beetje geld verdienen met andermans leedquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:55 schreef Wolken het volgende:
RedFever en de_nachtwacht zijn ook beginners, dus wel kunnen iig een wedje leggen wie het eerst iets scheurt en/of breekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry syl.quote:
Hoiquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Alvast een PM gestuurd over de golfmeet. Alleen wie is Joachim en waarom heeft hij geen inbox![]()
Ah je bestaat toch echtquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef Joachim het volgende:
[..]
Hoi![]()
Er, geen inbox? geen idee?
..
Hm, als ik naar m'n inbox wil staat er "Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem". Geen idee waarom en hoelang dat er al staat, tot nu toe nog nooit gebruik van gemaakt. Maar zal het even aankaarten
Anders via DM? In stukjes?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ah je bestaat toch echt![]()
Als je een gil geeft wanneer je weer kun PM'en zal ik het berichtje even doorsturen.
SPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
Dat viel nog niet mee om die tekst in stukken van minder dan 250 tekens te verzenden. Ik heb hem helemaal ondergespamdquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
beetje geld verdienen met andermans leedkan echt niet
Ik zet ook 50 euro in op de_nachtwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie lading berichten, dankje voor het opknippen en sturenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat viel nog niet mee om die tekst in stukken van minder dan 250 tekens te verzenden. Ik heb hem helemaal ondergespamd
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~![]()
Beginnerquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:19 schreef Archie het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is het een mix tussen pro's, normaal en beginners.
Correct me if I'm wrong...
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Glad to be of helpquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat viel nog niet mee om die tekst in stukken van minder dan 250 tekens te verzenden. Ik heb hem helemaal ondergespamd
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik ga denk ik voor skiënquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Archie het volgende:
[..]
Skiën of snowboarden? Enne haal jezelf eens van mss af dan!
En ik ben nog niet zeker, dus blijft nog even misschien
en als we nou een deal maken.........ik bij jou achterop naar Rotjeknor en jij gaat mee abseilenquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien kom ik ook, maar Hell no dat ik ga abseilen![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
en als we nou een deal maken.........ik bij jou achterop naar Rotjeknor en jij gaat mee abseilen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
en als we nou een deal maken.........ik bij jou achterop naar Rotjeknor en jij gaat mee abseilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nu ook zeker voor de golfmeet.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]Wanneer kom jij weer naar een meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die van de 27e lijkt me wel leuk, niet om zelf te abseilen, maar om camera mee te nemen en actiefoto's te maken. Weet alleen nog niet of ik die dag kan, vind het lullig om me er nu bij te zetten en dan over een tijdje weer te moeten melden dat ik niet kan, dus dat wacht ik nog ff af. Maar lijkt me wel heel leuk om weer wat oude bekende zoals jou te spreken, dus ik doe mijn bestquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer kom jij weer naar een meet?![]()
![]()
Misschien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
en als we nou een deal maken.........ik bij jou achterop naar Rotjeknor en jij gaat mee abseilenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]Dat dan weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lang geleden man!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Aan de ene kant wil ik mezelf best op een actiefoto zien, en aan de andere kant wil ik me ook weer niet belachelijk maken door niet te durven zodra ik boven benquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die van de 27e lijkt me wel leuk, niet om zelf te abseilen, maar om camera mee te nemen en actiefoto's te maken. Weet alleen nog niet of ik die dag kan, vind het lullig om me er nu bij te zetten en dan over een tijdje weer te moeten melden dat ik niet kan, dus dat wacht ik nog ff af. Maar lijkt me wel heel leuk om weer wat oude bekende zoals jou te spreken, dus ik doe mijn best
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nou, ik weet zeker dat ik niet durf, want ik krijg al hoogtevrees als ik in een diep bord kijk. Nou moet ik wel zeggen dat ik er op zo'n toren weinig last van heb, al wel eens vaker op de Euromast gestaan, en ook de Eiffel toren had ik geen moeite mee, maar bij de gedachte dat ik van dat ding moet abseilen schijt ik al bijna in mijn broek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik mezelf best op een actiefoto zien, en aan de andere kant wil ik me ook weer niet belachelijk maken door niet te durven zodra ik boven ben![]()
Dat heb ik dus ook, al heb ik met vliegen dan weer helemaal geen probleem.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik weet zeker dat ik niet durf, want ik krijg al hoogtevrees als ik in een diep bord kijk. Nou moet ik wel zeggen dat ik er op zo'n toren weinig last van heb, al wel eens vaker op de Euromast gestaan, en ook de Eiffel toren had ik geen moeite mee, maar bij de gedachte dat ik van dat ding moet abseilen schijt ik al bijna in mijn broek.
Ik kijk het wel even aan, de spreekwoordelijke kat uit de boom (of in dit geval, sylvesterrr op de Euromast).
"Omae wa mou shindeiru."
Ja, vliegen in een 747, maar ik weet niet of het met een klein sportvliegtuigje net zo tof is, volgens mij schijt ik dan ook in mijn broekquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, al heb ik met vliegen dan weer helemaal geen probleem.
Ik kijk het wel even aan, de spreekwoordelijke kat uit de boom (of in dit geval, sylvesterrr op de Euromast).
Dat sylvesterrr geen basejump doet, na zijn recente stunt![]()
![]()
Ja, datquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik mezelf best op een actiefoto zien, en aan de andere kant wil ik me ook weer niet belachelijk maken door niet te durven zodra ik boven ben
Ik durf te vliegen, ik heb in een sportvliegtuigje gezeten, volgende week ga ik als het goed is met een luchtballon mee, maar abseilen van die hoogte...
Tap tap tap![]()
Basejumpen, dat kende ik nog niet... Je brengt me op een idee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat sylvesterrr geen basejump doet, na zijn recente stunt
Kom op, iedereen die durft te abseilen krijgt naderhand een drankje van mij.Max. 10 personen.
![]()
![]()
Raising the stakes eh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Basejumpen, dat kende ik nog niet... Je brengt me op een idee.
Kom op, iedereen die durft te abseilen krijgt naderhand een drankje van mij."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Ik zou het tof vinden als je erbij kan zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die van de 27e lijkt me wel leuk, niet om zelf te abseilen, maar om camera mee te nemen en actiefoto's te maken. Weet alleen nog niet of ik die dag kan, vind het lullig om me er nu bij te zetten en dan over een tijdje weer te moeten melden dat ik niet kan, dus dat wacht ik nog ff af. Maar lijkt me wel heel leuk om weer wat oude bekende zoals jou te spreken, dus ik doe mijn best![]()
![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden als je erbij kan zijn."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Als er nog mensen willen meerijden vanuit Groningen (of ergens op de route richting) naar Zoetermeer let me knowZag niet veel Noorderlingen op de lijst staan overigens maar voor het geval dat
![]()
![]()
quote:![]()
Afmelding Tijn opgenomen in overzicht
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 6 juli 2013 - Boerengolf en hapje eten in ArnhemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Zonde dat tijnbrein niet komt. Had zijn golfkunsten graag gezien."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
![]()
Zin in morgen! Ik ben nu mijn swing al aan het oefenen, dus dat moet goed komen.
Kom je weer op de motor Thijs?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:14 schreef El_Thijs het volgende:
Zonde dat tijnbrein niet komt. Had zijn golfkunsten graag gezien.![]()
![]()
Ligt Apeldoorn niet stiekem op je route?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:10 schreef RedFever007 het volgende:
Als er nog mensen willen meerijden vanuit Groningen (of ergens op de route richting) naar Zoetermeer let me knowZag niet veel Noorderlingen op de lijst staan overigens maar voor het geval dat
En ik heb ook enorm hoogtevrees en ben ook enorm bang dat ik niet van de Euromast durf te abseilen, maar ik ga wel!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ik neem de drankjes van de angsthazen welquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Kom op, iedereen die durft te abseilen krijgt naderhand een drankje van mij.Max. 10 personen.
![]()
![]()
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Ik neem de drankjes van de angsthazen wel![]()
Ik kom alleen om jullie uit te lachen bij het abseilen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Doe het dan gelijk goed en trek een wingsuit aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Basejumpen, dat kende ik nog niet... Je brengt me op een idee.
![]()
Blijft gaafquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed en trek een wingsuit aan![]()
Volgens mij wil iemand mij dood hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed en trek een wingsuit aan![]()
![]()
Ahhh, kom op Syl.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij wil iemand mij dood hebben.
YOLO!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Misschien bij "Abseilen", hangt nu af van een korte vakantie die mogelijk 27 juli begint!![]()
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Ff wat aangepast :
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
YJLO?quote:
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Try before you die?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat kan helemaal nietquote:
14 SHADES OF GREY
Ook Splash heeft zich afgemeld.
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Nee, deze keer met de autoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:25 schreef Wolken het volgende:
Zin in morgen! Ik ben nu mijn swing al aan het oefenen, dus dat moet goed komen.
Kom je weer op de motor Thijs?
"Omae wa mou shindeiru."
You died, but at least you tried.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Veel plezier vandaag en probeer een beetje bij de bronstige stieren uit de buurt te blijven, jongelui!It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
De meet is in Pamplona?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Veel plezier vandaag en probeer een beetje bij de bronstige stieren uit de buurt te blijven, jongelui!Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik zal het proberen, maar kan niets beloven.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Veel plezier vandaag en probeer een beetje bij de bronstige stieren uit de buurt te blijven, jongelui!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We houden je wel in de gaten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar kan niets beloven."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Danke!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
No shitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Wij willen foto's van mensen in de shit.
"Omae wa mou shindeiru."
Komt voor elkaar!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Wij willen foto's van mensen in de shit.Trotste mama van Ambar
Was een leuke dag! Dank voor het organiseren Filatelistfetisjist, en leuk om een keertje aan te haken en jullie te ontmoeten
Heb het ook als leuk ervaren als first timer. Goed georganiseerd Filatelistfetisjist. El_Thijs, bedankt dat je mij een flink stuk de goede kant op hebt gebracht.![]()
Er was dus niemand die in de shit stond. Jammer joh...quote:Trotste mama van Ambar
Shitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was dus niemand die in de shit stond. Jammer joh...
Jammer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was dus niemand die in de shit stond. Jammer joh...![]()
De hoeveelheid koeien en daaraan gerelateerde hoeveelheid shit viel idd erg mee.dode uit elkaar gereten dieren daarentegen..
Tssss, nou moet je niet naast je klompen gaan lopen he..."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Dat kan ook niet anders als je mij in het team hebt als extra handicap."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Je veegacties waren vaak effectief genoeg, maar de echte helden waren Joachim en RIVDSL. Uiteraard niets ten nadele van Thijs en Ieni (die dan wel weer punten voor sierlijkheid krijgt).![]()
Ieni was ook vrij sierlijk inderdaad. Pirouettes, veegballen en wat niet al: niets was d'r te gek.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Je veegacties waren vaak effectief genoeg, maar de echte helden waren Joachim en RIVDSL. Uiteraard niets ten nadele van Thijs en Ieni (die dan wel weer punten voor sierlijkheid krijgt)."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mezelf op zeker gezet voor Snowworld en de meet van gisteren eruit gehaald.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
De lijst wordt alsmaar korter.
Zou er animo zijn voor een meet in het oosten (Nijmegen/Arnhem), medio augustus?![]()
![]()
Dan zou ik eerder Utrecht doen denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou er animo zijn voor een meet in het oosten (Nijmegen/Arnhem), medio augustus?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dat kan ook... Ach ja, het hangt een beetje af van mijn verhuisplannen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Utrecht doen denk ik.![]()
![]()
Arnhem/Nijmegen is altijd goedquote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Zou er animo zijn voor een meet in het oosten (Nijmegen/Arnhem), medio augustus?, al zul je inderdaad in Utrecht een iets grotere doelgroep hebben.
Ik zat er zelf ook al aan te denken om tegen die tijd een spelletjes/picknickmeet in het park te organiseren in Utrecht. Of ben ik dan te mutsig?![]()
![]()
combinatie van spelletjes en picknick lijkt mij wel leuk. Maar dan moet iemand wel ruimte hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Arnhem/Nijmegen is altijd goed, al zul je inderdaad in Utrecht een iets grotere doelgroep hebben.
Ik zat er zelf ook al aan te denken om tegen die tijd een spelletjes/picknickmeet in het park te organiseren in Utrecht. Of ben ik dan te mutsig?14 SHADES OF GREY
Locatie maakt mij op zich niet zoveel uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Arnhem/Nijmegen is altijd goed, al zul je inderdaad in Utrecht een iets grotere doelgroep hebben.
Ik zat er zelf ook al aan te denken om tegen die tijd een spelletjes/picknickmeet in het park te organiseren in Utrecht. Of ben ik dan te mutsig?Veel meets zijn in het midden (Utrecht) of in het westen van het land, ik wilde de mensen in het oosten ook een beetje tegemoet komen.
@tijn: er zijn genoeg parken in Utrecht, zie http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=271900.![]()
![]()
No shit sherlockquote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Locatie maakt mij op zich niet zoveel uit.Veel meets zijn in het midden (Utrecht) of in het westen van het land, ik wilde de mensen in het oosten ook een beetje tegemoet komen.
@tijn: er zijn genoeg parken in Utrecht, zie http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=271900.maar bij spelletjes denk ik toch meer iets voor binnen te doen, niet ieder spelletje werkt buiten even goed
14 SHADES OF GREY
Ach meid, doe eens gek!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik zat er zelf ook al aan te denken om tegen die tijd een spelletjes/picknickmeet in het park te organiseren in Utrecht. Of ben ik dan te mutsig?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Klinkt allemaal erg leuk!
Wat het verslag betreft: dat ben ik nu aan het tikken
Ik doe mijn best om het er vanavond nog op te hebben!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik doe maar eens gek!
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 20 juli 2013 - Indoor Skiën in ZoetermeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 27 juli 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: