Volgens die vader dreigde zijn ex ermee dat zij zijn Nederlandse ID af zou pakken, o.i.d. Verder is dat lachje wanneer dat kind valt inderdaad ook nogal smerig, maar stel dat dit een incident was, dan verdient die moeder het niet om nu zo op het internet te staan.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:07 schreef Toradora het volgende:
Die moeder zal ook wel denken nu. Lekker dan, douw ik 2 jaar geleden hardhandig het eten door de strot van mijn dochter, word ik nu dood anno 2013 dood bedreigd ervoor. Zag dr trouwens lachen nadat haar dochter viel. Vind het maar een naar wijf.![]()
Die vader zal ook wel iets hebben gedaan, je krijgt niet zomaar meer je kinderen te zien. Beetje laf van hem dat hij daar nu een paar jaar later pas wat van zegt.
Ik las het, dat is ook ziek. Maar hij gooit het filmpje pas openbaar nadat hij zijn kinderen niet meer krijgt te zien. Een echte vent had direct actie ondernomen, en niet wanneer het hem beter uitkwam.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Volgens die vader dreigde zijn ex ermee dat zij zijn Nederlandse ID af zou pakken, o.i.d. Verder is dat lachje wanneer dat kind valt inderdaad ook nogal smerig, maar stel dat dit een incident was, dan verdient die moeder het niet om nu zo op het internet te staan.
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik las het, dat is ook ziek. Maar hij gooit het filmpje pas openbaar nadat hij zijn kinderen niet meer krijgt te zien. Een echte vent had direct actie ondernomen, en niet wanneer het hem beter uitkwam.
Je mist het hele punt en de hele context van mijn post, die voortborduurde op een reactie van iemand anders. Natuurlijk is dat niet beschikbaar, want kinderen maken de dienst niet uit. Laat dat nou net het hele punt zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin, als dat niet beschikbaar is dan kunnen ze dat ook niet eten.
vogeltjesdans!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voszje topics altijd +1. Daar zouden er meer van moeten zijn. Als ze een schep zout hadden zou ik ze opeten.
Schattiequote:
Dit. Helemaal mee eens!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:17 schreef UltraR het volgende:
t als je kind bij elke maaltijd weer weigert te eten. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je niet zo moet handelen als die moeder hier doet. Maar ja, dat krijg je ook als iedereen maar ongereguleerd kinderen kan krijgen. Dat is waar ik me over kan blijven verbazen. Voor elk schuurtje heb je een vergunning nodig, maar kinderen nemen? De grootste verantwoordelijkheid die er maar bestaat, nee hoor, tuurlijk ga maar ongelimiteerd je gang! Zelfs een verplichte opvoedcursus gaat blijkbaar al te ver... Waarom? Wanneer gaan we eens in het belang van kinderen denken ipv die panische angst om de vrijheid van ouders iets in te perken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |