abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128321802
quote:
Met de (her)opening van de flagshipstores in Amsterdam en Rotterdam is Crocs weer helemaal terug in Nederland. Het merk is vast van plan om Nederlanders te laten zien dat het merk méér is dan de traditionele clogs. “We hebben meer dan driehonderd modellen in het assortiment”, aldus general manager Jeroen Versteijnen. “Slippers, bootschoenen, sandalen, sneakers, ballerina’s, laarzen… het wordt tijd dat we het ‘onhippe’ imago dat in Nederland aan ons merk kleeft, van ons af schudden.”

Volgens Versteijnen is Nederland één van de weinige landen ter wereld waar Crocs ‘last’ heeft van de inmense populariteit die de glogs zo’n tien jaar geleden genoten. Versteijnen: “Nederland is een super modegevoelig land. Dat betekent voor een merk soms hoge toppen, maar ook diepe dalen. Want als zo’n hype voorbij is, dan is hetzelfde merk ineens ‘uncool’. Dat is andere merken overkomen en Crocs dus ook. In de meeste landen zijn de verkoopcijfers sinds het begin van de onderneming in 2002 gestaag gegroeid. En ook hier draagt een vaste groep mensen nog steeds graag Crocs, omdat het gewoon hele comfortabele schoenen zijn. Maar toch is het aantal verkooppunten in Nederland de afgelopen jaren gedaald.”

Tijd voor actie dus. Crocs besloot zich extra op de Nederlandse en Belgische markt te focussen. Eerst werd de distributie weer in eigen hand genomen en wel vanuit het Europese hoofdkantoor in Hoofddorp. Verder werd een volledig nieuwe marketingcampagne bedacht. “Die zijn we nu aan het uitrollen”, aldus Versteijnen. “Met als overkoepelend thema 'Colourful'. Iedereen kent Crocs als een grappig, kleurrijk en een beetje gek merk en dat zijn we ook. Dat beeld willen we dus graag onderstrepen.”

De eerste wapenfeiten zijn de nieuwe Crocswinkel in Rotterdam en de vernieuwde winkel in Amsterdam. “Voorheen was de winkel wit en werden de modellen vooral hangend gepresenteerd. Nu worden de schoenen vooral op planken en op ooghoogte gepresenteerd, met daarboven sfeervolle visuals. Er is, kortom, meer kleur en meer warmte in het interieur gebracht. In Amsterdam is de verkoop na de verbouwing enorm toegenomen en ook over Rotterdam zijn we zeer tevreden. Dat is voor ons het bewijs dat het nieuwe winkelconcept werkt.”
bron

Nou, wie laat zich door dit verhaal verleiden tot het kopen van Crocs? En wie draagt ze nog? Mij hebben ze nooit kunnen bekoren. Ook al die andere modellen niet.

Het bekende model en veel nagemaakt.

donderdag 27 juni 2013 @ 14:31:57 #2
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_128321913
300 modellen en ik zie er meestal maar vijf in de winkel staan. Dat schiet niet op dan, he...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_128321915
Wanneer je als merk dit over jezelf zegt:
quote:
Iedereen kent Crocs als een grappig, kleurrijk en een beetje gek merk en dat zijn we ook.
dan spreek je me dunkt enkel VineXmoeders aan die zichzelf ook "een beetje gek" noemen, met van die plastic bloemen in hun hippe krat voorop de transportfiets. Lijkt me niet echt dat je daarmee je deerniswekkende imago omhoog gaat trekken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:35:33 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128322048
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

dan spreek je me dunkt enkel VineXmoeders aan die zichzelf ook "een beetje gek" noemen, met van die plastic bloemen in hun hippe krat voorop de transportfiets. Lijkt me niet echt dat je daarmee je deerniswekkende imago omhoog gaat trekken.
Dat was ook het moment waarop bij mij het keelkotsje omhoog kwam 'een beetje gek' :'( .
Voor mijn kinderen vind ik ze nog steeds ideaal en ik heb zelf ook een hele tijd op de zwarte mary janes gelopen toen ik mijn teen gebroken had.

Maar nu zou ik het niet meer doen. :N
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:35:59 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_128325633
Ik geef ze best kans. Gevoel voor stijl en klasse heeft de gemiddelde Hollander niet. Het moet gemakkelijk/comfortabel zijn. En ik heb wel eens begrepen dat dragers van crocs vinden dat crocs hieraan voldoen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_128325706
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:06 schreef DS4 het volgende:
Ik geef ze best kans. Gevoel voor stijl en klasse heeft de gemiddelde Hollander niet. Het moet gemakkelijk/comfortabel zijn. En ik heb wel eens begrepen dat dragers van crocs vinden dat crocs hieraan voldoen.
Hopelijk onderschat jij de gemiddelde Nederlander.
pi_128325757
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Hopelijk onderschat jij de gemiddelde Nederlander.
Ik hoop met je mee, maar ik word iedere dag weer teleurgesteld als ik om mij heen kijk op straat...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_128326671
Ik zie alleen maar Chinezen lopen op die dingen..
pi_128326723
quote:
13s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef DonJames het volgende:
Ik zie alleen maar Chinezen lopen op die dingen..
Heeft bijvoorbeeld Brighteyes Chineesjes gebaard?
pi_128326884
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat moet dan wel, ja!
pi_128327432
quote:
Versteijnen: “Nederland is een super modegevoelig land.
_O-
pi_128327582
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Tighteyes
  zondag 30 juni 2013 @ 17:56:59 #14
402328 godzillo
Godzilla Junior
pi_128427129
Ze lijken nergens naar, maar ik draag ze wel in huis en in de tuin, ze lopen gewoon heerlijk!!!! :D
pi_128454352
voor in het ziekenhuis vond ik ze ideaal. maar verder... nee dankje
  maandag 1 juli 2013 @ 12:30:10 #16
168739 Red_85
'echt wel'
pi_128454477
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

dan spreek je me dunkt enkel VineXmoeders

Met een vlot, hip en pittig kapsel..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
aan die zichzelf ook "een beetje gek" noemen, met van die plastic bloemen in hun hippe krat voorop de transportfiets. Lijkt me niet echt dat je daarmee je deerniswekkende imago omhoog gaat trekken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_128460327
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:01 schreef Sowieso. het volgende:

[..]

Tighteyes
_O-
pi_128480214
Mensen die crocs dragen verliezen meteen mijn respect :')
pi_128525417
Ik draag gewatteerde zwarte en groene Crocs als huisslippers in de winter. En hebben daarom ook altijd huisarrest (lees komen nooit buiten op straat)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_128557884
Ik loop op neppe crocs op mijn werk. ( zorg ) O+
pi_128558211
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:56 schreef godzillo het volgende:
Ze lijken nergens naar, maar ik draag ze wel in huis en in de tuin, ze lopen gewoon heerlijk!!!! :D
Ik draag ze ook als ik in de tuin werk, daar zijn ze ideaal voor.
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:11:16 #22
402328 godzillo
Godzilla Junior
pi_128561998
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik draag ze ook als ik in de tuin werk, daar zijn ze ideaal voor.
Ja toch, het zijn eigenlijk gewoon pantoffels voor buiten!! heerlijk
pi_128562254
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef godzillo het volgende:

[..]

Ja toch, het zijn eigenlijk gewoon pantoffels voor buiten!! heerlijk
Ik ga er alleen echt niet mee over straat. Hooguit in het donker een snel rondje met de hond :@
Ze zitten inderdaad lekker ja.
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:17:30 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128562338
5¤ bij de aldi laatst een paar gekocht ^O^
En idd ze hebben huisarrest _O-
  donderdag 4 juli 2013 @ 04:54:28 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128568910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 02:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik draag gewatteerde zwarte en groene Crocs als huisslippers in de winter. En hebben daarom ook altijd huisarrest (lees komen nooit buiten op straat)
ja, ja... .tot dat je een keer even snel ergens naar toe moet...., ach, het is maar om de hoek en het is donker....
Dan zullen al snel je normen en waarden aangaande Crocs op een helend vlak komen te staan.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')