SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Belgische scheidsrechters zijn dan ook waardeloos, dus deze keer ligt het niet aan jou dat je domme dingen zegt.quote:
idd.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef Grifte het volgende:
Die bal had hij nooit meer gehaald, geel terecht.
kijk op canvasquote:
Belgische scheidsrechters heeft hier niets mee te maken klapmongoolquote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belgische scheidsrechters zijn dan ook waardeloos, dus deze keer ligt het niet aan jou dat je domme dingen zegt.
Watquote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef Knaller het volgende:
Prima beslissing. Een overtreding net over de middenlijn is nooit rood.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Wat een comediant is Neymar zeg![]()
Maar BrazilieBoh, Spanje krijgt voetballes
Israel had hem allang naar de maan geschotenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:16 schreef Caland het volgende:
Pijn aan zijn enkel terwijl hij bij zijn schouder wordt gepakt. Juist ja
It takes one to know one.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgische scheidsrechters heeft hier niets mee te maken klapmongool
Zijn geen zwakke spelers hoor maar gemiddeld; Brazilie gaat dit nooit volhouden.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Kopsterk het volgende:
Spanje heeft eigenlijk aardig wat zwakke pionnen. Arbeloa, Piqué, Pedro, Torres. De rest moet wel heel goed spelen om dat te compenseren.
Basisspelers van Barca, Real en Chelsea. Echt pure middelmaat inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Kopsterk het volgende:
Spanje heeft eigenlijk aardig wat zwakke pionnen. Arbeloa, Piqué, Pedro, Torres. De rest moet wel heel goed spelen om dat te compenseren.
Kijk reglement 4, paragraaf 5.6 er nog eens op na.quote:
aicarquote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Ludachrist het volgende:
Wat voor doping hebben die Brazilianen gebruikt?
Wat voor dope hebben de spanjolen niet gebruikt bedoel je.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Ludachrist het volgende:
Vrouwen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Ludachrist het volgende:
HGH of EPO :\quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Ludachrist het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Basisspelers van Barca, Real en Chelsea. Echt pure middelmaat inderdaad.
+10quote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor dope hebben de spanjolen niet gebruikt bedoel je.
Net over de middellijn mag je dus gewoon een tegenspeler een kopstoot geven. Dan weet ik dat.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kijk regelment 4, praragraaf 5.6 er nog eens op na.
aaaaaaaaahquote:
Overdrijf niet manquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt een recordje maandag denk ik, na deze topic vol te spammen straks de etappe 3 topic
Doorgebroken speler geval had ik het over.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Net over de middellijn mag je dus gewoon een tegenspeler een kopstoot geven. Dan weet ik dat.
Waar is LitmanenAFCA nuquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie dat het verbale gevecht tussen johannes_vermeer en capuchon_jongen alweer begonnen is.
Ik noem dat geen gevecht, ik blaas hem eventjes wegquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie dat het verbale gevecht tussen johannes_vermeer en capuchon_jongen alweer begonnen is.
Typ eens normaal Nederlands man.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt een recordje maandag denk ik, na deze topic vol te spammen straks de etappe 3 topic
Jij in VBL?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wielrennen kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik probeer hem juist te helpen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Kopsterk het volgende:
Nice lifequote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook dat is onzin.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Doorgebroken speler geval had ik het over.
Ze presteren allemaal zeer matig bij hun clubs.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Basisspelers van Barca, Real en Chelsea. Echt pure middelmaat inderdaad.
Nee, je zei dat alles rond de middenlijn nooit rood is.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Doorgebroken speler geval had ik het over.
Oké.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ze presteren allemaal zeer matig bij hun clubs.
Ook geen driedubbele beenbreuk?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, je zei dat alles rond de middenlijn nooit rood is.
Blindquote:Op maandag 1 juli 2013 00:22 schreef RocketM het volgende:
[..]
Dailey Blind en Jody Lukoki zullen er ook niet misstaan.
Wel met de deur op slot dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:23 schreef RocketM het volgende:
[..]
Cruijff en van Gaal samen in een kleedkamer... Zou prachtige tv zijn!
Ik zou nooit iemand met een Belg durven te vergelijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hij vergelijkt je met capuchon_jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |