Klinkt toch wel postief in mijn oren, zelf rustig geworden en de taxi rit goed gegaan. Ik duim voor nog veel van zulke goede taxiritten en wat meer rust voor hemquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef livelink het volgende:
Het was een redelijke dag. In de taxi was het heel goed gegaan, maar op school was hij heel druk geweest. Zo druk dat hij een tijdje bij de directeur heeft gezeten. Maar hij is wel uit zichzelf weer rustig geworden en daarna heeft hij de rest van de dag in de klas kunnen doorbrengen, dus dat was dan toch wel goed. Hij heeft wel eens hele dagen bij de directeur gezeten.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:57 schreef livelink het volgende:
(hoewel hij elke ochtend nog wel eerst snel naar zijn oude juf toe rent om haar een knuffel te geven).
Ehm, hoeveel invloed heb jij daarop Livelink? Reken jezelf niet te veel aan hè...quote:Ik heb veel geleerd van de periode van vorig jaar en heb me zelf heilig voorgenomen dat ik het dit jaar niet zo uit de hand zal laten lopen.
Ik bedoel meer dat we vorig jaar de signalen genegeerd hebben. Job vroeg ons al een paar weken heel dringend om hem uit die taxi te halen. Op dat moment dacht ik dat er geen alternatieven waren en dwongen we hem dus toch in die taxi. Toen het helemaal mis liep, bleek dat er toch wel alternatieven mogelijk waren, maar toen was het al wel zo mis gegaan dat hij vervolgens ook van de BSO is gestuurd. En dat was eigenlijk veel erger en dat is iets wat Job nu zelf ook nog steeds niet begrijpt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:46 schreef Moonah het volgende:
Ehm, hoeveel invloed heb jij daarop Livelink? Reken jezelf niet te veel aan hè...
Is het niet een idee om dat ene kindje te vragen en daar wat leuks mee te gaan doen als feestje dan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Nijna het volgende:
Kinderfeestje... volgende maand moet het er toch echt van gaan komen... M haar kinderfeestje.
Op zich heb ik wel wat ideeën, maar qua extra handen moet ik wel even gaan kijken wat het handigste is, thuis of hier in de buurt.
Maar daar is het feestjestopic voor, ik zit alleen een beetje met welke kindjes...
Want dat wisselt steeds of ze noemt gewoon wat namen uit haar klas van kinderen waar ze soms nog nooit mee heeft gespeeld of iets anders mee lijkt te hebben....
En ik weet niet zo goed hoe ik haar daarbij kan helpen, ik denk dat we er 1 hebben die ze consequent noemt, dat is haar grote liefde.
Misschien kan ik juf eens vragen of ze op school met bepaalde kindjes meer omgaat... Met dit soort dingen vind ik het dan wel lastig. Ze is vorig jaar 1 keer gevraagd voor een feestje van een klasgenootje en toen kon ze niet. Maar verder lijkt ze wat buiten de boot te vallen wat dat betreft...
Toch wil ze heel graag een feestje, hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ze mag 4 kindjes kiezen (inclusief zichzelf en zusje zijn dat er dus 6), of zouden jullie van minder uitgaan ofzo?
Nee hoor. Je hebt toch gejuicht om vorige week? Die is goed verlopen en dat neemt niemand jullie af.quote:
Oooh, dat snap ik heel goed Nijna!quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Nijna het volgende:
Maar evengoed toch een *slik* momentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |