abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128452286
Zwangerschap & geboorte

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***14 december: Soempie & Wiebelkont***
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***

2014

03 januari: ikke_84
10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel
25 februari: Ikina

06 maart: klaprooss

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Home is where the O+ is...
pi_128452296
Oeps... Nog aanpassingen in de OP?
  maandag 1 juli 2013 @ 11:30:44 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128452388
En erg benieuwd naar de groeiecho nog maar 16 dagen wachten :+.

Verder is de nesteldrang hier wel aanwezig ik moet gewoon alles binnen hebben of in ieder geval uitgezocht hebben :')
pi_128452390
@Cwen ben jij dan eigenlijk nog terug/vooruit gezet bij je termijnecho?
  maandag 1 juli 2013 @ 11:31:57 #5
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128452424
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef zandsculptuur het volgende:
@Cwen ben jij dan eigenlijk nog terug/vooruit gezet bij je termijnecho?
ik niet maar ik heb ook geen echte gehad. En aangepast is ie niet omdat er maar 5 dagen tussen zat.
pi_128452534
Ik ben 1 dag vooruit gezet t.o.v. mijn eigen berekening. Ik deed ovulatietesten en m'n eisprong was vrijdag op zaterdag. Innesteling ook gevoeld, dus hier geen verrassingen. Kindje heeft altijd wel wat voorgelopen op de groei, maar dat hebben ze in dit geval niet laten meewegen.

Het ligt heel erg aan je praktijk, hoe ze met jouw info en de metingen omgaan om de uiteindelijke termijn te bepalen. Een paar dagen maakt niet uit, maar bij een week in verschil kan het rond de UD toch nog lastig worden. Hilz is daar een mooi voorbeeld van!
pi_128452561
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:

Verder is de nesteldrang hier wel aanwezig ik moet gewoon alles binnen hebben of in ieder geval uitgezocht hebben :')
Lekker toch? Was hiet met 32 weken ook helemaal klaar :D
pi_128452580
bij mij zat er 2 weken verschil tussen de berekeningen en de echo's :')
pi_128452612
Spannend bubsel, wat kun je daar naar uitkijken he!
Hier duidelijk ff bijtanken na gisteren, alleen ff wat was draaien en vanmuddag wat kleine boodschappen. Heb besloten dat vriend morgen ook ff wat mag doen, en ik vandaag even bij ga komen!
  maandag 1 juli 2013 @ 11:39:30 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128452644
Ik ben 2 dagen teruggezet. Vond dat niet eerlijk toentertijd en dacht gelijk dat er iets mis was :+ Nu loopt Bob weer voor, dus tsja. Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat, maarja, nog wel wat weekjes wachten tot de volgende echo!

Wb nesteldrang.. Ik heb er nog geen last van, helaas. Alleen zijn kleertjes mag niemand anders opvouwen. Want die doen het allemaal niet goed :6 :')
pi_128452726
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
bij mij zat er 2 weken verschil tussen de berekeningen en de echo's :')
Voor- of achteruit? En weten ze hoe dat kon?
pi_128452795
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Cwen het volgende:
Ik ben 1 dag vooruit gezet t.o.v. mijn eigen berekening. Ik deed ovulatietesten en m'n eisprong was vrijdag op zaterdag. Innesteling ook gevoeld, dus hier geen verrassingen. Kindje heeft altijd wel wat voorgelopen op de groei, maar dat hebben ze in dit geval niet laten meewegen.

Het ligt heel erg aan je praktijk, hoe ze met jouw info en de metingen omgaan om de uiteindelijke termijn te bepalen. Een paar dagen maakt niet uit, maar bij een week in verschil kan het rond de UD toch nog lastig worden. Hilz is daar een mooi voorbeeld van!
Ik zal het vanzelf wel zien ja ;). Eén dag vooruit zou ik op een heel mooie, symbolische datum uitkomen, maar nav mijn temperatuur rondom mijn eisprong denk ik juist één dag later (hoewel ik dan al op 6dpo positief getest zou hebben).
pi_128452865
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:

Herkenbaar Bubseltje :Y. Is inderdaad ook wel zo lekker, hoef je niet in de laatste weken te stressen.

Kiwi, super leuk zo'n babyshower. Goed geregeld ook dat je helemaal niks door had van te voren!

Hier ben ik van 1 aug, naar 31 juli gezet, was dus maar dagje verschil.

Even vraagje; hebben jullie ook zo'n (enorme) dorst?
Ik dronk voor mijn zwangerschap altijd wel iets te weinig. En het lijkt me nu ook wel gezond om meer water te drinken nu, maar ik heb voor mijn gevoel echt de hele dag dorst. Ik klok hele glazen water achter elkaar weg :{ . Vaak plassen moest ik natuurlijk al, maar dat is nu ook wel erg vaak ( +/- 4-5 keer per nacht). Het lijkt me op zich wel normaal met deze termijn, maar heb ook wel eens gehoord dat als je bv diabetes hebt ook erg veel dorst hebt?

Oja, en de buikbaby heeft ook laatste 1,5 maand, zo'n 4 keer per dag de hik.. Ook al zo'n zuipert :D Maar lijkt me los van elkaar staan toch?
pi_128452879
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik zal het vanzelf wel zien ja ;). Eén dag vooruit zou ik op een heel mooie, symbolische datum uitkomen, maar nav mijn temperatuur rondom mijn eisprong denk ik juist één dag later (hoewel ik dan al op 6dpo positief getest zou hebben).
Spannend! Hoop op de mooie datum voor je ;). Wanneer mag je voor de eerste spiek?
pi_128452925
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Cwen het volgende:

[..]

Voor- of achteruit? En weten ze hoe dat kon?
cyclus van 48 dagen en een foute meting :+
nu loop ik aardig goed, volgens eigen berekening nu maar 2 dagen verschil, volgens de echo's loop ik een week voor.
pi_128452943
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Cwen het volgende:

[..]

Spannend! Hoop op de mooie datum voor je ;). Wanneer mag je voor de eerste spiek?
Die staat nu gepland voor de 18e, maar ik ga nog proberen of dat een weekje eerder kan (dat kan als er iemand heeft afgezegd). En anders gaan die twee weken vast reuze snel voorbij ;).
  maandag 1 juli 2013 @ 11:49:23 #17
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128452969
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
Ik ben 2 dagen teruggezet. Vond dat niet eerlijk toentertijd en dacht gelijk dat er iets mis was :+ Nu loopt Bob weer voor, dus tsja. Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat, maarja, nog wel wat weekjes wachten tot de volgende echo!

Wb nesteldrang.. Ik heb er nog geen last van, helaas. Alleen zijn kleertjes mag niemand anders opvouwen. Want die doen het allemaal niet goed :6 :')
Mijn datum staat niet voor niks nog op de 28ste. Klopt ook beter met mijn cyclus :+
De 20 weken echo zat er percies tussen in.

Op wat kleine dingen na alles in huis, behalve de kleertjes. Als vanavond het ledikant en de commode gerepareerd zijn, kunnen we de boel gaan afmaken *O*.
pi_128452971
Weet niet meer wie het vroeg maar ik heb nog wel enkels. Het vocht valt nog reuze mee. Maar het is allemaal wel wat dikker, net als de rest van mn ontplofte lijf....

Gotc dat is ook een onderdeel van de nesteldrang hoor ;)
pi_128452989
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Suusz het volgende:

[..]

Herkenbaar Bubseltje :Y. Is inderdaad ook wel zo lekker, hoef je niet in de laatste weken te stressen.

Kiwi, super leuk zo'n babyshower. Goed geregeld ook dat je helemaal niks door had van te voren!

Hier ben ik van 1 aug, naar 31 juli gezet, was dus maar dagje verschil.

Ik dronk voor mijn zwangerschap altijd wel iets te weinig. En het lijkt me nu ook wel gezond om meer water te drinken nu, maar ik heb voor mijn gevoel echt de hele dag dorst. Ik klok hele glazen water achter elkaar weg :{ . Vaak plassen moest ik natuurlijk al, maar dat is nu ook wel erg vaak ( +/- 4-5 keer per nacht). Het lijkt me op zich wel normaal met deze termijn, maar heb ook wel eens gehoord dat als je bv diabetes hebt ook erg veel dorst hebt?

Oja, en de buikbaby heeft ook laatste 1,5 maand, zo'n 4 keer per dag de hik.. Ook al zo'n zuipert :D Maar lijkt me los van elkaar staan toch?
Suuz, ja, veel drinken kan op diabetes duiden maar het hoeft niet, er zijn ook zwangeren die in een bepaalde periode ineens meer drinken. Volgens mij had Suikertante dit ook.

Je kunt het aankaarten bij je vk en zij zouden je dan kunnen doorverwijzen. Of, als je iemand kent die zo'n apparaatje heeft, even 2 u na je ontbijt/lunch/diner laten prikken om te controleren.

En nee, hikkende baby houdt geen verband :D. Voelt gek hè?
pi_128453051
@Suusz hier ook meer dorst als niet zwanger, vanaf dag 1 al. En een hikkerd in mijn buik! Maar volgens mij is zovaak de hik heel gewoon maar gaan we het gewoon steeds beter voelen nu!
pi_128453056
en nesteldrang, check

box aan het schilderen, koelkast poetsen.. afwas, stofzuigen en dweilen is net klaar.. was draait en al 2 gevouwen :P
pi_128453058
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

cyclus van 48 dagen en een foute meting :+
nu loop ik aardig goed, volgens eigen berekening nu maar 2 dagen verschil, volgens de echo's loop ik een week voor.
Een grote meid dus! Wel fijn dat ze het goed hebben gezet.

Oh, en zand, dat schiet al op. Nog even geduld!
pi_128453188
ik maak sowieso geen kleine kindjes dus t lag al in de lijn der verwachting

o en behoefte aan waterijs!
pi_128453204
Wat heerlijk kleurdoos! Hee en niks anders gehoord gelezen als dat je nog bij de vk bent, geen bloedingen meer sindsdien?!
pi_128453277
Nee! Geen bloedingen! 9 juli heb ik mijn zogenaamde groeiecho, bietje laat :P Maar dan kijken ze inwendig hoe de placenta ligt, ligt deze niet voor de uitgang, dan mag ik mijn dochter er thuis uit knallen O+
  maandag 1 juli 2013 @ 11:59:30 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128453327
Jullie zijn allemaal lekker bezig zeg wat betreft poetsen, kamertje etc! Blij dat mijn opvouwbehoefte ook onder nesteldrang valt. Verder ben ik elke dag na werk redelijk panklaar, maar dat komt gewoon door de drukte afgelopen tijd (examens+leren ervoor, 40 uur werken, drukke weekenden). Vanavond moet ik verplicht met een boek op de bank zitten. Zal je zien dat de nesteldrang dan inkickt :')

KD, ik heb ook een constante behoefte aan (water)ijs :9. Nom. Oh en gisteren had Yur het over apfelstrudel. Want!
pi_128453337
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Nee! Geen bloedingen! 9 juli heb ik mijn zogenaamde groeiecho, bietje laat :P Maar dan kijken ze inwendig hoe de placenta ligt, ligt deze niet voor de uitgang, dan mag ik mijn dochter er thuis uit knallen O+
Fijn! Enne... Liuks! O+
pi_128453601
Wat goed!
  maandag 1 juli 2013 @ 12:06:24 #29
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128453636
Kd fijn geen bloedingen meer *O*.

Wil ook wel poetsen enzo maar ben zo moe :O
pi_128453724
Cwen en kiwi, thanks. Vrijdag komt de verloskundige langs voor een check, geef het dan sowieso even aan :).

KD, fijn geen bloedingen meer, en hopen dat de placenta goed ligt dan :)
pi_128453817
Ik heb de bibbers voor donderdag, dan wordt er een datum gepland, die heel ws binnen een week zal zijn!
pi_128454424
Kd wat een goed nieuws!

Hier gelukkig geen nesteldrang, ze staan nu mn badkamer er uit te jakkeren. Een grote stofwolk hier. ...
  maandag 1 juli 2013 @ 12:30:12 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128454478
Oeh spannend Kiwi! Je hebt wel een milde voorkeur voor een dag, toch?
pi_128455826
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef GotC het volgende:
Oeh spannend Kiwi! Je hebt wel een milde voorkeur voor een dag, toch?
Liefst gewoon die dag zelf nog whaha
Nee hoor, geen voorkeur!
pi_128458686
hier klopte het precies. had een eisprong op dag 17 a 18 ongeveer, en precies vijf weken later had ik 1e echo, en was ik 7w zwanger. dus bij mij ging de -3 dagen wel op. Al krijg ik 15 juli pas een officiele termijn.

fijn nieuws, kleurdoos.

enne, dorst, ja, ENORM. maar ben dan ook strontverkouden, dus loop de hele dag naar lucht te happen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128458940
Verkouden, check.
pi_128459468
Nieuw hoogtepunt deze zwangerschap: kotsen in de Gamma. Gelukkig had vriendlief wel een verfrolbak in z'n handen :')
pi_128459731
Meen je niet! Hihi stiekem is het best grappig ;)
  maandag 1 juli 2013 @ 14:38:11 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128459809
Mabawa :D _O- Sorry meid, heel rot voor je, maar ik moest wel even hardop lachen :*
pi_128459868
mabawa tja dat geeft er weer een andere dimensie aan. En wat heb je met de verfbak gedaan? Terug gezet en een andere gepakt?
pi_128459885
Ja achteraf kan ik er ook wel om lachen hoor. :D
Op dat moment stonden de tranen me wel erg hoog, ik voelde me zo lullig.
pi_128459996
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
mabawa tja dat geeft er weer een andere dimensie aan. En wat heb je met de verfbak gedaan? Terug gezet en een andere gepakt?
Nee naar het toilet gegaan en omgespoeld. Toilet was bij de uitgang en ik werd eerst nog tegengehouden door de kassiere (terwijl manager me toestemming gaf) 'Of ik even die bak bij de balie wilde leggen, want het is niet acceptabel dat ik er zomaar mee naar het toilet ga' :')
pi_128460040
Ik had hem aan de kassiere gegeven haha
pi_128460053
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Nee naar het toilet gegaan en omgespoeld. Toilet was bij de uitgang en ik werd eerst nog tegengehouden door de kassiere (terwijl manager me toestemming gaf) 'Of ik even die bak bij de balie wilde leggen, want het is niet acceptabel dat ik er zomaar mee naar het toilet ga' :')
Wat zei je. Je mag hem wel hebben maar ik denk dat ik hem beter even schoon kan maken.
Ik voel je leed al haal ik tot nu toe wel de wc. Om vervolgens mensen naast je te horen praten ow die is ziek en dat je ze dan hoort denken wat is er aan de hand. En ik maar wachten tot iedereen weg is om de wc weer uit te komen.
pi_128460161
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128460196
Ik zei:'Geloof me. Dat wil je niet.' }:| < Zo kijkend.

Oh FR dat lijkt me echt vervelend. Het is gelukkig niet dagelijks, anders zou ik me er een stuk rotter om voelen denk ik zo.
pi_128460376
Niet leuk mabawa, maar je houdt er wel een leuke anekdote aan over :')
  maandag 1 juli 2013 @ 15:00:24 #48
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128460804
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Cwen het volgende:

Siii in eerste instantie van 15E naar 16e gezet en nu naar de 6e. :') Is op zn minst creatief te noemen.
pi_128460940
Bij jou wel groot verschil ja. Hier 2 dagen later als eigen berekening. Nouja we houden die van hen maar aan
pi_128461057
Ik ben 1 dag naar voren gezet. Maar ik hou mijn eigen berekening maar aan. Bij ean klopte die ook precies. Volgens z-huis de 15e volgens mezelf de 16e
pi_128461107
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Siii in eerste instantie van 15E naar 16e gezet en nu naar de 6e. :') Is op zn minst creatief te noemen.
Hou je er ook rekening mee dat Olli eerder rond de 6e zal komen of niet? Wist je wanneer je eisprong was? Geheugen is een zeef...
  maandag 1 juli 2013 @ 15:10:03 #52
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128461209
Oh jeetje Mabawa! Dat is idd niet de meest practische kotsplek :'( kut Kassa muts!

Blij geen bloed meer KD

Dorst, ook check.

En kiwi, je was toch niet vergeten dat je voorkeurs datum 9 juli was ;) vriendinnetje is definitief afgevallen als verjaarsbaby. Die ligt in ziekenhuis met trombosebeen. Dus je bent mn laatste hoop ;)
  maandag 1 juli 2013 @ 15:11:51 #53
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128461284
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Cwen het volgende:

[..]

Hou je er ook rekening mee dat Olli eerder rond de 6e zal komen of niet? Wist je wanneer je eisprong was? Geheugen is een zeef...
Ik hou er rekening mee dat het de 6e kan zijn. eisprong dacht ik gevoeld te hebben maar kan ook innesteling geweest zijn. Was de 1e keer na stoppen pil. Maar wel een korte cyclus en een vreemde negatieve test de week ervoor.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:12:41 #54
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128461320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Suusz het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y Voor mijn zwangerschap moest ik mezelf echt helpen herinneren om even iets te drinken en nu drink ik 2 1,5 liter flessen bronwater per dag. Dorstgevoel wisselt wel, ik heb wel eens dagen gehad dat ik kon drinken en de dorst maar niet leek weg te gaan. Heb op zo'n dag op werk eens mijn glucose getest en die was goed :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:17:25 #55
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128461502
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik heb de bibbers voor donderdag, dan wordt er een datum gepland, die heel ws binnen een week zal zijn!
Oh, spannend! Het is gewoon al bijna zo ver! :D
  maandag 1 juli 2013 @ 15:18:29 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128461545
Ohhh Mabawa :* Ik kan me voorstellen dat de tranen je hoog staan dan! Maar, idd, wel een leuke anekdote ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128461597
Gotc sterkte met je werkperikelen.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:21:47 #58
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128461662
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
Ohhh Mabawa :* Ik kan me voorstellen dat de tranen je hoog staan dan! Maar, idd, wel een leuke anekdote ;)

Ik ben nogal enorm in shock, ineens een bombshell gekregen op m'n werk, iets met m'n contract. Kan er helaas niet veel over zeggen nog, behalve dat er een aantal hoge mensen keihard voor me aan het knokken zijn (al een tijdje, maar waar ik nu pas over hoor). Bluh.
gatver! dat is klote! Dat wil je dus écht niet nu..
  maandag 1 juli 2013 @ 15:33:53 #59
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128462154
Oh nee, GotC. Wat een rot moment ook }:| Sterkte!
pi_128462242
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Hilzillah het volgende:
Oh jeetje Mabawa! Dat is idd niet de meest practische kotsplek :'( kut Kassa muts!

Blij geen bloed meer KD

Dorst, ook check.

En kiwi, je was toch niet vergeten dat je voorkeurs datum 9 juli was ;) vriendinnetje is definitief afgevallen als verjaarsbaby. Die ligt in ziekenhuis met trombosebeen. Dus je bent mn laatste hoop ;)
Oja natuurlijk. Ik ga mijn best doen hoor!!!
pi_128462248
werkgedoe..nee daar zit je nu echt niet op te wachten, klote, hoop dat het allemaal goed komt

kd geen bloedingen meer, fijn!

Dorst? in het begin wel heel erg..nu moet ik me zelf er weer aan helpen herrineren dat ik moet drinken.

kiwi spannend, ben heel benieuwd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:37:07 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128462283
Gotc -O- Nee en net nu hopelijk valt het mee :*
pi_128462355
Dat kun je nu ook niet gebruiken bla.
Kun je een betalingsregeling voorstellen zo van iedere maand 50 euro of welk bedrag je ook redelijk vindt. Anders krijg je wellicht nooit iets.
pi_128462409
@sylver
Ja en dan staan jullie ineens bovenaan!

Klote blabla, je wil niet constant om je eigen geld vragen ook.
Gotc; hopen dat je gauw meer hoort. Wat een klotesituatie
pi_128462511
quote:

SPOILER
Ohh, dit is zo bekend in je spoiler! Had ook zo'n situatie en heb nog een contract tot eind oktober , maar geen idee wat daarna gaat gebeuren... Het is echt ruk. Sterkte!!
pi_128463245
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kun je nu ook niet gebruiken bla.
Kun je een betalingsregeling voorstellen zo van iedere maand 50 euro of welk bedrag je ook redelijk vindt. Anders krijg je wellicht nooit iets.
Mwoa het is niet zo dat hij het geld niet heeft..hij denkt gewoon dat hij me wel aan het lijntje kan houden
En ik baal er van omdat ik dacht dat we elkaar wel konden vertrouwen...
  maandag 1 juli 2013 @ 16:34:04 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128464845
Ohhh dat is zó irritant Bla! Dat soort mensen... :(

En thanks ladies :* Gelukkig sta ik 100% sterk, ze kunnen me echt niks maken of het moet een leuk kostenplaatje voor ze worden, maar argh! :(
  maandag 1 juli 2013 @ 16:57:56 #68
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128465815
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
Nieuw hoogtepunt deze zwangerschap: kotsen in de Gamma. Gelukkig had vriendlief wel een verfrolbak in z'n handen :')
Ja oehoe, lig ik hier helemaal stuk te gaan op m'n ligbedje met m'n mocktail. En hoi! De WIFI doet het op wonderbaarlijke wijze ineens hier en ik miste jullie.

*verder bijlezen gaat*.
pi_128466311
Skips! O+ Geniet geniet! Waar ergens op deze aardbol ben je? Ik wil oooook!!!

Bla, echt hemel, kan me voorstellen dat je hier pissig van wordt!

GotC dat soort dingen zijn nooit leuk, hopelijk een goede uitkomst!

Pfff kamertje schiet hier echt totaal niet op. Ik ben gewoon te futloos om veel te doen en (8> is nogal niet handig. Hulptroepen staan sowieso paraat maar we wilden het zo graag zelf doen :(
pi_128467348
Ja skippy geniet!

En mabawa als jullie nou de details zelf doen? Stiekem is dat het allerleukste. Maarre Gamma bezoekje voor babykamer? Ben benieuwd wst het gaat worden!
pi_128467522
Ja misschien moet ik er maar aan toegeven. :(
Moest even een ijzerzaagje en verfspulletjes enzo halen :) Heb verder nog niets aan spulletjes gehaald. Gelukkig want ik twijfel weer over de kleuren. Houdt dat getwijfel ooit nog op?
pi_128467664
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
:D zie het zo voor me! Goed dat je niet bij de toiletpotten liep ;)

quote:

SPOILER
Vervelend GotC.. Hopelijk valt het mee. Heb je een vast contract?
Ik had helaas geen geluk. Bij mij in de organisatie was er nooit twijfel over mijn contract verlenging, alleen is er 3 weken geleden het besluit van hogeraf gekomen dat er geen tijdelijk contracten verlengd mogen worden vanwege economische redenen.. Dus samen met de andere collega's die ook net verlengd moesten worden viel dit negatief uit. Positieve eraan is dat ik wel een klein weekje eerder verlof had ipv van met 36 weken. Nu kan ik me lekker helemaal focussen op de buikbaby en straks over een paar maanden gaan we weer rustig rondkijken..

Projskippy, lekker genieten van je vakantie!
pi_128467692
Ooh skips, klinkt heerlijk!

En mawaba..hier is het grove werk ook door hulptroepen gedaan hoor, ik heb zelf alleen de leuke dingen gedaan ;)
En succes me de kleur twijfel hihi
pi_128467749
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ooh skips, klinkt heerlijk!

En mawaba..hier is het grove werk ook door hulptroepen gedaan hoor, ik heb zelf alleen de leuke dingen gedaan ;)
En succes me de kleur twijfel hihi
Zo ga ik het denk ik ook doen :7.
pi_128467756
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:50 schreef Suusz het volgende:

[..]

:D zie het zo voor me! Goed dat je niet bij de toiletpotten liep ;)

:') Toen ik me een beetje misselijk begon te worden grapte ik nog over de wcbrillen die in het gangpad op planken waren gemonteerd. Halve minuut erna trok ik die bak uit vriends handen.

Hoe gaat het met jou? Dit is je uitgerekende maand :D
pi_128467835
Kleurtwijfel... tot het op de muur zat wel. Meer omdat het geen hele gewone kleur is voor een babykamer (fotos in kamertopic). Nu nog wel dat ik kleuren en spullen zie dat ik denk... ahhh dat had ik ook wel gewild!
Dat is misschien meer groener gras aan de overkan wat ik zie.
pi_128467917
Wat rot Suusz van je werk. Nu eerst maar eens genieten van de komende baby, jeeee onze bevalmaand waarschijnlijk!
Hoe zit het met jullie, doen jullie nog een beetje wat op een dag?
  maandag 1 juli 2013 @ 18:07:27 #78
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128468136
En zo onverwacht als de WIFI het deed, was 'ie ook ineens weer weg. Daar ging m'n reactie }:| .

Ik weet iig nog dat ik wilde zeggen:

GotC, wat rot. Hoop dat alles goed uitpakt.

Bla, is het iemand met wie je verder wel een goede band hebt? Zo nee, dan zou ik het op papier zetten en dreigen met een advocaat als het niet voor datum x betaald is.

Oh, en Skips bevindt zich in Turkije!
pi_128468235
Ja ik vind jullie kamertje zo lief Kiwi!
Ons kamertje is heel klein. 1 muur blijft geheel wit. Andere zou, volgens het originele plan, op de onderste helft beige worden. Dit dan icm met donkerblauw, in accessoires en muursticker.
Maar nu twijfel ik om ipv beige (zilver-)grijs te doen. Lastig...
pi_128468307
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:54 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

:') Toen ik me een beetje misselijk begon te worden grapte ik nog over de wcbrillen die in het gangpad op planken waren gemonteerd. Halve minuut erna trok ik die bak uit vriends handen.

Hoe gaat het met jou? Dit is je uitgerekende maand :D
Dat bedacht ik me ook vanmorgen ja, gaat echt super snel! Gaat eigenlijk erg goed, geen grote klachten buiten de gebruikelijke kleine kwaaltjes (maagzuur, pijn in rug, slechter slapen)..Buikbaby groeit verder goed gemiddeld, alle checks bij de verloskundige etc waren tot nu toe ook goed, dus mag zeker niet klagen!

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:59 schreef Kiwisoep het volgende:
Wat rot Suusz van je werk. Nu eerst maar eens genieten van de komende baby, jeeee onze bevalmaand waarschijnlijk!
Hoe zit het met jullie, doen jullie nog een beetje wat op een dag?
Ja, die van jou sowieso. Ben heel benieuwd wat jouw datum gaat worden! Bij mij kan het een juli of een augustus baby worden :)
Kamertje en alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar, dus daar hoef ik eigenlijk weinig meer aan te doen. Babywasjes, ziekenhuis tas inpakken, geboortekaartjes etc. moeten nog wel. Tot nu toe nog niet overdag geslapen. Maar vrees dat ik er straks ook aan moet geloven aangezien in 's nachts niet meer genoeg uurtjes maak.
En krijg jij nog wat uit je handen?
pi_128468646
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:07 schreef ProjSkippy het volgende:

Bla, is het iemand met wie je verder wel een goede band hebt? Zo nee, dan zou ik het op papier zetten en dreigen met een advocaat als het niet voor datum x betaald is.
Toch maar even weggehaald omdat het voelt als modder gooien ;)

[ Bericht 27% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 01-07-2013 19:57:00 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 18:43:58 #82
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128469460
kut is dat bla, iemand die over jouw geld denkt te beschikken. Vooral die achterliggende gedachten dat hij je met een kluitje in het riet denkt te kunnen sturen!

Lekker Skip. Ik ben best heul jaloers op je! Lekker in de zon, helaas met wellus nietus wifi.

Suusz ook baanloos in de toekomst. Het zijn er veel! Je hoort niet anders tegenwoordig! Maar idd éérst je beebie. O+

Ik kan niet wachten tot het augustus is.. Ik wil met mijn Olli kroelen O+ O+
  maandag 1 juli 2013 @ 18:47:13 #83
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128469587
Suusz, wat klote van je werk..vooral omdat je altijd zicht had op verlenging. Maakt het extra zuur..
SPOILER
  maandag 1 juli 2013 @ 19:04:03 #84
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128470249
He bah, wat een rot situaties mbt werk zeg. Dat wil je er nu helemaal niet bij hebben.

En geldruzies zijn ook echt rot, Blabla. Zeker als je eigenlijk goed contact hebt en dacht alles in goed vertrouwen te kunnen doen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef Kiwisoep het volgende:
@sylver
Ja en dan staan jullie ineens bovenaan!
Wat een gek idee :o
pi_128471595
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:47 schreef GotC het volgende:
Suusz, wat klote van je werk..vooral omdat je altijd zicht had op verlenging. Maakt het extra zuur..
SPOILER
Als er van beide zijden getekend is, sta je heel erg sterk. Heel erg. Dus ik hoop dat ze het snel oplossen!
  maandag 1 juli 2013 @ 19:49:36 #86
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128472033
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef Cwen het volgende:

[..]

Als er van beide zijden getekend is, sta je heel erg sterk. Heel erg. Dus ik hoop dat ze het snel oplossen!
Yup, beiden ondertekend. En een maand geleden door mij afgegeven en verwerkt door HR. Dus ze moeten kappen met zo idioot te doen :+

Anyway! Hoe gaat het verder hier? :*
  maandag 1 juli 2013 @ 19:52:51 #87
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128472196
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef Cwen het volgende:

[..]

Dat wilde ik net gaan zeggen inderdaad. ^O^

Edit: oh hai GotC! Nou, in dat geval moeten ze maar snel stoppen met dom doen en zwangere vrouwen onnodige stress geven :(.
pi_128472332
He bah werk stress is wel het laatste wat jullie nu kunnen gebruiken. Hopelijk is er snel weer wat nieuws.

Mn conditie is ook niet meer wat het geweest is. Ging vandaag ff op de fiets naar de stad. Normaal een stukje van een kleine 10 minuten wat ik met 2 vingers in mn neus doe. Nu ging ik op slakken tempo en was ik aan het einde van de straat al op.
pi_128472523
Wanneer hoor je eigenlijk iets cwen, of weet je dat niet?

Even een vraag, mag vitamine b gewoon onbeperkt geslikt worden tijdens de zwangerschap?
Mijn moeder zegt dat et dr verstandig leek als ik dat ging slikken. Maar dat zijn tabletten et vitamine b1, b2,b6 n b12 met magnesium en foliumzuur..vaak wel 200 tot 300 % van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid...
pi_128472693
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Even een vraag, mag vitamine b gewoon onbeperkt geslikt worden tijdens de zwangerschap?
Mijn moeder zegt dat et dr verstandig leek als ik dat ging slikken. Maar dat zijn tabletten et vitamine b1, b2,b6 n b12 met magnesium en foliumzuur..vaak wel 200 tot 300 % van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid...
Waarschijnlijk hoor ik pas iets in oktober... Maar ik zou niet weten waarom ze 6 maanden (mei t/m oktober) zouden verlengen waarvan ik er sowieso 4 (en door de BI dus 5) niet zou werken, als ze me niet in dienst willen houden? Dus ik zie het wel, ga me er niet druk om maken.

Van vitamine B weet ik niet, maar in mijn zwangerschapsvitamines zit maar 50% van die B vitamines, m.u.v. B11 (foliumzuur).
  maandag 1 juli 2013 @ 20:07:42 #91
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128472739
quote:

Volgens mij kan een teveel aan vitamine b6 wel schadelijk zijn.
Maar kan je niet gewoon zo'n zwangerschaps-multivitamine gebruiken?
  maandag 1 juli 2013 @ 20:13:40 #92
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128472919
quote:

Ik heb de kids-versie van het huismerk van Kruidvat. Die is geschikt voor zwangeren. Ik had eerst een complete mama-vitaminepil, maar die was zo groot dat ik ze met heel veel moeite wegkreeg waardoor ze me erg tegen gingen staan.

Ik slik nu los foliumzuur en los de vit. B. Volgens mij is dat ook het 'enige' wat er in het potje zit, maar ik zou het even na moeten kijken.
pi_128473001
Hmm, das wel klote zeg..
En nee klinkt indd niet logisch nee
pi_128473380
Jup. Dus ik zie het wel. M'n hele sector ligt op z'n gat en vacatures voor mijn specialisatie zijn er nauwelijks, dus afwachten. Maar denk dat het wel goed komt.

Is idd een speciale zwangerschapsvitamine niet iets voor je? Alhoewel, ik slikte de mijne trouw tot een week of 20, sindsdien zit de klad er een beetje in ;).

De kiddo is zo te voelen echt ruimtegebrek aan het krijgen, voel allemaal gewoel maar geen echte trappen meer behalve in het uiterste van m'n zij!
  maandag 1 juli 2013 @ 20:33:41 #95
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128473757
Vit B kan je wel overdoseren. Ik zou er mee uitkijken.

Dump is geweest en alles is nu goed. Behalve de juniorzijde van het ledikant. Zitten weer krassen op, hadden ze ook moeten controleren vind ik, en mijn man had er ook niet bij stil gestaan. Dus ze mogen weer terug komen. De wieg is wel goed gelukkig het was iets wat hoorde.

Kregen de tip om uit te kijken met ringen en riemen, omdat het nogal snel beschadigd. Oppassen dus.
  maandag 1 juli 2013 @ 20:35:13 #96
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128473840
Proj, je kan ook een pillen verdeler kopen, dan zijn het 2 kleinere stukjes scheelt best veel.
  maandag 1 juli 2013 @ 20:40:58 #97
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128474086
Weet ik, maar dit waren van die capsules, dus die zijn niet deelbaar ;).

Andere merken complete mama-pillen heb ik daarna niet meer naar gekeken en zoals ik het nu slik bevalt het best :). Kan er ook niet mee overdoseren en het zijn mini-pilletjes. Omnomnom.
pi_128474196
Bubs, irritant. Nog niet klaar dus. Welke kamer heb je? Ik heb hoogglans, en nu naar drie jaar ook wat krassen en butsen op de commode idd.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 1 juli 2013 @ 20:51:21 #99
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128474557
Het kamertje kan nu wel afgemaakt worden gelukkig. Twf Dover hebben we.
pi_128475016
Grappig dat jullie meer dorst hebben. Ik dronk niet zwanger 3- 3,5 ltr op een dag. Nu met moeite 1-1,5 ltr op een dag, krijg echt niwt meer weg.

Bubseltje balen dat het ledikantje nog niet goed is.

Skippy lekker genieten van je vakantie.

GotC wat rot van al die stress met je contract.
En de andere meiden met contractgedoe natuurlijk ook succes.

Kd zo te lezen heb je geen verplichte rust meer, maar fijn dat het zo goed gaat.

Mabawa wat een rotplek om over je nek te gaan en dan nog zo'n "fijne" reactie van de kassadame.

Hier gaat alles rustig zijn gangetje, begin nu een beetje te groeien, maar pas mijn eigen kleding nog wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')