SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gatverdamme man dat wijf zit onder de kanker man
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:43 schreef Voorzetsel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik die moet instellen
Ze maakt het je alvast gemakkelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laat haar maar hier komen, gaat ze nog commanderen ook
het was maar een garpje jongquote:
Voel je niks van.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een milfquote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze maakt het je alvast gemakkelijk
[ afbeelding ]
gewoon neequote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef Replicat het volgende:
1 doelpunt voor Spanje per anderhalve minuut, het kan nog steeds Spanje, nog niet opgeven
je bedoelt dat ze een kanjer is?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo gezegd.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij wil ook geen trio met 2 wijven. 'nuff said.
freezaquote:
Deze ambiance komt een beetje in de buurt met die van een gemiddelde feyenoord thuiswedstrijdquote:
81quote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoeveel minuten nog ? kijk op stream zonder klokje
90quote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie inderdaad zat lege stoeltjesquote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef eight het volgende:
[..]
Deze ambiance komt een beetje in de buurt met die van een gemiddelde feyenoord thuiswedstrijd
Beetje naar dat je niet naar Sporza wil kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
idd, ook alleen in toppers.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef eight het volgende:
[..]
Deze ambiance komt een beetje in de buurt met die van een gemiddelde feyenoord thuiswedstrijd
Ze hebben daar snacht's geen kabel-tvquote:Op maandag 1 juli 2013 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje naar dat je niet naar Sporza wil kijken.
Android 18quote:Op maandag 1 juli 2013 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is pokemon, je moest iets uit dbz zeggen
DBZ is gay.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is pokemon, je moest iets uit dbz zeggen
Mijn beoogde icon is 16kb te grootquote:
it is over 9000!!!!!!!!!!!!!quote:
haten op dbzquote:
Tnx for the infoquote:Op maandag 1 juli 2013 01:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks bezoekje brengen naar ONZ en KLB en dan mijn bedje in
Daar kom ik nooit mee aanzetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je komt toch niet weer aanzetten met je My Little Pony he?
Graag gedaanquote:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op maandag 1 juli 2013 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die lion king tekeningen maakt.
Je bent in de war met de arena.quote:
Mensen die haten op The Lion King zijn verstandelijk beperkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die lion king tekeningen maakt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:49 schreef Rozzje het volgende:
Maar ja boeien Duitsland pakt toch de WK ze hebben tenslotte GÖTZIL
Niks haat, jeugdsentiment. Maar op je 20ste nog dat gaan tekenen gaat wat te ver.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die haten op The Lion King zijn verstandelijk beperkt.
Doen Gotze en Neuer dat tegenwoordig samen?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:50 schreef KingRoland het volgende:
Rot toch opAls Duitsland tegen dit Spanje gaat piepen ze wel anders.
Met Mario Götze en Neuer als keeper.
Ik zie niet in waarom dat te ver gaat ?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks haat, jeugdsentiment. Maar op je 20ste nog dat gaan tekenen gaat wat te ver.
had hem toch snel editquote:Op maandag 1 juli 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen Gotze en Neuer dat tegenwoordig samen?
Dekker en Boogerd liggen nu op één kamer.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NEUERquote:Op maandag 1 juli 2013 01:50 schreef KingRoland het volgende:
Rot toch opAls Duitsland tegen dit Brazilie gaat piepen ze wel anders.
Met Mario Götze in de aanval en Neuer als keeper.
Spanje, Anti-voetbal, Feyenoorder...quote:Op maandag 1 juli 2013 01:51 schreef inZanity het volgende:
Heerlijke overwinning.
Eindelijk het anti-voetbal van Spanje afgestraft.![]()
Overwinning voor het voetbal!
De tweede is nieuw, dus zonder de eerste zijn hulp gaat het kutze.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het probleem.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat te ver gaat ?
Sorry, ik wil #team members nooit teleurstellen.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had hem toch snel edit
Je stelt me teleur Johannes
Nee hoor. Is gewoon leuk om te tekenen. Maar jij zal wel zo'n persoon zijn die tekenen kinderachtig vind, dus dat kan ik niet serieus nemen.quote:
Ow ja want daar staan de havenslaven bekend omquote:Op maandag 1 juli 2013 01:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies. Ik ben Feyenoorder, dus ik hou van mooi voetbal.
Vandaar dat het niveau bij Feyenoord de afgelopen jaren zo hard is gestegen, ze houden van mooi voetbalquote:Op maandag 1 juli 2013 01:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies. Ik ben Feyenoorder, dus ik hou van mooi voetbal.
Ik vind je comebacks maar matigquote:Op maandag 1 juli 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon leuk om te tekenen. Maar jij zal wel zo'n persoon zijn die tekenen kinderachtig vind, dus dat kan ik niet serieus nemen.
strootgodquote:Op maandag 1 juli 2013 01:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Strootman wilde niet naar Brazilië op vakantie.
is not my loverquote:
dankjequote:Op maandag 1 juli 2013 01:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Einduitslag:
1. Brazilië
2. Spanje
3. Italië
4. Uruguay
5. Nigeria
6. Mexico
7. Japan
8. Tahiti
Tahiti, had ik wel wat meer van verwacht.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Einduitslag:
1. Brazilië
2. Spanje
3. Italië
4. Uruguay
5. Nigeria
6. Mexico
7. Japan
8. Tahiti
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:55 schreef RocketM het volgende:
Ja hallo doe dat interview ff gewoon in het Nederlands, dit verstaat niemand.
Hoe kom je daar nou weer bij? Quote de reacties dat ik op je 'haat' dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt sowieso haat aan mij, dus zou je je er niet mee willen bemoeien.
Dit kan beter. Breng Sierd er maar in, die vertaalt het meteen.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:55 schreef RocketM het volgende:
Como es Juan¿quote:Op maandag 1 juli 2013 01:55 schreef RocketM het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Quote de reacties dat ik op je 'haat' dan.
quote:
wat zei hij?quote:
Ondertoon zegt alles.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Quote de reacties dat ik op je 'haat' dan.
Ik ben wel in vorm de laatste tijd qua ruziemaken op FOK!.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaat er een verbale strijd ontstaan tussen JR en Kopsterk.
Hij wil iedereen van VBL bedanken voor de uitgebreide steun, vooral Inzanity die zijn liefde voor het Spaanse voetbal niet onder banken steekt.quote:
Ik stel me aan wanneer ik dat wil potjandorie.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aha. Misschien moet je je gewoon niet zo aanstellen.
Ruzie op fokquote:Op maandag 1 juli 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel in vorm de laatste tijd qua ruziemaken op FOK!.
Hij wilde nog toevoegen dat J Alba een geil vrouwtje is en dat Louis van Gaal God is.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij wil iedereen van VBL bedanken voor de uitgebreide steun, vooral Inzanity die zijn liefde voor het Spaanse voetbal niet onder banken steekt.
johannes_vermeer is hier beter inquote:Op maandag 1 juli 2013 01:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"He maar Johan, jij bent het toch wel met mij eens dat Spanje er helemaal maar dan ook helemaal niets van bakte? Die kunnen er werkelijk niets van. Heb je die ene gezien?
Die staat nu nog op de parkeerplaats"
Die van de gemeente Eindhoven?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"He maar Johan, jij bent het toch wel met mij eens dat Spanje er helemaal maar dan ook helemaal niets van bakte? Die kunnen er werkelijk niets van. Heb je die ene gezien?
Die staat nu nog op de parkeerplaats"
quote:
torresquote:Op maandag 1 juli 2013 02:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Torres is zowaar topscoorder van dit tornooi
door Tahiti
En dan ga je hem opstellen inplaats van Villa die er 20+ heeft gemaakt dit seizoen of Fabregas die een prima valse nummer 9 isquote:Op maandag 1 juli 2013 02:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Torres is zowaar topscoorder van dit tornooi
door Tahiti
"Die staat nu nog op de parkeerplaats" is onvolledig. maar soms kan je lachen om grappen waarvan de clue ontbreekt.quote:
Inderdaad. Maar ja, die 5 uur durende reis breekt je op. Zelfs Messi.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:00 schreef Anonymousz het volgende:
als messi niet was gepasseerd had spanje gewonnen
Doet Jannes al mee? Of loopt ie nog warm?quote:Op maandag 1 juli 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Die staat nu nog op de parkeerplaats" is onvolledig. maar soms kan je lachen om grappen waarvan de clue ontbreekt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doet Jannes al mee? Of loopt ie nog warm?
André Bahia.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke Braziliaanse spelers zitten er nou niet bij? Rafael, Pato, Ganso, Kaka, Robinho Ramires, Sandro, Julio Baptista, Ronaldinho
Dat is toch een aardige C-elftal.
martin jol?quote:
Je ging toch naar ONZ? Kom op, laten we daar nou heen gaan. Ze kunnen daar wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blatter is toch ook weer de klos. Dat boo-geroep
Eigenlijk is het Tahiti, maar die moesten al weer aan het werk op Tahiti, die konden niet nog een extra weekje blijven hangen.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:06 schreef inZanity het volgende:
Spanje en een Fair Play beker.Daar klopt iets niet.
Sorry, ik heb te vroeg geoordeeld.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:09 schreef Anonymousz het volgende:
blatter gaat met pensioen na de nederlaag van spanje
Dat zei ik alleen maar om capuchon_jongen weg te lokken.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij ging toch naar ONZ. Jouw persoonlijke injectie geven?
Zo dom ben ik ook weer nietquote:Op maandag 1 juli 2013 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei ik alleen maar om capuchon_jongen weg te lokken.
Great succes.
Neequote:Op maandag 1 juli 2013 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit het einde van het tic tac voetbal van Spanje?
Denk dat tic tac nu een nieuw sponsor contract met Brazilië overweegt.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit het einde van het tic tac voetbal van Spanje?
Want? Ik vind Iniesta een matige en overschatte speler. Die bovendien weinig heeft laten zien dit toernooi, dan vond ik een Pirlo bijvoorbeeld veel beter.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tering jij weet echt niks van voetbal he?
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ik vind Iniesta een matige en overschatte speler. Die bovendien weinig heeft laten zien dit toernooi, dan vond ik een Pirlo bijvoorbeeld veel beter.
Straks door deze berichten in dit topic en TDFquote:Op maandag 1 juli 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
094. 084 capuchon_jongen
Niet je postrecord gehaald denk ikMorgen beter wellicht?
Dat mag je vinden. Het is een vrij land.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ik vind Iniesta een matige en overschatte speler. Die bovendien weinig heeft laten zien dit toernooi, dan vond ik een Pirlo bijvoorbeeld veel beter.
Ik kopieerde trouwens de verkeerde gegevens:quote:Op maandag 1 juli 2013 02:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks door deze berichten in dit topic en TDF
Matig en overschatte? Hij is misschien belangrijker dan Messi voor Barcaquote:Op maandag 1 juli 2013 02:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ik vind Iniesta een matige en overschatte speler.
Hou nu maar op met je getroll.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Messi is verreweg het belangrijkst voor Barcelona. Daarna komt Xavi(al is ie behoorlijk over z'n top).quote:Op maandag 1 juli 2013 02:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Matig en overschatte? Hij is misschien belangrijker dan Messi voor Barca
58ste met 81 posts is best hoog, meestal maar 90ste ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kopieerde trouwens de verkeerde gegevens:
58. 081 capuchon_jongen
Toch een nette 58e plek.
strootgod ookquote:Op maandag 1 juli 2013 02:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben zou wel hebben gescoord tegen Brazilië.
Danke.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Ik hoef geen chocolaatje.
envelop met inhoud doorschuiven onder de deur van Blatterquote:Op maandag 1 juli 2013 02:18 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe kan Brazilie eigenlijk al 3 keer op rij deze cup gewonnen hebben? Wat moet je doen om mee te mogen doen?
Kampioen van je continent, WK of gastland.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:18 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe kan Brazilie eigenlijk al 3 keer op rij deze cup gewonnen hebben? Wat moet je doen om mee te mogen doen?
winnaar en runner up ekquote:Op maandag 1 juli 2013 02:18 schreef Parafernalia het volgende:
Jammer dat het alleen bij boegeroep blijft.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blatter is toch ook weer de klos. Dat boo-geroep
Gast, serieus praat je nou gewoon poep of heb je nog nooit een wedstrijd van Barca gezien? Heel het middenveld van Barca is zo ontzettend belangrijk zowel voor het nationale team waar ze de afgelopen jaren het EK en het WK mee hebben geworden. Iniësta maakte zelfs de winnende tegen een ander niet nader te noemen land. Controlerende middenvelder met zo'n grote technische inzicht zie je nergens anders, en nee zelfs Pirlo niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Messi is verreweg het belangrijkst voor Barcelona. Daarna komt Xavi(al is ie behoorlijk over z'n top).
Runner up van EK mag alleen als de winnaar van het EK ook het WK heeft gewonnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
winnaar en runner up ek
winnaar africa cup
winnaar azie cup
winnaar oceanie cup
aha, natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 02:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kampioen van je continent, WK of gastland.
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
winnaar en runner up ek
winnaar africa cup
winnaar azie cup
winnaar oceanie cup
thanksquote:Op maandag 1 juli 2013 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Runner up van EK mag alleen als de winnaar van het EK ook het WK heeft gewonnen.
Ik denk dat Inzanity en jij hier binnen de komende 10 uur niet uit gaan komen, dus ik ga naar bed.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast, serieus praat je nou gewoon poep of heb je nog nooit een wedstrijd van Barca gezien? Heel het middenveld van Barca is zo ontzettend belangrijk zowel voor het nationale team waar ze de afgelopen jaren het EK en het WK mee hebben geworden. Iniësta maakte zelfs de winnende tegen een ander niet nader te noemen land. Controlerende middenvelder met zo'n grote technische inzicht zie je nergens anders, en nee zelfs Pirlo niet.
Over Khaleesi dromen is ook leuk.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Inzanity en jij hier binnen de komende 10 uur niet uit gaan komen, dus ik ga naar bed.
Dromen over Jessica Alba
Maar dan heb ik schoolquote:Op maandag 1 juli 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan beginnen de wedstrijden rond dit tijdstip pas
dat is wel minderquote:Op maandag 1 juli 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan beginnen de wedstrijden rond dit tijdstip pas
Ik kijk vrijwel iedere wedstrijd in de Spaanse competitie. Met name die van Real en Barcelona. En ik vind Iniesta tamelijk overschat. Het is zeker een hele goede voetballer, maar ik vind spelers als Pirlo, Xabi Alonso, Xavi om er wat te noemen veel betere middenvelders.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast, serieus praat je nou gewoon poep of heb je nog nooit een wedstrijd van Barca gezien? Heel het middenveld van Barca is zo ontzettend belangrijk zowel voor het nationale team waar ze de afgelopen jaren het EK en het WK mee hebben geworden. Iniësta maakte zelfs de winnende tegen een ander niet nader te noemen land. Controlerende middenvelder met zo'n grote technische inzicht zie je nergens anders, en nee zelfs Pirlo niet.
Edit:lamaquote:Op maandag 1 juli 2013 02:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
winnaar en runner up ek
winnaar africa cup
winnaar azie cup
winnaar oceanie cup
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die nog serieus een discussie aangaan met inZanity.
tot volgend jaarquote:
Die mensen offeren zich op voor het vermaak van anderen.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die nog serieus een voetbaldiscussie aangaan met inZanity.
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je geregistreerd was op woensdag 15 mei 2013 @ 20:01 had ik je het verteld
Moet ik nu huilen of lachenquote:Op maandag 1 juli 2013 02:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je geregistreerd was op woensdag 15 mei 2013 @ 20:01 had ik je het verteld
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor is de '' smiley uitgevonden.
Wat voorbarig, Brasil speelde gisteren boven hun kunnen en Spanje onder, scoreverloop zat ook niet tegen, al met al een mooie overwinning maar meer favoriet dan ze voor het toernooi waren vind ik ze niet geworden.quote:Op maandag 1 juli 2013 05:25 schreef TLC het volgende:
Brazilie of Duitsland wereldkampioen, anders kan het gewoon niet
Ik respecteer je mening, maar in deze volg ik toch echt de topcoach die al vele prijzen gepakt heeft in binnen- en buitenland.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat voorbarig, Brasil speelde gisteren boven hun kunnen en Spanje onder, scoreverloop zat ook niet tegen, al met al een mooie overwinning maar meer favoriet dan ze voor het toernooi waren vind ik ze niet geworden.
twitter:aad300 twitterde op maandag 01-07-2013 om 00:51:27Wat ik nu zie is het beste van t beste #bra is nu topfavoriet voor wk 2014 reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2013 09:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar in deze volg ik toch echt de topcoach die al vele prijzen gepakt heeft in binnen- en buitenland.twitter:aad300 twitterde op maandag 01-07-2013 om 00:51:27Wat ik nu zie is het beste van t beste #bra is nu topfavoriet voor wk 2014 reageer retweet
Goedzo, laat ze maar weer huizenhoog favoriet zijn, dan falen ze het best.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar in deze volg ik toch echt de topcoach die al vele prijzen gepakt heeft in binnen- en buitenland.twitter:aad300 twitterde op maandag 01-07-2013 om 00:51:27Wat ik nu zie is het beste van t beste #bra is nu topfavoriet voor wk 2014 reageer retweet
twitter:snap_kaka_pop twitterde op maandag 01-07-2013 om 01:08:40Maracanã crowd singing "o campeão voltou" - the champions are back. #Brazil reageer retweet
Een beetje jammer dat Jeroen Grueter met zijn perfecte Portugees dit voor ons verzwegen heeft. Ik, en ik denk heel Brazilië met mij, had graag gehoord hoe je dit daadwerkelijk uit moet spreken.twitter:snap_kaka_pop twitterde op maandag 01-07-2013 om 01:11:49Next chant: "Quer Jogar? Quer jogar? O Brasil vai ensinar!" - Want to play? Want to play? Let #Brazil show you the way!" reageer retweet
Valt wel mee hoor er zijn meen ik 6 groepswedstrijden op een heel laat tijdstip, vanaf knockout is er geen wedstrijd meer later dan 22uurquote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat het wk volgend jaar toch behoorlijk wat kijkers gaat missen door deze tijden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |