Dat jaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ken er ook zo eentje die inderdaad altijd een vreselijk drama maakt van het avondeten gewoon omdat het werkte en hij zo altijd friet kreeg.Gewoon negeren totdat zo'n blaag vanzelf wel weer begint met eten want verhongeren willen ze ook niet.
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Klopt. Als je kinderen zelf gaat laten bepalen hoe alles werkt eten ze de hele dag snoep, chips en ijs. Ik mocht gewoon niet van tafel af als ik zat te kutten. Bord niet leeg = hele avond aan tafel blijven in je eentje doeiiii
en de rest ging dan lekker tv kijken hahah. Ui en andere dingetjes op de rand van mijn bord schuiven moest ik zelf weten, maar aan het eind moest dat ook gewoon op hoor dus je kon het maar beter gewoon mengen of aan de hond geven en hopen dat die hond niet keihard ging smakken.
. Van die ouders die over alles maar willen overleggen met een kind van 4 of 5 jaar oud, die kinderen worden later allemaal verwende slapjanussen die echt tegen geen enkel stootje kunnen.
Ik ken bijvoorbeeld iemand die "alleen maar kip lust en nooit ander vlees probeert want dat mocht ze zelf bepalen van haar ouders "Die heeft dus gewoon nog nooit ander vlees dan kip geprobeerd en is al 21 ! Dafuque, als je dat later bepaalt oke maar thuis moet je toch echt gewoon het een en ander mee krijgen. Als je vegetarisch bent zul je ook gewoon bepaalde groente moeten proberen die je later misschien alsnog niet meer eet.
Maar ik moet wel zeggen dat dat filmpje wel een beetje walgelijk is, een bord vol met spuug weer in de mond van dat kind schuiven vind ik een beetje te ver gaan (ze heeft het al twee of drie keer uitgespuugd/gekotst ). Ik zou dr gewoon lekker aan tafel laten zitten zoals mijn ouders deden, daar blijven tot je bord leeg is, toedeledokie wij gaan koffie drinken en tv kijken met een lekker toetje en jij niet.
Na een uur wil je echt van tafel en geloof je echt dat je daar tot in de ochtend zal blijven en dat je straf krijgt van de juf omdat je niet naar school bent gekomen want je moest aan tafel blijvenIets wat natuurlijk allemaal niet gebeurt maar als kind ga je wel in de stress na een uurtje of twee uurtjes en eet je het gewoon op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ken er ook zo eentje die inderdaad altijd een vreselijk drama maakt van het avondeten gewoon omdat het werkte en hij zo altijd friet kreeg.Gewoon negeren totdat zo'n blaag vanzelf wel weer begint met eten want verhongeren willen ze ook niet.
Tuurlijk, het is gewoon een blufstrategie. Je moet je echt niet gek laten maken hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 02:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Klopt. Als je kinderen zelf gaat laten bepalen hoe alles werkt eten ze de hele dag snoep, chips en ijs. Ik mocht gewoon niet van tafel af als ik zat te kutten. Bord niet leeg = hele avond aan tafel blijven in je eentje doeiiii
en de rest ging dan lekker tv kijken hahah. Ui en andere dingetjes op de rand van mijn bord schuiven moest ik zelf weten, maar aan het eind moest dat ook gewoon op hoor dus je kon het maar beter gewoon mengen of aan de hond geven en hopen dat die hond niet keihard ging smakken.
. Van die ouders die over alles maar willen overleggen met een kind van 4 of 5 jaar oud, die kinderen worden later allemaal verwende slapjanussen die echt tegen geen enkel stootje kunnen.
Ik ken bijvoorbeeld iemand die "alleen maar kip lust en nooit ander vlees probeert want dat mocht ze zelf bepalen van haar ouders "dafuque, als je dat later bepaalt oke maar thuis moet je toch echt gewoon het een en ander mee krijgen. Als je vegetarisch bent zul je ook gewoon bepaalde groente moeten proberen die je later misschien alsnog niet meer eet.
Maar ik moet wel zeggen dat dat filmpje wel een beetje walgelijk is, een bord vol met spuug weer in de mond van dat kind schuiven vind ik een beetje te ver gaan (ze heeft het al twee of drie keer uitgespuugd/gekotst ). Ik zou dr gewoon lekker aan tafel laten zitten zoals mijn ouders deden, daar blijven tot je bord leeg is, toedeledokie wij gaan koffie drinken en tv kijken met een lekker toetje en jij niet.
Na een uur wil je echt van tafel en geloof je echt dat je daar tot in de ochtend zal blijven en dat je straf krijgt van de juf omdat je niet naar school bent gekomen want je moest aan tafel blijvenIets wat natuurlijk allemaal niet gebeurt maar als kind ga je wel in de stress na een uurtje of twee uurtjes en eet je het gewoon op.
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:40 schreef Xenzo het volgende:
Een zeer terechte klacht, als een kind niet wil eten dan moet het ook niet gedwongen worden om te eten.
Als een kind zijn of haar eten probeert uit te spugen dan wil het kind, om wat voor reden dan ook, geen eten tot zich nemen. Als u dan het kind dwingt om te eten dan bent u een kinderbeul, het is maar goed dat u geen kind heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb nog lang geen kinderen, maar dit vind ik een beetje onzin. Een kind gaat niet zelf bepalen wanneer hij gaat eten. Gewoon eten wanneer het etenstijd is, ben je helemaal besodemieterd
Stel je even niet zo aan zeg, met je kinderbeulquote:Op maandag 1 juli 2013 03:19 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Als een kind zijn of haar eten probeert uit te spugen dan wil het kind, om wat voor reden dan ook, geen eten tot zich nemen. Als u dan het kind dwingt om te eten dan bent u een kinderbeul, het is maar goed dat u geen kind heeft.
dit dusquote:Op maandag 1 juli 2013 04:24 schreef hugecooll het volgende:
Ik vond het opmerkelijker dat dat joch uit een glazen vaas dronk/wilde drinken
quote:Op maandag 1 juli 2013 04:24 schreef hugecooll het volgende:
Ik vond het opmerkelijker dat dat joch uit een glazen vaas dronk/wilde drinken
110% mee eens. Lullig voor dat kind maar er zijn verdomme ergere dingen in het leven. en dat die vader zegt ze is getekend voor het levenquote:Op maandag 1 juli 2013 02:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Over verdere massawoede... meisje krijgt fles op haar gezicht, diepe snee...huilen...oke, niet netjes van de flessengooier maar opeens rept de rioolpers over "verminking, getekend voor het leven etc." kom op zeg...dit gebeurde 25 jaar geleden ook al bij de gemiddelde kroegknokpartij (maar dan wel zonder messen)
Onzin, als dat niet beschikbaar is dan kunnen ze dat ook niet eten.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Klopt. Als je kinderen zelf gaat laten bepalen hoe alles werkt eten ze de hele dag snoep, chips en ijs.
En de foto natuurlijk zonder schoongemaakte wond dus overal opgedroogd bloed en bloed op de kleren. Want dat ziet er heftiger uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
ongelovelijk wat een storm in een glas water..... alle moraalridders trekken ten strijde alsof dit nooit ergens in een ander huishouden gebeurt.
Kan me gerust voorstellen dat je als ouder wel eens klaar bent met je kinderen als ze de hele dag lopen klieren...
dus terechte klacht.
Over verdere massawoede... meisje krijgt fles op haar gezicht, diepe snee...huilen...oke, niet netjes van de flessengooier maar opeens rept de rioolpers over "verminking, getekend voor het leven etc." kom op zeg...dit gebeurde 25 jaar geleden ook al bij de gemiddelde kroegknokpartij (maar dan wel zonder messen)
Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 1 juli 2013 02:34 schreef Confetti het volgende:
TS wilt zichzelf een bepaalde superioriteit aanpraten. Vandaar ook woorden als gepeupel. Alsof zij er boven staat.
In haar tocht naar superioriteit vergeet TS echter de normale waarden en normen. TS vergeet het verschil tussen goed en slecht omdat ze zo gefixeerd is op het hebben van een alternatieve mening, zodat TS kan neerkijken op het volk die met de 'onderbuik' reageert.
Het wordt eens tijd dat een psychiater dit fenomeen definieert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |