heb laatst eentje bij de Kruidvat gekocht, wel een nepperd maar werkt hetzelfdequote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand die per ongeluk een leuk adres voor een tangle teezer weet?
Mijne is spoorloos verdwenen
DMquote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil een ektequote:Op maandag 1 juli 2013 16:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb laatst eentje bij de Kruidvat gekocht, wel een nepperd maar werkt hetzelfde
quote:
Ebayquote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
oeh goeien.quote:
Sowieso nelly.comquote:Op maandag 1 juli 2013 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
oeh goeien.
Bij nelly.com kosten ze 20 euro![]()
How about no?
Groot deel komt uit Hong Kong, dan vraag ik me weer af of het echt isquote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb hem voor 13 euro (als ik me niet vergis) gekocht op ebay toen...
Zal ik even helpen? *klikt asos weer open*quote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
*kijkt gelijk wat ze nog meer bij Asos hebben*
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik even helpen? *klikt asos weer open*
I dunno! Zit op de sales-sectie te kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Heeft Asos niet nog een kortingscode?
Duitsers weer?? VERDAMMT JA SCHEISSE !quote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, het is weer gezellig aan het bureau achter me hoor.
nee gewoon al een uur aan het ouwehoerenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I dunno! Zit op de sales-sectie te kijken
http://www.asos.com/ASOS/(...)498&WT.ac=rec_viewed
Maar weer kort
Argh why am I doing this to me
[..]
Duitsers weer?? VERDAMMT JA SCHEISSE !
nee, als je dat nu in je haar smeert word je kaalquote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Mss het volgende:
Fuck, ik ben vergeten dat ik nog een halfvolle pot Lush haarmasker had staan. Al ongeveer een jaar. En hij is nu 3 weken over de datum. Kan dat nog?
Als ie niet raar ruikt kan je dat best proberenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Mss het volgende:
Fuck, ik ben vergeten dat ik nog een halfvolle pot Lush haarmasker had staan. Al ongeveer een jaar. En hij is nu 3 weken over de datum. Kan dat nog?
Hoe ruikt hij?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Mss het volgende:
Argh das idd wel rete irritantquote:Op maandag 1 juli 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee gewoon al een uur aan het ouwehoeren
Ja vlg mij zou ie wel moeten gaan! Maar ik twijfel of ie dan wel werk geschikt is verderquote:Op maandag 1 juli 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Die kan voor jou toch prima, priem? Qua lengte?
Kan prima. Ik heb haarmasker gebruikt een half jaar na datumquote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Mss het volgende:
Ze willen dat je babbies krijgtquote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
waaaarom kun je Maternity niet uit je zoekcriteria filteren zonder ALLE merken behalve Maternity 1 voor 1 te selecteren?
Belgenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die franchise uitspreken als FranSJIEze
Jij kan het nog handelen met die ranzige lucht?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lemony flutter wordt heel vies ranzig als het over de datum is
Maar het werkt nog steeds prima
Er is een groot verschil tussen sterk ruiken en ongelofelijk meurenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Mss het volgende:
Ik vond hem wel sterk ruiken maar dat heeft hij altijd al gedaan. Mijn masker van TBS is nu op, dus binnenkort die van Lush opmaken en dan weer nieuwe falen.
Mijn teennagelriemen klaagden nietquote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij kan het nog handelen met die ranzige lucht?.
Ik kreeg het niet voor elkaar.
[..]
Er is een groot verschil tussen sterk ruiken en ongelofelijk meuren
Ik wou vanavond macaroni maken van het stuk gehakt die ik gisteren ontdooid hadquote:
Ik eet brocolli, krieltjes, chipolataworstjes en rauwkostsaladequote:
Schijfjes?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben altijd zo'n ramp met aardappelen. Krieltjes enzo vind ik niet zo lekker. Gekookte aardappelen vind ik helemaal goor en twee aardappels pureren is ook alweer zowat. Maar ik vind dat ik ook aardappelen moet eten
heb je een oven?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben altijd zo'n ramp met aardappelen. Krieltjes enzo vind ik niet zo lekker. Gekookte aardappelen vind ik helemaal goor en twee aardappels pureren is ook alweer zowat. Maar ik vind dat ik ook aardappelen moet eten
Dat jaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Schijfjes?
Gewone gebakken aardappeltjes?
Aardappels uit de oven?
De aardappelpartjes van de Lidl die in de diepvries liggen zijn lekkahquote:
JA!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog drie punten Italiaanse groenteschijf in de koelkast liggen en bb eet niet mee
Zou ik de kracht vinden om gewoon een omelet te bakken?
Hoe was het in Phantasialandquote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA!
Zaterdag kwam ik van phantasialand en had vreselijke honger en ik ben gewoon meteen naar huis gereden en heb boterhammen gesmeerd! M.a.w: Normaal ga ik dan naar friettent ofzo en ik heb echt een uur lang getwijfeld wat ik ging doen.
Toen voelde ik me heel trots
Jammer dat ik dat te niet heb gedaan met die zak chips die ik daarna opvrat.. hmm![]()
Zijn dat die toefjes?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
en anders gewoon die Pomme Duchesse van Aviko. Makkelijk en maar 145 kcals per portie
Ja maar, ze liggen in de koelkast he. HEt is niet dat ik ze nog moet gaan halen of afbakken ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA!
Zaterdag kwam ik van phantasialand en had vreselijke honger en ik ben gewoon meteen naar huis gereden en heb boterhammen gesmeerd! M.a.w: Normaal ga ik dan naar friettent ofzo en ik heb echt een uur lang getwijfeld wat ik ging doen.
Toen voelde ik me heel trots
Jammer dat ik dat te niet heb gedaan met die zak chips die ik daarna opvrat.. hmm![]()
Rostis jonge, ik vrat in mijn vrijgezellentijd niet andersquote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef Mss het volgende:
Of rosti's kan ook. Ik moet mijn kookrepertoire eens uitbreiden, ik faal zo hard in koken.
Rosti's zijn ook lekkerquote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef Mss het volgende:
Of rosti's kan ook. Ik moet mijn kookrepertoire eens uitbreiden, ik faal zo hard in koken.
BROCOLLI ERMNERMquote:Op maandag 1 juli 2013 17:00 schreef Mss het volgende:
En dan denk ik een vegaburger en nu nog bedenken welke groenters. Na mijn erwtjes met worteltjesfiasco moet ik daar eens goed over nadenken.
bonen.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:00 schreef Mss het volgende:
En dan denk ik een vegaburger en nu nog bedenken welke groenters. Na mijn erwtjes met worteltjesfiasco moet ik daar eens goed over nadenken.
Doperwtjesfestini!quote:Op maandag 1 juli 2013 17:00 schreef Mss het volgende:
Dan nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar, ze liggen in de koelkast he. HEt is niet dat ik ze nog moet gaan halen of afbakken ofzo
Erwtjes zonder festini en worteltjes zonder rijst etenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:00 schreef Mss het volgende:
Hullo mopjen, alles ok?quote:
Ja heur, alles prima. En met jou?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hullo mopjen, alles ok?
Wij eten spinazie want de kipfilet voor de rijst was nog niet goed ontdooid
110 euro.. goedkoperquote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik in de wit/blauw combinatie gezien in de Bijenkorf en dat was zoooo mooiMaar blauw is lastiger voor mij te combineren dan deze kleur. Toen niet gekocht want belachelijke prijs, maar nu is het 110 euro goedkoper in de sale
Nu zit ik alleen te dubben qua maat
Mooimooi! Alles a-ok hier! Net weer thuis van allerlei logeerperikelen enzo. Wel fijn om weer thuis te zijnquote:
Waar zijn haar tetten?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik in de wit/blauw combinatie gezien in de Bijenkorf en dat was zoooo mooiMaar blauw is lastiger voor mij te combineren dan deze kleur. Toen niet gekocht want belachelijke prijs, maar nu is het 110 euro goedkoper in de sale
Ja ditquote:Op maandag 1 juli 2013 17:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
110 euro.. goedkoper
Hoe duur is het dan wel niet
Wat een enge kopquote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een fijne verkansie gehad? Ben je alweer aan het werk of heb je nog even vrij?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mooimooi! Alles a-ok hier! Net weer thuis van allerlei logeerperikelen enzo. Wel fijn om weer thuis te zijndenk alleen dat we nog duizendmiljoen jaar bezig zijn om alle bende weer terug op z'n plek te krijgen, maargoed
Nu nog 168quote:Op maandag 1 juli 2013 17:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
110 euro.. goedkoper
Hoe duur is het dan wel niet
Dat is de kortingsprijs? Ermahgerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
gevonden, 168 euro
Voor een chiffon blouse
Jaaaa, was echt leuk en fijnquote:Op maandag 1 juli 2013 17:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel een fijne verkansie gehad? Ben je alweer aan het werk of heb je nog even vrij?
Ik zal vast wel iets heel fouts zeggen, maar heb ik jou niet ooit horen roepen dat je graag op jezelf wilde wonen maar het niet kon betalen omdat geen stufi?quote:
Ermahgerd, lak allesquote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaaa, was echt leuk en fijnnu deze week nog vrij, kindjes gaan al wel naar de opvang
twee dagen helemaal voor mezelf!! ZWEI!!
Ja maar mijn situatie gaat helemaal veranderen en deze maand 3x zoveel loon als normaal bijna. En deze blouse zit mij al drie maanden in mijn hoofd.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal vast wel iets heel fouts zeggen, maar heb ik jou niet ooit horen roepen dat je graag op jezelf wilde wonen maar het niet kon betalen omdat geen stufi?
JA!! En daarna kan ik ook nog met de nintendoquote:
Batsen, lakken, slapen, allesquote:Op maandag 1 juli 2013 17:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA!! En daarna kan ik ook nog met de nintendo![]()
en weer terug in bed en dan slapen! Of sexy times OVERDAG
![]()
DE MOGELIJKHEDEN! *valt om*
En daarom ga ik ook geen H&M spullen en alles meer kopen. Minder spullen maar wel een betere kwaliteit.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
de laatste keer dat ik een kledingstuk kocht van 168 euro was nooit![]()
![]()
Ik zou wel als de dood zijn om het te wassenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
En daarom ga ik ook geen H&M spullen en alles meer kopen. Minder spullen maar wel een betere kwaliteit.
Klinkt misschien veel voor een blouse ja en die 300 euro had ik er ook niet voor betaald maar de kwaliteit was gewoon super mooi.
JA MAN WOO YAY!!quote:Op maandag 1 juli 2013 17:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Batsen, lakken, slapen, alles. ERMAHGERD HEAVEN
Tot er een keer een kad met z'n klauw in blijft hakenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
En daarom ga ik ook geen H&M spullen en alles meer kopen. Minder spullen maar wel een betere kwaliteit.
Klinkt misschien veel voor een blouse ja en die 300 euro had ik er ook niet voor betaald maar de kwaliteit was gewoon super mooi.
dat was het eerste dat ik dachtquote:Op maandag 1 juli 2013 17:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA MAN WOO YAY!!
Waarschijnlijk slaap ik beide dagen weg en verkwist ik de overige 3 uur hier, maargoed![]()
Ik kan het ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn bruidsjurk telt niet mee in deze, vind ik
En het duurste kledingstuk wat ik de afgelopen vijf jaar zelf kocht, ik durf het bijna niet te zeggen, was het jurkje voor naar Priem d'r bruiloft
Ik heb wel dure dingen gekregen - bruidsjurk en lingerie. Ik KAN het gewoon niet. Echt niet
Oh ja wacht, ik heb mijn Maddens gekocht ja. Die wel, die waren 100 euro.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet.
M'n duurste kledingstukken waren m'n uggs
Van gewone kleding denk ik m'n levis spijkerbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |