SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas is BBC niet HD.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De BBC is al bijna een half uur bezig.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Hopen op een dubbele beenbreuk voor Neymar.Meneer staat op 1 en krijgt meteen praatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een voorbeschouwing sowieso niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor een voorbeschouwing niet bepaald boeiend.
Ik wilde de lapo eerbiedigen. Alleen was deze hoogstwaarschijnlijk Ryan Babel compilaties op youtube aan het kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
Bedankt Johannes, vond het al wat lang duren allemaal.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde de lapo eerbiedigen. Alleen was deze hoogstwaarschijnlijk Ryan Babel compilaties op youtube aan het kijken.
Wel op 1 in de Mickey Mouse competitie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer staat op 1 en krijgt meteen praatjes.
maar 678 in het algemeen klassement, dan tel je niet meequote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel op 1 in de Mickey Mouse competitie.
kortom: het is 11 tegen 11, de bal is rond en het kan alle kanten opquote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk niet dat er veel doelpunten gaan vallen. Spanje mist een goede afmaker en Brazilië heeft simpelweg te weinig kwaliteit voorin. Aan de andere kant, ik heb Luiz, Ramos en Piqué allemaal al flink zien stuntelen dit toernooi.
Laten schrijven door Dries.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanjaarden moeten er een tekst bij verzinnen...
Vergeet Thiago Silva niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk niet dat er veel doelpunten gaan vallen. Spanje mist een goede afmaker en Brazilië heeft simpelweg te weinig kwaliteit voorin. Aan de andere kant, ik heb Luiz, Ramos en Piqué allemaal al flink zien stuntelen dit toernooi.
Behalve als de ene ploeg ''Tahiti'' noemtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kortom: het is 11 tegen 11, de bal is rond en het kan alle kanten op
Ik bespeur een spottende ondertoon.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kortom: het is 11 tegen 11, de bal is rond en het kan alle kanten op
zelfs bij Tahiti is de bal rond en spelen er 11 tegen 11 en kan het alle kanten op.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Behalve als de ene ploeg ''Tahiti'' noemt
pik?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk janken al die mensen als Neymar straks zijn #$@ breekt.
Maar er zit wel passie in.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volkslied klinkt voor geen meter maargoed
Ja ekt stom he! Wat een sukkels xDquote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
messi gepasseerd bij het spaanse 11tal?
Spot bespotten? Yo dawg...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een spottende ondertoon? Ik? Zo'n geniale spot zou ik toch nóóit bespotten?
Geblesseerd.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
Kijk deze boy eens stoer rellen hier.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet die hollander weer fluiten
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
Jij bent zeker zo'n Turk?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet die hollander weer fluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |