SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Torres wintquote:Op maandag 1 juli 2013 00:39 schreef Kopsterk het volgende:
Torres en Pedro doen een wedstrijdje: 'Wie is het meest nutteloos?'. Torres gaat aan de leiding.
Was altijd te laatquote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voorheen kon je dit nog niet? Dat voelt wel goed zeker?
Dat is niet aan iedereen weggelegd natuurlijk, deze inspanning.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voorheen kon je dit nog niet? Dat voelt wel goed zeker?
10/10quote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als fan van de Rode Duivels krijg je natuurlijk maar weinig kansen.
wil je een ballon?quote:
Voor*.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet aan iedereen weggelegd natuurlijk, deze inspanning.
Billen knijpen van de spanning helpt juist.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, hou je 't nog droog zo met die spanning?
doe maar een lollyquote:
Nét idd.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op tijd terugstapte.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
IK STA IEDEREEN STAAT NEYMAR TURNT DE OEFENING VAN ZIJN LEVEN
Nog een gol zou fijn zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef Paxcon het volgende:
Niet meer weggeven dit anders ben ik 40 euro kwijt
Toneelklasse jaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef Aguero het volgende:
Neymar is toch wel een klasbak, dit toernooi laat hij zijn klasse zien.
gustavo lima dududududududuquote:
Dit toernooi gaat nergens over.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef Aguero het volgende:
Neymar is toch wel een klasbak, dit toernooi laat hij zijn klasse zien.
Het blijft elf tegen elf hè.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een gol zou fijn zijn.
Maar 40 euro heb ik niet ingezet
Voetbal is best riskant weet je. Die voetballers zijn niet te peilen.
Had gehoopt op 1-1 zodat ik kon inzetten op Brazilquote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef Paxcon het volgende:
Niet meer weggeven dit anders ben ik 40 euro kwijt
Je bedoelt: boem knal raak? koekoek?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Trap die neymar nu finaal de afrastering in.
Nee, eigenlijk wou ik ook niet zoveel inzetten maar ik raak altijd geirriteerd als ik verlies maak en dan ga ik veel inzetten om weer in de plus te komenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een gol zou fijn zijn.
Maar 40 euro heb ik niet ingezet
Voetbal is best riskant weet je. Die voetballers zijn niet te peilen.
Teringhomo.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wereldverdedigers? Hij staat tegen Alvaro fcking Arbeloa.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neymar scoort tegen wereldverdedigers, nu de bevestiging?
Laat hem eerst nou maar eens Manolev uitspelen. Dan zien we wel verder.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een livebet gedaan toen het 1-0 stond @1,63quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had gehoopt op 1-1 zodat ik kon inzetten op Brazilhelaas
Dit maakt me alleen nog meer nieuwsgieriger naar het koningskoppel Messi/Neymarquote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is wel de beste methode, des te sneller heb je je geld weer terug.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk wou ik ook niet zoveel inzetten maar ik raak altijd geirriteerd als ik verlies maak en dan ga ik veel inzetten om weer in de plus te komen
Tactiek.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Spanje laat het toch wel afweten. Veel slordige passes. Weinig slimme passjes.
Brazilië speelt goed, maar Spanje laat zich ook wel makkelijk naar de slachtbank leiden.
Dat is netjesquote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een livebet gedaan toen het 1-0 stond @1,63
Er staat welgeteld één wereldverdediger. Ramos, de rest is pure middelmaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat staat hierquote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef hafcfan het volgende:
Neymar werd tegen ons helemaal weggespeeld door Abate totdat hij hem geblesseerd trapte.
je moet op wimbledon inzetten, heb iets van 6 of 7 bets gedaan, allemaal goed.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk wou ik ook niet zoveel inzetten maar ik raak altijd geirriteerd als ik verlies maak en dan ga ik veel inzetten om weer in de plus te komen
+1000quote:Op maandag 1 juli 2013 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Trap die neymar nu finaal de afrastering in.
Komt die kneus eigenlijk terug naar dat lampenclubje?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat hem eerst nou maar eens Manolev uitspelen. Dan zien we wel verder.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is wel de beste methode, des te sneller heb je je geld weer terug.
kapteintje isquote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef RocketM het volgende:
[..]
Komt die kneus eigenlijk terug naar dat lampenclubje?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef RocketM het volgende:
[..]
Komt die kneus eigenlijk terug naar dat lampenclubje?
Juich niet te vroeg.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef inZanity het volgende:
Gaat me weer een hoop centjes opleveren deze wedstrijd!
De verdedigers van Osasuna en Celta zijn ook middelmaatquote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er staat welgeteld één wereldverdediger. Ramos, de rest is pure middelmaat.
Spanje blijkt slecht tegen druk op de verdediging te kunnen. Moet je wel voor willen gaanquote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Spanje laat het toch wel afweten. Veel slordige passes. Weinig slimme passjes.
Brazilië speelt goed, maar Spanje laat zich ook wel makkelijk naar de slachtbank leiden.
Ik heb voor morgen ook het een en ander staan aan de hand van dat UVT-topic. Nijmegen19 heeft er wel kijk op. Daar trouwens wel met inzetten van max. 2 euro.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je moet op wimbledon inzetten, heb iets van 6 of 7 bets gedaan, allemaal goed.
Okee het was gebaseerd op wat blogabet mij vertelde, maar dan nog.
werd tijdquote:
Hij speelt altijd waardeloos, Real moet eens op zoek naar een andere back.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef wickedmen het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Arbeloa een tyfuswaardeloze wedstrijd speelt?
Jezus Bouma zou er nog van kunnen leren.
Als je fan bent van Sierd kan je je alles permitteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent voor PSV. Dat is nog erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-1quote:
Die zijn stuk voor stuk beter dan Alba, Arbeloa en Pique.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De verdedigers van Osasuna en Celta zijn ook middelmaat
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee man. Torres gaat Luiz kapotspelen 2de helft.quote:
Sierd is fan van de Beemster. Niks mis mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je fan bent van Sierd kan je je alles permitteren.
Hebben ze al.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Hij speelt altijd waardeloos, Real moet eens op zoek naar een andere back.
Janmaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Hij speelt altijd waardeloos, Real moet eens op zoek naar een andere back.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die zijn stuk voor stuk beter dan Alba, Arbeloa en Pique.
Heb je op Brazilie ingezet?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen ook het een en ander staan aan de hand van dat UVT-topic. Nijmegen19 heeft er wel kijk op. Daar trouwens wel met inzetten van max. 2 euro.
Ze hebben veel geluk gehad op de laatste eindtoernooien.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef Trebo het volgende:
Eigenlijk is dat Spanje maar een heel middelmatig elftal.
Heb laatst flink verlies gemaakt bij die debielen van de Fifa u20 cup. Dus ik overweeg hevig te stoppen met wedden nu ik nog flink in de plus sta.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb voor morgen ook het een en ander staan aan de hand van dat UVT-topic. Nijmegen19 heeft er wel kijk op. Daar trouwens wel met inzetten van max. 2 euro.
wie is de beste?quote:
quote:
Kom vechten dan.quote:
Geboren na >90...ga naar bed knul.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap niet dat ze Ramos dan niet op rechts laten spelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef TheGeneral het volgende:
Tja Arbeloa () op Neymar laten spelen is natuurlijk vragen om problemen. Dat ze voor die rechtsback positie in heel Spanje niemand anders hebben...
quote:
Carvajal?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef TheGeneral het volgende:
Tja Arbeloa () op Neymar laten spelen is natuurlijk vragen om problemen. Dat ze voor die rechtsback positie in heel Spanje niemand anders hebben...
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker zonde is dat altijdquote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, 40 euro toen het 1-0 stond.
Ik kan hem trouwens incashen voor 55 euro op dit moment.
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb laatst flink verlies gemaakt bij die debielen van de Fifa u20 cup. Dus ik overweeg hevig te stoppen met wedden nu ik nog flink in de plus sta.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
Iemand nog die picca van Neymar met dat diadeempje en in dat blauwe apenpakje?
Spanje heeft een overschot aan creatieve aanvallende middenvelders, maar ze missen goede backs inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef TheGeneral het volgende:
Nee dank je ik ben allergisch voor aids.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
Dat was geen buitenspelval hoor ...quote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef Strani het volgende:
Arbeloa krijgt de schuld maar Jordi Alba deed ook niet lekker mee met de off-side trap.
Dat is een heel wat beter alternatief ja.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil zeker te grazen worden genomen door die mollige?
Ballesteros heeft wel de draaicirkel van een Scaniaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die zijn stuk voor stuk beter dan Alba, Arbeloa en Pique.
200 euroquote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker zonde is dat altijd![]()
200 euro hier op over 3.5 goals, dus als het net zo`n 2de helft wordt als 1ste
Moet wel beetje leuk blijven hequote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef sanasoufi het volgende:
Voor het eerst dat een wedstrijd waarin Spanje mee doet leuk is![]()
Ineens moeten die rode jochies rennen ipv op traag tempo de bal naar elkaar te schuiven![]()
Brazilië
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje is gewoon slecht en Brazilië lucky...
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
Scherpe analysequote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje is gewoon slecht en Brazilië goed..
Leuk he! Ik dacht al dat ze onverslaanbaar warenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje is gewoon slecht en Brazilië goed..
Nee verschrikkelijk inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel beetje leuk blijven heIk wed al 6 jaar dus 2 euro-betjes ja sorry maar daar word ik niet warm van
Nu serieusquote:
Cabaret van 't hoogste niveau.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De verbale strijd tussen Kopsterk en capuchon_jongen zwengelt weer aan.
Ben jij de broer van Louis ofzo, dat je wilt bepalen om hoelaat volwassen mannen moeten gaan slapen?quote:
2.2.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee verschrikkelijk inderdaadZit je te hopen op een gebeurtenis terwijl het je dan bijvoorbeeld 70 cent oplevert
Maar wat is die odd bij over 3.5? Wel hoog zeker?
Ze zijn kapot.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef xzaz het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de wedstrijd over is? Spanje wint gewoon.. zoals altijd.
hoe dom kan je niet zijn? Als spanje zo denkt lagen ze de eerste rond al uit (met alle respect voor Uruguay en Nigeria..)quote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef Kopsterk het volgende:
Spanje zal wel denken: verliezen in de Confederations Cup, it doesn't Mata.
Ik ben alleen nog niet zo goed in het imiteren van het Vlaamse accent. Daarmee krijg je hem wel aardig op de kast geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De verbale strijd tussen Kopsterk en capuchon_jongen zwengelt weer aan.
Vooral serieus ingaan op een woordgrap, ga zo door.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoe dom kan je niet zijn? Als spanje zo denkt lagen ze de eerste rond al uit (met alle respect voor Uruguay en Nigeria..)
Hoezo? Ik mis de vaart bij zowel Nederland als Spanje altijd. Beide elftals zijn ontzettend traag. Dat levert een mooi positiespel op, maar om er naar te kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het met haar eens zou zijn over voetbal...
Hoe dom kan je niet zijn?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoe dom kan je niet zijn? Als spanje zo denkt lagen ze de eerste rond al uit (met alle respect voor Uruguay en Nigeria..)
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef Kopsterk het volgende:
Spanje zal wel denken: verliezen in de Confederations Cup, it doesn't Mata.
amai ik heb voila gene goesting op zenne straffe amai post in te amai gaan voilaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet zo goed in het imiteren van het Vlaamse accent. Daarmee krijg je hem wel aardig op de kast geloof ik.
oh niet op die A gelet srryquote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral serieus ingaan op een woordgrap, ga zo door.
Dat zei ik alleen om die slechte woordgrap te kunnen maken, halve zool.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ah een livebet, okequote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2.2.
Ik wilde eerst over 2.5 en die stond ook op 2,2 maar wilde wachten tot hij 2,5 was,300 euro winstmaar Brazilie was wel erg snel
Ninja-edit. dat die quote zo hoog staat is logisch natuurlijkquote:
inderdaad he. Hoe dom kan je niet zijn ..quote:
Ik had het over jou.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad he. Hoe dom kan je niet zijn ..
Nee ze worden uitgeschakeld door België in de Halve finalquote:
Ja klopt, ik zat even dom te denkenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ninja-edit. dat die quote zo hoog staat is logisch natuurlijkAls Spanje er bovenop klapt, kan 2de helft best 0-1 worden.
Of 0-0 als Brazilië inzakt.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ninja-edit. dat die quote zo hoog staat is logisch natuurlijkAls Spanje er bovenop klapt, kan 2de helft best 0-1 worden.
Speel je bij Unibet?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zat even dom te denkenIk was even vergeten dat de tweede helft dan virtueel weer bij 0-0 begint
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:58 schreef RocketM het volgende:
[..]
Nee ze verzwakken in de finale in minuut 40-45.
Ja Bwin is wel nice met dat puntensysteem inderdaad.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee! Die komen niet langs landen als Nederland.
Ale, reageer toch niet zo ambetantquote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat jullie van me denken kan me niets schelen
Toffe user.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja ik snap daar niks van. Als je naar de shop gaat staat er telkens dat je moet inloggen terwijl ik gewoon ingelogd ben.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Bwin is wel nice met dat puntensysteem inderdaad.
amaiiquote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maak jezelf dat vooral wijs. Zodra iemand een grap over Belgen maakt, zit je gewoon weer op de kast.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |