Alles kan in Nederland, Badr Hari is nog op vrije voeten, dat zegt al genoeg.quote:
Kaas :squote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
Volgende keer een adoratie TT voor xcachet of kaas.
Mijn excuses ik stond onder zware druk om zsm een topic geopend te krijgen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
Volgende keer een adoratie TT voor xcachet of kaas.
Bedankt.quote:
Nee, ik besloot gewoon even voor de lol te verjaren.quote:
Ik ga er neie van uitquote:Op maandag 1 juli 2013 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ben ik mee bezig.
[..]
Goedzo.
Gaan je ouders je helpen financieel wanneer je op kamers gaat denk je?
quote:
quote:
Bedankt.quote:
quote:
Man, ik ben nu zo oud ik kan net zo goed al in mijn graf gaan liggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oohja, vergeten! Gefeliciteerd!!
Maar je bent niet dood dombo! Je leeft nog!
Oh heb ik ook wel eens ja. Gewoon zomaar voor de grap.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Nee, ik besloot gewoon even voor de lol te verjaren.
Ah,quote:
Deze man, held.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
Rez ouwe lul ik heb de bloemist gebeld om nieuwe geraniums achter het raam van je bejaardentehuis te laten zetten.
Ja, ik word over een week 17, en ik voel me ook zo oud als Jimmy Bennett.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt.
[..]Bedankt.
[..]
Man, ik ben nu zo oud ik kan net zo goed al in mijn graf gaan liggen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh heb ik ook wel eens ja. Gewoon zomaar voor de grap.
[..]
Ah,
GEFELICITEERD REZZIE
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef nodig het volgende:
omg rezzieeee
GEFELICITEERDD OMG OMG REZ ADORATIE VOLOP![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
Rez ouwe lul ik heb de bloemist gebeld om nieuwe geraniums achter het raam van je bejaardentehuis te laten zetten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
REZ GEFELICITEERD JAA GEFELICITEERD. VAN HARTE GEFELICITEERD HOWOHWHOEOE DAAR GAAN JE TIENERJAREN, EN 100 WORD JE TOCH NIET DUS DIT WAS HET DAN!!
JAAAAAAAAAA
excuses aanvaardquote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn excuses ik stond onder zware druk om zsm een topic geopend te krijgen.
Wow, verrassend.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik word over een week 17, en ik voel me ook zo oud als Jimmy Bennett.
correctquote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
Jongens, 'kk' is toch een afkorting voor kanker? En niet voor kak of kenker (wat eigenlijk hetzelfde is)
Ik ben moe en voel me niet zo geweldigquote:
Geloof het wel jaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
Jongens, 'kk' is toch een afkorting voor kanker? En niet voor kak of kenker (wat eigenlijk hetzelfde is)
Voor okay toch? Tenminste, in het engels.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
In NL voor kanker ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef xcachet het volgende:
Nee dan enkel 'k'quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor okay toch? Tenminste, in het engels.
Thank you sirquote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zijn we niet van je gewend![]()
Sterkte stuw
Wiequote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef xcachet het volgende:
omg, nodig neeeee
overigens ik spreek hem niet eens meer
Neequote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef TienVingers het volgende:
Schelden ze in het Engels ook met kanker, nee toch?
Switchen die hosselpraktijken zo vaak danquote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef xcachet het volgende:
omg, nodig neeeee
overigens ik spreek hem niet eens meer
dat is het ccquote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef TienVingers het volgende:
Ja, overal fuck tussen plakken komt heel beschaafd over.quote:
Nauwelijks. Het is hier vooral 'fuck'quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef TienVingers het volgende:
Het past ook gewoon overal in een zinquote:Op maandag 1 juli 2013 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, overal fuck tussen plakken komt heel beschaafd over.
hahaha, bij hem denk ik?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Switchen die hosselpraktijken zo vaak dan
oh hij heeft afgezegdquote:Op maandag 1 juli 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, bij hem denk ik?
Vannacht om 4.25 kreeg ik een whatsapp met;
"kom een zoen brengen"
"nuu"
En wel van een vriend van m'n broer
Heb me helemaal suf gelachen met katerboi
Nou ik had het afgezegd toen, weet je nog?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:25 schreef nodig het volgende:
[..]
oh hij heeft afgezegd![]()
Die vriend![]()
katerboy
Nooit zo bij stilgestaan eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 00:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kanker toch ook?
Maar dat word dan weer als te offensief gezien :/
Wat is er met mij?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:25 schreef nodig het volgende:
[..]
oh hij heeft afgezegd![]()
Die vriend![]()
katerboy
Ohja!quote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik had het afgezegd toen, weet je nog?
Nou die jongen vroeg mij dus mee uit en vervolgens zei hij dat hij geen idee had van wat we konden doen.......... Dus ik vroeg (iets subtieler) of hij vaker meiden mee uit vraagt en vervolgens zegt dat je niks weet om te gaan doen. Dus hij helemaal nadenken, kwam ie met ergens wat drinken en naar de KINDERBOERDERIJquote:Op maandag 1 juli 2013 00:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohja!
Nee eigenlijk ben ik het vergetenIk schaam me diep
![]()
Kinderboerderij?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou die jongen vroeg mij dus mee uit en vervolgens zei hij dat hij geen idee had van wat we konden doen.......... Dus ik vroeg (iets subtieler) of hij vaker meiden mee uit vraagt en vervolgens zegt dat je niks weet om te gaan doen. Dus hij helemaal nadenken, kwam ie met ergens wat drinken en naar de KINDERBOERDERIJToen heb ik eerlijk gezegd dat ik het niet zag zitten. Einde(lijk)
oh?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat xcachet met je gaat daten
Ben desktop
Gr gr
ohhjaaaaa dat was die jongenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou die jongen vroeg mij dus mee uit en vervolgens zei hij dat hij geen idee had van wat we konden doen.......... Dus ik vroeg (iets subtieler) of hij vaker meiden mee uit vraagt en vervolgens zegt dat je niks weet om te gaan doen. Dus hij helemaal nadenken, kwam ie met ergens wat drinken en naar de KINDERBOERDERIJToen heb ik eerlijk gezegd dat ik het niet zag zitten. Einde(lijk)
Niet alles wat jij goed vindt, vind ik goedquote:Op maandag 1 juli 2013 00:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alles wat ik luister is goed, anders luister ik het niet
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet alles wat jij goed vindt, vind ik goed
lmaoquote:Op maandag 1 juli 2013 00:31 schreef nodig het volgende:
[..]
ohhjaaaaa dat was die jongenNa de eerste zin herinnerde ik het me weer
![]()
Chillingzzz tussen de geiten en biggetjes![]()
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 1 juli 2013 00:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is je oppaskindje verliefd op je geworden?
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed nummer voor in de auto
Maar vind 'm niet zo goed.
Hij is sowieso kinderboederijjongen nuquote:Op maandag 1 juli 2013 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
lmao
Heb hem wat tips gegeven voor de volgende hosselen zei dat als hij mij volgend schooljaar in de trein tegen komt hij mij maar moet aanspreken of zo
Neequote:Op maandag 1 juli 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat ik je rustiger kan maken via dm
Stuart = STUAAAAAAAAAAARRRRRTTTTTTquote:Op maandag 1 juli 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij geeft ook iedereen bijnamen he
Stu = londonboy
Kom morgen kinderboerderij zutphen dan :squote:Op maandag 1 juli 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een kinderboerderijmeet kan best tof zijn met de juiste persoon
Als het klikt en diegene een goede dosis humor heeft kan je in principe alles doen
jij wou dat met mijquote:Op maandag 1 juli 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een kinderboerderijmeet kan best tof zijn met de juiste persoon
Als het klikt en diegene een goede dosis humor heeft kan je in principe alles doen
Wat is mijn bijnaam danquote:Op maandag 1 juli 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij geeft ook iedereen bijnamen he
Stu = londonboy
Volgens mij stelde jij dat zelfs voorquote:
koelquote:Op maandag 1 juli 2013 00:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom morgen kinderboerderij zutphen dan :s
nopequote:Op maandag 1 juli 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij stelde jij dat zelfs voor
[..]
koel
Haha kan ook. Maar is toch leuk? Mawfuckin geitjesquote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nope
ik zei dat we een kinderboerderij hebben in mburg en toen riep je gelijk KINDERBOERDERIJMEET
Mijn eerste kus was 3 jaar geleden achter de tribune van circuit Zandvoortquote:Op maandag 1 juli 2013 00:44 schreef TienVingers het volgende:
Mijn ouders zoenden elkaar voor het eerst op het bankje bij het dierenpark dus zo gek is het nog niet.
Kan leuk zijn zoals VA zegt.quote:
Die van mij in het ziekenhuisbedquote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn eerste kus was 3 jaar geleden achter de tribune van circuit Zandvoort
ja oke, maar met iemand die je totaaaal niet kent..quote:
He, ik ook!quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha kan ook. Maar is toch leuk? Mawfuckin geitjes
Ik heb pannekoeken gebakken met iemand die ik leerde kennen via FBquote:Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja oke, maar met iemand die je totaaaal niet kent..
(lees iemand die hosselde via facebook:') )
tof nummerquote:Op maandag 1 juli 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn eerste zoen was op haar kamer, luisterend naar Mac Miller - Kool aid n frozen pizza
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb pannekoeken gebakken met iemand die ik leerde kennen via FB
coeveusequote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik moest ook nog blijven in het ziekenhuis.
Oh, door jou ga ik random meisjes toevoegen op facebook.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb pannekoeken gebakken met iemand die ik leerde kennen via FB
Ik niet. Waarom dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik moest ook nog blijven in het ziekenhuis.
Ik moest in de couveusequote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik niet. Waarom dan als ik vragen mag?
jawel jij danquote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Hee spatie, hoe is het met de spierpijn?
Hee hezdunnah, alles kids?
Hee xcatchet, ...
ja hd of ni?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon goed beeld?
Mooie redding van david luiz
Ik voel het alleen als ik beweeg, en dat heb ik al een tijdje niet gedaan natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
Hee spatie, hoe is het met de spierpijn?
Hee hezdunnah, alles kids?
Hee xcatchet, ...
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet wat dat is maar waar is dat voor?
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ook wel, denk ik. Wil eerst de BJ nog ontvangen.
Neen. Het was allemaal in context.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, door jou ga ik random meisjes toevoegen op facebook.
goedzoquote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik voel het alleen als ik beweeg, en dat heb ik al een tijdje niet gedaan natuurlijk
xcachet, niet xcatchet!!!
haha, naja misschien wist je hetquote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietIk studeer geen medische zorg
Aan de zuurstof en shit, heb dat ook gehadquote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietIk studeer geen medische zorg
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Wanhopig stuk onkruid dat je er bent.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat weten? xcatchet is me bitch nog niet.
Oh geen idee, las iets over een zoen ofzo. Vrij sletterig als je dan niet met hem date hoor. ;squote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet date iedereen hier
(denken ze)
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
(denken ze)
Sletterig ja?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh geen idee, las iets over een zoen ofzo. Vrij sletterig als je dan niet met hem date hoor. ;s
iedereen lkkr dagkaartjes kopen dan 25 euro verlies maken lol helemaal blutjes xDquote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
(denken ze)
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh geen idee, las iets over een zoen ofzo. Vrij sletterig als je dan niet met hem date hoor. ;s
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
iedereen lkkr dagkaartjes kopen dan 25 euro verlies maken lol helemaal blutjes xD
Geen verlies, Nick had al een ander.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
iedereen lkkr dagkaartjes kopen dan 25 euro verlies maken lol helemaal blutjes xD
Nee, ik heb TV nooit ontmoet.. Was een grapje johquote:Op maandag 1 juli 2013 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, vind ik niet kunnen als je zelfrespect hebt. Heb je hem wel gezoend dan?![]()
Oh gelukkig.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ik heb TV nooit ontmoet.. Was een grapje joh
Oh.. Okay, dan ga ik op allemaal statussen reageren van 'vrienden' in de hoop op pannenkoeken.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Het was allemaal in context.
Vriend postte een status dat ie met z'n vriendin pannekoeken aan het bakken was. Ik post zo van, doe er eentje voor mij. Hij: fuck die shit, ik heb honger, je krijgt niks. Toen kwam zij ineens aanzetten dat ze wel voor mij wilde bakken.
Wij elkaar toegevoegd en na 2 weken heftig msn'en en van een grap werkelijkheid maken stond ik in Den Haag daadwerkelijk pannekoeken te bakken
jaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
OH WOW IK ZIE DIT NU PAS.
Maak je een move op me?
Succes gegarandeerdquote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh.. Okay, dan ga ik op allemaal statussen reageren van 'vrienden' in de hoop op pannenkoeken.
En waren ze lekker? Nu heb ik honger! :/
Een bemiddelaar...quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Rodawa het volgende:
Nee maar even serieus nu, ik trollde inderdaad een beetje. Hezdunnah riep me, hij ziet je wel zitten xcatchet. Mag ik gewoon catchet zeggen trouwens?
Even ter zake, wat vind je van hezdunnah?
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Rodawa het volgende:
Nee maar even serieus nu, ik trollde inderdaad een beetje. Hezdunnah riep me, hij ziet je wel zitten xcatchet. Mag ik gewoon catchet zeggen trouwens?
cachet mag wel!quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Rodawa het volgende:
Jij mag catchet zeggen. En ik zie hezdunnah niet zitten en dat merkte hij zelf ook welquote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Rodawa het volgende:
ja ik ben verliefd op der al jarenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
cachet mag wel!
Maar, Hez, jij vond zwerty toch leuk
Oh. Waarom niet? Vind je hem geen lieve jongen ;squote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij mag catchet zeggen. En ik zie hezdunnah niet zitten en dat merkte hij zelf ook wel
oo ok naja dat hoef ik nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Zoals etsu het zou brengen, ''ik had hem keihard geneukt''
Neequote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh. Waarom niet? Vind je hem geen lieve jongen ;s
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij mag catchet zeggen. En ik zie hezdunnah niet zitten en dat merkte hij zelf ook wel
Mij ziet ze wel zitten wwwiiiieeeejjjjquote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
jammer ja zou ik best eens willen zijn lijkt me wel lachenquote:
ehm, ik heb een foto gezien, dus lul nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien bedenk je je als ik zeg dat hij dikke lippen heeft, zoals Tom Hardy.
Het is alleen maar moeilijker met een extra letterquote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
idk misschien vindt hij dat makkelijker
sssssst jij hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mij ziet ze wel zitten wwwiiiieeeejjjj
Oh nou sorry hoor meneer de filosoof, heb ik verkeerd gelezen. WAT EEN PROBLEEM ZEG NOU NOU.quote:
Oh, gênant moment dit. Maar hij kan wel heel leuke trucjes met zijn tong, zo weet ik toevallig (nohomo).quote:Op maandag 1 juli 2013 01:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
ehm, ik heb een foto gezien, dus lul niet
vind je dat nodig?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is alleen maar moeilijker met een extra letterIk ben al lang blij dat ik je naam altijd goed spel
oo dan al 2/3 maandenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar zwerty is hier pas sinds 2/3 maanden ofzo
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor meneer de filosoof, heb ik verkeerd gelezen. WAT EEN PROBLEEM ZEG NOU NOU.
[..]
Oh, gênant moment dit. Maar hij kan wel heel leuke trucjes met zijn tong, zo weet ik toevallig (nohomo).
Hoe weet je dat dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor meneer de filosoof, heb ik verkeerd gelezen. WAT EEN PROBLEEM ZEG NOU NOU.
[..]
Oh, gênant moment dit. Maar hij kan wel heel leuke trucjes met zijn tong, zo weet ik toevallig (nohomo).
Ze waren niet te eten, we hadden iets fout gedaan met het beslag ofzo, ik maak die dingen altijd uit een pakkiequote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh.. Okay, dan ga ik op allemaal statussen reageren van 'vrienden' in de hoop op pannenkoeken.
En waren ze lekker? Nu heb ik honger! :/
no problem broquote:Op maandag 1 juli 2013 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Had je echt gezoend ?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze waren niet te eten, we hadden iets fout gedaan met het beslag ofzo, ik maak die dingen altijd uit een pakkie
Zoenen was een stuk beter
haha en nog niet getrouwd?quote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik ook. Eerste keer dat ik zwerty ontmoette gingen we gelijk dm'en, was leuk.![]()
jajaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb de vrouwen gesproken die zich door zijn tong in de zevende hemel waanden.
Nee, we doen het rustig, je weet toch. Ik wil nog wel een paar keer vreemdgaan, en dat zou ik niet accepteren van mezelf als we al getrouwd waren. En ik wil wel beetje kwaliteit ring kunnen betalen.quote:
Hoin. Ik ben er voor je hoor, nog bedankt van dat ene over mijn buikquote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef Tropanzia het volgende:
hallO ik voel me EenZaaM en AllEEN vanDaaG wie wiL er MeT MiJ praTEn ``~`groetjes xxxxx
Foutje gemaakt met het beslag, waren druk flirterig bezig enzoquote:Op maandag 1 juli 2013 01:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had je echt gezoend ?![]()
Maar wel slecht dat jullie niet eens pannenkoeken kunnen bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |