PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ik kan wel frans lezen?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:24 schreef TBakkert het volgende:
Ik wilde een franse TT doen, zodat tt hem niet kon lezen.
oh...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan wel frans lezen?
Ik spreek het alleen niet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:22:11Maher wilde het nummer van Van Bommel overnemen, vandaar nummer 6. reageer retweet
En nu ophouden over dat nummer gvdtwitter:
FOK! knokploeg staat voor je huis de eerstvolgende keer als de deurbel gaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die haten op FriezenGelukkig woon ik zo ver weg dat ik jullie waarschijnlijk nooit tegen zal komen.
Ga je ons anders aanvallen?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die haten op FriezenGelukkig woon ik zo ver weg dat ik jullie waarschijnlijk nooit tegen zal komen.
quote:
Thanksquote:
Ja, ik ben echt boos nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt boos nu.geen punt achter de zin in je spoiler. HOAAAAXXXXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt boos nu.Dankje voor de verhelderende spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Oortjes zijn kut en moeten dood.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel saai dit, dat de kopgroep gewoon nooit meer dan 4 minuten krijgt
Ik haat Friezen niet, maar ik denk dan wel... Is er geen Fries forum waar je zinloze fut discussies kan houden?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vroeger, toen de kopgroep nog gewoon een half uur kon pakken met Pereiro Sioquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel saai dit, dat de kopgroep gewoon nooit meer dan 4 minuten krijgt
ik ben geen nummahquote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:22:11Maher wilde het nummer van Van Bommel overnemen, vandaar nummer 6. reageer retweet
En nu ophouden over dat nummer gvdtwitter:
Strik erom en wegbrengen. Anders zijn ze echt dom bij Ajax.quote:
Ik ben wel in Friesland geboren maar ik vind Fries spreken maar raar en als ik nu Fries zou moeten typen zou ik dat helemaal niet kunnenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik haat Friezen niet, maar ik denk dan wel... Is er geen Fries forum waar je zinloze fut discussies kan houden?
Ben je wel eens op Schylge geweest?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben wel in Friesland geboren maar ik vind Fries spreken maar raar en als ik nu Fries zou moeten typen zou ik dat helemaal niet kunnen
Kan nog wel van waarde zijn bij Ajax als stand in voor Visserquote:Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Strik erom en wegbrengen. Anders zijn ze echt dom bij Ajax.
quote:
Is de visserij en landbouw toch goed vertegenwoordigd met Fischer en BOERrigter.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan nog wel van waarde zijn bij Ajax als stand in voor Visser
Gewoon De Boer vergetenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is de visserij en landbouw toch goed vertegenwoordigd met Fischer en BOERrigter.
Ik bedoelde veldspelers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ja, overigens heeft hij 2 versies.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
DS2, dit was toch die enige Jamaicaanse RB? Ik zie 'm alleen maar voor minimaal 1500 BIN ofzo.
ik heb 2x die Real Salt Lake versiequote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, overigens heeft hij 2 versies.
Mensen op VZ kennen Arias nietIk ook niet in het echt maar dat maakt niet uit. Ik heb wel genoeg aan hem verdiend dit jaar.
Jezus, zo extreem heb ik ze nog nooit gezienquote:
Nee, is niet van mijquote:Op maandag 1 juli 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die van 1k die er nu op staat van jou?
Ik heb je weer ingehaald met match earnings, dus ja, je moet wel als je weer boven me wilt staanquote:Op maandag 1 juli 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet ik dan zometeen weer eens FUT doen. IF Grytebust is helemaal niet duur (20k) en ik ga hem nog halen zodat mijn team 5 IFs heeft, 3 in de basis en 2 op de bank. Berre zou ook nog kunnen maar ik weet niet wat zijn beste positie is.
Was beter geweest als je op Shots On Target was gaan staan.quote:
Dit was toch niet zijn potje mag ik hopen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was beter geweest als je op Shots On Target was gaan staan.
beter dan 3-5-2quote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd of ik in de bronze cup ook veel 5 atb teams tegen ga komen, ik hoop het natu
Stond er net geen enkele op de ps3 marktquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef quer het volgende:
enige op de ps3 markt
[ afbeelding ]
ik vind het max 1 mil waard..
edit:
[ afbeelding ]
faal falcao is 5* wf
Toch is dat dan zn zwakkere been...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef quer het volgende:
enige op de ps3 markt
[ afbeelding ]
ik vind het max 1 mil waard..
edit:
[ afbeelding ]
faal falcao is 5* wf
Niet echt meer, omdat de contracten/fitness niet meer zo duur zijn. Anders had je aan 4 contracten al genoeg om quitte te draaien.quote:
433 met Assaidi / Taarabt / Lamelaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef quer het volgende:
hmm, heeft iemand hier een cheap ass 5 star skill squad wil ik eens proberen
Was niet van mij hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was beter geweest als je op Shots On Target was gaan staan.
Oh was die van jou.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zojuist een auto buyer aan het werk gezien: ik had Juninho (Braziliaanse CM van LA Galaxy) in een pack. Ik zet hem erop met laagste BIN (3800 ofzo), ik druk op "list", en direct is hij verkocht
Ik had het gisteren met een 3-5-2 Boyata, ik zette hem erop voor 700 en hij was meteen weg. Ik lette ook niet echt goed op want hij was meer waardquote:Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zojuist een auto buyer aan het werk gezien: ik had Juninho (Braziliaanse CM van LA Galaxy) in een pack. Ik zet hem erop met laagste BIN (3800 ofzo), ik druk op "list", en direct is hij verkocht
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:55 schreef quer het volgende:
hmm, heeft iemand hier een cheap ass 5 star skill squad wil ik eens proberen
Dan moet je wel geluk hebben. Ik doe dat nu in ieder geval niet meer omdat er geen gold IFs zijn op 1 na.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef quer het volgende:
met die 5k gold packs kan je wel winst maken tegenwoordig met die contracts prijzen of niet?
Als je die hebt ben je wel binnenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je wel geluk hebben. Ik doe dat nu in ieder geval niet meer omdat er geen gold IFs zijn op 1 na.
beetje te laat. volgens mij is de gouden periode qua contracten wel een beetje over. bij silver stort het tenminste een beetje in. zal goud ook wel doen dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef quer het volgende:
met die 5k gold packs kan je wel winst maken tegenwoordig met die contracts prijzen of niet?
is daar al een lijst van ?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als de nieuwe transfers komen worden gold packs wel weer interessant. Die getransferde spelers zijn in het begin altijd heel duur.
Weekend is voorbij he.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje te laat. volgens mij is de gouden periode qua contracten wel een beetje over. bij silver stort het tenminste een beetje in. zal goud ook wel doen dan.
veel mensen op zoek naar GOTM neymar denk.
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=htmlquote:
Dan zit je hier goed ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er hier een beetje verstand van (arbeids)recht
Ik zou ook echt geen speler kunnen noemen waar ik op zit te wachten qua transfer zodat ik hem kan gebruiken.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
Zal daarbij komen, maar nu nog niks.
Vorig jaar vond ik het wel leuk die transfers, nu heb ik eigenlijk liever dat ze wachten. Ies leuker
Dat is niet handigquote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
Ik heb toen last minute Rolland vervangen door Hagen![]()
FOK is groter dan de FUT-reeks hè..quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er hier een beetje verstand van (arbeids)recht
Tour >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Wimbledonquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Bizarre Wimbledon. Fed, Nadal, Serena Williams, Azarenka, Sharapova..allemaal exit
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Bizarre Wimbledon. Fed, Nadal, Serena Williams, Azarenka, Sharapova..allemaal exit
Best wel zonde....quote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
hahaquote:
Sagan, Gilbert, die Quickstep gozer, wordt een leuk sprintje. Al gaat Tom Dumoulin (?) winnen natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Gelukkig maar, had Chavanel gisteren in mijn top 3. Vandaag heb ik gewoon Sagan op 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |