abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128452286
Zwangerschap & geboorte

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***14 december: Soempie & Wiebelkont***
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***

2014

03 januari: ikke_84
10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel
25 februari: Ikina

06 maart: klaprooss

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Home is where the O+ is...
pi_128452296
Oeps... Nog aanpassingen in de OP?
  maandag 1 juli 2013 @ 11:30:44 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128452388
En erg benieuwd naar de groeiecho nog maar 16 dagen wachten :+.

Verder is de nesteldrang hier wel aanwezig ik moet gewoon alles binnen hebben of in ieder geval uitgezocht hebben :')
pi_128452390
@Cwen ben jij dan eigenlijk nog terug/vooruit gezet bij je termijnecho?
  maandag 1 juli 2013 @ 11:31:57 #5
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128452424
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef zandsculptuur het volgende:
@Cwen ben jij dan eigenlijk nog terug/vooruit gezet bij je termijnecho?
ik niet maar ik heb ook geen echte gehad. En aangepast is ie niet omdat er maar 5 dagen tussen zat.
pi_128452534
Ik ben 1 dag vooruit gezet t.o.v. mijn eigen berekening. Ik deed ovulatietesten en m'n eisprong was vrijdag op zaterdag. Innesteling ook gevoeld, dus hier geen verrassingen. Kindje heeft altijd wel wat voorgelopen op de groei, maar dat hebben ze in dit geval niet laten meewegen.

Het ligt heel erg aan je praktijk, hoe ze met jouw info en de metingen omgaan om de uiteindelijke termijn te bepalen. Een paar dagen maakt niet uit, maar bij een week in verschil kan het rond de UD toch nog lastig worden. Hilz is daar een mooi voorbeeld van!
pi_128452561
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:

Verder is de nesteldrang hier wel aanwezig ik moet gewoon alles binnen hebben of in ieder geval uitgezocht hebben :')
Lekker toch? Was hiet met 32 weken ook helemaal klaar :D
pi_128452580
bij mij zat er 2 weken verschil tussen de berekeningen en de echo's :')
pi_128452612
Spannend bubsel, wat kun je daar naar uitkijken he!
Hier duidelijk ff bijtanken na gisteren, alleen ff wat was draaien en vanmuddag wat kleine boodschappen. Heb besloten dat vriend morgen ook ff wat mag doen, en ik vandaag even bij ga komen!
  maandag 1 juli 2013 @ 11:39:30 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128452644
Ik ben 2 dagen teruggezet. Vond dat niet eerlijk toentertijd en dacht gelijk dat er iets mis was :+ Nu loopt Bob weer voor, dus tsja. Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat, maarja, nog wel wat weekjes wachten tot de volgende echo!

Wb nesteldrang.. Ik heb er nog geen last van, helaas. Alleen zijn kleertjes mag niemand anders opvouwen. Want die doen het allemaal niet goed :6 :')
pi_128452726
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
bij mij zat er 2 weken verschil tussen de berekeningen en de echo's :')
Voor- of achteruit? En weten ze hoe dat kon?
pi_128452795
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Cwen het volgende:
Ik ben 1 dag vooruit gezet t.o.v. mijn eigen berekening. Ik deed ovulatietesten en m'n eisprong was vrijdag op zaterdag. Innesteling ook gevoeld, dus hier geen verrassingen. Kindje heeft altijd wel wat voorgelopen op de groei, maar dat hebben ze in dit geval niet laten meewegen.

Het ligt heel erg aan je praktijk, hoe ze met jouw info en de metingen omgaan om de uiteindelijke termijn te bepalen. Een paar dagen maakt niet uit, maar bij een week in verschil kan het rond de UD toch nog lastig worden. Hilz is daar een mooi voorbeeld van!
Ik zal het vanzelf wel zien ja ;). Eén dag vooruit zou ik op een heel mooie, symbolische datum uitkomen, maar nav mijn temperatuur rondom mijn eisprong denk ik juist één dag later (hoewel ik dan al op 6dpo positief getest zou hebben).
pi_128452865
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:

Herkenbaar Bubseltje :Y. Is inderdaad ook wel zo lekker, hoef je niet in de laatste weken te stressen.

Kiwi, super leuk zo'n babyshower. Goed geregeld ook dat je helemaal niks door had van te voren!

Hier ben ik van 1 aug, naar 31 juli gezet, was dus maar dagje verschil.

Even vraagje; hebben jullie ook zo'n (enorme) dorst?
Ik dronk voor mijn zwangerschap altijd wel iets te weinig. En het lijkt me nu ook wel gezond om meer water te drinken nu, maar ik heb voor mijn gevoel echt de hele dag dorst. Ik klok hele glazen water achter elkaar weg :{ . Vaak plassen moest ik natuurlijk al, maar dat is nu ook wel erg vaak ( +/- 4-5 keer per nacht). Het lijkt me op zich wel normaal met deze termijn, maar heb ook wel eens gehoord dat als je bv diabetes hebt ook erg veel dorst hebt?

Oja, en de buikbaby heeft ook laatste 1,5 maand, zo'n 4 keer per dag de hik.. Ook al zo'n zuipert :D Maar lijkt me los van elkaar staan toch?
pi_128452879
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik zal het vanzelf wel zien ja ;). Eén dag vooruit zou ik op een heel mooie, symbolische datum uitkomen, maar nav mijn temperatuur rondom mijn eisprong denk ik juist één dag later (hoewel ik dan al op 6dpo positief getest zou hebben).
Spannend! Hoop op de mooie datum voor je ;). Wanneer mag je voor de eerste spiek?
pi_128452925
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Cwen het volgende:

[..]

Voor- of achteruit? En weten ze hoe dat kon?
cyclus van 48 dagen en een foute meting :+
nu loop ik aardig goed, volgens eigen berekening nu maar 2 dagen verschil, volgens de echo's loop ik een week voor.
pi_128452943
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Cwen het volgende:

[..]

Spannend! Hoop op de mooie datum voor je ;). Wanneer mag je voor de eerste spiek?
Die staat nu gepland voor de 18e, maar ik ga nog proberen of dat een weekje eerder kan (dat kan als er iemand heeft afgezegd). En anders gaan die twee weken vast reuze snel voorbij ;).
  maandag 1 juli 2013 @ 11:49:23 #17
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128452969
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
Ik ben 2 dagen teruggezet. Vond dat niet eerlijk toentertijd en dacht gelijk dat er iets mis was :+ Nu loopt Bob weer voor, dus tsja. Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat, maarja, nog wel wat weekjes wachten tot de volgende echo!

Wb nesteldrang.. Ik heb er nog geen last van, helaas. Alleen zijn kleertjes mag niemand anders opvouwen. Want die doen het allemaal niet goed :6 :')
Mijn datum staat niet voor niks nog op de 28ste. Klopt ook beter met mijn cyclus :+
De 20 weken echo zat er percies tussen in.

Op wat kleine dingen na alles in huis, behalve de kleertjes. Als vanavond het ledikant en de commode gerepareerd zijn, kunnen we de boel gaan afmaken *O*.
pi_128452971
Weet niet meer wie het vroeg maar ik heb nog wel enkels. Het vocht valt nog reuze mee. Maar het is allemaal wel wat dikker, net als de rest van mn ontplofte lijf....

Gotc dat is ook een onderdeel van de nesteldrang hoor ;)
pi_128452989
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Suusz het volgende:

[..]

Herkenbaar Bubseltje :Y. Is inderdaad ook wel zo lekker, hoef je niet in de laatste weken te stressen.

Kiwi, super leuk zo'n babyshower. Goed geregeld ook dat je helemaal niks door had van te voren!

Hier ben ik van 1 aug, naar 31 juli gezet, was dus maar dagje verschil.

Even vraagje; hebben jullie ook zo'n (enorme) dorst?
Ik dronk voor mijn zwangerschap altijd wel iets te weinig. En het lijkt me nu ook wel gezond om meer water te drinken nu, maar ik heb voor mijn gevoel echt de hele dag dorst. Ik klok hele glazen water achter elkaar weg :{ . Vaak plassen moest ik natuurlijk al, maar dat is nu ook wel erg vaak ( +/- 4-5 keer per nacht). Het lijkt me op zich wel normaal met deze termijn, maar heb ook wel eens gehoord dat als je bv diabetes hebt ook erg veel dorst hebt?

Oja, en de buikbaby heeft ook laatste 1,5 maand, zo'n 4 keer per dag de hik.. Ook al zo'n zuipert :D Maar lijkt me los van elkaar staan toch?
Suuz, ja, veel drinken kan op diabetes duiden maar het hoeft niet, er zijn ook zwangeren die in een bepaalde periode ineens meer drinken. Volgens mij had Suikertante dit ook.

Je kunt het aankaarten bij je vk en zij zouden je dan kunnen doorverwijzen. Of, als je iemand kent die zo'n apparaatje heeft, even 2 u na je ontbijt/lunch/diner laten prikken om te controleren.

En nee, hikkende baby houdt geen verband :D. Voelt gek hè?
pi_128453051
@Suusz hier ook meer dorst als niet zwanger, vanaf dag 1 al. En een hikkerd in mijn buik! Maar volgens mij is zovaak de hik heel gewoon maar gaan we het gewoon steeds beter voelen nu!
pi_128453056
en nesteldrang, check

box aan het schilderen, koelkast poetsen.. afwas, stofzuigen en dweilen is net klaar.. was draait en al 2 gevouwen :P
pi_128453058
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

cyclus van 48 dagen en een foute meting :+
nu loop ik aardig goed, volgens eigen berekening nu maar 2 dagen verschil, volgens de echo's loop ik een week voor.
Een grote meid dus! Wel fijn dat ze het goed hebben gezet.

Oh, en zand, dat schiet al op. Nog even geduld!
pi_128453188
ik maak sowieso geen kleine kindjes dus t lag al in de lijn der verwachting

o en behoefte aan waterijs!
pi_128453204
Wat heerlijk kleurdoos! Hee en niks anders gehoord gelezen als dat je nog bij de vk bent, geen bloedingen meer sindsdien?!
pi_128453277
Nee! Geen bloedingen! 9 juli heb ik mijn zogenaamde groeiecho, bietje laat :P Maar dan kijken ze inwendig hoe de placenta ligt, ligt deze niet voor de uitgang, dan mag ik mijn dochter er thuis uit knallen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')