SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Team Anti-Waaif*
Wat kinderachtig, verdomme!quote:
italiequote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie heeft er eigenlijk de strijd om de derde plaats gewonnen?
italiequote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind jou maar een vreemd mannetje.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben niet dik. Oprah Wilfriet is dik."
Zo'n hele harde KUTSCHEET. Ja je zit nu in een echt topic.
Wie geeft er een fuck.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
met hoeveelquote:
Grayomannetje?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een vreemd mannetje.
11 spelersquote:
Dat vind iedereen.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een vreemd mannetje.
ikquote:
amai, was best een leuke wedstrijd danquote:
Schoon he ?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
amai, was best een leuke wedstrijd dan
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jamai deed niet mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en de bakkes?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef xzaz het volgende:
Ze voetballen weer mensen, kijken en bek houden.
quote:
Wat doe je dan in een livetopic?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef xzaz het volgende:
Ze voetballen weer mensen, kijken en bek houden.
Dat is dan ook het afvoerputje van Nederland.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alsof geen enkele nederlander het woord ''amai'' gebruikt.
hoor het genoeg in Brabant en Nederlands Limburg
Dat is geen Nederland.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alsof geen enkele nederlander het woord ''amai'' gebruikt.
hoor het genoeg in Brabant en Nederlands Limburg
Wonen tenminste een stuk minder negertsquote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het afvoerputje van Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef Zipportal het volgende:
Trending topics. Boem koekek, zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Neem anders alles wat ik post serieus.
gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee nee nee, nu ben je even te kijk gezet door capuchon_jongen.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
tyf op manquote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef Zipportal het volgende:
Trending topics. Boem koekek, zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Het was een Tor.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
kut goal gemist.
Was het een gol of een golazo?
Een sooooooooooowquote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
kut goal gemist.
Was het een gol of een golazo?
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee nee nee, nu ben je even te kijk gezet door capuchon_jongen.
Oké Louis.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zei al voor dit toernooi dat Brazilië een hele grote kanshebber is voor het WK en als ze zo door spelen dan pakken ze de titel ook gewoon
hoe noem je een tor die op kleine torretjes valt?quote:
Ik zei dat Spanje dit wel gaat winnen. Het kan nogquote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zei al voor dit toernooi dat Brazilië een hele grote kanshebber is voor het WK en als ze zo door spelen dan pakken ze de titel ook gewoon
Nieuw Caldoniequote:Op maandag 1 juli 2013 01:10 schreef BlaZ het volgende:
Wie moet er volgend jaar op het WK nu tegenstand gaan bieden aan Duitsland?
Nederland onder leiding van Lowietje joh.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:10 schreef eight het volgende:
Tering, wat krijgt dat Spanje een pak slaag.
De enige ploeg die volgend jaar een kans maakt om Brazilie te verslaan is Duitsland.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoe noem je een tor die op kleine torretjes valt?7.3/10 toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet NLquote:Op maandag 1 juli 2013 01:10 schreef eight het volgende:
De enige ploeg die volgend jaar een kans maakt om Brazilie te verslaan is Duitsland.
België natuurlijk, doe spelen de Duitsers gewoon naar huisquote:Op maandag 1 juli 2013 01:10 schreef BlaZ het volgende:
Wie moet er volgend jaar op het WK nu tegenstand gaan bieden aan Duitsland?
Geen schijn van kans.quote:
Nederland 2010.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:10 schreef eight het volgende:
En de geallieerden.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:10 schreef eight het volgende:
Ja sukkel dat hebben de Russen ook. Jullie zijn er goed vanaf gekomenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België natuurlijk, doe spelen de Duitsers gewoon naar huis
En we hebben nog een eitje te pellen , iets gebeurd ongeveer 73 jaar geleden
Die duik is an sich al een reden om hem niet te geven.quote:
Aad over 90000quote:Aad de Mos @aad300 21m
Wat ik nu zie is het beste van t beste #bra is nu topfavoriet voor wk 2014
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
JAAAA GEEN KOEKOEK GEEN KOEKOEK JAAA
GEEN KOEKOEK!
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef Wrijfhout het volgende:
Queens Park Rangers kan in zijn handjes wrijven, die Cesar is wel een talentje, die komt er wel.
twitter:aad300 twitterde op maandag 01-07-2013 om 00:51:27Wat ik nu zie is het beste van t beste #bra is nu topfavoriet voor wk 2014 reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef Wrijfhout het volgende:
Queens Park Rangers kan in zijn handjes wrijven, die Cesar is wel een talentje, die komt er wel.
Er past ook heel wat poeder tussen zo'n Braziliaanse naad.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef Resonancer het volgende:
Wat 'n tempo, goeie dope daar in Brazil
Iemand moet Aad vertellen dat het pas over 1 jaar is.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKINGtwitter:aad300 twitterde op maandag 01-07-2013 om 00:51:27Wat ik nu zie is het beste van t beste #bra is nu topfavoriet voor wk 2014 reageer retweet
Ik was je voor.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKINGtwitter:aad300 twitterde op maandag 01-07-2013 om 00:51:27Wat ik nu zie is het beste van t beste #bra is nu topfavoriet voor wk 2014 reageer retweet
Ja leuk , nu hoef ik niet meer te kijken volgend jaarquote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tegen Uruguay waren ze van het niveau IJsselmeervogels.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die z'n moeder bij de gemeente werktquote:Op maandag 1 juli 2013 01:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bedoelt Adil Rami, van de platsoenendienst?
kom op zeg, de kans dat Nederland volgend jaar het WK wint is net zo groot als dat VVV volgend jaar de KNVB beker wint.quote:
De tegenstand hier is niet vergelijken met die op een WK. Je moet Brazilië gewoon niet laten counteren want daar zijn ze erg bedreven in.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
wie is de beste?quote:
Echt hequote:Op maandag 1 juli 2013 01:15 schreef heloef het volgende:
Ja Spanje als je Ramos een strafschop laat nemen dan verdien je het ook om afgemaakt te worden.
Is dat Aad de mos?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt he, hij brengt het niveau van Spanje met factor 10 omlaagquote:Op maandag 1 juli 2013 01:15 schreef Rozzje het volgende:
Tering Torres waarom hem überhaupt opstellen dan heb ik liever Negredo of Villa
raccistquote:Op maandag 1 juli 2013 01:15 schreef Rozzje het volgende:
Tering Torres waarom hem überhaupt opstellen dan heb ik liever Negredo of Villa
Ja een middenvelder in de spits.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:16 schreef Rozzje het volgende:
Duitsland op het WK
Gotze
Reus - Ozil - Muller
Gotze in de spits?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:16 schreef Rozzje het volgende:
Duitsland op het WK
Gotze
Reus - Ozil - Muller
Dan zullen ze toch eerst eens een keer van Italie moeten kunnen winnen.quote:
Haha iddquote:Op maandag 1 juli 2013 01:16 schreef Captainp00face het volgende:
Ben je een stoere brazilliaan, draag je de naam "Fred".
Op Euro 2016 zijn we met wat geluk een outsider. Op het WK hebben we echt geen schijn van kans inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:15 schreef eight het volgende:
[..]
kom op zeg, de kans dat Nederland volgend jaar het WK wint is net zo groot als dat VVV volgend jaar de KNVB beker wint.
Merci is idd duits.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:17 schreef Zipportal het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper toll. Merci boem koekkoek.
[ afbeelding ]
Niet als de loting meezit.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch eerst eens een keer van Italie moeten kunnen winnen.
Van mij mag het hoor. Broekje uit in elk geval dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja valse nummer 9 hij heeft genoeg scorend vermogen om daar ook te spelen
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja valse nummer 9 hij heeft genoeg scorend vermogen om daar ook te spelen
Zou ik ook zeggen als ik zo afging.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eén hap is binnen.![]()
Boemkoek zooooo alettti.
Wat kraam jij allemaal voor onzin uit johquote:Op maandag 1 juli 2013 01:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eén hap is binnen.![]()
Boemkoek zooooo alettti.
dat zeiden ze ook in het vorig wk en toen mooi NL on topquote:Op maandag 1 juli 2013 01:15 schreef eight het volgende:
[..]
kom op zeg, de kans dat Nederland volgend jaar het WK wint is net zo groot als dat VVV volgend jaar de KNVB beker wint.
Daar heb je gelijk in maar het komt redelijk in de buurt.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De tegenstand hier is niet vergelijken met die op een WK. Je moet Brazilië gewoon niet laten counteren want daar zijn ze erg bedreven in.
Zeg ga niet overdreven om aandacht vragen. Zelfs ik doe dat niet zo erg.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eén hap is binnen.![]()
Boemkoek zooooo alettti.
Iniesta hihihiquote:Op maandag 1 juli 2013 01:19 schreef Ataturko het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook in het vorig wk en toen mooi NL on top
ja Nederland had toen ook wel errug veel gluck.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:19 schreef Ataturko het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook in het vorig wk en toen mooi NL on top
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:19 schreef Keukendrol het volgende:
Van gaal gifjes aub. Vermaak mij terwijl ik bier drink
FC Bayernquote:
Middelmaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:20 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb niet zo gevolgd waarom Kaka en Robinho niet mee zijn. Vergane glorie?
Bedoel je 'gewend'?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die mannen van Spanje zijn niet meer gewoon om te verliezen
Ohja..quote:Op maandag 1 juli 2013 01:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die mannen van Spanje zijn niet meer gewoon om te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |