PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik kan wel frans lezen?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:24 schreef TBakkert het volgende:
Ik wilde een franse TT doen, zodat tt hem niet kon lezen.
oh...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan wel frans lezen?
Ik spreek het alleen niet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:22:11Maher wilde het nummer van Van Bommel overnemen, vandaar nummer 6. reageer retweet
En nu ophouden over dat nummer gvdtwitter:
FOK! knokploeg staat voor je huis de eerstvolgende keer als de deurbel gaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die haten op FriezenGelukkig woon ik zo ver weg dat ik jullie waarschijnlijk nooit tegen zal komen.
Ga je ons anders aanvallen?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die haten op FriezenGelukkig woon ik zo ver weg dat ik jullie waarschijnlijk nooit tegen zal komen.
quote:
Thanksquote:
Ja, ik ben echt boos nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt boos nu.geen punt achter de zin in je spoiler. HOAAAAXXXXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt boos nu.Dankje voor de verhelderende spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Oortjes zijn kut en moeten dood.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel saai dit, dat de kopgroep gewoon nooit meer dan 4 minuten krijgt
Ik haat Friezen niet, maar ik denk dan wel... Is er geen Fries forum waar je zinloze fut discussies kan houden?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vroeger, toen de kopgroep nog gewoon een half uur kon pakken met Pereiro Sioquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel saai dit, dat de kopgroep gewoon nooit meer dan 4 minuten krijgt
ik ben geen nummahquote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:22:11Maher wilde het nummer van Van Bommel overnemen, vandaar nummer 6. reageer retweet
En nu ophouden over dat nummer gvdtwitter:
Strik erom en wegbrengen. Anders zijn ze echt dom bij Ajax.quote:
Ik ben wel in Friesland geboren maar ik vind Fries spreken maar raar en als ik nu Fries zou moeten typen zou ik dat helemaal niet kunnenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik haat Friezen niet, maar ik denk dan wel... Is er geen Fries forum waar je zinloze fut discussies kan houden?
Ben je wel eens op Schylge geweest?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben wel in Friesland geboren maar ik vind Fries spreken maar raar en als ik nu Fries zou moeten typen zou ik dat helemaal niet kunnen
Kan nog wel van waarde zijn bij Ajax als stand in voor Visserquote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Strik erom en wegbrengen. Anders zijn ze echt dom bij Ajax.
quote:
Is de visserij en landbouw toch goed vertegenwoordigd met Fischer en BOERrigter.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan nog wel van waarde zijn bij Ajax als stand in voor Visser
Gewoon De Boer vergetenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is de visserij en landbouw toch goed vertegenwoordigd met Fischer en BOERrigter.
Ik bedoelde veldspelers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ja, overigens heeft hij 2 versies.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
DS2, dit was toch die enige Jamaicaanse RB? Ik zie 'm alleen maar voor minimaal 1500 BIN ofzo.
ik heb 2x die Real Salt Lake versiequote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, overigens heeft hij 2 versies.
Mensen op VZ kennen Arias nietIk ook niet in het echt maar dat maakt niet uit. Ik heb wel genoeg aan hem verdiend dit jaar.
Jezus, zo extreem heb ik ze nog nooit gezienquote:
Nee, is niet van mijquote:Op maandag 1 juli 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die van 1k die er nu op staat van jou?
Ik heb je weer ingehaald met match earnings, dus ja, je moet wel als je weer boven me wilt staanquote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet ik dan zometeen weer eens FUT doen. IF Grytebust is helemaal niet duur (20k) en ik ga hem nog halen zodat mijn team 5 IFs heeft, 3 in de basis en 2 op de bank. Berre zou ook nog kunnen maar ik weet niet wat zijn beste positie is.
Was beter geweest als je op Shots On Target was gaan staan.quote:
Dit was toch niet zijn potje mag ik hopen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was beter geweest als je op Shots On Target was gaan staan.
beter dan 3-5-2quote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik in de bronze cup ook veel 5 atb teams tegen ga komen, ik hoop het natu
Stond er net geen enkele op de ps3 marktquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef quer het volgende:
enige op de ps3 markt
[ afbeelding ]
ik vind het max 1 mil waard..
edit:
[ afbeelding ]
faal falcao is 5* wf
Toch is dat dan zn zwakkere been...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef quer het volgende:
enige op de ps3 markt
[ afbeelding ]
ik vind het max 1 mil waard..
edit:
[ afbeelding ]
faal falcao is 5* wf
Niet echt meer, omdat de contracten/fitness niet meer zo duur zijn. Anders had je aan 4 contracten al genoeg om quitte te draaien.quote:
433 met Assaidi / Taarabt / Lamelaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef quer het volgende:
hmm, heeft iemand hier een cheap ass 5 star skill squad wil ik eens proberen
Was niet van mij hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was beter geweest als je op Shots On Target was gaan staan.
Oh was die van jou.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zojuist een auto buyer aan het werk gezien: ik had Juninho (Braziliaanse CM van LA Galaxy) in een pack. Ik zet hem erop met laagste BIN (3800 ofzo), ik druk op "list", en direct is hij verkocht
Ik had het gisteren met een 3-5-2 Boyata, ik zette hem erop voor 700 en hij was meteen weg. Ik lette ook niet echt goed op want hij was meer waardquote:Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zojuist een auto buyer aan het werk gezien: ik had Juninho (Braziliaanse CM van LA Galaxy) in een pack. Ik zet hem erop met laagste BIN (3800 ofzo), ik druk op "list", en direct is hij verkocht
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef quer het volgende:
hmm, heeft iemand hier een cheap ass 5 star skill squad wil ik eens proberen
Dan moet je wel geluk hebben. Ik doe dat nu in ieder geval niet meer omdat er geen gold IFs zijn op 1 na.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef quer het volgende:
met die 5k gold packs kan je wel winst maken tegenwoordig met die contracts prijzen of niet?
Als je die hebt ben je wel binnenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je wel geluk hebben. Ik doe dat nu in ieder geval niet meer omdat er geen gold IFs zijn op 1 na.
beetje te laat. volgens mij is de gouden periode qua contracten wel een beetje over. bij silver stort het tenminste een beetje in. zal goud ook wel doen dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef quer het volgende:
met die 5k gold packs kan je wel winst maken tegenwoordig met die contracts prijzen of niet?
is daar al een lijst van ?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de nieuwe transfers komen worden gold packs wel weer interessant. Die getransferde spelers zijn in het begin altijd heel duur.
Weekend is voorbij he.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje te laat. volgens mij is de gouden periode qua contracten wel een beetje over. bij silver stort het tenminste een beetje in. zal goud ook wel doen dan.
veel mensen op zoek naar GOTM neymar denk.
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=htmlquote:
Dan zit je hier goed ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er hier een beetje verstand van (arbeids)recht
Ik zou ook echt geen speler kunnen noemen waar ik op zit te wachten qua transfer zodat ik hem kan gebruiken.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
Zal daarbij komen, maar nu nog niks.
Vorig jaar vond ik het wel leuk die transfers, nu heb ik eigenlijk liever dat ze wachten. Ies leuker
Dat is niet handigquote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
Ik heb toen last minute Rolland vervangen door Hagen![]()
FOK is groter dan de FUT-reeks hè..quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er hier een beetje verstand van (arbeids)recht
Tour >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Wimbledonquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Bizarre Wimbledon. Fed, Nadal, Serena Williams, Azarenka, Sharapova..allemaal exit
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Bizarre Wimbledon. Fed, Nadal, Serena Williams, Azarenka, Sharapova..allemaal exit
Best wel zonde....quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
hahaquote:
Sagan, Gilbert, die Quickstep gozer, wordt een leuk sprintje. Al gaat Tom Dumoulin (?) winnen natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Gelukkig maar, had Chavanel gisteren in mijn top 3. Vandaag heb ik gewoon Sagan op 1.
Sagan, Degenkolb, Gilbert... Dat was mijn top 3 voor vandaag.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sagan, Gilbert, die Quickstep gozer, wordt een leuk sprintje. Al gaat Tom Dumoulin (?) winnen natuurlijk.
Ga je nog wel een puntje halenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
Ik weet niet waar Sagan in mijn ploeg heen is. Kan het wel vergeten
Heb je nog wat hidden gems gevonden bij bronzen ?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net scoorde ik de meest scripted goal ooit, de tegenstander had 3x geschoten en 3x gescoord bij rust. 1 schot van 35 meter dat er via de lat in ging. Toen maakte ik de 3-2 en in de 90e minuut kreeg ik een corner. Ik kopte de bal over via de keeper en toen kreeg ik nog een corner. Mijn verdediger kon de bal vrij inkoppenHet was wel meer dan verdiend en uiteindelijk won ik met 3-5.
Iddquote:
Palermo werd genoemd.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
Stam, Antolin Alcaraz, David Jones, Albert Crusat, Franco Di Santo, Adrián Lopez en Maynor Figueroa allemaal transfervrij bij Wigan.
Ben benieuwd waar Di Santo heen gaat
Niet echt, die bronzes die ik gebruik zijn vrij bekend. In die gem generator op het EA forum zitten nu ook bronzes.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je nog wat hidden gems gevonden bij bronzen ?
Sommige mensen op MP zijn echt retards.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
Steeds als ik coins te koop zet op marktplaats heb ik het idee dat iemand uit het topic me zit te trollen met reacties
Ik had een bericht van iemand die roy heet en hij zei Gr ipv gr gr.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
Steeds als ik coins te koop zet op marktplaats heb ik het idee dat iemand uit het topic me zit te trollen met reacties
fypquote:Op maandag 1 juli 2013 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een bericht van iemand die bob heet en hij zei Gr ipv gr gr.
Ik had daar vrij normale mensen. 3 ofzo die wilden kopen. Aan 2 wat verkocht, die ook echt geen probleem hadden met eerst geld overmaken.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
Sommige zijn gewoon normaal idd, en dan als ze de coins binnen hebben melden ze het netjesquote:Op maandag 1 juli 2013 17:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had daar vrij normale mensen. 3 ofzo die wilden kopen. Aan 2 wat verkocht, die ook echt geen probleem hadden met eerst geld overmaken.
Ik ontken ook niet dat er normale mensen zijn, maar er zitten gewoon veel vreemde mensen.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sommige zijn gewoon normaal idd, en dan als ze de coins binnen hebben melden ze het netjesHad ook een aantal terugkerende klanten.
Dat bedoelde ik ook niet te zeggen hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat er normale mensen zijn
mooie goalquote:Op maandag 1 juli 2013 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was die 3-3 in de wedstrijd die ik net speelde. Het was overigens ook de finale. In de halve finale stond ik 3-0 voor, daarna ging de tegenstander wisselen en hij scoorde ineens 4x maar in de 90e minuut maakte ik de 5-4.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/159549807
ninja-editquote:
Nee het was gewoon een beetje onduidelijk want dit verwees naar een eerdere postquote:Op maandag 1 juli 2013 17:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
ninja-edithij lette niet op en heeft wss een typo gemaakt
ja ik zag het, maar kon niet snel genoeg editten zie ikquote:Op maandag 1 juli 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee het was gewoon een beetje onduidelijk want dit verwees naar een eerdere post
Sorry ik zal stoppenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
Wat een kut troll is deze man.
- Hij stuurt een mailtje dat ik hem moet mailen.
- Ik mail 300k voor 25 euro
- Hij reageert met ik bied 40 euro voor 300k gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Commentator bij de Tour zei dat Friezen de aardigste mensen van NL zijnquote:
Ik ben de laatste tijd weer veel B.O.B. aan het luisteren...niet nieuw thoughquote:Op maandag 1 juli 2013 18:12 schreef Zhano het volgende:
Rustig vandaag
Suggest eens wat leuke nieuwe muziek.
The Killersquote:Op maandag 1 juli 2013 18:12 schreef Zhano het volgende:
Rustig vandaag
Dat laatste nummer van mumford and sons op glastonburyquote:Op maandag 1 juli 2013 18:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
The Killers
Arctic Monkeys - Do I wanna know?
Bastille
Killers laatst al een tijdje geluisterd, nieuwe AM is lekker maar ken ik ook alquote:Op maandag 1 juli 2013 18:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
The Killers
Arctic Monkeys - Do I wanna know?
Bastille
Toen sliep ik al, welke?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat laatste nummer van mumford and sons op glastonburyholy shit
Iron Maiden - Run to the hills.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:12 schreef Zhano het volgende:
Rustig vandaag
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat laatste nummer van mumford and sons op glastonburyholy shit
Is het niet "Reign in Blood"? Tevens ken ik deze bands al jarenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iron Maiden - Run to the hills.
Slayer - Raining blood.
Reign in Blood is een regel uit de tekst, maar de titel is wel raining blood.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het niet "Reign in Blood"? Tevens ken ik deze bands al jaren
Wat een nummerquote:Op maandag 1 juli 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Ken Bastille alleen van Pompeii, maar die is wel vet
Oh ik ben in de war met het album zekerquote:Op maandag 1 juli 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Reign in Blood is een regel uit de tekst, maar de titel is wel raining blood.
klopt.quote:
Grootste deel van het album is best goedquote:Op maandag 1 juli 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Ken Bastille alleen van Pompeii, maar die is wel vet
Mag nog niet in de schaduw staan van het origineel though. Wel een aardige cover.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
met Vampire Weekend, vaccines en nog watben ff de naam kwijt
300quote:
Natuurlijk niet maar de fun die ze hebben op het podium. Briljantquote:Op maandag 1 juli 2013 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag nog niet in de schaduw staan van het origineel though. Wel een aardige cover.
Ik vind het echt een pure verkrachting gewoon...quote:Op maandag 1 juli 2013 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar de fun die ze hebben op het podium. Briljant
Ik zie er nog genoeg staan op de markt hoor.quote:
Kasabian - Club Foot?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje en het was bijna alleen maar nananana als tekst.
Maar er zat wel een leuk deuntje onder.
Iemand toevallig een idee? Ik kreeg het niet meer uit mijn hoofd.
inb4 batman
Jouw mening telt gelukkig nietquote:Op maandag 1 juli 2013 18:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het echt een pure verkrachting gewoon...
Plezier hebben op het podium is blijkbaar toch wat anders dan echte passie voor muziek.
Kan je een stukje zingen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
inb4 batman
Paul McCartney zingt dat live op zijn leeftijd nog beter dan die cover hoor.quote:
dan toch Batman denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat zo van nanananana dan nanana en dan weer nananana
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
inb4 batman
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat zo van nanananana dan nanana en dan weer nananana
Graag een Blurred Lines achtige videoclip erbij.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ga het heel even opnemen.
Wil je alleen de zang of ook een videoclipje?
Jij hebt ook nananana ingetypt bij Google?quote:
Zo slecht is het niet. Het klinkt heel anders, maar vals is het sowieso niet. Dat mccartney het beter zingt live is ook niet heel gekquote:Op maandag 1 juli 2013 18:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Paul McCartney zingt dat live op zijn leeftijd nog beter dan die cover hoor.
Nu wel, maar dan kom ik bij One Direction uitquote:Op maandag 1 juli 2013 18:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij hebt ook nananana ingetypt bij Google?
Vetquote:Op maandag 1 juli 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
met Vampire Weekend, vaccines en nog watben ff de naam kwijt
McCartney is inmiddels al 71 en zijn stem is echt wel al een stuk minder aan het worden. Nog steeds een veel hoger niveau.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo slecht is het niet. Het klinkt heel anders, maar vals is het sowieso niet. Dat mccartney het beter zingt live is ook niet heel gek
Dit is gewoon een show geven met de hele crew waar ze de tour mee hebben gehad. Ik vind het geniaal
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
McCartney is inmiddels al 71 en zijn stem is echt wel al een stuk minder aan het worden. Nog steeds een veel hoger niveau.
Ik vind het ook wel een toffe opzet, maar dit getuigt niet echt van respecht richting een grote hit.
Mensen die altijd zeuren over respectquote:Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
McCartney is inmiddels al 71 en zijn stem is echt wel al een stuk minder aan het worden. Nog steeds een veel hoger niveau.
Ik vind het ook wel een toffe opzet, maar dit getuigt niet echt van respecht richting een grote hit.
Als afsluitende song op een nog nooit zo'n grote editie van Glastonbury. Wij verschillen van mening en dat blijft denk ik ook. Geweldig nummer om zo in te zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bestaan die gasten nog johquote:
Ik heb ook geen aanmerking op de keuze van het nummer of de manier waarop ze het willen brengen. Alleen de uitvoering vind ik vrij matig. Zo zou je nog niet eens door de audities bij Popstars komen.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als afsluitende song op een nog nooit zo'n grote editie van Glastonbury. Wij verschillen van mening en dat blijft denk ik ook. Geweldig nummer om zo in te zetten.
Je begint te zeuren over respect. Met dit zou je direct naar de finale gaan bij popstars manquote:Op maandag 1 juli 2013 18:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb ook geen aanmerking op de keuze van het nummer of de manier waarop ze het willen brengen. Alleen de uitvoering vind ik vrij matig. Zo zou je nog niet eens door de audities bij Popstars komen.
Officieel zijn ze momenteel niet echt als SOAD actief, op deze tour na. De lead zanger heeft nu wat solo albums (Serj Tankian) en de gitarist Malakian heeft een band genaamd Scars on Broadway.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bestaan die gasten nog joh
Ik moest het opzoeken trouwens..ken ze alleen nog van Chop Suey
La La La zeker: de clip is niet echt heel leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
inb4 batman
Lekker ds2! Die bedoelde ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
La La La zeker: de clip is niet echt heel leuk om naar te kijken.
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bestaan die gasten nog joh
Ik moest het opzoeken trouwens..ken ze alleen nog van Chop Suey
Hardop lachenquote:Rodney Sneijder volgt zijn broer Wesley deze zomer mogelijk naar Turkije. De 22-jarige middenvelder weet dat hij bij tweedeklasser Sanliurfaspor met open armen wordt ontvangen.
Sanliurfaspor meldt op haar website een principe-akkoord te hebben met Sneijder, die echter een slag om de arm houdt. 'Ik heb een goed gesprek gehad maar er is geen sprake van een definitief akkoord', zegt de Utrechter.
'Financieel is alles perfect, de president, de trainer en zelfs de burgemeester van de stad zien me dolgraag komen', vervolgt Sneijder. 'Ik wil de komende dagen rustig nadenken en met de familie praten.'
Sneijder staat nog onder contract bij RKC Waalwijk, maar heeft van de Brabantse club te horen gekregen dat zal worden meegewerkt aan een afscheid. (Dennis van Bergen)
sonic soundtrackquote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik luister eigenlijk maar heel weinig muziek, de top 40 volg ik wel en een aantal nummers die erin staan vind ik wel leuk maar voor de rest volg ik het niet echt.
The Dquote:
Ik zou overigens echt niet zonder muziek kunnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik luister eigenlijk maar heel weinig muziek, de top 40 volg ik wel en een aantal nummers die erin staan vind ik wel leuk maar voor de rest volg ik het niet echt.
Nee snap echt niet dat er mensen zijn die niet zo geinteresseerd zijn in muziek... Muziek kan mijn hele gemoedstoestand veranderenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zou overigens echt niet zonder muziek kunnen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:50 schreef Shygirl18 het volgende:
CR00KKKK
Twee mannen die werkten voor een bedrijf op Schiphol zijn vorige week opgepakt voor betrokkenheid bij de smokkel van ruim 22 kilo cocaïne. Ze zouden de drugs vermoedelijk afhalen, meldt de marechaussee maandag. Ook een 30-jarige man uit Ecuador die net was aangekomen uit Zuid-Amerika werd opgepakt. Hij had de pakketten cocaïne in zijn bagage.
Ik luister nog wel OCremixesquote:Op maandag 1 juli 2013 18:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee snap echt niet dat er mensen zijn die niet zo geinteresseerd zijn in muziek... Muziek kan mijn hele gemoedstoestand veranderenNet zoals er mensen zijn die Bob Marley niks vinden
Dat lus ik niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd voor dumpert want het is maandag
[..]
Ik luister nog wel OCremixes
Ik denk dat het onderscheid tussen nummer op zich en uitvoering jou een beetje ontgaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je begint te zeuren over respect. Met dit zou je direct naar de finale gaan bij popstars man
Hou naar maar op met je onzinquote:Op maandag 1 juli 2013 18:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat het onderscheid tussen nummer op zich en uitvoering jou een beetje ontgaat.
Jij bent een Fries?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Commentator bij de Tour zei dat Friezen de aardigste mensen van NL zijnAlleen zat mobiel dus een "_O_" erbij duurde te lang
Ga nou maar gewoon wegquote:Op maandag 1 juli 2013 18:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat het onderscheid tussen nummer op zich en uitvoering jou een beetje ontgaat.
haha nee.quote:
Gewoon standhouden. Covers moeten verdomd goed zijn, anders is het een belediging aan de oorspronkelijke artiest. Jouw visie bevalt me wel.quote:
Wat wil je nou?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je gezicht?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon standhouden. Covers moeten verdomd goed zijn, anders is het een belediging aan de oorspronkelijke artiest. Jouw visie bevalt me wel.
Covers die je uit gaat brengen misschien ja. Als je live op een festival al niet even je eigen interpretatie van een bekend nummer mag gevenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon standhouden. Covers moeten verdomd goed zijn, anders is het een belediging aan de oorspronkelijke artiest. Jouw visie bevalt me wel.
TG vond ik beetje matigquote:Op maandag 1 juli 2013 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe Dexter en Top GearAlleen Dexter loop ik nog mee achter
Ik heb nergens ook gezegd dat het vals is en dat ze het niet ten gehore mogen brengen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er ook maar iemand is op deze aardkloot die hier met plezier naar zou luisteren als hij/zij het origineel wel eens heeft gehoord...quote:Op maandag 1 juli 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Ik weet niet wat jij bij de uitvoering wil. Mag niemand meer aan de heilige nummers komen? Ik vind het super gedaan. Ja het klinkt heel anders, maar wat wil je. Het is niet het nummer van hen.
Respectloos dat ze het nummer ten gehore brengen. Mwah vind ik ook niet, maar jij blijkbaar wel. Mag je vinden hoor...
Vals gezongen, nee vind ik dan ook weer niet. Publiek vermaakt, jazeker. Iedereen zelfs, behalve jou blijkbaar.
Is toch leuk zo'n uitvoering van het nummer. Dus snap het gejank niet (sorry voor het schelden ds2)
Misschien ben ik daar wel in geïnteresseerd. Dat jij nou niet solidair genoeg bent om dat even gewoon te vragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kruip ff lekker diep in zn hol en blijf daar
Volgens mij vond het publiek het ook wel leuk en dat is nog belangrijker. Ik vind live coveren iets heel anders ook dan een cover uitbrengen als single.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
iig genoeg woorden aan vuil gemaakt, want het is mening vs mening en dat gaat hier toch niemand winnen. Niet dat het me verder ook maar iets boeit. Voor mij is het een geslaagde cover. Daar gaat het voor mij om
Dat hoeft niet, AZ'ers zitten sowieso diep in elkaarquote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kruip ff lekker diep in zn hol en blijf daar
Er waren er al genoeg in dit topic. Kijk die mensen op Glastonbury dan. Geen plezier idd.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nergens ook gezegd dat het vals is en dat ze het niet ten gehore mogen brengen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er ook maar iemand is op deze aardkloot die hier met plezier naar zou luisteren als hij/zij het origineel wel eens heeft gehoord...
Zoals Tim zegt; Als je live op zo'n festival dat nummer covert, oké. Dan mag je er ook zeker van genieten als publiek.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er waren er al genoeg in dit topic. Kijk die mensen op Glastonbury dan. Geen plezier idd.
Daar sluit ik me ook bij aan, alleen ben ik weer de enige die als persoon aangevallen wordt en niet op de mening/argumentatie zelf.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
iig genoeg woorden aan vuil gemaakt, want het is mening vs mening en dat gaat hier toch niemand winnen. Niet dat het me verder ook maar iets boeit. Voor mij is het een geslaagde cover. Daar gaat het voor mij om
Dit is al een tijd geleden gepland blijkbaar, dus hoezo doen alsof het zo lekker spontaan is. Ben toch fucking geen hipsterquote:Op maandag 1 juli 2013 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zoals Tim zegt; Als je live op zo'n festival dat nummer covert, oké. Dan mag je er ook zeker van genieten als publiek.
Maar als je er niet bij bent geweest en dan gaat lopen doen alsof het zo lekker spontaan is, dan vind ik dat vrij apart.
13-jarige knuppeltjes die denken verstand van muziek te hebben dienen met de grond gelijk gemaakt te wordenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar sluit ik me ook bij aan, alleen ben ik weer de enige die als persoon aangevallen wordt en niet op de mening/argumentatie zelf.
quote:
Hè, wat vervelend nou dat ik 16 ben en dat je geen verstand van muziek kunt hebben, omdat het allemaal op meningen is gebaseerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
13-jarige knuppeltjes die denken verstand van muziek te hebben dienen met de grond gelijk gemaakt te worden
Is dezelfde ja. Al vond ik haar op beeld leukerquote:
quote:
Sommigen zijn op 16 jarige leeftijd al meer ontwikkeld op muzikaal vlak. Goed dat je je eigen mening houdt, dat geeft aan dat je er over nadenktquote:Op maandag 1 juli 2013 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hè, wat vervelend nou dat ik 16 ben en dat je geen verstand van muziek kunt hebben, omdat het allemaal op meningen is gebaseerd.
Ontwikkeld en narrowminded zijn 2 verschillende dingen meneer Toefkes.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sommigen zijn op 16 jarige leeftijd al meer ontwikkeld op muzikaal vlak. Goed dat je je eigen mening houdt, dat geeft aan dat je er over nadenkt
Die cover en clipquote:Op maandag 1 juli 2013 19:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yess. Al valt nu wel mn plan in het water:
Ik vind zijn argumentatie toch wat krachtiger dan de posts gelijkende op: " Tbakkertquote:Op maandag 1 juli 2013 19:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ontwikkeld en narrowminded zijn 2 verschillende dingen meneer Toefkes.
Misschien heb je eerdere hoofdstukken in deze saga gemist maar met die knul valt niet te praten. Discussies zijn prima maar als hij nooit iets toe kan geven krijg je VDM taferelen, dan geef ik het op.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind zijn argumentatie toch wat krachtiger dan de posts gelijkende op: " Tbakkert" Of: "13-jarige knulletjes .... etc etc"
Tsja Bakkert zet meteen iedereen die het nummer mooi vindt weg als mensen zonder smaak. Dat hij zelf alles na 1980 slecht vindt kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind zijn argumentatie toch wat krachtiger dan de posts gelijkende op: " Tbakkert" Of: "13-jarige knulletjes .... etc etc"
Dat zijn de echte kneusjesquote:Op maandag 1 juli 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat hij zelf alles na 1980 slecht vindt kan ik niets aan doen.
Staan hier ook erg hoog jaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is. Een van mijn meest beluisterde bands
Dat zal ik niet zeggen maar ik vind het nogal aparte mensen vaak. Ik ga toch ook niet zeggen dat alle oude muziek slecht is. Dan krijg je meteen haat maar andersom is het normaalquote:
Dreetje gespot bij papa op de schouders op 0:45quote:
Na zijn SMOTM is ie Barca speler als NIF.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar 130k.Krijg even gauw een bochel.
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Na zijn SMOTM is ie Barca speler als NIF.
Tijd voor een pricefix dus.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga 'm gewoon alsnog kopen denk ik.
Wil een 3421 team met Neymar - Zlatan - Menez
Lees dan jungskequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef quer het volgende:
je kan if en een nif van een speler ook al andere positie zettten in 1 team of wel?
Wordt lastig met workrates in 3421quote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen even kijken hoe ik het eromheen afmaak.
Ja ik heb TOTS Ronaldo LM en TOTY Ronaldo LW. Speelt briljant.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef quer het volgende:
je kan if en een nif van een speler ook al andere positie zettten in 1 team of wel?
quote:
Ik heb nuquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt lastig met workrates in 3421Wel een bazenopstelling.
Sowieso BastosBaasje. En verdedigende kwaliteiten.
Ik speel 4231 met Messi op de 4 aanvallende plekkenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik heb TOTS Ronaldo LM en TOTY Ronaldo LW. Speelt briljant.
Valt wel mee toch, zo'n Fernando is een prima cm http://wefut.nl/player/5818 en dan knal je Mangala erbij, heb je meteen een link naar Fransen. Tenzij je het wat origineler aanpaktquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt lastig met workrates in 3421Wel een bazenopstelling.
Sowieso BastosBaasje. En verdedigende kwaliteiten.
Gewoon Barfa YOLOquote:Op maandag 1 juli 2013 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nu
[ afbeelding ]
Nu nog even een goede RM voor de balans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |