ik niet maar ik heb ook geen echte gehad. En aangepast is ie niet omdat er maar 5 dagen tussen zat.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef zandsculptuur het volgende:
@Cwen ben jij dan eigenlijk nog terug/vooruit gezet bij je termijnecho?
Lekker toch? Was hiet met 32 weken ook helemaal klaarquote:Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
En erg benieuwd naar de groeiecho nog maar 16 dagen wachten.
Verder is de nesteldrang hier wel aanwezig ik moet gewoon alles binnen hebben of in ieder geval uitgezocht hebben
Voor- of achteruit? En weten ze hoe dat kon?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
bij mij zat er 2 weken verschil tussen de berekeningen en de echo's
Ik zal het vanzelf wel zien jaquote:Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Cwen het volgende:
Ik ben 1 dag vooruit gezet t.o.v. mijn eigen berekening. Ik deed ovulatietesten en m'n eisprong was vrijdag op zaterdag. Innesteling ook gevoeld, dus hier geen verrassingen. Kindje heeft altijd wel wat voorgelopen op de groei, maar dat hebben ze in dit geval niet laten meewegen.
Het ligt heel erg aan je praktijk, hoe ze met jouw info en de metingen omgaan om de uiteindelijke termijn te bepalen. Een paar dagen maakt niet uit, maar bij een week in verschil kan het rond de UD toch nog lastig worden. Hilz is daar een mooi voorbeeld van!
Herkenbaar Bubseltjequote:Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
En erg benieuwd naar de groeiecho nog maar 16 dagen wachten.
Verder is de nesteldrang hier wel aanwezig ik moet gewoon alles binnen hebben of in ieder geval uitgezocht hebben
Spannend! Hoop op de mooie datum voor jequote:Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik zal het vanzelf wel zien ja. Eén dag vooruit zou ik op een heel mooie, symbolische datum uitkomen, maar nav mijn temperatuur rondom mijn eisprong denk ik juist één dag later (hoewel ik dan al op 6dpo positief getest zou hebben).
cyclus van 48 dagen en een foute metingquote:Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Cwen het volgende:
[..]
Voor- of achteruit? En weten ze hoe dat kon?
Die staat nu gepland voor de 18e, maar ik ga nog proberen of dat een weekje eerder kan (dat kan als er iemand heeft afgezegd). En anders gaan die twee weken vast reuze snel voorbijquote:Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Cwen het volgende:
[..]
Spannend! Hoop op de mooie datum voor je. Wanneer mag je voor de eerste spiek?
Mijn datum staat niet voor niks nog op de 28ste. Klopt ook beter met mijn cyclusquote:Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
Ik ben 2 dagen teruggezet. Vond dat niet eerlijk toentertijd en dacht gelijk dat er iets mis wasNu loopt Bob weer voor, dus tsja. Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voor staat, maarja, nog wel wat weekjes wachten tot de volgende echo!
Wb nesteldrang.. Ik heb er nog geen last van, helaas. Alleen zijn kleertjes mag niemand anders opvouwen. Want die doen het allemaal niet goed![]()
Suuz, ja, veel drinken kan op diabetes duiden maar het hoeft niet, er zijn ook zwangeren die in een bepaalde periode ineens meer drinken. Volgens mij had Suikertante dit ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Suusz het volgende:
[..]
Herkenbaar Bubseltje. Is inderdaad ook wel zo lekker, hoef je niet in de laatste weken te stressen.
Kiwi, super leuk zo'n babyshower. Goed geregeld ook dat je helemaal niks door had van te voren!
Hier ben ik van 1 aug, naar 31 juli gezet, was dus maar dagje verschil.
Even vraagje; hebben jullie ook zo'n (enorme) dorst?
Ik dronk voor mijn zwangerschap altijd wel iets te weinig. En het lijkt me nu ook wel gezond om meer water te drinken nu, maar ik heb voor mijn gevoel echt de hele dag dorst. Ik klok hele glazen water achter elkaar weg. Vaak plassen moest ik natuurlijk al, maar dat is nu ook wel erg vaak ( +/- 4-5 keer per nacht). Het lijkt me op zich wel normaal met deze termijn, maar heb ook wel eens gehoord dat als je bv diabetes hebt ook erg veel dorst hebt?
Oja, en de buikbaby heeft ook laatste 1,5 maand, zo'n 4 keer per dag de hik.. Ook al zo'n zuipertMaar lijkt me los van elkaar staan toch?
Een grote meid dus! Wel fijn dat ze het goed hebben gezet.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
cyclus van 48 dagen en een foute meting
nu loop ik aardig goed, volgens eigen berekening nu maar 2 dagen verschil, volgens de echo's loop ik een week voor.
Fijn! Enne... Liuks!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Nee! Geen bloedingen! 9 juli heb ik mijn zogenaamde groeiecho, bietje laatMaar dan kijken ze inwendig hoe de placenta ligt, ligt deze niet voor de uitgang, dan mag ik mijn dochter er thuis uit knallen
Liefst gewoon die dag zelf nog whahaquote:Op maandag 1 juli 2013 12:30 schreef GotC het volgende:
Oeh spannend Kiwi! Je hebt wel een milde voorkeur voor een dag, toch?
Nee naar het toilet gegaan en omgespoeld. Toilet was bij de uitgang en ik werd eerst nog tegengehouden door de kassiere (terwijl manager me toestemming gaf) 'Of ik even die bak bij de balie wilde leggen, want het is niet acceptabel dat ik er zomaar mee naar het toilet ga'quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
mabawa tja dat geeft er weer een andere dimensie aan. En wat heb je met de verfbak gedaan? Terug gezet en een andere gepakt?
Wat zei je. Je mag hem wel hebben maar ik denk dat ik hem beter even schoon kan maken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nee naar het toilet gegaan en omgespoeld. Toilet was bij de uitgang en ik werd eerst nog tegengehouden door de kassiere (terwijl manager me toestemming gaf) 'Of ik even die bak bij de balie wilde leggen, want het is niet acceptabel dat ik er zomaar mee naar het toilet ga'
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nee naar het toilet gegaan en omgespoeld. Toilet was bij de uitgang en ik werd eerst nog tegengehouden door de kassiere (terwijl manager me toestemming gaf) 'Of ik even die bak bij de balie wilde leggen, want het is niet acceptabel dat ik er zomaar mee naar het toilet ga'
Siii in eerste instantie van 15E naar 16e gezet en nu naar de 6e.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Cwen het volgende:
Ik ben 1 dag vooruit gezet t.o.v. mijn eigen berekening. Ik deed ovulatietesten en m'n eisprong was vrijdag op zaterdag. Innesteling ook gevoeld, dus hier geen verrassingen. Kindje heeft altijd wel wat voorgelopen op de groei, maar dat hebben ze in dit geval niet laten meewegen.
Het ligt heel erg aan je praktijk, hoe ze met jouw info en de metingen omgaan om de uiteindelijke termijn te bepalen. Een paar dagen maakt niet uit, maar bij een week in verschil kan het rond de UD toch nog lastig worden. Hilz is daar een mooi voorbeeld van!
Hou je er ook rekening mee dat Olli eerder rond de 6e zal komen of niet? Wist je wanneer je eisprong was? Geheugen is een zeef...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Siii in eerste instantie van 15E naar 16e gezet en nu naar de 6e.Is op zn minst creatief te noemen.
Ik hou er rekening mee dat het de 6e kan zijn. eisprong dacht ik gevoeld te hebben maar kan ook innesteling geweest zijn. Was de 1e keer na stoppen pil. Maar wel een korte cyclus en een vreemde negatieve test de week ervoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Cwen het volgende:
[..]
Hou je er ook rekening mee dat Olli eerder rond de 6e zal komen of niet? Wist je wanneer je eisprong was? Geheugen is een zeef...
Herkenbaarquote:Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Suusz het volgende:
[..]
Even vraagje; hebben jullie ook zo'n (enorme) dorst?
Ik dronk voor mijn zwangerschap altijd wel iets te weinig. En het lijkt me nu ook wel gezond om meer water te drinken nu, maar ik heb voor mijn gevoel echt de hele dag dorst. Ik klok hele glazen water achter elkaar weg. Vaak plassen moest ik natuurlijk al, maar dat is nu ook wel erg vaak ( +/- 4-5 keer per nacht). Het lijkt me op zich wel normaal met deze termijn, maar heb ook wel eens gehoord dat als je bv diabetes hebt ook erg veel dorst hebt?
Oh, spannend! Het is gewoon al bijna zo ver!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik heb de bibbers voor donderdag, dan wordt er een datum gepland, die heel ws binnen een week zal zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gatver! dat is klote! Dat wil je dus écht niet nu..quote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
Ohhh MabawaIk kan me voorstellen dat de tranen je hoog staan dan! Maar, idd, wel een leuke anekdote
Ik ben nogal enorm in shock, ineens een bombshell gekregen op m'n werk, iets met m'n contract. Kan er helaas niet veel over zeggen nog, behalve dat er een aantal hoge mensen keihard voor me aan het knokken zijn (al een tijdje, maar waar ik nu pas over hoor). Bluh.
Oja natuurlijk. Ik ga mijn best doen hoor!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Hilzillah het volgende:
Oh jeetje Mabawa! Dat is idd niet de meest practische kotsplekkut Kassa muts!
Blij geen bloed meer KD
Dorst, ook check.
En kiwi, je was toch niet vergeten dat je voorkeurs datum 9 juli wasvriendinnetje is definitief afgevallen als verjaarsbaby. Die ligt in ziekenhuis met trombosebeen. Dus je bent mn laatste hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
Ohhh MabawaIk kan me voorstellen dat de tranen je hoog staan dan! Maar, idd, wel een leuke anekdote
Ohh, dit is zo bekend in je spoiler! Had ook zo'n situatie en heb nog een contract tot eind oktober , maar geen idee wat daarna gaat gebeuren... Het is echt ruk. Sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
Mwoa het is niet zo dat hij het geld niet heeft..hij denkt gewoon dat hij me wel aan het lijntje kan houdenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kun je nu ook niet gebruiken bla.
Kun je een betalingsregeling voorstellen zo van iedere maand 50 euro of welk bedrag je ook redelijk vindt. Anders krijg je wellicht nooit iets.
Ja oehoe, lig ik hier helemaal stuk te gaan op m'n ligbedje met m'n mocktail. En hoi! De WIFI doet het op wonderbaarlijke wijze ineens hier en ik miste jullie.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
Nieuw hoogtepunt deze zwangerschap: kotsen in de Gamma. Gelukkig had vriendlief wel een verfrolbak in z'n handen
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
Nieuw hoogtepunt deze zwangerschap: kotsen in de Gamma. Gelukkig had vriendlief wel een verfrolbak in z'n handen
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
Vervelend GotC.. Hopelijk valt het mee. Heb je een vast contract?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had helaas geen geluk. Bij mij in de organisatie was er nooit twijfel over mijn contract verlenging, alleen is er 3 weken geleden het besluit van hogeraf gekomen dat er geen tijdelijk contracten verlengd mogen worden vanwege economische redenen.. Dus samen met de andere collega's die ook net verlengd moesten worden viel dit negatief uit. Positieve eraan is dat ik wel een klein weekje eerder verlof had ipv van met 36 weken. Nu kan ik me lekker helemaal focussen op de buikbaby en straks over een paar maanden gaan we weer rustig rondkijken..
Projskippy, lekker genieten van je vakantie!
Zo ga ik het denk ik ook doenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ooh skips, klinkt heerlijk!
En mawaba..hier is het grove werk ook door hulptroepen gedaan hoor, ik heb zelf alleen de leuke dingen gedaan
En succes me de kleur twijfel hihi
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:50 schreef Suusz het volgende:
[..]zie het zo voor me! Goed dat je niet bij de toiletpotten liep
Dat bedacht ik me ook vanmorgen ja, gaat echt super snel! Gaat eigenlijk erg goed, geen grote klachten buiten de gebruikelijke kleine kwaaltjes (maagzuur, pijn in rug, slechter slapen)..Buikbaby groeit verder goed gemiddeld, alle checks bij de verloskundige etc waren tot nu toe ook goed, dus mag zeker niet klagen!quote:Op maandag 1 juli 2013 17:54 schreef Mabawa. het volgende:
[..]Toen ik me een beetje misselijk begon te worden grapte ik nog over de wcbrillen die in het gangpad op planken waren gemonteerd. Halve minuut erna trok ik die bak uit vriends handen.
Hoe gaat het met jou? Dit is je uitgerekende maand
Ja, die van jou sowieso. Ben heel benieuwd wat jouw datum gaat worden! Bij mij kan het een juli of een augustus baby wordenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:59 schreef Kiwisoep het volgende:
Wat rot Suusz van je werk. Nu eerst maar eens genieten van de komende baby, jeeee onze bevalmaand waarschijnlijk!
Hoe zit het met jullie, doen jullie nog een beetje wat op een dag?
Toch maar even weggehaald omdat het voelt als modder gooienquote:Op maandag 1 juli 2013 18:07 schreef ProjSkippy het volgende:
Bla, is het iemand met wie je verder wel een goede band hebt? Zo nee, dan zou ik het op papier zetten en dreigen met een advocaat als het niet voor datum x betaald is.
Wat een gek ideequote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef Kiwisoep het volgende:
@sylver
Ja en dan staan jullie ineens bovenaan!
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:47 schreef GotC het volgende:
Suusz, wat klote van je werk..vooral omdat je altijd zicht had op verlenging. Maakt het extra zuur..Als er van beide zijden getekend is, sta je heel erg sterk. Heel erg. Dus ik hoop dat ze het snel oplossen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
Yup, beiden ondertekend. En een maand geleden door mij afgegeven en verwerkt door HR. Dus ze moeten kappen met zo idioot te doenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef Cwen het volgende:
[..]
Als er van beide zijden getekend is, sta je heel erg sterk. Heel erg. Dus ik hoop dat ze het snel oplossen!
Dat wilde ik net gaan zeggen inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef Cwen het volgende:
[..]
Als er van beide zijden getekend is, sta je heel erg sterk. Heel erg. Dus ik hoop dat ze het snel oplossen!
Waarschijnlijk hoor ik pas iets in oktober... Maar ik zou niet weten waarom ze 6 maanden (mei t/m oktober) zouden verlengen waarvan ik er sowieso 4 (en door de BI dus 5) niet zou werken, als ze me niet in dienst willen houden? Dus ik zie het wel, ga me er niet druk om maken.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wanneer hoor je eigenlijk iets cwen, of weet je dat niet?
Even een vraag, mag vitamine b gewoon onbeperkt geslikt worden tijdens de zwangerschap?
Mijn moeder zegt dat et dr verstandig leek als ik dat ging slikken. Maar dat zijn tabletten et vitamine b1, b2,b6 n b12 met magnesium en foliumzuur..vaak wel 200 tot 300 % van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid...
Volgens mij kan een teveel aan vitamine b6 wel schadelijk zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Even een vraag, mag vitamine b gewoon onbeperkt geslikt worden tijdens de zwangerschap?
Mijn moeder zegt dat et dr verstandig leek als ik dat ging slikken. Maar dat zijn tabletten et vitamine b1, b2,b6 n b12 met magnesium en foliumzuur..vaak wel 200 tot 300 % van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid...
Ik heb de kids-versie van het huismerk van Kruidvat. Die is geschikt voor zwangeren. Ik had eerst een complete mama-vitaminepil, maar die was zo groot dat ik ze met heel veel moeite wegkreeg waardoor ze me erg tegen gingen staan.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wil ik ook!!!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef angelatje het volgende:
Oja en heb een voedingskussen gekocht met balletjes
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:40 schreef Hilzillah het volgende:
dus ik ben niet de enige die het niet onthoud...
Is het nog wel een beetje vol te houden fr?
Dat wat onder mijn naam staatquote:Op maandag 1 juli 2013 22:49 schreef Suusz het volgende:
Angelatje, ik vond de babydump in Beverwijk ook heel erg tegenvallen. Kregen nog verkeerd advies ookBabypark is een hele mooie winkel, maar merk dat de spullen bij babydump toch steeds iets goedkoper zijn
. Dus laatste maanden ben ik vaste klant bij babydump in Roelofsarendsveen
Fr, wat is een ticker? Hier ook 3 verschillende apps, leuk om bij te houden wat er elke week gebeurd, gewicht bij te houden, straks als weeen timer etc. En door de apps weet ik inderdaad ook altijd welke week ik ben
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:55 schreef Mabawa. het volgende:
Och FR
Hilz, je bent in ieder geval goed gegroeid! Maar nog steeds mooi slank
ik heb vandaag zeeman hipsters gekocht voor na het werpen. Maat l. hoop dat ze passen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef Kiwisoep het volgende:
Hilzillah, onderhand kijk ik de dagen van de kalenderEn hou ik me bezig met onderbroekenissues. Tijd voor een baby lijkt me. Maar 9 juli zou wel precies 39 weken zijn, wat ze willen.... Ben benieuwd.
Onderbroeken, tja... Ik draag de hipsters van de HEMA standaard al, en in maat L, dus geen issues hierquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
ik heb vandaag zeeman hipsters gekocht voor na het werpen. Maat l. hoop dat ze passen.
thumbs up voor de 9e hè
Oh en dit. Ik ga me niet eens wagen aan andere want heb dikke billen en dan mag ik waarschijnlijk meerdere x-en gaan zoekenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef Cwen het volgende:
[..]
Onderbroeken, tja... Ik draag de hipsters van de HEMA standaard al, en in maat L, dus geen issues hier. Die passen nog en vast na de geboorte ook!
En de Zeeman hipsters... Die moest ik in XL
Oh my gawd!!! Die is cute!! Prijs technisch gezien een pietsie boven het budget helaasquote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef Mabawa. het volgende:
Oh enne Hilz
http://nelly.com/nl/baby/(...)=1786892184893948928
Misschien ken of zelfs heb je m al, maar ik moest aan je denken!
Dan heb ik ze denk ik te klein gekocht. heb een beetje dikkere billen gekregen dus dan past L vast niet. Morgen even ruilen. Ik pas nu alles ook nog. Alleen draag ik alleen strings. Lijkt me niet prettig. na bevallingquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef Cwen het volgende:
[..]
Onderbroeken, tja... Ik draag de hipsters van de HEMA standaard al, en in maat L, dus geen issues hier. Die passen nog en vast na de geboorte ook!
En de Zeeman hipsters... Die moest ik in XL
Ja dat is niet zo gek. Vond het ook overdreven voor een rompertje. Wie weet in de sale.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh my gawd!!! Die is cute!! Prijs technisch gezien een pietsie boven het budget helaas
Ik heb ooit eens jaren geleden een shirtje bij de zeeman gekocht omdat er een vos op stond. Maatje 86. dus ooit kan hij hem aanquote:Op maandag 1 juli 2013 23:16 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo gek. Vond het ook overdreven voor een rompertje. Wie weet in de sale.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens jaren geleden een shirtje bij de zeeman gekocht omdat er een vos op stond. Maatje 86. dus ooit kan hij hem aan
Zou het even checken, maar ik vind ze echt bedrieglijk klein vallen. Zo gemeenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan heb ik ze denk ik te klein gekocht. heb een beetje dikkere billen gekregen dus dan past L vast niet. Morgen even ruilen. Ik pas nu alles ook nog. Alleen draag ik alleen strings. Lijkt me niet prettig. na bevalling
Lekker zachtquote:Op maandag 1 juli 2013 23:25 schreef Cwen het volgende:
[..]
Zou het even checken, maar ik vind ze echt bedrieglijk klein vallen. Zo gemeen.
Mabawa, hier weliswaar zo blank als maar zijn kan, maar ik heb flinke heupen en een flinke kont, dus hetzelfde punt idd.
Er zat ook een app.tussen die vond dat als je in week 1 ongesteld was, je eind week 2 je eisprong had en dus aan het begin van week 4 kon testen. Die heb ik er meteen maar weer afgegooidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
als die apps allemaal iets anders aangeven, dan gaan ze uit van een ander aantal dagen van je menstruatie cyclus
tenminste, dat ging er bij mij mis. Dus toen ik dat heb aangepast klopte het wel weer
Leuk hoor!! volgens de I'm expecting app is mn weight gain excessive! *troost chocola pakt*quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:48 schreef GotC het volgende:
Oh en qua apps heb ik alleen I'm expecting. Had eerst een boel verschillende apps, maar gebruikte ze toch niet
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:34 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Leuk hoor!! volgens de I'm expecting app is mn weight gain excessive! *troost chocola pakt*
En goedemorgen all! Ik heb vannacht over harry potter gedroomd.
En mijn poes is een semi baas! ze eet spinnen! (maar wel alleen als het haar uitkomt)
ik ben gemiddeld qua gewicht dat komt normaal nooit voorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:40 schreef GotC het volgende:
Hahaha volgens die app mag ik nu 4-7kg zijn aangekomen!/fail
Geef die chocola maar door Hillz!
dan wil ik niet weten hoe mijn groei van de afgelopen 4 weken bestempeld wordtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:40 schreef GotC het volgende:
Hahaha volgens die app mag ik nu 4-7kg zijn aangekomen!/fail
Geef die chocola maar door Hillz!
Ik sta er ook meer voor de lol af en toe op de weegschaal staan. Die kg's gaan er straks wel weer afquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik weeg niet meer ..komt allemaal wel goed als ik bevallen ben.
Ideale redenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:47 schreef Hilzillah het volgende:
ik max 12, en ben er 17 bijgekomenmaar vond mezelf een beetje 'te' slank in november... (dus ik dacht 'goh, ik wordt maar zwanger'.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:42 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe mijn groei van de afgelopen 4 weken bestempeld wordt
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ik ben gemiddeld qua gewicht dat komt normaal nooit voor![]()
quote:
Leuke droom?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:34 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Leuk hoor!! volgens de I'm expecting app is mn weight gain excessive! *troost chocola pakt*
Gaat toch hard dan ineens, hequote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:00 schreef Spewey het volgende:
Leuke app, weight gain is low (nog -6.7 kilo) en ik zie dat ik vandaag exact 28 weken ben dus nog 84 days te gaan heb...
Wow, nog 84 dagen om eens aan de babykamer te beginnen, hoewel hij eerst in de co-sleeper naast me ligt wil ik toch wel dat de kamer af is, het begint ineens te kriebelen
Happy end?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:34 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
En mijn poes is een semi baas! ze eet spinnen! (maar wel alleen als het haar uitkomt)
Dat scheelt natuurlijk ook een hoopquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:07 schreef Kiwisoep het volgende:
Hier een moeke hihi
Nee serieus, ik zit nu op plus 20 ofzo (of meer). Maar echt te gek heb ik niet gedaan, bewegen is niet echt een optie. Maar normaal een superactief beroep, werk valt ineens af en dus ook stuk minder bewogen.
Zal ff buikfoto plaatsen
Auw!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:11 schreef DJMomo het volgende:
Post Sjaak is het ook goed gekomen. -3kg dan before. Twee borstontstekingen hielpen aardig mee
Dus maak me geen zorgen hoor. Was allern verbaasd hoe hard t gaat!
Dat dus. Gewoon normaal doen tijdens je zwangerschap maar ga vooral alsjeblieft niet lijnen of enorm op je intake letten als je nog zwanger bent. En bij voorkeur ook niet als je borstvoeding geeft. Gewoon normaal eten en niet teveel snoepen/snacken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
bij D 19 kilo aangekomen en na 3 maanden was ik weer zo goed als de oude.
Dus nee inderdaad...het gaat niet vanzelf maar met een beetje moeite kom je al een eind.
Ik denk dat je je daar tijdens je zwangerschap niet te druk om moet maken (en nee dat betekend niet dat je je onbeperkt kuntvolvreten)
Dat hangt er een beetje vanaf welke vitamine B het is?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
@mignonne, nu je toch hier bent..weet jij of teveel vitamine B kwaad kan tijdens de zwangerschap?
of plas je dat uit als het teveel is?
Dat was ik iddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:55 schreef Hilzillah het volgende:
Het maakt mij ook niet zo veel uit hoeveel ik aankom eigenlijk. Net als wat GotC zegt.. Het gaat er toch allemaal wel weef af.
Weet je al wat je wil spewey? mbt kamertje?
Verrassing bubs!was jij nou diegene met een maagband / bypass? Of verwar ik je met iemand anders
![]()
hm.. zo uit mijn hoofd was het een tablet met samenstelling van vitamine b1, b2, b6, b11 en b12..samen met foliumzuur en magnesium.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf welke vitamine B het is?
De meesten plas je wel weer uit ja, maar er zitten wel wat mitsen en maren aan.
Te hoge vit. B11 kan een tekort aan B12 maskeren, maar dan heb je het wel over forse tekorten b12. Het gaat wel om foliumzuur uit supplementen, niet uit natuurlijke voeding, van die laatste kun je niet teveel nemen.
Teveel aan B3 en B6 kan leiden tot vaatverwijding en zenuwaandoeningen. Ik weet niet in hoeverre dat invloed heeft op bijvoorbeeld de doorbloeding van de placenta en bij welke hoeveelheid het wel invloed heeft.
Teveel B5 geeft wat klachten zoals diarree, zolang je jezelf niet uitdroogt is dat vooral lastig maar niet erg.
Belangrijkst is vooral om niet teveel vitamine A binnen te krijgen.
Meestal moet je best wel je best doen om echt een teveel-teveel te hebben. Maar omdat je zwanger bent zou ik zelf denken dat je t best gewoon inderdaad maar een multivit voor zwangeren kunt nemen als je graag iets wilt slikken, dan weet je zeker dat je qua samenstelling en hoeveelheid goed zit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hm.. zo uit mijn hoofd was het een tablet met samenstelling van vitamine b1, b2, b6, b11 en b12..samen met foliumzuur en magnesium.
ik ga maar gewoon een multivitamine slikken denk ik
Ik begrijp wel dat het er niet vanzelf afgaatquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:04 schreef mignonne het volgende:
[..]_!
voor niks gaat de zon op darling
gemiddeld
3,5 kg baby
1 kg extra vocht
1,5 kg extra bloed
2,5 kg placenta/baarmoeder/vruchtwater
nog een beetje voor groei van je borsten etcetera en nog een kilo of 3 aan vetreserves.
In principe verbruik je extra kcal bij het geven van borstvoeding, zo'n 500 meer dan je normaal doet, maar niet iedereen valt daarmee afheel fijn.
Als je echt meer aankomt dan de 'aanbevolen' 12 kg en je houdt niet enorm veel vocht vast dan kun je toch best actief iets gaan ondernemen lees: extra rondjes wandelen vanaf zo 3 maanden post partum ofzo, niet teveel snaaien en snoepen. Verder gezond en voldoende eten. anders verander je langzaam in een moeke
Zo een had ik vannacht. Het was alleen niet met een jongen maar met een stel meiden, en gewoon openbaar, dus ik schaamde me kapot toen ik wakker werdquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Zo een had ik vannacht. Het was alleen niet met een jongen maar met een stel meiden, en gewoon openbaar, dus ik schaamde me kapot toen ik wakker werd![]()
.
Ha!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Zo een had ik vannacht. Het was alleen niet met een jongen maar met een stel meiden, en gewoon openbaar, dus ik schaamde me kapot toen ik wakker werd![]()
.
Okay, dan is het me duidelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is ook zo Hilz. Het is toch zwaarder voor het kindje. Maar 7 jaar geleden was dat geen reden iig.
Ja best ruk. Was toen ook wel snel klaar met dat borstvoeding gebeuren.quote:
Ik heb het al meerdere malen aangegeven maar volgens het z-huis niks ernstigs. Ik meld het vrijdag weer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dat denk je? ik zou toch wel even zekerheid willen hebben als ik golven bloed zou spugen!
Laten we het erop houden dat hij het probeert.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ah dat heb ik ff gemist. Getsie. Die bloedsmaak zal de misselijkheid niet beter maken denk... Zit je iig ff niet mee. Wel een beetje steun aan je man/vriend nu?
Ja ga zeker vlot aan de bel trekken. Ook bij kraamzorg intake aangeven dat ik een bv expert wil. En weet mijn weg naar het topic en bv cursus te vinden waar ik ook mijn zorg tzt wil bespreken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
Bij tepelkloven even hulp inschakelen van een lactatiekundige.![]()
Sowieso als je borstvoeding wil geven is het heel slim om een cursus te volgen en al wat meer info tot je beschikking te hebben. En vooral dingen vragen in het OUD / Borstvoeding deel 165
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Droom was heel gek Sylver, Ik moest me met andere personages uit het boek verstoppen voor 'iets' en dat deden we door rondjes te vliegen om een vierkant blok. Beetje het spelletje wat je met kinderen speelt. Zorgen dat je net de hoek om bent als het kindje bij de andere hoek bent.![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
.
Haha, wat kan je toch raar dromen als je zwanger bentquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:30 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ha!
Ik droomde vannacht over de vriend van mijn 'stief'zusjeVoelde me ook nogal schuldig toen ik wakker werd. Maar het was wel heel leuk
Hilz! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:05 schreef Hilzillah het volgende:
Oh en ik vergeen helemaal het belangrijkste![]()
Ik ben vriendintante geworden vandaag!
![]()
Vriendinnetje is vanmorgen voor de 2e keer mamma geworden van Meisje J.osephine
Ik wil het ook gaan proberen (heb alleen geen cursus gedaan, hoop dat dat de geen belemmering is)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:05 schreef Kiwisoep het volgende:
Cursus heb ik gedaan. Gewoon ff nieuwsgierig wie van de zwangeren wel of niet van plan is. Meesten schrijven natuurlijk nog niet in het bv topic. Maar ik kom me zeker melden hoor!
Ah getsie, dat maakt het extra rotquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat de littekens van mijn keelamandelen open gaan als ik spuug. In ieder geval op die plek doet het dan heel erg zeer.
Iddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pff ..nou kan me ondertussen helemaal voorstellen dat zwanger zijn voor jou niks leuks meer is
Zelfde hierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
Heb er zin in. Vooral omdat ik heel benieuwd ben hoe het gaat lopen. Juist omdat ik zo stellig ben dat ik bv wil geven en het liefst zo lang mogelijk en de eerste dagen desnoods elk uur en en en en... ben ik stiekem best weleens bang dat ik daar keihard op terug zal komen. We zullen zien.
Ik mag er vrijwillig gaan liggen als ik het niet meer trek maar dat zie ik niet zitten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:48 schreef GotC het volgende:
Jeetje FR..golven bloed! Het ziekenhuis zal het wel beter weten, maar bijzonder dat ze zeggen dat het niks ernstigs is
Zien ze niet wat dit met jou doet? Als persoon?
Bv..ik wil het zeker proberen. Lees nu al regelmatig mee in het bv-topic, echt top hoe er daar hulp en tips worden gegeven! Verder hoop ik op wat kennis van m'n moeder aangezien zij verloskundige (en pro-bv) is geweest. Ik ben alleen niet zo stellig in het geven van bv als Mabawa.
Ik denk dat het wel zou helpen om info te hebben die juist is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Sylver_ het volgende:
Ik wil het ook gaan proberen (heb alleen geen cursus gedaan, hoop dat dat de geen belemmering is)
Ik heb wel http://www.borstvoeding.com helemaal leeggezogen mbt tot infoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel zou helpen om info te hebben die juist is.
Zo had ik een kraamhulp die van mening was dat vaker voeden dan om de 3 uur niet kan.
Dat je moest stoppen na een bepaald aantal minuten voeden etc.
En dat is gewoon onzin.5
Het is handig om te weten wat wel waar en niet waar is.
Maar je moet nog wel een week of 13. Is jouw slokdarm niet enorm aan het ontsteken door al het spugen? Daar moeten ze wel iets mee proberen hoor want golven bloed mee spugen is niet de bedoeling. Het lijkt me stug dat je amandel-littekens het zijn, tenzij je afgelopen week geopereerd bent ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik mag er vrijwillig gaan liggen als ik het niet meer trek maar dat zie ik niet zitten.
En ik denk vrijdag te horen dat ik niet tot de 40wk hoef door te lopen. Dat had hij de vorige keer ook gezegd maar goed nu kan inleiden moeilijker.
Hilz surogaattante wat leuk. Wanneer mag je baby snuffelen?
Ik hoor het vrijdag wel. Ik wil ook vragen of hij gewichtsschatting wil doen en ben benieuwd naar de liggen. Ik heb nog niks van draaien gevoeld. Maar goed volgens mij is er ruimte zat dus voel ik dat ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef Kiwisoep het volgende:
Das wel een pak van je hart denk FR. Maar ook wel een contrast juist na jouw vorige zwschap denk ik.
Ik heb het gevoel dat ik de hele ochtend bukken-omhoog ben gegaan in mijn onderrug/heup/bekken. Auw. Is dat indalen?
Dank je voor je mening.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar je moet nog wel een week of 13. Is jouw slokdarm niet enorm aan het ontsteken door al het spugen? Daar moeten ze wel iets mee proberen hoor want golven bloed mee spugen is niet de bedoeling. Het lijkt me stug dat je amandel-littekens het zijn, tenzij je afgelopen week geopereerd bent ofzo.
Als je slokdarm ontstoken is en je doet daar niets mee kan er flink littekenweefsel ontstaan en dat kan later in je leven weer voor problemen zorgen. K zou het wel heel expliciet blijven aankaarten bij je gyn.
nouja ik bedoel meer van okay misschien hoef je niet door tot 40 weken maar dan moet je toch wel door tot een week of 38. Das ook nog best een eind. Succes ermee want het lijkt me loodzwaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je voor je mening.
Ik moet nog 15 wk en ga het zeker weer vrijdag aankaarten.
Operatie is al jaren geleden maar ik heb er wel flinke littekens aan overgehouden die sowieso erg gevoelig zijn.
Belangrijk is dat je baby een grote hapt neemt en de tepel goed in zijn/haar mondje heeft. Ik heb wel een duidelijk foto maar die's wel een beetje privéquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:56 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik heb wel http://www.borstvoeding.com helemaal leeggezogen mbt tot info
Maak me wel een beetje zorgen om aanleggen, dat kan je geloof ik ook verkeerd doen waardoor het niet lukt?
Ah bedankt! Ik zal idd als ik twijfel dan een lactatiekundige bellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Belangrijk is dat je baby een grote hapt neemt en de tepel goed in zijn/haar mondje heeft. Ik heb wel een duidelijk foto maar die's wel een beetje privé. Je kraam helpt je er (als het goed is) goed bij en als je twijfelt zou ik al snel een lactatiekundige bellen. De eerste dagen kunnen idd lastig zijn, je baby en jij moeten het allebei leren.
Zou best kunnen, denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef Kiwisoep het volgende:
Das wel een pak van je hart denk FR. Maar ook wel een contrast juist na jouw vorige zwschap denk ik.
Ik heb het gevoel dat ik de hele ochtend bukken-omhoog ben gegaan in mijn onderrug/heup/bekken. Auw. Is dat indalen?
Is het ook. Althans ik vind het zelfs fysiek zwaarder dan met Ean. Ik heb nu door die breuk in mijn middenrif heel veel maagzuur. En daarom wil ook echt geen 3e meer. Dus vriend of ik mag onder mes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
nouja ik bedoel meer van okay misschien hoef je niet door tot 40 weken maar dan moet je toch wel door tot een week of 38. Das ook nog best een eind. Succes ermee want het lijkt me loodzwaar
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier helaas geen borstvoeding. Mag niet met mijn vitamines helaas.
Ik moet vitamines bij slikken vrij hoge doses. Waaronder vitamine a, die dosis is veel te hoog voor de baby. Heb ik al met een lactatiekundige etc uitgezocht.quote:
Ik vind dat ze in die tijd meer kan schoonmaken. En je moet er echt wel bij blijven anders doet ze niet veel heb ik het idee. Dus morgen mag vriend erbij blijven en ga ik met Ean zijn v-dag taart ophalen en boodschappen doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:24 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil wel graag BV gaan geven. Een cursus heb ik er niet voor gevolgd. Mijn schoonmoeder is kraamverzorgster met een borstvoedings diploma. Het klinkt heel denigerend maar ben vergeten hoe het heetZe mag ook die cursus uitleg geven op de BV avonden iig.
Jeetje FR. Zwanger zijn is voor jou helemaal geen blijde verwachting! (Wel voor het kleintje natuurlijk maar alle toestanden er omheen.) Bied de schoonmaakmevrouw wel genoeg hulp? Als in, dat het werk voor jou minder wordt?
Ik heb net mijn foto studio een sopje gegeven en kast opnieuw ingedeeld. Billieboekenkast is naar Olli zijn kamer verhuisd dus het was nogal een chaos. Morgen komt mijn andere zwangere vriendin om buik foto's te maken. Gewoon voor de leuk, geen opdracht. En als tegenprestatie gaat ze mij ook fotograferen. Ik ben benieuwd!
Ik vroeg dat. De volgende keer toch op handen en knieën gaan zitten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:18 schreef Kiwisoep het volgende:
Bij jou is er dus echt een reden waardoor de baby ligt zoals hijzij ligt, de baarmoederafwijking? Ben benieuwd dan inderdaad, of je bij de kleine kans hoort waarbij de baby nog zou draaien.
Ik weet niet wie het vroeg maar gisteren vermoedde ik inderdaad een draaipoging van ons meisje. Later deed ze het ook waar mijn vriend bij was, en lag ze letterlijk dwars. Zeer!!! Uiteindelijk ging ze 'gelukkig' ook weer terug. Men wat word je daar misselijk van. Ze had nog ff niet door dat ze ruimtegebrek had denk ik.
Stiekem vind ik nu dat ze niet meer hoeft te draaien, ik heb me nu voorbereid op een ks. Al weet ik wel dat een bevalling beter is, maar wat lijkt het me lullig als je straks daar ligt, nog ff laatste echo... en baby gedraaid. Zou je naar huis gestuurd worden, denk het wel he?
Balen is dat zeg! Dat je haar echt achter de vodden moet zitten. Ze is er toch verdorie niet voor niks. En als er in die tijd dan nog niks gedaan wordt schiet het ook niet op! Anders om een ander vragen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in die tijd meer kan schoonmaken. En je moet er echt wel bij blijven anders doet ze niet veel heb ik het idee. Dus morgen mag vriend erbij blijven en ga ik met Ean zijn v-dag taart ophalen en boodschappen doen.
Wat fijn dat je moeder kraamverzorgster is. Die kan je dan mooi helpen en ook na de kraamtijd nog met vragen.
Ik ben al heel blij dat deze redelijk beweegt. En nu klink ik heel ondankbaar maar ik word er wel heel erg misselijk van. Ik denk dat er tegen mijn maag geduwd wordt.
Veel plezier morgen bij de foto's. Ik twijfel nog over een shoot deze keer. Bij ean was het niet zo'n succes dus nu weet ik het nog niet.
Zou best kunnen. Toch handen en voeten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:51 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik weet niet of ze het echt probeerde hoor maar het leek er ff op. Ze ging ook zelf weer terug dus ws ging het niet?
Dat is het nadeel. Deze krijgt klusjes van een 'baas' een zwart uitbetaalde wordt eruit geknikkert als ze haar best niet doet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:44 schreef ferrari_rood het volgende: Ik wil d'r deze week nog een kans geven. De huishoudelijk hulp die wij zelf een poosje gehad hebben werkte harder. Maar goed dat was niet geheel wit natuurlijk.
Ah, checkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leuke spulletjes Cwen!
Sylver_ een sticker erbij![]()
Ik slik nu geen extra vit a, maar na de geboorte moet ik wel weer beginnen.
Thanksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:02 schreef Hilzillah het volgende:
Cwen! Die nachthemden zijn geweldig! Die zou ik dus ook gewoon eigenwijs aantrekken als jurk![]()
Vestje is ook een schatje
Sylver een sticker er bij!
Daar ben ik niet zo zeker van hoor, de mijne is bij voorbaat al de helft van die van jou he!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:26 schreef Kiwisoep het volgende:
En sull, bij jou is er nog ff iets meer ruimte denk ik hihi
Uterus unicornis is de nederlandse benaming. En geeft verder niets hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:36 schreef Kiwisoep het volgende:
Leuke leren slofjes ook in de shop! Nouja ik bestel maar niks ivm levertijd. Kan altijd nog...
Oja natuurlijk Sull, sorry. Heeft de afwijking aan je bm een naam?
Nouja, Nederlands...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:44 schreef Sull het volgende:
[..]
Uterus unicornis is de nederlandse benaming. En geeft verder niets hoor
Ehm ja... je hebt helemaal gelijk! Nederlands is "halve baarmoeder"quote:[img]http:ookzizine.net/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef Cwen het volgende:
[..]
Nouja, Nederlands.... Het is de medische term en het is eigenlijk Latijn
En ja, dat boekje is super!
Volgens mij is het maximaal 8 per uur. Probeer rust te houden, misschien even lekker douchen of in bad?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:24 schreef Mabawa. het volgende:
Nou Momo, dat haal je nu vast goed in!
Pfff ik realiseer me net dat ik al de hele avond harde buiken heb. Hoewel ik ergens twijfel of het wel harde buiken zijn kan het eigenlijk niet missen. Het komt en gaat en is echt een vervelend menstruatiegevoel. Hoeveel mag je er eigenlijk hebben met 19 weken?
Ik ga zo maar een lekkere warme douche nemen en naar bed.
Tijdens het vruchtbaarheidstraject ontdekt, zwanger geworden van de 9e en laatste IUI poging. Risico's zijn er zeker, maar we zijn blij met elke week die ik voldraag, maar tot op heden gaat het super hoor!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef Kiwisoep het volgende:
Ook ff ingelezen, en best een moeilijke naam hihi. Maar das niet niks Sull. Wisten jullie dat al? En spontaan zwanger geworden? Hopen dat je de zwangerschap gewoon kunt voldragen
Doe je kalm aan Mabawa?
Ja stom dat weet ik dondersgoed natuurlijk. Waarom ben je ineens een noob als t om jezelf gaat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Cwen het volgende:
Ik sluit me aan bij de rest, Mabawa! Lekker in bad en naar bed, kruik erop. Voor de check: harde buik voelt als een bal in je buik, heel gespannen rondom als j erop duwt. Als het echt niet overgaat, kun je best even bellen met je vk.
Probeer op tijd je activiteitenniveau aan te passen, voor je het weet zit je tjuis, daar heb je ook niets aan. Niet alleen 's avonds rustig aan doen dus!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja stom dat weet ik dondersgoed natuurlijk. Waarom ben je ineens een noob als t om jezelf gaat?Ik hou t wel even goed i n de gaten.
Ze had het nu alleen over een suikertest maar daar zou ze volgende keer op terugkomen, want dan ben ik 21 wekenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:36 schreef Sylver_ het volgende:
Bedankt voor de stickers dames
Angelatje, ook een sticker voor jouMoet je ook een glucosetest met zo'n suikerdrankje?
Net even een beetje ingelezen in uterus unicornus, kende ik nog niet. Stuitligging gebeurt dan wel vaak las ik.
Mabawa, heb je vandaag misschien te veel gedaan? Ik meen me ook te herinneren dat het er maar 8 per uur 'mogen' zijn. Warme kruik of bad/douche zou wat moeten helpen en rust nemen idd
Tip, drink het drankje in 1x op, zonder pauze als het ff kan. Ik vond alleen de nasmaak viesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:37 schreef Spewey het volgende:
Klote FR dat het spugen nog zo bizar veel is ondanks alle medicatie. Ik prijs mezelf maar gelukkig dat de medicatie hier wel helpt, 1 keer maar in Spanje hoeven spugen.
M'n enkels ben ik nu 3 weken kwijt, ik vind deze benen met tenen maar stom
Morgen het vieze suikerdrankje, best zenuwachtig voor, heb een mega buik en altijd dorst..
Ik ook, was het enige waar ik al jaren over droom voor in de kinderkamer..maar kan geen leuke vinden die niet gelijk 300+ euro isquote:
Dank! Had net je tip gelezen voor ik het drankje kreeg en Omfg wat was het smerig en dan heb je 1 beker leeg en giet ze de rest van het flesje er ook in en dan moet je nog een keerquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Tip, drink het drankje in 1x op, zonder pauze als het ff kan. Ik vond alleen de nasmaak viesBen benieuwd naar je waarden! Succes!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:08 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dank! Had net je tip gelezen voor ik het drankje kreeg en Omfg wat was het smerig en dan heb je 1 beker leeg en giet ze de rest van het flesje er ook in en dan moet je nog een keer
Nu een uur stil zitten
Dat vond ik ook zo gemeen, dat je denkt dat je er bent en dan blijkt dat de rest van de fles ook nog moet... en dan heb je dus vanzelf een pauze er in zitten en is het viezer dan vies!quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:08 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dank! Had net je tip gelezen voor ik het drankje kreeg en Omfg wat was het smerig en dan heb je 1 beker leeg en giet ze de rest van het flesje er ook in en dan moet je nog een keer
Nu een uur stil zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |