Ja, vliegen in een 747, maar ik weet niet of het met een klein sportvliegtuigje net zo tof is, volgens mij schijt ik dan ook in mijn broekquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, al heb ik met vliegen dan weer helemaal geen probleem.
Ik kijk het wel even aan, de spreekwoordelijke kat uit de boom (of in dit geval, sylvesterrr op de Euromast).
Ja, datquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik mezelf best op een actiefoto zien, en aan de andere kant wil ik me ook weer niet belachelijk maken door niet te durven zodra ik boven ben
Basejumpen, dat kende ik nog niet... Je brengt me op een idee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat sylvesterrr geen basejump doet, na zijn recente stunt
Raising the stakes eh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Basejumpen, dat kende ik nog niet... Je brengt me op een idee.
Kom op, iedereen die durft te abseilen krijgt naderhand een drankje van mij.
quote:
Ik zou het tof vinden als je erbij kan zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die van de 27e lijkt me wel leuk, niet om zelf te abseilen, maar om camera mee te nemen en actiefoto's te maken. Weet alleen nog niet of ik die dag kan, vind het lullig om me er nu bij te zetten en dan over een tijdje weer te moeten melden dat ik niet kan, dus dat wacht ik nog ff af. Maar lijkt me wel heel leuk om weer wat oude bekende zoals jou te spreken, dus ik doe mijn best
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden als je erbij kan zijn.
quote:
SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
Zonde dat tijnbrein niet komt. Had zijn golfkunsten graag gezien."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
![]()
Zin in morgen! Ik ben nu mijn swing al aan het oefenen, dus dat moet goed komen.
Kom je weer op de motor Thijs?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:14 schreef El_Thijs het volgende:
Zonde dat tijnbrein niet komt. Had zijn golfkunsten graag gezien.![]()
![]()
Ligt Apeldoorn niet stiekem op je route?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:10 schreef RedFever007 het volgende:
Als er nog mensen willen meerijden vanuit Groningen (of ergens op de route richting) naar Zoetermeer let me knowZag niet veel Noorderlingen op de lijst staan overigens maar voor het geval dat
En ik heb ook enorm hoogtevrees en ben ook enorm bang dat ik niet van de Euromast durf te abseilen, maar ik ga wel!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ik neem de drankjes van de angsthazen welquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Kom op, iedereen die durft te abseilen krijgt naderhand een drankje van mij.Max. 10 personen.
![]()
![]()
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Ik neem de drankjes van de angsthazen wel![]()
Ik kom alleen om jullie uit te lachen bij het abseilen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Doe het dan gelijk goed en trek een wingsuit aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Basejumpen, dat kende ik nog niet... Je brengt me op een idee.
Kom op, iedereen die durft te abseilen krijgt naderhand een drankje van mij.Max. 10 personen.
![]()
Blijft gaafquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed en trek een wingsuit aan![]()
Volgens mij wil iemand mij dood hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed en trek een wingsuit aan![]()
![]()
Ahhh, kom op Syl.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij wil iemand mij dood hebben.
YOLO!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Misschien bij "Abseilen", hangt nu af van een korte vakantie die mogelijk 27 juli begint!![]()
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!![]()
![]()
Ff wat aangepast :
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
YJLO?quote:
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Forum Opties Forumhop: Hop naar: