SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas is BBC niet HD.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De BBC is al bijna een half uur bezig.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Hopen op een dubbele beenbreuk voor Neymar.Meneer staat op 1 en krijgt meteen praatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een voorbeschouwing sowieso niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor een voorbeschouwing niet bepaald boeiend.
Ik wilde de lapo eerbiedigen. Alleen was deze hoogstwaarschijnlijk Ryan Babel compilaties op youtube aan het kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
Bedankt Johannes, vond het al wat lang duren allemaal.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde de lapo eerbiedigen. Alleen was deze hoogstwaarschijnlijk Ryan Babel compilaties op youtube aan het kijken.
Wel op 1 in de Mickey Mouse competitie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer staat op 1 en krijgt meteen praatjes.
maar 678 in het algemeen klassement, dan tel je niet meequote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel op 1 in de Mickey Mouse competitie.
kortom: het is 11 tegen 11, de bal is rond en het kan alle kanten opquote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk niet dat er veel doelpunten gaan vallen. Spanje mist een goede afmaker en Brazilië heeft simpelweg te weinig kwaliteit voorin. Aan de andere kant, ik heb Luiz, Ramos en Piqué allemaal al flink zien stuntelen dit toernooi.
Laten schrijven door Dries.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanjaarden moeten er een tekst bij verzinnen...
Vergeet Thiago Silva niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk niet dat er veel doelpunten gaan vallen. Spanje mist een goede afmaker en Brazilië heeft simpelweg te weinig kwaliteit voorin. Aan de andere kant, ik heb Luiz, Ramos en Piqué allemaal al flink zien stuntelen dit toernooi.
Behalve als de ene ploeg ''Tahiti'' noemtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kortom: het is 11 tegen 11, de bal is rond en het kan alle kanten op
Ik bespeur een spottende ondertoon.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kortom: het is 11 tegen 11, de bal is rond en het kan alle kanten op
zelfs bij Tahiti is de bal rond en spelen er 11 tegen 11 en kan het alle kanten op.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Behalve als de ene ploeg ''Tahiti'' noemt
pik?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk janken al die mensen als Neymar straks zijn #$@ breekt.
Maar er zit wel passie in.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volkslied klinkt voor geen meter maargoed
Ja ekt stom he! Wat een sukkels xDquote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
messi gepasseerd bij het spaanse 11tal?
Spot bespotten? Yo dawg...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een spottende ondertoon? Ik? Zo'n geniale spot zou ik toch nóóit bespotten?
Geblesseerd.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
Kijk deze boy eens stoer rellen hier.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet die hollander weer fluiten
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
Jij bent zeker zo'n Turk?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om wraak te nemen op Spanjequote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja net als Vd Vaartquote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
met de wuppie wuppie wuppie winnen wij het wereldcuppie!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het is 'm gewoon
[ afbeelding ]
Neen een Belgquote:
vergeet Arbeloa niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef inZanity het volgende:
Matig team heeft Spanje eigenlijk ook. Zeker nu Xabi Alonso niet meedoet. Al zijn Ramos en Casillas wel geweldenaren.
Meen je dit serieus?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
En trouwens toch niet eerlijk?
Spanje en Nederland ligt gevoelig door het WK.... en een Nederlander fluit. OOk ligt Nederland in hetzelfde continent dan die van Spanje
Een Afrikaanse scheidrechter had beter gepast
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef inZanity het volgende:
Matig team heeft Spanje eigenlijk ook. Zeker nu Xabi Alonso niet meedoet. Al zijn Ramos en Casillas wel geweldenaren.
En hij betaalt ook geen wegenbelasting.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt ie ook nog friet.
En vreet vieze zure mayonaise.
kuipers heeft de ervaring van suarez.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:01 schreef Kopsterk het volgende:
Hopelijk geeft Kuipers die Neymar geen enkele vrije trap mee. Zelfs niet als hij compleet doormidden wordt getrapt.
tuurlijk niet man.quote:
GOLLL ATLETI !quote:Op maandag 1 juli 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
niet zo maar een GOL maar een GOLAZO!!!!
KOEKOEK
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef Rodawa het volgende:
Komen die Braziliaanse, soepele heupen toch nog van pas.
piquequote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef Kopsterk het volgende:
Piqué zit er weer lekker naast. Echt al jarenlang pure middelmaat die gozer.
Ik wil het ook nog even terugzien, of Neymar wel dan niet buitenspel stondquote:
Neymar is wel een kutkoter ja, maar dat Spaanse geneuzel (nationale ploeg/real/barca) ben ik wel klaar mee.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wordt de wedstrijd wel leuker van, krijgen we tenminste niet dat eeuwige getik van Spanje.
spanje wordt uitgefloten prachtigquote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Dat gefluit vind ik altijd verschrikkelijk
Wat een anti-voetbal spelen die zegquote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wordt de wedstrijd wel leuker van, krijgen we tenminste niet dat eeuwige getik van Spanje.
+1quote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neymar is wel een kutkoter ja, maar dat Spaanse geneuzel (nationale ploeg/real/barca) ben ik wel klaar mee.
In ieder geval goed voor de wedstrijd dit.
Omdat hij een mietje is.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Wrijfhout het volgende:
Waarom duikt Cassillas niet gewoon op de bal
Nee wat fred raakt die bal in eerste instantie nietquote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog even terugzien, of Neymar wel dan niet buitenspel stond
Vind het altijd heel irritant, zit je lekker voetbal te kijken en elke keer dat gefluit. Is bij die balkan landen ook altijd en bij Turkse teams.quote:
Had Mourinho toch wel goed gezien eigenlijk ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Wrijfhout het volgende:
De belchineesquote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Wrijfhout het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:03 schreef Ferdii het volgende:
Last dat kut Spanje er nu maar eens af gaan met 5-0
Oh z'n mattie is groenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent me voor
wat denk je dat spanje nu gaat doen dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef CrushedTinBox het volgende:
Inderdaad, alles beter dan het doodsaaie spaanse tikkie-takkie voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neymar is wel een kutkoter ja, maar dat Spaanse geneuzel (nationale ploeg/real/barca) ben ik wel klaar mee.
In ieder geval goed voor de wedstrijd dit.
Nu weet ik geen Fred meer.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent me voor
quote:
Sneller de pass naar voren ipv opzij.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wat denk je dat spanje nu gaat doen dan?
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef alors het volgende:
Allebei even kut, laat het maar gelijk worden en penals tot ze er huilend bij neervallen. Ik lees het morgen wel.
Ga maar naar je keukenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:06 schreef alors het volgende:
Allebei even kut, laat het maar gelijk worden en penals tot ze er huilend bij neervallen. Ik lees het morgen wel.
Mwa hij is nog altijd een wereldkeeper hoor, ook dit toernooi. Maar hier had hij toch wel een betere oplossing kunnen verzinnen ipv ervoor te gaan liggen in de hoop dat die bal tegen hem aangeschoten wordt.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef Knaller het volgende:
[..]
Had Mourinho toch wel goed gezien eigenlijk ja.
ik vrees dat je gelijk hebtquote:
NOS streamt het, als er een zoekt.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er ook mensen die kijken via online HD streampjes van de wedstrijd?
Dat zei ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef RocketM het volgende:
Zou toch wel grappig zijn als Pique die Neymar er voor een jaar uit trapt
op NOS.nl , alleen niet zo hd bij mij op full-screen.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er ook mensen die kijken via online HD streampjes van de wedstrijd?
Opdracht van ene Messiquote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef RocketM het volgende:
Zou toch wel grappig zijn als Pique die Neymar er voor een jaar uit trapt
lekker boeien wat de nationaliteit van de scheids is.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
Nederlandse Scheids in 1 van de grootste stadions van de wereld .. En nu nog steeds cool blijven ,,,,
speel je toekomstige vrouw?quote:
quote:
Het is gestuurd. Maar Belgen die dingen niet snappen dat kennen we wel in Nederland.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje wordt van het kastje naar de muur gespeeld (kennen jullie die uitdrukking, of gebruiken ze dat alleen in België?)
So so funny XDquote:Op maandag 1 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
Toch knap hoe Marcelo het niveau van Brazilië wel aan kan en bij PSV er nooit wat van bakt.
Nice onequote:Op maandag 1 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
Toch knap hoe Marcelo het niveau van Brazilië wel aan kan en bij PSV er nooit wat van bakt.
't is te doen. Staat hier nu ook op. Geluid is niet best.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
op NOS.nl , alleen niet zo hd bij mij op full-screen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
haha sukkelquote:Op maandag 1 juli 2013 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
ik maar wachten op nederland 1
mart zei dat sjek eraan kwam
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
Hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ook eerst. Een klein minpuntje van de Mart.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kijk je dan ook naar Mart?quote:Op maandag 1 juli 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook eerst. Een klein minpuntje van de Mart.
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ach de moraalridders zijn hier ook zo te zienquote:
kijk op bbc 1quote:
En Neemaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Noem die kerel toch Hulk man, met je Hoelk
Forum Opties | |
---|---|