Pehehehequote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo zoekt op "jumpy goat gif" en dat het achtste plaatje een kut is waar net een piemel in geduwd wordt... Internet
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo zoekt op "jumpy goat gif" en dat het achtste plaatje een kut is waar net een piemel in geduwd wordt... Internet
never nooit nietquote:Op maandag 1 juli 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
LIF / Crocs wil Nederland heroveren
As if
Ja, dat staat in het artikelquote:Op maandag 1 juli 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
never nooit niet
ik zag wel dat ze een nieuwe winkel hebben in amsterdam, of hun oude winkel moet verplaatst zijn dat kan ook, niet echt opgelet
jurk of shirt?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Mss het volgende:
Dus, jurkje gefaald, vestje gefaald en nog 2 zonnebrillen
sure!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb net kaartje van de efteling gefaald![]()
Telt dat ook?
Voelt alleen niet zoquote:
het is wel verrekes handig als je een steentje in je schoen hebt!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie wil dit nou niet?
[ afbeelding ]
Crocs is een merk, dus die zullen ook wel verschillende schoenen hebben, net als ugg australiaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar dit zijn dus ook Crocs:
[ afbeelding ]
ugg australia ook echtquote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Crocs is een merk, dus die zullen ook wel verschillende schoenen hebben, net als ugg australia
Dat snap ik, maar deze zijn wel weer verrassend gezien de ultieme lelijkheid die ze verder hebbenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Crocs is een merk, dus die zullen ook wel verschillende schoenen hebben, net als ugg australia
wat? dat is toch wel een okay voorbeeld? Meeste denken alleen aan die boots maar ze hebben dus ook slippers enzoquote:
En dat ene vestje wat jij liet zien!quote:
uggs is voldoendequote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat? dat is toch wel een okay voorbeeld? Meeste denken alleen aan die boots maar ze hebben dus ook slippers enzo
Maar dat zijn dan meer hypes binnen Nederland misschien. Internationaal gezien is Nederlandse "mode" echt prut.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind ik wel, iedereen doet altijd massaal met elke hype mee.
blauw, zwart, wit, geel, rozequote:Op maandag 1 juli 2013 15:34 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat ene vestje wat jij liet zien!
Ik zit ook al een paar dagen te twijfelen over een mintgroene broek die ik laatst heb aangehad. Erg leuk, maar wat draag je daarbij aan kleur?
niet elke merk wat uggs verkoopt heeft toch ook slippers of andere schoenen?quote:
zoals, welke hypes negeren we?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan meer hypes binnen Nederland misschien. Internationaal gezien is Nederlandse "mode" echt prut.
WAT IS DEZE!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit zijn dan weer hakken des Crocs![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |