SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belgische scheidsrechters zijn dan ook waardeloos, dus deze keer ligt het niet aan jou dat je domme dingen zegt.quote:
idd.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef Grifte het volgende:
Die bal had hij nooit meer gehaald, geel terecht.
kijk op canvasquote:
Belgische scheidsrechters heeft hier niets mee te maken klapmongoolquote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belgische scheidsrechters zijn dan ook waardeloos, dus deze keer ligt het niet aan jou dat je domme dingen zegt.
Watquote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef Knaller het volgende:
Prima beslissing. Een overtreding net over de middenlijn is nooit rood.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Wat een comediant is Neymar zeg![]()
Maar BrazilieBoh, Spanje krijgt voetballes
Israel had hem allang naar de maan geschotenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef Caland het volgende:
Pijn aan zijn enkel terwijl hij bij zijn schouder wordt gepakt. Juist ja
It takes one to know one.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgische scheidsrechters heeft hier niets mee te maken klapmongool
Zijn geen zwakke spelers hoor maar gemiddeld; Brazilie gaat dit nooit volhouden.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Kopsterk het volgende:
Spanje heeft eigenlijk aardig wat zwakke pionnen. Arbeloa, Piqué, Pedro, Torres. De rest moet wel heel goed spelen om dat te compenseren.
Basisspelers van Barca, Real en Chelsea. Echt pure middelmaat inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Kopsterk het volgende:
Spanje heeft eigenlijk aardig wat zwakke pionnen. Arbeloa, Piqué, Pedro, Torres. De rest moet wel heel goed spelen om dat te compenseren.
Kijk reglement 4, paragraaf 5.6 er nog eens op na.quote:
aicarquote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Ludachrist het volgende:
Wat voor doping hebben die Brazilianen gebruikt?
Wat voor dope hebben de spanjolen niet gebruikt bedoel je.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Ludachrist het volgende:
Vrouwen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Ludachrist het volgende:
HGH of EPO :\quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Ludachrist het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Basisspelers van Barca, Real en Chelsea. Echt pure middelmaat inderdaad.
+10quote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor dope hebben de spanjolen niet gebruikt bedoel je.
Net over de middellijn mag je dus gewoon een tegenspeler een kopstoot geven. Dan weet ik dat.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kijk regelment 4, praragraaf 5.6 er nog eens op na.
aaaaaaaaahquote:
Overdrijf niet manquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt een recordje maandag denk ik, na deze topic vol te spammen straks de etappe 3 topic
Doorgebroken speler geval had ik het over.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Net over de middellijn mag je dus gewoon een tegenspeler een kopstoot geven. Dan weet ik dat.
Waar is LitmanenAFCA nuquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie dat het verbale gevecht tussen johannes_vermeer en capuchon_jongen alweer begonnen is.
Ik noem dat geen gevecht, ik blaas hem eventjes wegquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie dat het verbale gevecht tussen johannes_vermeer en capuchon_jongen alweer begonnen is.
Typ eens normaal Nederlands man.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt een recordje maandag denk ik, na deze topic vol te spammen straks de etappe 3 topic
Jij in VBL?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wielrennen kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik probeer hem juist te helpen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Kopsterk het volgende:
Nice lifequote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook dat is onzin.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Doorgebroken speler geval had ik het over.
Ze presteren allemaal zeer matig bij hun clubs.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Basisspelers van Barca, Real en Chelsea. Echt pure middelmaat inderdaad.
Nee, je zei dat alles rond de middenlijn nooit rood is.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Doorgebroken speler geval had ik het over.
Oké.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ze presteren allemaal zeer matig bij hun clubs.
Ook geen driedubbele beenbreuk?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, je zei dat alles rond de middenlijn nooit rood is.
Blindquote:Op maandag 1 juli 2013 00:22 schreef RocketM het volgende:
[..]
Dailey Blind en Jody Lukoki zullen er ook niet misstaan.
Wel met de deur op slot dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:23 schreef RocketM het volgende:
[..]
Cruijff en van Gaal samen in een kleedkamer... Zou prachtige tv zijn!
Ik zou nooit iemand met een Belg durven te vergelijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hij vergelijkt je met capuchon_jongen
Doe eens een spoilerquote:Op maandag 1 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij een veredelde botsing nabij de middellijn heb je het dus nog niet over een duidelijke scoringskans.quote:Overtredingen die met een veldverwijdering worden bestraft
Een speler, wisselspeler of gewisselde speler wordt van het speelveld gezonden en
wordt de rode kaart getoond, indien hij één van de zeven hieronder volgende over-
tredingen begaat:
1. ernstig gemeen spel;
2. gewelddadig gedrag;
3. een tegenstander of een ander persoon bespuwen;
4. de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontnemen, door op-
zettelijk de bal met de hand of arm te spelen (dit geldt niet voor de doelverdedi-
ger binnen zijn eigen strafschopgebied);
5. een tegenstander die zich in de richting van het doel van die speler begeeft, een
duidelijke scoringskans ontnemen door middel van een overtreding waarvoor
een vrije schop of strafschop moet worden toegekend;
6. grove, beledigende taal of een scheldwoord gebruiken en/of gebaren maken;
7. het ontvangen van een tweede waarschuwing in dezelfde wedstrijd.
Sporza iets voor jou?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:25 schreef polderturk het volgende:
Waardeloze commentator van de NOS. Brazilie krijgt een kans, zegt hij "Brazilie imponeert, Spanje wordt onder de voet gelopen". Wat een onzin. Wedstrijd gaat gelijk op.
Ach van Gaal heeft bij Bayern al zijn broek laten zakken.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel een openbaring zijn als ze allebei homo blijken te zijn ja.
WAT??quote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef inZanity het volgende:
Kuipers fluit echt zwaar in het voordeel van Spanje.
Zou omgekeerd moeten zijn met de WK finale in gedachten...quote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef inZanity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker voor je inZanity.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef inZanity het volgende:
Want?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou omgekeerd moeten zijn met de WK finale in gedachten...
Is hij niet op stap met Derrek en Stinho dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm zonet nog online gesignaleerd
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef inZanity het volgende:
Toen werd heel Nederland vernederd door Spanjequote:
Jij snapt het spelletje.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef inZanity het volgende:
Hij gaf geel.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
Is geen rood man, liepen er nog 2 naast.
En op het einde wint Spanje nogquote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef inZanity het volgende:
Derrek is tijdelijk geband en Stinho is naar bed, dan heeft Fred uitgebreid de mogelijkheid naar de Confederations cup te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij niet op stap met Derrek en Stinho dan?
Weet ik, maar de spelers van brazilie wouden rood hebben, daar reageerde ik op.quote:
Woudenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Weet ik, maar de spelers van brazilie wouden rood hebben, daar reageerde ik op.
Hij blaast op het fluitje van Brychquote:Op maandag 1 juli 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Te bang om te fluiten. Duidelijk geen pursonality.
Dat is hun alibi ja. Maar dat kan altijd nog vals zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derrek is tijdelijk geband en Stinho is naar bed, dan heeft Fred uitgebreid de mogelijkheid naar de Confederations cup te kijken.
Wouden, mooiquote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Weet ik, maar de spelers van brazilie wouden rood hebben, daar reageerde ik op.
Juist, twee meter buiten de 16 en nog verdedigers zat die er omheen liepen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:28 schreef CrushedTinBox het volgende:
Is geen rood man, liepen er nog 2 naast.
In mijn tijd hadden we mannen als Frans Derks. Die hielden van mannelijk voetbal weet je wel. Dan kwam je met je linkerbeen in je rechterbroekzak het veld af, maar dan hadden de toeschouwers in ieder geval niet het idee dat ze naar een wedstrijd schoonspringen hadden gekeken.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij blaast op het fluitje van Brych
Zijn ze allemaal ja, inclusief Spanjequote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
Kuipers is niet streetwise genoeg om met deze straatratjes om te gaan.
Da's gelukkig geen achternaam.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sommigen hebben toch een belachelijke achternaam
Hulk
Die tering apen, ha haquote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
Kuipers is niet streetwise genoeg om met deze straatratjes om te gaan.
Althans, voor hem dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Da's gelukkig geen achternaam.
_jongen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hulk
Niets discustabel aan gewoon twee keer terecht geelquote:Op maandag 1 juli 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
2de discutabele moment, Kuipers verdient wel credits op deze manier.
Jouw hele leven is 1 groot discutabel moment.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Da's gelukkig geen achternaam.
Als het discutabel is hoeft hij er dus helemaal niet naast te zitten en kan hij gewoon gelijk hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Kneusjequote:Op maandag 1 juli 2013 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw hele leven is 1 groot discutabel moment.
hhaha ik ben dus niet de enige die het ziet.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:32 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zie die Alba rennen dan, kerel heeft geen nek.
Fred danquote:Op maandag 1 juli 2013 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hulk
iddquote:Op maandag 1 juli 2013 00:31 schreef xzaz het volgende:
Kupers fluit prima, geen fout gemaakt tot nu toe.
Mensen die zich daar druk om maken.quote:
Kan nog erger. Hulkquote:Op maandag 1 juli 2013 00:33 schreef S0nic het volgende:
Hoe kut is het wel niet dat je als spits van Brazilië Fred heet
Dat komt doordat Casillas goed gepositioneerd staat.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier hoef je geen goede keeper voor te zijn, hij schiet hem recht op de keeper af
Zei ik bij de vorige wedstrijd ook al. Schijnt kort voor Frederico te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:33 schreef S0nic het volgende:
Hoe kut is het wel niet dat je als spits van Brazilië Fred heet
Keepers staan altijd in het midden van de goal.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:34 schreef Hierro het volgende:
[..]
Dat komt doordat Casillas goed gepositioneerd staat.
Want?quote:
*faaldquote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef hafcfan het volgende:
Haten op Spanje, omdat Nederland altijd faalt.
Deze tempo? godsamme...quote:Op maandag 1 juli 2013 00:34 schreef Maver24 het volgende:
vraag me af hoelang brazilie dit vol gaat houden met deze tempo
Zal wel tof zijn en dan na de zomer je met een grijns melden bij barcaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:34 schreef OmniRocket het volgende:
neymar gaat zo nog ff wat barca spelers irriteren met toneelspel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
deze nog welquote:Op maandag 1 juli 2013 00:34 schreef Maver24 het volgende:
vraag me af hoelang brazilie dit vol gaat houden met deze tempo
Ah ok.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zei ik bij de vorige wedstrijd ook al. Schijnt kort voor Frederico te zijn.
Gewoon vreemd dat een Nederlanders daar voor is.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Want?
Omdat het me gewoon geen reet boeit voor wie anderen zijn?
Niks mis mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Godver, we denken steeds hetzelfde vanavond. Mooi man.
Daar kan hij dan zijn toneelspel perfectioneren.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zal wel tof zijn en dan na de zomer je met een grijns melden bij barca
Gaat lekker op en neer inderdaad.quote:
ik irriteer me er ook aan. klote toneelspelquote:Op maandag 1 juli 2013 00:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zal wel tof zijn en dan na de zomer je met een grijns melden bij barca
Brazilië en Spanje bakker er niets van. België wordt gewoon Wereldkampioen na strafschoppen tegen Nederlandquote:
Weten ze ook eens hoe het is.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:34 schreef OmniRocket het volgende:
neymar gaat zo nog ff wat barca spelers irriteren met toneelspel
Mits België zich eindelijk eens plaatstquote:Op maandag 1 juli 2013 00:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Brazilië en Spanje bakker er niets van. België wordt gewoon Wereldkampioen na strafschoppen tegen Nederland
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:38 schreef RocketM het volgende:
[..]
Mits België zich eindelijk eens plaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |